Meillä näin, miten teillä rakkaat?

Anonyymi-ap

Päädyin nyt tällä kertaa tällaisen kyssärin esittämään ja olisi kiinnostusta tietää siis miten teillä, kun meillä näin.

Meillä lapsiperhearkea ei enää ole, mutta tekemistä riittää ihan kivasti töissä ja kotiaskareissa. Poika hoitelee omia asioitaan eikä juuri tarvi enää kyytejäkään harrastuksiin eikä kavereille, pääsee liikkumaan ihan itse. Tyttö on täysi-ikäinen ja opiskelemassa toisaalla. Ei tässä suuria harrastuksia ole itsellänikään, joskus käydään seinäkiipeilemässä pojan kanssa ja minulla on kausikortti uimahalliin. Sulista nelinpelinä kerta viikkoon suunnilleen. Loput vapaa-ajasta Netflixiä ja koettanut taas lukea vähän enemmän ja opiskelen kotona päivittäen osaamistani. Kyselen viisaammiltani.
Kun kerron millä asioilla kyselen, niin alkaa tulla VIP-palvelua ja kutsuja perehtymään alihankkijoiden toimintaan.

laiffila

68

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos kysymästä, eipä täälläkään kummempia, seitsemän vuoden kuherrusaika on ohi ja vaimolla tuntuu olevan tekemistä enemmän jossain muualla kuin kotona, tavataan kommuunissa joskus jos satutaan samaan aikaan.
      Lapsenlikka hoitaa lapset ja kun lapset on nukkumassa, niin meillä on yhteistä aikaa.
      Katselen nonstop urheilua ja opiskelen wikistä kaikkien urheilijoiden tiedot.
      Lenkillä käydään meidän kaljujen peilisalipellejen kanssa pari kertaa viikossa.
      Leivon leipiä ja pikkupullia, pidän huolta ryytimaasta ja selailen tinderiä jos sieltä löytyisi tulevaisuuden suunnitelmille hengenheimolaista.
      VIP-palveluissa olen käynyt tissuttelemassa.

• Anonyymi00002

Joo selvähän tuo, aikansa kutakin.
        Vähän pelottaa asua täällä Vantaalla ja kun toi poikakin kulkee epämäärisissä porukoissa, joskus haiskahtaa pikkubostoniltakin.
        Katsellaan vaimon kanssa jos löytyis torppaa turvallisimmilta seuduilta jos joku ostais tän nykyisen.
        Kesää täs odotellaan, oon ostanu uuden ongen.

• Anonyymi00003

Mun poika sai täällä Thaimaassa lempinimen "Bostik", kun se haistelee liimaa.
      Päristää silti puiselle rätkällä pihalla älytöntä vauhtia taloa ympäri suulla pitäen moottorin ääntä jäljittelee tosi hyvin, vaikka on vasta viis toista.

>§<

• Anonyymi00004

Harmillista tiedän tilanteen koska minäkin imppasin Lahdessa kun kavereina oli vaan leppäkertut.

• Anonyymi00005

Niin ja sitten ryhdyin mattomieheksi, joten se lienee syynä että pää on nyt tuut tuut.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin ja sitten ryhdyin mattomieheksi, joten se lienee syynä että pää on nyt tuut tuut.

Joo niinhän olet kertonut, miten paniikkihäiriösi nykyään, onko vaikea puhua thaita mikkihiiriäänellä?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

kerran mattomies aina mattomies, vai oliko se ladamies, tosin 2010 sana mies on liiottelua, osamaksumiljonääri

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joo niinhän olet kertonut, miten paniikkihäiriösi nykyään, onko vaikea puhua thaita mikkihiiriäänellä?

Ei siitä ole suurta haittaa ja lapsetkin tykkää kun puhun.

Nyt on vain ongelmana että emme nuku enää samassa sängyssä, koska mulla on oma pimennetty, äänieristetty ja pehmustettu makkari, sen johdosta, että olen ryhtynyt puhumaan ja huutamaan unissani Posso, Posso, PossooOOOO MinäÄÄÄÄ täällä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nyt on vain ongelmana että emme nuku enää samassa sängyssä, koska mulla on oma pimennetty, äänieristetty ja pehmustettu makkari, sen johdosta, että olen ryhtynyt puhumaan ja huutamaan unissani Posso, Posso, PossooOOOO MinäÄÄÄÄ täällä.

Ja valtio maksaa pehmustetun huoneesi, tämä selvä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pasanen herää yöllä humalahorkassa, kiertelee asuntoa huhuillen vaimoa kun ei muista että lähtikö se jo vai oliko se vain pahaa unta? "Rakas... rakas... rakas...? Me täällä, minä ja sensukka... laadukkaat miehet yökerhosta... tule esiin"

• Anonyymi00011

Nyt on todella urheilullinen olo ja meinasin jo viimekesänä ryhtyä maratoonariksi, mutta sitten vahingossa hoksasin että lienee nuo muut maratoonarit harjoitelleet maratoonia mutta en minä.

Toisaalta mitäpä tuota harjoittelemaan maratoonia kun mulla on tää hyppynaru.

