Mieti minkä jäljen jätät toisen elämään

Anonyymi-ap

26

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei pysty,

• Anonyymi00002
        UUSI

Ongelma onkin sinussa!🤓

• Anonyymi00003
      UUSI

Kyllä.

Ja näitä naisia jotka kavereina, ystävinä, tai läheisinä minulle näin tehneet on kymmenkunta.

Enkä puhu nyt mistään aloitteista tai stalkkaamisesta vaan että viestiin ei uhallakaan enää vastata.

Muttaa kun kyse on miehestä niin aina ajatellaan vika on miehessä.
      Yksikään nainen ei lue tätä kirjoitustani ja ajattele että "onpa monet naiset kusipäitä" vaan että "onpas ollut mies kusipää kun naiset noin kohdelleet"

Miettikääpä kiinnostaako miehenä tutustua enää naisiin edes kavereina tai miettiii mitä uskaltaa sanoa tai miten käyttäytyä tai uskaltaako lähestyä edes ketään.

Sitten naiset itkee täällä että kun on se kumma kun mies on pelkuri eikä tahdo tutustua tai tehdä aloitetta.

• Anonyymi00004
        UUSI

Nyt meni jutulle pyörät alle.

Ei voi syyttää muita siitä miten itse käyttäyttyy. Jokainen vastaa omista teoista. Olipa sukupuoli mikä tahansa.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei voi syyttää muita siitä miten itse käyttäyttyy. Jokainen vastaa omista teoista. Olipa sukupuoli mikä tahansa.

Niin tarkoitat että naiset eivät voi syyttää miestä siitä että ghostaavat tai eivät itse tee aloitetta.

Aivan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin tarkoitat että naiset eivät voi syyttää miestä siitä että ghostaavat tai eivät itse tee aloitetta.

Aivan.

Jos nainen ghostaa miehen kesken tutustumisen eikä ole antamut mitään selitystä, se on epäkohteliasta. Sama toisinpäin.

Nainen ei todellakaan syytä miestä jos nainen itse ei tee aloitetta. 😉 Jonnin joutavaa ajan hukkaa arpoa onko mies kiinnistunut. Mutta kysymys oli ghostaaminen ei aloitteen tekeminen

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos nainen ghostaa miehen kesken tutustumisen eikä ole antamut mitään selitystä, se on epäkohteliasta. Sama toisinpäin.

Nainen ei todellakaan syytä miestä jos nainen itse ei tee aloitetta. 😉 Jonnin joutavaa ajan hukkaa arpoa onko mies kiinnistunut. Mutta kysymys oli ghostaaminen ei aloitteen tekeminen

-Nainen ei todellakaan syytä miestä jos nainen itse ei tee aloitetta.-

Lue palstaa, joka toisessa aloituksessa nainen itkee tätä asiaa.

- Jonnin joutavaa ajan hukkaa arpoa onko mies kiinnistunut. -

Niin eli odotat miehen tekevän aloitteen ja sitten kutsut sitä arpomiseksi kun et itse saa asian suhteen mitään aikaiseksi. Selkis.

-Mutta kysymys oli ghostaaminen ei aloitteen tekeminen-

Ne liittyvät toisiinsa siten että väitän että naiset eivät näe ghostaamista aktiivisena tekona vaan passivisena. Aivan kuten aloite niin naisten mielestä se kuuluu miehille joten nainen ei siten syyllisty ikinä mihinkään eikä koskaan tarvitse kantaa vastuuta mistään kun vain odottelee ja jos toinen tekee aloitteen niin sen ihmisen voi vain ghostata jos ei välitä koska se kaikki on passiivista olemista vain

-Jos nainen ghostaa miehen kesken tutustumisen eikä ole antamut mitään selitystä, se on epäkohteliasta-

miksi se ei olisi epäkohtelias tutustumisen alkuvaiheessa?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta kun kaikki ei vastaa omista tekemisistään. Aina löytyy syyllinen muualta. Vika löytyy vaikka kuolleesta joka ei ole syntynytkään.
        Näitä sanotaan NARSISTEIKSI.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mutta kun kaikki ei vastaa omista tekemisistään. Aina löytyy syyllinen muualta. Vika löytyy vaikka kuolleesta joka ei ole syntynytkään.
        Näitä sanotaan NARSISTEIKSI.

Anna heidän olla ketä ovat.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

-Nainen ei todellakaan syytä miestä jos nainen itse ei tee aloitetta.-

- Jonnin joutavaa ajan hukkaa arpoa onko mies kiinnistunut. -

Niin eli odotat miehen tekevän aloitteen ja sitten kutsut sitä arpomiseksi kun et itse saa asian suhteen mitään aikaiseksi. Selkis.

-Mutta kysymys oli ghostaaminen ei aloitteen tekeminen-

Ne liittyvät toisiinsa siten että väitän että naiset eivät näe ghostaamista aktiivisena tekona vaan passivisena. Aivan kuten aloite niin naisten mielestä se kuuluu miehille joten nainen ei siten syyllisty ikinä mihinkään eikä koskaan tarvitse kantaa vastuuta mistään kun vain odottelee ja jos toinen tekee aloitteen niin sen ihmisen voi vain ghostata jos ei välitä koska se kaikki on passiivista olemista vain

-Jos nainen ghostaa miehen kesken tutustumisen eikä ole antamut mitään selitystä, se on epäkohteliasta-

* eli joka toinen nainen ei itke

* en odota yhdenkään miehen tekevän aloitetta

* 😂

* Kesken tutustumisen 😆

• Anonyymi00005
      UUSI

Ghostaajalla ja Ghostaajalla on eroa.

