Joudutko hillitsemään itseäsi jotenkin kaivattusi läheisyydessä? Miksi ja miten?
Itsehillintää
47
584
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pakko se on jos pierettää ja meinaa tulla hyvin äänekäs.
- Anonyymi00005
Joo, mulla sama ongelma.
- Anonyymi00008
Ei se ääni, mutta sitä seuraava haju ja jos pöksyt menee täyteen
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se ääni, mutta sitä seuraava haju ja jos pöksyt menee täyteen
Se on jo vähän enemmän, kun pieru... Ehkä 🤔
- Anonyymi00002
Tekis mieli huutaa, mutta joutuu hillitsemään.
- Anonyymi00006
Mitä huutaisi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä huutaisi?
Kaikkea ruokotonta ja solvauksia🫣
- Anonyymi00039
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaikkea ruokotonta ja solvauksia🫣
Tiedän tunteen 😬
- Anonyymi00003
En kun ei nähdä .
- Anonyymi00004
Hihihi
- Anonyymi00007
Helppoa.
- Anonyymi00010
Elämä kyseenalaistaa itsekäsityksen kriittisinä aikoina, ja vain minusta riippuu, miten reagoin. Olen ehkä ajautunut kauas pois periaatteista, joita aiemmin niin tarkkaan noudatin. Sortunut hillittömyyteen. Langennut ajattelemattomuuksiin. Seurassaan en pysty olemaan kuin pitäisi. Ei voi muuta kuin aloittaa harjoituksen alusta. Muistuttaa itseä siitä, mikä on arvokasta käytöstä. On edelleen mahdollisuus olla kohtuullinen ja viisas.
- Anonyymi00011
Kuulostaa järkevältä.
- Anonyymi00012
Mitä kohtuullisuus pitää sisällään?
- Anonyymi00017
Joo mutta joskus on paikallaan haistattaa pitkät vitut, jos toinen sitä kerjää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä kohtuullisuus pitää sisällään?
Lisää merkityksetöntä puutaheinää hyminää palstaäijältä, riikinkukko. Oisko näin?
- Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo mutta joskus on paikallaan haistattaa pitkät vitut, jos toinen sitä kerjää.
Ja ihan täällä netissäkö, vaikka olisi mahdollisuus toteuttaa itseään livenä/irl? Sivusta arvaa kuka, palleriina
- Anonyymi00014
Miksi joutuisin ei mua kiinnosta muiden mielipiteet musta mulle riittää tulen itse itseni kanssa toimeen ei mun ole mikään pakko kenenkään muun kanssa tulla toimeen ketään muuta mun ei tarvitse sietää 24/7
- Anonyymi00055
Välimerkit ovat ilmaisia. ☝️
- Anonyymi00016
Eipä olla nähty...
- Anonyymi00025
Siihen on syynsä, en ole paljon viime aikoina pystynyt liikkumaan missään
- Anonyymi00022
Hänellä ei tarvetta nähdä mua. Mutta jos näkisin niin en tuijota tai katso pitkään vaikka haluaisin.
- Anonyymi00023
Sama, ja pakko vältellä vahingossa koskemistakin kun on tää tilanne... Eli hillitsen itseäni myös koskemasta häneen. Pelkään, että jään ajatuksissani tuijottamaan häntä 😳
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sama, ja pakko vältellä vahingossa koskemistakin kun on tää tilanne... Eli hillitsen itseäni myös koskemasta häneen. Pelkään, että jään ajatuksissani tuijottamaan häntä 😳
hyvin pystyit parin edellisen kohtaamisemme aikana hillitsemään itsesi, ettet koskenut :) Luulen että olisit kuitenkin halunnut koskea.. aiemmin et oikein ole pystynyt pitämään näppejäsi kurissa.. :D
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja oletko palstasetä yleensä tällaista ns hypistelijätyyppiä? Melkoista sontaa
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
hyvin pystyit parin edellisen kohtaamisemme aikana hillitsemään itsesi, ettet koskenut :) Luulen että olisit kuitenkin halunnut koskea.. aiemmin et oikein ole pystynyt pitämään näppejäsi kurissa.. :D
Palstaäijän yksinkeskustelut on omiaan osoittamaan, että naisen kosketuksen puute voi viedä järjen, eikö tämä siltä näytä?
- Anonyymi00042
Ei jos muistan viheltää
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
Palstaäijän yksinkeskustelut on omiaan osoittamaan, että naisen kosketuksen puute voi viedä järjen, eikö tämä siltä näytä?
Tuleeko sinultakin aina pierun mukana tuokollinen mämmiä?
- Anonyymi00026
koitan olla kun en olisikaan plus en kertaakaan erehdy kattomaan ’sillain’ ⛄️
- Anonyymi00038
Millai sillai- kuin hän olisi pyttipannu ja sinä synny side egg päällä?
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Millai sillai- kuin hän olisi pyttipannu ja sinä synny side egg päällä?
Just sillai 🍳🍳
- Anonyymi00027
Kyllä mun pitäis hillitä itseni etten sano ihan kaikkea mitä mielenpäällä hänestä.
- Anonyymi00037
Mitä on tullut möläyteltyä?
- Anonyymi00028
Pitäisi hillitä etten vahingossa halaa tai pussaa
- Anonyymi00035
Pitäisi eli et hillitse?
Kauhee duuni tollasessa 😄
- Anonyymi00031
Silloin kun vielä nähtiin, niin halaamisimpulssia piti hillitä ihan tosissaan.
- Anonyymi00036
😄🫂
- Anonyymi00044
Sama😊
- Anonyymi00045
Ongelma olisi ollut että jos miehenä olisin päässyt halaamaan muulloinkin niin olisin pusun moiskauttanut poskelle.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ongelma olisi ollut että jos miehenä olisin päässyt halaamaan muulloinkin niin olisin pusun moiskauttanut poskelle.
Ei ongelma, muisk 😘
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Se olisi ollut häneltä jopa toivottavaa.
Anonyymi00031
- Anonyymi00048
Koen ylitsevuotavaa halua pyöritellä silmiäni, pelko että jäävät sille sijoilleen joten mietin vain että "this clownass.."
- Anonyymi00053
En ymmärrä
- Anonyymi00050
Olen joutunut
Esittämään niissä tilanteissa- Anonyymi00052
Mitä olet esittänyt? Pantomiimeja, kuva-arvoituksia?
- Anonyymi00051
Joo joudun. Sain kamalan puheripulin viimeksi kun nähtiin, ja tilanne oli melkein villistä lännestä mun puolelta. Häntä vähän hymyilyttikin, vaikka yrittikin sen peittää…
- Anonyymi00054
Joudun, koska muuten kertoisin hänen olevan ihanin, kaunein ja kiinnostvin nainen.
Ja ainoastaan siksi hillintä koska molemmat varattuja
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956674Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096410SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614711Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien913624Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963571Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en663442Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103282Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03000Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil31825Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema161409