Nyt tulevanaan maratooniin aion kyllä osallistua mutta en ole vieläkään harjoittelemalla juossut omissa oloissani maratoonia, enkä aiokaan.

Etkö sinä Laiffi osallistunut naisten kympille ja Hesan maratoonille, harjoittelitko sinä maratooniin kiipeilemällä seinille ja liukumäkiin?

2010

• Anonyymi00012

Kysy sivupersooniltasi miten heillä menee.

• Anonyymi00013

Valistakaa keitä ovat aloittajan eli kyrvånsyylån rakkaat??

• Anonyymi00015

Hei Jari Lahdesta, mä diggaan sun stailii, oot ihan Bellörffi.

Roiskis sano että meidän on ihan pakko tavata ens suvena, jos sulla ois vaikka nakata mullekki testoo.

Onx muuten 44 tulos kans, voitais tulla samaan aikaan niin tarjoan teille jossain triptrappelissa pöperöt.

Mut ylennettiin Fasusen VIP-tilaisuudessa suunnitteluosaston päädibloominööriksi ja palkkaa saan sellaiset rapiat satatonnii lisää, edellisten lisäksi, nettona handuun.

Onx muuten toi syylittäjä sulle duunis, se on tosi terävä jäbä?

Tän väkivaltaisuuden ja rosvoilun täällä johdosta tilasin kalterit ikkunoihin ja kamerat.

Yt: Nakitettuna tuotantolinjalle.

• Anonyymi00016

Oliko muuta mielessä pisutauolla?

• Anonyymi00017

VITTUMIKÄIDIOOTTI tämä:
      Anonyymi00015
      2026-02-12 02:36:38

• Anonyymi00018

Ymmärrän, on epämiellyttävää sgagata kun on alituinen väkivallan uhka.
      Minä olen aina ollut kaikkea väkivaltaisuutta vastaan, se on niin greisiä.

Mun mielestä tulisi tehdä lakimuutos niin että pahoinpitelyjen tuomio ei olisi sitä mitä nyt, vaan tuomioihin tulisi lisätä, että yx sormi vex vex vaan heti jo rosiksessa.

Oon aina vannonu äitini multien kautta, että puhun niin totta kuin osaan.

44 ei oo ollu yhteydessä, ottanu varmaan herneen nenään jostain, ehkä siitä etten ostanu kerrostaloo sen edustamalta puljulta ja antanu sille korruptia.

Tervetuloo vaan joo, oon opetellu savustaan aitoa Norjalaista merilohtalohta kaasugrillillä, peltipurkkiin purut savun takia ja pari sokeripalaa aiheuttamaan väriä, sekä vesikippo tulille ja fisu yläritilälle sivuun asteina sellaiset rapiat 150 graadia, niin tulos ihan kurmee kun huutaa stop oikeeseen aikaan.
      Voit opettaa mulle loimutuksen, oothan niin tehny nyt kun oot viettäny 4 kesälomaa mummon mökillä.

Tiesitkö muuten että tänne tuodaan lohia myös elävänä Kröönlandista.?

Joko oot opettanu poikaas ajaan mopolla?

Miten tyttäres opinnot edistyy maatalousoppilaitoksessa?

Mun tytär on jo harjoitellu yhden sydänsiirron rotalle.

Jari2010Lahdesta

• Anonyymi00019

senssu posso... hae apua

• Anonyymi00021

Mitä muuta sä ajattelet aamuisin?

• Anonyymi00022

Kyrvänsyylällä menee hyvin naisten kanssa, koska naisen saa taivaallisen orgasmin kun syylä hankaa hukkaputken reunaa.

• Työkkäri laittoi kerran Aimon Jyväs kylässä sikalaan lakaisemaan paskaa laariin, tai menettää päivä rahan. Aluksi Aimo oli hyvin nyreissään ja tuhisi vihoissaan kun data anaalikko joutui tämmösiin töihin. Vähän ajan päästä Aimo alkoikin viihtyä sikalassa ja teki vapaa ehtoisesti yli töitä. Myöhemmin sitten tilan isäntä sai Aimon kiinni rysän päältä kun Aimo hoiteli possua ja takanaan oli karju joka hoiteli Aimoa. Aimo kutsui tapahtumaa nimellä "Tuplaposso".

Oikeudessa Aimoa syytettiin uros puolisen sian porsaan väkisin makaamisesta pujottaen taka jalat samoihin saappaisiin. Aimo oli pöyristynyt syyttäjän väitteistä ja huusi "Mie en sikaa nushi, mie rakastelen" ja mainitsi lempi asennokseen lähetys saarnaajan, koska siinä voi suudella sikaa samalla. Syyttäjä meinasi tulla hulluksi...

• Anonyymi00023
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Työkkäri laittoi kerran Aimon Jyväs kylässä sikalaan lakaisemaan paskaa laariin, tai menettää päivä rahan. Aluksi Aimo oli hyvin nyreissään ja tuhisi vihoissaan kun data anaalikko joutui tämmösiin töihin. Vähän ajan päästä Aimo alkoikin viihtyä sikalassa ja teki vapaa ehtoisesti yli töitä. Myöhemmin sitten tilan isäntä sai Aimon kiinni rysän päältä kun Aimo hoiteli possua ja takanaan oli karju joka hoiteli Aimoa. Aimo kutsui tapahtumaa nimellä "Tuplaposso".

