En saa ymmärrystä mysteeriin

Anonyymi-ap

En tajua vieläkään miksi minua pidettiin hulluna? Minä olin yliopisto-opiskelija joka oli erittäin harjaantunut loogiseen tietojärjestelmien ohjelmointiin tarvittavaan päättely kykyyn. Minä olen kokoajan elänyt ajatuksessa että tietotaitoni on paljon tavallista pulliaista korkeammalla. Ongelma esiintyy siinä jos joku lääkäri alkaa analysoimaan koko "väittämistäni" ilmiintyvää päättelyketjua, ja väittää sitä virheelliseksi. Joudun sitten dumppaamaan koko ajatusrakennelmien sisällön päättelyketjujen selvittämiseksi. Oikeastaan mitään muuta ei löytynyt kuin yksi "suppressed memory", joka liittyi lähinnä pelottavaan uhkaamiseen lapsuudessa ja jonka olin unohtanut mutta joka ilmeni eri tilanteissa uudelleen muista poikkeavana käytöksenä.

5

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

täytit kriteerit

• Anonyymi00002

Aloittaja kirjoittaa menneessä aikamuodossa. Miksi jäädä jumiin menneeseen, jos kaikki on nykyään paremmin ?

• Anonyymi00003

Raamatussa on pitää tulla Hulluksi että voi tulla viisaaksi

• Anonyymi00004

Postailijoiden nimimerkit näkyviin,eivätkä saman ihmisen jatkuvat kausittaiset jutut saisi aina liikaa huomiota.

• Anonyymi00005

"hullun" leiman saa, jos poikkeaa valtavirrasta. On minulla kyllä mt.sairauskin, mutta että hullu. En ole. Minulla on vain rankka historia ja osaan analysoida itseäni liiankin hyvin. Lisäksi minulla on taipumusta tuntea ihminen kuin ihminen, mitä on sisältäpäin eli oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5037
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4428
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      2997
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27