En tajua vieläkään miksi minua pidettiin hulluna? Minä olin yliopisto-opiskelija joka oli erittäin harjaantunut loogiseen tietojärjestelmien ohjelmointiin tarvittavaan päättely kykyyn. Minä olen kokoajan elänyt ajatuksessa että tietotaitoni on paljon tavallista pulliaista korkeammalla. Ongelma esiintyy siinä jos joku lääkäri alkaa analysoimaan koko "väittämistäni" ilmiintyvää päättelyketjua, ja väittää sitä virheelliseksi. Joudun sitten dumppaamaan koko ajatusrakennelmien sisällön päättelyketjujen selvittämiseksi. Oikeastaan mitään muuta ei löytynyt kuin yksi "suppressed memory", joka liittyi lähinnä pelottavaan uhkaamiseen lapsuudessa ja jonka olin unohtanut mutta joka ilmeni eri tilanteissa uudelleen muista poikkeavana käytöksenä.
En saa ymmärrystä mysteeriin
5
394
Vastaukset
- Anonyymi00001
täytit kriteerit
- Anonyymi00002
Aloittaja kirjoittaa menneessä aikamuodossa. Miksi jäädä jumiin menneeseen, jos kaikki on nykyään paremmin ?
- Anonyymi00003
Raamatussa on pitää tulla Hulluksi että voi tulla viisaaksi
- Anonyymi00004
Postailijoiden nimimerkit näkyviin,eivätkä saman ihmisen jatkuvat kausittaiset jutut saisi aina liikaa huomiota.
- Anonyymi00005
"hullun" leiman saa, jos poikkeaa valtavirrasta. On minulla kyllä mt.sairauskin, mutta että hullu. En ole. Minulla on vain rankka historia ja osaan analysoida itseäni liiankin hyvin. Lisäksi minulla on taipumusta tuntea ihminen kuin ihminen, mitä on sisältäpäin eli oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999