Oikeudessa Aimoa syytettiin uros puolisen sian porsaan väkisin makaamisesta pujottaen taka jalat samoihin saappaisiin. Aimo oli pöyristynyt syyttäjän väitteistä ja huusi "Mie en sikaa nushi, mie rakastelen" ja mainitsi lempi asennokseen lähetys saarnaajan, koska siinä voi suudella sikaa samalla. Syyttäjä meinasi tulla hulluksi...

Tuossa on todellakin tiivistynyt lahkolaisten etumatka numballiin, josta täällä ylpeilevät toistuvilla voitoistaan väittelyistä, asia huomiodaan myös possotteluna, olen tuhannesti kertonut että tämä laiffila ei palstan terävämpiä, ja tuo kirjoitus sen todistaa aukottomasti, vaan laitoshoidon tarpeessa oleva avohoitopotilas.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tuossa on todellakin tiivistynyt lahkolaisten etumatka numballiin, josta täällä ylpeilevät toistuvilla voitoistaan väittelyistä, asia huomiodaan myös possotteluna, olen tuhannesti kertonut että tämä laiffila ei palstan terävämpiä, ja tuo kirjoitus sen todistaa aukottomasti, vaan laitoshoidon tarpeessa oleva avohoitopotilas.

Joo rakkailla on todellakin pitkä etumatka, oikein urakalla hankittu.

• Anonyymi00026

Kun tuut Roiskiksen kanssa niin pistäppä mobiilivarmenteella tietoa, että osaan olla pelipaikalla.

On nimittäin tullu idis koska pössyt ei onnannu, että aletaan kasvattamaan aitoja Thaimaan lohia.

Sen takia täytyy piipahtaa pohjoisessa kytsimässä oppia ikä kaikki.

Nimittäin tätä lohen (Salmonids) heimoon kuuluvaa kalaa on kasvatettu menestyksekkäästi Thaimaassa Royal Projectin toimesta Doi Inthanonin ja Doi Damin alueilla Chiang Main maakunnassa.
      Tämä katsos Laifi johtuu siitä, että näillä korkealla sijaitsevilla alueilla on viileä ilmasto ja puhdas, kiertävä vesi ympäri vuoden.

Jari2010Lahdesta

• Anonyymi00027

Ahaa, tuota en tiennytkään, mutta opiskelin wikin, joo oikea Thaimaa on ihmeellinen.

Luulin että olen lohiasiantuntija, mutta luulohan ei ole tiedon väärtti.

Muistan että kerran kerroit sulla olevan eri fiskarssit kaloille ja lihoille, myös kasviksille, että pöpöt ei mee sekasin.
        Onko sulla rosteriset leikkuulaudat, vain muhiiko pöpöt perinteisissä puisissa leikkuulaudoissa?

Ostin hiiliteräksisen paistinpannun, onko sulla Oliveerit?

Hiihtolomaa vietellään pelaten sulkapalloa, minkä nopeusluokan sulkapalloista sä diggaat?

Hukkis.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ahaa, tuota en tiennytkään, mutta opiskelin wikin, joo oikea Thaimaa on ihmeellinen.

Muistan että kerran kerroit sulla olevan eri fiskarssit kaloille ja lihoille, myös kasviksille, että pöpöt ei mee sekasin.
        Onko sulla rosteriset leikkuulaudat, vain muhiiko pöpöt perinteisissä puisissa leikkuulaudoissa?

Hiihtolomaa vietellään pelaten sulkapalloa, minkä nopeusluokan sulkapalloista sä diggaat?

Hukkis.

Oletko keskustellut lääkärin kanssa ongelmistasi.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Hukkis.

Puinen leikkuulauta on oikein hoidettuna hygieeninen ja turvallinen valinta, sillä puulla on luontaisia antibakteerisia ominaisuuksia, jotka estävät bakteerien kasvua. Se on usein muovista lautaa hygieenisempi, koska sihen ei tule yhtä helposti syviä viiltoja, joihin bakteerit kertyvät. Avain hygieniaan on säännöllinen öljyäminen ja nopea pesu käsin.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Puinen leikkuulauta on oikein hoidettuna hygieeninen ja turvallinen valinta, sillä puulla on luontaisia antibakteerisia ominaisuuksia, jotka estävät bakteerien kasvua. Se on usein muovista lautaa hygieenisempi, koska sihen ei tule yhtä helposti syviä viiltoja, joihin bakteerit kertyvät. Avain hygieniaan on säännöllinen öljyäminen ja nopea pesu käsin.

