Oot taas lihonut :D
yhdeltä mieheltä
Hyvää iltaa yhdelle naiselle :D
34
456
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä sitten?
- Anonyymi00002
Miksi haluat sanoa ääneen?
- Anonyymi00003
Sun takia
- Anonyymi00024
Tyhmä mies ihmettelee tyhmyyttään ääneen😂niin kapeaa katsetta 😂 pinnallinen pentu vielä… kasvattaisit pari pippelikarvaa ja kasva hieman😂👍
- Anonyymi00004
En ole, nimittäin housuista tietää.
- Anonyymi00005
Oot taas vaihtanut sukupuolta.
- Anonyymi00015
Mitä tämä nonsense tarkoittaa- dramaturgioitko palstasetää naiseksi? Jo sulla urakkaa sitten riittää
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä tämä nonsense tarkoittaa- dramaturgioitko palstasetää naiseksi? Jo sulla urakkaa sitten riittää
Mitä sä selität palstakarin?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä sä selität palstakarin?
Ihan suomen kieltä selostan, vaikka wanna be marin
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan suomen kieltä selostan, vaikka wanna be marin
Ei kyllä siltä vaikuta .
- Anonyymi00006
Miltä sä näytät?
- Anonyymi00007
Hyvältä, naisia riittää joka sormelle!
- Anonyymi00030
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvältä, naisia riittää joka sormelle!
Jep jep juupa juu. Kröhöm.
- Anonyymi00008
Tiedän kuka olet, eikä sulla ole vara sanoa yhtään mitään 😉
- Anonyymi00009
Mitä se sulle kuuluu?
Jos kuuluu tai on jotain sanottavaa ni sano suoraan. Tänään vielä voit. - Anonyymi00010
Näitkö jossain pyörimässä?
- Anonyymi00011
Oon tietenkin, koska kävin just syömässä.
Minä laskin, että 4 naista riittää kantamaan minut jos EN JAKSA ITSE KÄVELLÄ.
Jos ei löydy 4 naistaa niin 3 miestä voi hoitaa saman työn.- Anonyymi00013
Lisään, että tiedän naisia jotka näyttää minua laihemmilta niin HE PAINAVAT PALJON ENEMMÄN.
Heidän kantamiseen tarvii ainakin 6-8 naista tai 4-6 miestä joten en ole huolissani PAINOSTANI! - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lisään, että tiedän naisia jotka näyttää minua laihemmilta niin HE PAINAVAT PALJON ENEMMÄN.
Heidän kantamiseen tarvii ainakin 6-8 naista tai 4-6 miestä joten en ole huolissani PAINOSTANI!Laskin niin 150 kilosen naisen kantamiseen tarvii :
9 naista tai 7 miestä
Panostaja koulutuksessa opin ja kyllä minuakin nauratti, kun minä kuulin tuon.
Ambulanssissa on vain 2 ja ei pysty nostamaan potilasta ohjeistuksen mukaan, koska potilas saa painaa 36 tai 42 tai 48 kiloa.
- Anonyymi00012
Joo niin olen
- Anonyymi00016
Syytän olosuhteita
- Anonyymi00019
Kai sitä lihoo ku suruunsa syö, eikä oo voimia liikkua, eikä huvitakaan. Jos ois mies nii ehkä laihtuisin varmaan.
- Anonyymi00021
oh no i when that lindsay vonn falling on alpine skiinjn
audis rs8 mighy ber a good rallycar- Anonyymi00022
Audit on historiaa
- Anonyymi00023
Karmee läskimaha sulla
- Anonyymi00025
hyvässä rasvassa ja voimissa elelee 👌
Hyvä että huomas! - Anonyymi00026
Misogynisti asialla?
- Anonyymi00027
Hyvää yötä yhdelle miehelle.
Oot taas vajonnut alemmaksi noilla kommenteilla. Etkö arvosta ittees enempää. - Anonyymi00028
🤰🏽👶👶
- Anonyymi00031
Minun tuttuni on raskaana ja uskon etta han on taalla myos.Voi olla mahdollista ettei itse kirjoita vaan joku matkii.Olen vastannut hanelle myos lohditus kommentteja varanvuoksi.Toivon etta kaikki menisi hyvin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minun tuttuni on raskaana ja uskon etta han on taalla myos.Voi olla mahdollista ettei itse kirjoita vaan joku matkii.Olen vastannut hanelle myos lohditus kommentteja varanvuoksi.Toivon etta kaikki menisi hyvin.
Lisaan.Huomasin tassa yksipaiva miten joku toinen omi sen viestin,se hekottelija=🤣
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Lisaan.Huomasin tassa yksipaiva miten joku toinen omi sen viestin,se hekottelija=🤣
Lisaan viela.Taalla minulla on useita kaivattuja joita ikavoin ja ,kavereita,ystavia,sukulaisia,tietysti purkaan myos pahaa mielta minka jotkut ilkeat irl ihmiset on aiheuttaneet.
- Anonyymi00029
Kerrospukeutumisesta vaan johtuu.
- Anonyymi00033
Epsteinin raiksaussissa on samasta asiasta kyse kuin näissä aloituksissa täällä. Naisvihasta ja tavasta nähdä että naisen keho on jonkun muun kuin naisen
Normaali ihminen ei arvostele naisen kehoa. Normaali ihminen rakastaa naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2747160Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643879Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2693172SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden521909Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11377Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31222Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51077- 1011033
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja40982Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.0961