Toinen on vainoaja, mutta toinen voi olla salaa rakastunut ja hän pysyy piilossa, koska vainoajat saavat aikaan sen, että hän jää tarkkailemaan tilannetta.

• Anonyymi00006
      UUSI

Okei, laitan sulle viestiä, mut meidän piti pitää taukoa????

• Anonyymi00011
        UUSI

Älä mulle laita viestiä.

• Anonyymi00008
      UUSI

En tiedä näistä ghostaamisista mitään kun en ole Tinderissä enkä käy treffeillä. Ei kokemusta puolin eikä toisin. Ikävä nykyajan vitsaus, ymmärtäisin.
      N55+

• Anonyymi00018
        UUSI

Tinderissä tulevat ghostaukset eivät ole mitään verrattuna irl jo tuntemasi ihmisen ghostaamiseksi tulemiselle.
        Se sattuu ja jättää loppuelämän jäljet.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tinderissä tulevat ghostaukset eivät ole mitään verrattuna irl jo tuntemasi ihmisen ghostaamiseksi tulemiselle.
        Se sattuu ja jättää loppuelämän jäljet.

Miten silloin voi ghostata? Deittailee jotakin miestä ja viestittelee sen kanssa ja yhtäkkiä ei vastaa enää viesteihin? Sori tyhmyyteni. Voeras aihealue.
        Edellinen

• Anonyymi00009
      UUSI

Mutta mutta mutta … kosto ja vihollinen ajattelu lähtee juuri siitä kun vihollinen nähdään siinä toisessa fyysisessä ihmisessä vaikka ”vihollinen” on juuri siinä omassa päässä. Minä tunnelatautuneenpi pääkoppa on, sitä vähemmän loogista ajattelua toisesta pystytään ajattelemaan ja sitä varmemmin myös itse on oikeassa ja toinen täysin väärässä. Tietenkin jokainen ihminen on vastuussa teoistaan, mutta jokainen on myös vastuussa mitä oman pään sisällä liikkuu. Kostoajatteluhan lähtee siitä et kostaja on aivan varma et kohde ansaitsee koston, vaikka puolueettomasti katsoen oikeastaan mitään syytä ei ole välttämättä olemassakaan. Samoin kostaja voi tehdä samanlaista kostoa myös muille, joten jossain vaiheessa voisi miettiä myös omaa ihmisyyttä ja reiluutta toisia ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi00015
        UUSI

Erittäin hyvin sanottu!

• Anonyymi00012
      UUSI

Jos mut ois jätetty ghoustaamalla. Olisin varmaan soittanut hänen läheisille että onko jotain sattunut onko kunnossa. Oon niin kauhea huolehtia jos ihmiset vaan häviää.

• Anonyymi00014
        UUSI

Sekin on narsistisen koston väline. Saada toinen huolehtimaan siitä mitä toiselle on käynyt kun ei vastaa.

Tämä on suoraan narsismin pelikirjasta jossa tarkoitus on aina sotkea ja hämmentää eli manipuloida toisen tunnetiloja omien tunnepalkintojen saavuttamiseksi.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sekin on narsistisen koston väline. Saada toinen huolehtimaan siitä mitä toiselle on käynyt kun ei vastaa.

Tämä on suoraan narsismin pelikirjasta jossa tarkoitus on aina sotkea ja hämmentää eli manipuloida toisen tunnetiloja omien tunnepalkintojen saavuttamiseksi.

Ei kaikkea voi selittää narsismilla, se on vain pieni osa, joilla se oikeasti on.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei kaikkea voi selittää narsismilla, se on vain pieni osa, joilla se oikeasti on.

Puhuin narsismista en siitä että henkilö olisi täysi narsisti.

Narsismia esiintyy luonnostaan kaikissa, omien havaintojen mukaan kaikissa naisissa on narsismia.

Kun et ymmärrä jonkun käytöstä ja käyt muut vaihtoehdot läpi niin usein syynä on toisen osapuolen narsismi.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Puhuin narsismista en siitä että henkilö olisi täysi narsisti.

Narsismia esiintyy luonnostaan kaikissa, omien havaintojen mukaan kaikissa naisissa on narsismia.

Kun et ymmärrä jonkun käytöstä ja käyt muut vaihtoehdot läpi niin usein syynä on toisen osapuolen narsismi.

Sitä esiintyy jopa eläin ja hyönteiskunnissa.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Voi olla riippuu varmaan minkälainen tilanne takana. Kyllähän itseläkin niitä tilanteita nuorena ettei toinen vastannut yhteyden ottoihin. Myöhemmin ajatellut et oli varmaan jotain kypsymättömyyttä kun kuitenkin nyt ihan ystävällisesti tekemissä. Toki ymmärrän et on tilanteita jossa ghoustaaminen on ainoa vaihtoehto. Ei uskota eikä jätetä rauhaan.

• Anonyymi00017
      UUSI

Joku siellä tietää ghostaamisesta kaiken. Kysykää V mieheltä.

• Anonyymi00026
      UUSI

Hyvä pointti mut hyvä selvittää ketä hän jallitat.
      Niitöhän tunnetusti on useampi täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      984
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      885
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38