Ruostumattomasta teräksestä (stainless steel) valmistettu leikkuulauta on erinomainen valinta erityisesti hygieniaa, kestävyyttä ja helppohoitoisuutta arvostavalle kotikokille.
        Se on perinteisiä puu- tai muovilautoja hygieenisempi vaihtoehto, koska sen pinta on huokoseton.
        Tässä ovat tärkeimmät syyt, miksi ruostumaton teräsleikkuulauta on hyvä:
        Hygieenisyys (ei bakteerikasvua): Koska pinta ei ole huokoinen, bakteerit, ruokahiukkaset tai nesteet eivät pääse imeytymään materiaaliin.
        Tämä vähentää ristikontaminaation riskiä, mikä tekee siitä erinomaisen esimerkiksi raa’an lihan ja kalan käsittelyyn.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ruostumattomasta teräksestä (stainless steel) valmistettu leikkuulauta on erinomainen valinta erityisesti hygieniaa, kestävyyttä ja helppohoitoisuutta arvostavalle kotikokille.
        Se on perinteisiä puu- tai muovilautoja hygieenisempi vaihtoehto, koska sen pinta on huokoseton.
        Tässä ovat tärkeimmät syyt, miksi ruostumaton teräsleikkuulauta on hyvä:
        Hygieenisyys (ei bakteerikasvua): Koska pinta ei ole huokoinen, bakteerit, ruokahiukkaset tai nesteet eivät pääse imeytymään materiaaliin.
        Tämä vähentää ristikontaminaation riskiä, mikä tekee siitä erinomaisen esimerkiksi raa’an lihan ja kalan käsittelyyn.

Mutta tuhoaa japanilaiset laatuveitset nopeasti, en suosittele. Kysyin ammattilaiselta.

• Anonyymi00031

Meillä on teflonit, ei tartu pohjaan, ne on parhaita.

Nopeet sulkapallot on mun mieleen, mutta lasten kanssa hitailla.

Rosterit on parhaita, niin sano kyläseppäkin kun mulle grillilaatikon teki, nyt on tilauksessa savustuslaatikko.

Muuten, olis kyssäri nakata, olix säkin koulukiusattu siellä kyläkoulussa, mua haukuttiin Nöpö Narssusex.

Jari2010Lahdesta

• Anonyymi00032

Meillä on juuri hankittu painava valurauta paistinpannu, painava mutta hyvin toimiva, paistettaessa pitää lisätä rasvaa ja lopuksi rasvata, stokmannilta 54e, tosi painava.
        BY Numball

• Anonyymi00034

Känniränni Pasasella päällä taas. Luulisi edes joskus että olis muuta tekemistä?
        Eilen luin tutkimuksesta joka oli tehty 2500:lle henkilölle. He joilla diagnosoitiin narsistinen persoonallisuushäiriö, oli samanlaisia vastauksia kysymyksiin.
        Artikkeli oli tiedelehdessä ja Psykologian professori Ingo Zettler johti tutkimusta.
        Alemmuustuntoinen narsisti etsii keinoja satuttaa toisia ja oikeuttaa syytökset ja naureskelut ja katsoo että esimerkiksi kiusattu ansaitsee tulla kiusatuksi koska on huonompi ihminen kuin minä.

Alemmuustuntoinen narsisti on vakuuttunut siitä, että kaikki maailmassa ajattelevat vain itseään ja että maailma on eräänlainen kilpailuhenkinen viidakko, missä on aina kyse syömisestä tai syödyksi tulemisesta. Sekin on erittäin hyvä tekosyy käyttäytyä itsekeskeisesti ja silloin Pasanen keksii että hän on huippukoulutuksen ja teknisen näkemyksen vuoksi ylivertainen ja aina oikeassa, väitti sitten miten hulluja tahansa.

Tutkimuksen mukaan ihmiset, jotka kasvavat korruption, eriarvoisuuden, köyhyyden ja väkivallan leimaamassa yhteiskunnassa, ovat alttiimpia kehittämään synkkiä persoonallisuuspiirteitä. Traumaattinen lapsuus tekee vaurioita terveeseenkin lapseen.

Sinun tulee kiinnittää huomiota siihen, jos joku toistuvasti Zettlerin psykologin termein ”käyttäytyy poikkeavasti”. Yksittäisillä teoilla tai reaktioilla ei päästä diagnoosiin, vaan se muodostuu toistuvasta poikkeavasta pakkomielteisestä käytöksestä roikkua kiinni virheellisessä ajatus -ja käytösmaailmassa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Känniränni Pasasella päällä taas. Luulisi edes joskus että olis muuta tekemistä?
        Eilen luin tutkimuksesta joka oli tehty 2500:lle henkilölle. He joilla diagnosoitiin narsistinen persoonallisuushäiriö, oli samanlaisia vastauksia kysymyksiin.
        Artikkeli oli tiedelehdessä ja Psykologian professori Ingo Zettler johti tutkimusta.
        Alemmuustuntoinen narsisti etsii keinoja satuttaa toisia ja oikeuttaa syytökset ja naureskelut ja katsoo että esimerkiksi kiusattu ansaitsee tulla kiusatuksi koska on huonompi ihminen kuin minä.

