Päädyin nyt tällä kertaa tällaisen kyssärin esittämään ja olisi kiinnostusta tietää siis miten teillä, kun meillä näin.
Meillä lapsiperhearkea ei enää ole, mutta tekemistä riittää ihan kivasti töissä ja kotiaskareissa. Poika hoitelee omia asioitaan eikä juuri tarvi enää kyytejäkään harrastuksiin eikä kavereille, pääsee liikkumaan ihan itse. Tyttö on täysi-ikäinen ja opiskelemassa toisaalla. Ei tässä suuria harrastuksia ole itsellänikään, joskus käydään seinäkiipeilemässä pojan kanssa ja minulla on kausikortti uimahalliin. Sulista nelinpelinä kerta viikkoon suunnilleen. Loput vapaa-ajasta Netflixiä ja koettanut taas lukea vähän enemmän ja opiskelen kotona päivittäen osaamistani. Kyselen viisaammiltani.
Kun kerron millä asioilla kyselen, niin alkaa tulla VIP-palvelua ja kutsuja perehtymään alihankkijoiden toimintaan.
laiffila
Meillä näin, miten teillä rakkaat?
10
135
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos kysymästä, eipä täälläkään kummempia, seitsemän vuoden kuherrusaika on ohi ja vaimolla tuntuu olevan tekemistä enemmän jossain muualla kuin kotona, tavataan kommuunissa joskus jos satutaan samaan aikaan.
Lapsenlikka hoitaa lapset ja kun lapset on nukkumassa, niin meillä on yhteistä aikaa.
Katselen nonstop urheilua ja opiskelen wikistä kaikkien urheilijoiden tiedot.
Lenkillä käydään meidän kaljujen peilisalipellejen kanssa pari kertaa viikossa.
Leivon leipiä ja pikkupullia, pidän huolta ryytimaasta ja selailen tinderiä jos sieltä löytyisi tulevaisuuden suunnitelmille hengenheimolaista.
VIP-palveluissa olen käynyt tissuttelemassa.- Anonyymi00002
Joo selvähän tuo, aikansa kutakin.
Vähän pelottaa asua täällä Vantaalla ja kun toi poikakin kulkee epämäärisissä porukoissa, joskus haiskahtaa pikkubostoniltakin.
Katsellaan vaimon kanssa jos löytyis torppaa turvallisimmilta seuduilta jos joku ostais tän nykyisen.
Kesää täs odotellaan, oon ostanu uuden ongen.
- Anonyymi00003
Mun poika sai täällä Thaimaassa lempinimen "Bostik", kun se haistelee liimaa.
Päristää silti puiselle rätkällä pihalla älytöntä vauhtia taloa ympäri suulla pitäen moottorin ääntä jäljittelee tosi hyvin, vaikka on vasta viis toista.
>§< - Anonyymi00004
Harmillista tiedän tilanteen koska minäkin imppasin Lahdessa kun kavereina oli vaan leppäkertut.
- Anonyymi00005
Niin ja sitten ryhdyin mattomieheksi, joten se lienee syynä että pää on nyt tuut tuut.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin ja sitten ryhdyin mattomieheksi, joten se lienee syynä että pää on nyt tuut tuut.
Joo niinhän olet kertonut, miten paniikkihäiriösi nykyään, onko vaikea puhua thaita mikkihiiriäänellä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
kerran mattomies aina mattomies, vai oliko se ladamies, tosin 2010 sana mies on liiottelua, osamaksumiljonääri
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo niinhän olet kertonut, miten paniikkihäiriösi nykyään, onko vaikea puhua thaita mikkihiiriäänellä?
Ei siitä ole suurta haittaa ja lapsetkin tykkää kun puhun.
Nyt on vain ongelmana että emme nuku enää samassa sängyssä, koska mulla on oma pimennetty, äänieristetty ja pehmustettu makkari, sen johdosta, että olen ryhtynyt puhumaan ja huutamaan unissani Posso, Posso, PossooOOOO MinäÄÄÄÄ täällä. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt on vain ongelmana että emme nuku enää samassa sängyssä, koska mulla on oma pimennetty, äänieristetty ja pehmustettu makkari, sen johdosta, että olen ryhtynyt puhumaan ja huutamaan unissani Posso, Posso, PossooOOOO MinäÄÄÄÄ täällä.Ja valtio maksaa pehmustetun huoneesi, tämä selvä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt on vain ongelmana että emme nuku enää samassa sängyssä, koska mulla on oma pimennetty, äänieristetty ja pehmustettu makkari, sen johdosta, että olen ryhtynyt puhumaan ja huutamaan unissani Posso, Posso, PossooOOOO MinäÄÄÄÄ täällä.Pasanen herää yöllä humalahorkassa, kiertelee asuntoa huhuillen vaimoa kun ei muista että lähtikö se jo vai oliko se vain pahaa unta? "Rakas... rakas... rakas...? Me täällä, minä ja sensukka... laadukkaat miehet yökerhosta... tule esiin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1885180SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784239Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.752960SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2362385Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202178Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur681551Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441297Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49915- 62846
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24835