Alemmuustuntoinen narsisti on vakuuttunut siitä, että kaikki maailmassa ajattelevat vain itseään ja että maailma on eräänlainen kilpailuhenkinen viidakko, missä on aina kyse syömisestä tai syödyksi tulemisesta. Sekin on erittäin hyvä tekosyy käyttäytyä itsekeskeisesti ja silloin Pasanen keksii että hän on huippukoulutuksen ja teknisen näkemyksen vuoksi ylivertainen ja aina oikeassa, väitti sitten miten hulluja tahansa.

Tutkimuksen mukaan ihmiset, jotka kasvavat korruption, eriarvoisuuden, köyhyyden ja väkivallan leimaamassa yhteiskunnassa, ovat alttiimpia kehittämään synkkiä persoonallisuuspiirteitä. Traumaattinen lapsuus tekee vaurioita terveeseenkin lapseen.

Sinun tulee kiinnittää huomiota siihen, jos joku toistuvasti Zettlerin psykologin termein ”käyttäytyy poikkeavasti”. Yksittäisillä teoilla tai reaktioilla ei päästä diagnoosiin, vaan se muodostuu toistuvasta poikkeavasta pakkomielteisestä käytöksestä roikkua kiinni virheellisessä ajatus -ja käytösmaailmassa.

Miksi luet tuollaista et sinä niistä mitään ymmärrä, itseäsi auttaen kannattaa käyttää geminiä ja syöttää sinne kattila ja hammaskuvasi, sekä laulun lurituksesi, pyytää sen laatimaan siitä diagnoosin, saat oikeaa itseäsi kuvaavaa tietoa, oikein urakalla, ja usko siihen, lyön vertoa että gemini ei ehdota sinulle ammattitaiteijan tai sanoittajan uraa vaan lähinnä ottamaan yhteyttä ammattiauttajiin, ja nopeasti.

Olen koulutukseltani FM sekä toiminut jyu:ssa tuntiopettajana, ja tietokanta asiantuntijana lähinnä sql ja oracle tietokannoille, samoin sellainen harvinainen kuin b-tree.. suunnitelmissa on palata vielä tietokanta puolelle, kun olen vanhuuseläkkeellä ja uusilla lääkkeillä on saatu kivut rangassa varsin hyvin hallintaan, tänäänkin heräsin vasta puoli seitsemänl

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Miksi luet tuollaista et sinä niistä mitään ymmärrä, itseäsi auttaen kannattaa käyttää geminiä ja syöttää sinne kattila ja hammaskuvasi, sekä laulun lurituksesi, pyytää sen laatimaan siitä diagnoosin, saat oikeaa itseäsi kuvaavaa tietoa, oikein urakalla, ja usko siihen, lyön vertoa että gemini ei ehdota sinulle ammattitaiteijan tai sanoittajan uraa vaan lähinnä ottamaan yhteyttä ammattiauttajiin, ja nopeasti.

Olen koulutukseltani FM sekä toiminut jyu:ssa tuntiopettajana, ja tietokanta asiantuntijana lähinnä sql ja oracle tietokannoille, samoin sellainen harvinainen kuin b-tree.. suunnitelmissa on palata vielä tietokanta puolelle, kun olen vanhuuseläkkeellä ja uusilla lääkkeillä on saatu kivut rangassa varsin hyvin hallintaan, tänäänkin heräsin vasta puoli seitsemänl

Tuota tuntiopettajan hommasta oli kuva täällä palstalla.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Et ole. Nimeäsi ei ole koskaan mainittu Jyväskylän opettajakunnassa eikä sinulla ole kuin peruskoulupohja alla, eikä sinun päästäsi ole kuin hattutelineeksi, kun siihen ei tartu edes gyproc-ruuvi. Sinä et palaa yhtään mihinkään, sorry vaan.

Sinussa on samanverran filosofian maisteria kuin Havukka-ahon ajattelijassa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Et ole. Nimeäsi ei ole koskaan mainittu Jyväskylän opettajakunnassa eikä sinulla ole kuin peruskoulupohja alla, eikä sinun päästäsi ole kuin hattutelineeksi, kun siihen ei tartu edes gyproc-ruuvi. Sinä et palaa yhtään mihinkään, sorry vaan.

Sinussa on samanverran filosofian maisteria kuin Havukka-ahon ajattelijassa.

Ihan samaa vänkäämistä, kun siitä kalakeitosta, et ole tehnyt, sinulla on reppana varsin kielteinen asenne elämääsi, joka ei ole normaalia, historia toistaa itseään, jälleen kerran.
        edelleenkin velaksi on maksamatta..

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ihan samaa vänkäämistä, kun siitä kalakeitosta, et ole tehnyt, sinulla on reppana varsin kielteinen asenne elämääsi, joka ei ole normaalia, historia toistaa itseään, jälleen kerran.

Elät täydellisessä harhassa, valheessa, itsepetoksissa ja kerrot uudestaan samoja paskapuheita joiden olet jo moneen kertaan tunnustanut niiden olevan vedätystä.
        Psykologisesti olet erittäin kiinnostava hahmo, sillä moisia sekoboltseja ei ole edes elokuvissa, sillä ne eivät olisi uskottavia, vaan menee överiksi.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ynissasi sitten yöllä kirjoitit kommentin:
        "Anonyymi00031
        2026-02-16 03:36:35"

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Elät täydellisessä harhassa, valheessa, itsepetoksissa ja kerrot uudestaan samoja paskapuheita joiden olet jo moneen kertaan tunnustanut niiden olevan vedätystä.
        Psykologisesti olet erittäin kiinnostava hahmo, sillä moisia sekoboltseja ei ole edes elokuvissa, sillä ne eivät olisi uskottavia, vaan menee överiksi.

Voithan sinä kuvitella kaikenlaista, ja niin kuvitteletkin mutta ei ne ole minun tekemisiäni, sinä et ole yhtään kiinnostava, ihan normaali mt-kuntoutuja jonka kuntoutus on huonosti hoidettu, jos lainkaan. Elämä ei ole elokuvaa..

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Voithan sinä kuvitella kaikenlaista, ja niin kuvitteletkin mutta ei ne ole minun tekemisiäni, sinä et ole yhtään kiinnostava, ihan normaali mt-kuntoutuja jonka kuntoutus on huonosti hoidettu, jos lainkaan. Elämä ei ole elokuvaa..

Ihan sama vuodesta toiseen "et ole" sittenkun pitäisi todentaa asiaa huutelet puskista, pakenet vpn liitännän taakse, sinä laiffila olet erittäin kaukana terveestä ihmisestä, kuvittelet kaikenlaista, en tiedä kumpi on pahempi sylttytehdas sinä vaiko 2010, jos ette ole sama henkilö, kaikki kattila ja hammas jutut heijastuvat aina takaisin sinuun, kaikista mahdollista suunnista.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Edelleenkin aito tonnikaloja purkitetaan.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ihan sama vuodesta toiseen "et ole" sittenkun pitäisi todentaa asiaa huutelet puskista, pakenet vpn liitännän taakse, sinä laiffila olet erittäin kaukana terveestä ihmisestä, kuvittelet kaikenlaista, en tiedä kumpi on pahempi sylttytehdas sinä vaiko 2010, jos ette ole sama henkilö, kaikki kattila ja hammas jutut heijastuvat aina takaisin sinuun, kaikista mahdollista suunnista.

"kaikki kattila ja hammas jutut heijastuvat aina takaisin sinuun, kaikista mahdollista suunnista"

Miten heijastuvat?

Sinä Posso ja mielikuvitusystäväsi senssu olette yksi ja sama mt- reppana, hae apua itsellesi.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Jyväskylässä on ollut sinun aikoinasi viisi eri tahoa jotka tarjoaa heikkolahjaisille tukea esimerkiksi oppimisvaikeuksiin ja auttaa suorittamaan peruskoulun päästötodistuksen aikuisiässä. Niillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä filosofian maisterin tutkinnon kanssa ja saunajakkarasta tulee ennemmin filosofian maisteri kuin sinusta, sillä se seisoo tukevasti omilla jaloillaan ja auttaa ihmisiä pääsemään korkeammalle tasolle elämässä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

"kaikki kattila ja hammas jutut heijastuvat aina takaisin sinuun, kaikista mahdollista suunnista"

Miten heijastuvat?

Sinä Posso ja mielikuvitusystäväsi senssu olette yksi ja sama mt- reppana, hae apua itsellesi.

Pasanen on valehdellut perunanenälle että häntä on pyydetty takaisin työelämään ja lupaillut taas että jos tulee takaisin niin kohta tulee rahaa. Mutta vaimo on kuullut ne jutut jo ennen vuotta 2000 eikä ole tähän päivään mennessä toteutunut.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Miten heijastuvat?

Vain vakavasti häiriintynyt rakentaa tuollaisia kuvia, erittäin sairas päästään, kaikki toimesi palstalla vahvistavat sen, minä ja Senssu emme tunne toisiamme, päätelmäsi on hyvin harhainen.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Vain vakavasti häiriintynyt rakentaa tuollaisia kuvia, erittäin sairas päästään, kaikki toimesi palstalla vahvistavat sen, minä ja Senssu emme tunne toisiamme, päätelmäsi on hyvin harhainen.

Kuten kaikki toimesi täällä, maksa velkasi jo etsi toinen avohoitopaikkasi, tämä ei ole sinua varten sekopää.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Jyväskylässä on ollut sinun aikoinasi viisi eri tahoa jotka tarjoaa heikkolahjaisille tukea esimerkiksi oppimisvaikeuksiin ja auttaa suorittamaan peruskoulun päästötodistuksen aikuisiässä. Niillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä filosofian maisterin tutkinnon kanssa ja saunajakkarasta tulee ennemmin filosofian maisteri kuin sinusta, sillä se seisoo tukevasti omilla jaloillaan ja auttaa ihmisiä pääsemään korkeammalle tasolle elämässä.

Julkisuuslaki... korkea koulujen, ja opilaitosten opettajien nimet ja virka asemat, eivät ole pää sääntösesti julkista tietoa, jota kuka resupeppu, tahansa voi tiedustella oppilaitoksen kirjaamosta.

>§<

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Julkisuuslaki... korkea koulujen, ja opilaitosten opettajien nimet ja virka asemat, eivät ole pää sääntösesti julkista tietoa, jota kuka resupeppu, tahansa voi tiedustella oppilaitoksen kirjaamosta.

>§<

Riippuu onko työ vai virkasuhteessa työnantajaan nähden.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

>§<

Taas tohtoritasoista kielioppia!

korkea koulujen = korkeakoulujen
        opilaitosten = oppilaitosten
        virka asemat = virka-asemat
        pää sääntösesti = pääsääntöisesti
        Pilkkusäännöt poskellaan.

Näitä ei varmaan käyty apukoulussa läpi? Vai jäitkö luokallesi, useamman kerran?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Riippuu onko työ vai virkasuhteessa työnantajaan nähden.

Työ- vai virkasuhde: Julkisuuslain kannalta tällä ei ole ratkaisevaa eroa. Jos henkilö hoitaa julkista tehtävää tai käyttää julkista valtaa (kuten opettaja antaessaan arvosanoja tai tehdessään kurinpitopäätöksiä), hänen toimintansa ja siihen liittyvät perustiedot kuuluvat julkisuusperiaatteen piiriin.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kiitos kun kerroit, mutta en tiedä jyväskylästä mitään noista asioista, missä heikkolahjaisia koulutetaan, mutta tiedän siellä olevan kuulo ja näkövammaisten koulu, jossain haukkarannassa.

• Anonyymi00068

Minun ei tarvitse arvella mitään sinä arvelet, en anna arvosanoja, toimin sql ja oracle opettajana

• Anonyymi00077
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Taas tohtoritasoista kielioppia!

Näitä ei varmaan käyty apukoulussa läpi? Vai jäitkö luokallesi, useamman kerran?

"Taas tohtoritasoista kielioppia!

Näitä ei varmaan käyty apukoulussa läpi? Vai jäitkö luokallesi, useamman kerran?"

Eihän tuossa tekstissä ollu ku yks pilkku, omasi.

• Anonyymi00051

Voin vakuuttaa... että tuota, tuntiopettajan hommasta oli, kuva täällä palstalla.

>§<

• Anonyymi00057

Voin vakuuttaa että siinä kuvassa oli eri-ikäisiä aikuisopiskelijoita, eri kansalaisuuksia ja selkeästi siirtolaisia myös ja heitä yhdisti se että vaikuttivat resupekoilta. Joukossa pönötti jättikokoinen pandakarhu Pasanen, elopainoa tuolloin vähintään 170 kiloa, eikä kyseessä ollut opettaja. Mikäs kumman asianajaja tämä >§< on, kun vain Pasasen puolesta paasaa ja on kuitenkin olevinaan Thaimaassa? Eikö ole omaa asiaa?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Voin vakuuttaa että siinä kuvassa oli eri-ikäisiä aikuisopiskelijoita, eri kansalaisuuksia ja selkeästi siirtolaisia myös ja heitä yhdisti se että vaikuttivat resupekoilta. Joukossa pönötti jättikokoinen pandakarhu Pasanen, elopainoa tuolloin vähintään 170 kiloa, eikä kyseessä ollut opettaja. Mikäs kumman asianajaja tämä >§< on, kun vain Pasasen puolesta paasaa ja on kuitenkin olevinaan Thaimaassa? Eikö ole omaa asiaa?

Oma asiasi?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00057 kirjoitti:

"Joukossa pönötti jättikokoinen pandakarhu Pasanen," - Posso kiisti jyrkästi olevansa kuvan tuo henkilö.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kiitos kun taas vaivaudut kertomaan mielipiteesi, mutta tarkalleen ottaen en ole kuvassa lainkaan vaan otin sen kuvan, kuva oli datanomien tietokanta osiosta, pandoista en tiedä yhtään mitään, miten sinun ns. omat asiasi, kattilat, hampaat ja puppe tarpeineen, siis kuvielmasi tarpeista... En enää muista ketä kuvassa tarkalleen ottaen oli, pitää katsoa löytyyko se vielä jostain.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kiitos kun taas vaivaudut kertomaan mielipiteesi, mutta tarkalleen ottaen en ole kuvassa lainkaan vaan otin sen kuvan, kuva oli datanomien tietokanta osiosta, pandoista en tiedä yhtään mitään, miten sinun ns. omat asiasi, kattilat, hampaat ja puppe tarpeineen, siis kuvielmasi tarpeista... En enää muista ketä kuvassa tarkalleen ottaen oli, pitää katsoa löytyyko se vielä jostain.

Löytyykö Puppe kuvasta?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mutta tiedän kuka se iso kaveri on, joka hyvinkin, olisko Senssu, en usko, mutta olimme hänen kanssaan radalla vuosia sitten meitä luultiin veljiksi, mitä emme ole, olemme hieman saman näköisiä, hän on jossain urheilulajissa tuomarina, mutta en muista missä.

Hän asuu paikassa missä vieressä on tai oli, % prosentti jengin, kerhotilat, mentiin kerran päissämme noin 20 vuotta sitten potkimaan heidän ovea, laskivat sisälle, ja tarjosivat muutaman kaljan, ja kysyvät haluammeko liittyä heihin emme halunneet, mutta kokemus oli sekin, kaveri asui vaajakoskella.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Mutta tiedän kuka se iso kaveri on, joka hyvinkin, olisko Senssu, en usko, mutta olimme hänen kanssaan radalla vuosia sitten meitä luultiin veljiksi, mitä emme ole, olemme hieman saman näköisiä, hän on jossain urheilulajissa tuomarina, mutta en muista missä.

Hän asuu paikassa missä vieressä on tai oli, % prosentti jengin, kerhotilat, mentiin kerran päissämme noin 20 vuotta sitten potkimaan heidän ovea, laskivat sisälle, ja tarjosivat muutaman kaljan, ja kysyvät haluammeko liittyä heihin emme halunneet, mutta kokemus oli sekin, kaveri asui vaajakoskella.

kumpikin on lähelle kaksi metriä, minä hieman kevyempi.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Otitko myös nämä https://ibb.co/fGv7jh5B kuvat ja ollenko kuvan henkilöt datanomeja.

• Anonyymi00061

Posson kattila kilahtanut jo 7 kertaa 55555

• Anonyymi00072

Ihanaa tuo possottelu, ei kannata kuvitella että lahkolaiset kuntoutuisivat koskaan.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Ihanaa tuo possottelu, ei kannata kuvitella että lahkolaiset kuntoutuisivat koskaan.

Muista kuitenkin aina että sinä olet huomattavasti paremmassa kunnossa kuin rakkautesi suurin kohde. https://ibb.co/nMb4BRRt Muista myös että sinun rasvaprosentti on vain 10% ja että sinulla on tuuheat hiukset, joita lääkärit ylistää niin paljon ettei tarvitse mitata sinun testoarvoja laisinkaan.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Muista kuitenkin aina että sinä olet huomattavasti paremmassa kunnossa kuin rakkautesi suurin kohde. https://ibb.co/nMb4BRRt Muista myös että sinun rasvaprosentti on vain 10% ja että sinulla on tuuheat hiukset, joita lääkärit ylistää niin paljon ettei tarvitse mitata sinun testoarvoja laisinkaan.

Rakkauteni kohde, vähimmäisvaatimus rakkauteen on se että kohteella on hiukset päässä, järjestä puhumattakaan.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Rakkauteni kohde, vähimmäisvaatimus rakkauteen on se että kohteella on hiukset päässä, järjestä puhumattakaan.

Lippisvaimosi ei täytä noita vaatimuksia. Lippiksen käytölle lienee syynsä?
        Hänellä on monta ongelmaa kertomasi perusteella.
        Hän on aivan holtiton rahankäytön kanssa ja hänellä on ollut peliongelmaa, hän ymmärtää kyllä numerot mutta ei ymmärrä rahan arvoa. Hän ei oppinut suomenkieltä eikä läpäissyt kansalaisuuden saamisen tasoon riittävää kielitaitoa. Jouduit kouluttamaan häntä rahankäyttöön antamalla joka aamu 50 euroa vaimolle, jolloin hän lähtee kauppaan ja testailee sitä joka päivä mitä sillä saa, ikää kuitenkin on yli 50 vuotta joten lapsesta ei ole kyse. Hänen "eläkkeensä" meni Thaimaassa kukkasten kasvatusteen, joita kuviesi perusteella oli Hua Hinissa ainakin kolme pientä ruukkua, mutta onneksi sinä maksoit hänelle vuokraa asumisesta, joka on hieman kummallista siinä valossa että se talo oli vuokratalo. Vakka on kantensa löytänyt aikuisten tukiopetuksessa, Jyväskylässä.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Lippisvaimosi ei täytä noita vaatimuksia. Lippiksen käytölle lienee syynsä?
        Hänellä on monta ongelmaa kertomasi perusteella.
        Hän on aivan holtiton rahankäytön kanssa ja hänellä on ollut peliongelmaa, hän ymmärtää kyllä numerot mutta ei ymmärrä rahan arvoa. Hän ei oppinut suomenkieltä eikä läpäissyt kansalaisuuden saamisen tasoon riittävää kielitaitoa. Jouduit kouluttamaan häntä rahankäyttöön antamalla joka aamu 50 euroa vaimolle, jolloin hän lähtee kauppaan ja testailee sitä joka päivä mitä sillä saa, ikää kuitenkin on yli 50 vuotta joten lapsesta ei ole kyse. Hänen "eläkkeensä" meni Thaimaassa kukkasten kasvatusteen, joita kuviesi perusteella oli Hua Hinissa ainakin kolme pientä ruukkua, mutta onneksi sinä maksoit hänelle vuokraa asumisesta, joka on hieman kummallista siinä valossa että se talo oli vuokratalo. Vakka on kantensa löytänyt aikuisten tukiopetuksessa, Jyväskylässä.

Eiköhän noi ole kaksi yhteensopimatonta kantta!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe