Itsehillintää

Anonyymi-ap

Joudutko hillitsemään itseäsi jotenkin kaivattusi läheisyydessä? Miksi ja miten?

47

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pakko se on jos pierettää ja meinaa tulla hyvin äänekäs.

• Anonyymi00005

Joo, mulla sama ongelma.

• Anonyymi00008

Ei se ääni, mutta sitä seuraava haju ja jos pöksyt menee täyteen

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei se ääni, mutta sitä seuraava haju ja jos pöksyt menee täyteen

Se on jo vähän enemmän, kun pieru... Ehkä 🤔

• Anonyymi00002

Tekis mieli huutaa, mutta joutuu hillitsemään.

• Anonyymi00006

Mitä huutaisi?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä huutaisi?

Kaikkea ruokotonta ja solvauksia🫣

• Anonyymi00039
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaikkea ruokotonta ja solvauksia🫣

Tiedän tunteen 😬

• Anonyymi00003

En kun ei nähdä .

• Anonyymi00004

Hihihi

• Anonyymi00007

Helppoa.

• Anonyymi00010

Elämä kyseenalaistaa itsekäsityksen kriittisinä aikoina, ja vain minusta riippuu, miten reagoin. Olen ehkä ajautunut kauas pois periaatteista, joita aiemmin niin tarkkaan noudatin. Sortunut hillittömyyteen. Langennut ajattelemattomuuksiin. Seurassaan en pysty olemaan kuin pitäisi. Ei voi muuta kuin aloittaa harjoituksen alusta. Muistuttaa itseä siitä, mikä on arvokasta käytöstä. On edelleen mahdollisuus olla kohtuullinen ja viisas.

• Anonyymi00011

Kuulostaa järkevältä.

• Anonyymi00012

Mitä kohtuullisuus pitää sisällään?

• Anonyymi00017

Joo mutta joskus on paikallaan haistattaa pitkät vitut, jos toinen sitä kerjää.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä kohtuullisuus pitää sisällään?

Lisää merkityksetöntä puutaheinää hyminää palstaäijältä, riikinkukko. Oisko näin?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Joo mutta joskus on paikallaan haistattaa pitkät vitut, jos toinen sitä kerjää.

Ja ihan täällä netissäkö, vaikka olisi mahdollisuus toteuttaa itseään livenä/irl? Sivusta arvaa kuka, palleriina

• Anonyymi00014

Miksi joutuisin ei mua kiinnosta muiden mielipiteet musta mulle riittää tulen itse itseni kanssa toimeen ei mun ole mikään pakko kenenkään muun kanssa tulla toimeen ketään muuta mun ei tarvitse sietää 24/7

• Anonyymi00055

Välimerkit ovat ilmaisia. ☝️

• Anonyymi00016

Eipä olla nähty...

• Anonyymi00025

Siihen on syynsä, en ole paljon viime aikoina pystynyt liikkumaan missään

• Anonyymi00022

Hänellä ei tarvetta nähdä mua. Mutta jos näkisin niin en tuijota tai katso pitkään vaikka haluaisin.

• Anonyymi00023

Sama, ja pakko vältellä vahingossa koskemistakin kun on tää tilanne... Eli hillitsen itseäni myös koskemasta häneen. Pelkään, että jään ajatuksissani tuijottamaan häntä 😳

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sama, ja pakko vältellä vahingossa koskemistakin kun on tää tilanne... Eli hillitsen itseäni myös koskemasta häneen. Pelkään, että jään ajatuksissani tuijottamaan häntä 😳

hyvin pystyit parin edellisen kohtaamisemme aikana hillitsemään itsesi, ettet koskenut :) Luulen että olisit kuitenkin halunnut koskea.. aiemmin et oikein ole pystynyt pitämään näppejäsi kurissa.. :D

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ja oletko palstasetä yleensä tällaista ns hypistelijätyyppiä? Melkoista sontaa

• Anonyymi00034
        Anonyymi00024 kirjoitti:

hyvin pystyit parin edellisen kohtaamisemme aikana hillitsemään itsesi, ettet koskenut :) Luulen että olisit kuitenkin halunnut koskea.. aiemmin et oikein ole pystynyt pitämään näppejäsi kurissa.. :D

Palstaäijän yksinkeskustelut on omiaan osoittamaan, että naisen kosketuksen puute voi viedä järjen, eikö tämä siltä näytä?

• Anonyymi00042

Ei jos muistan viheltää

• Anonyymi00047
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Palstaäijän yksinkeskustelut on omiaan osoittamaan, että naisen kosketuksen puute voi viedä järjen, eikö tämä siltä näytä?

Tuleeko sinultakin aina pierun mukana tuokollinen mämmiä?

• Anonyymi00026

koitan olla kun en olisikaan plus en kertaakaan erehdy kattomaan ’sillain’ ⛄️

• Anonyymi00038

Millai sillai- kuin hän olisi pyttipannu ja sinä synny side egg päällä?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Millai sillai- kuin hän olisi pyttipannu ja sinä synny side egg päällä?

Just sillai 🍳🍳

• Anonyymi00027

Kyllä mun pitäis hillitä itseni etten sano ihan kaikkea mitä mielenpäällä hänestä.

• Anonyymi00037

Mitä on tullut möläyteltyä?

• Anonyymi00028

Pitäisi hillitä etten vahingossa halaa tai pussaa

• Anonyymi00035

Pitäisi eli et hillitse?
        Kauhee duuni tollasessa 😄

• Anonyymi00031

Silloin kun vielä nähtiin, niin halaamisimpulssia piti hillitä ihan tosissaan.

• Anonyymi00036

😄🫂

• Anonyymi00044

Sama😊

• Anonyymi00045

Ongelma olisi ollut että jos miehenä olisin päässyt halaamaan muulloinkin niin olisin pusun moiskauttanut poskelle.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ongelma olisi ollut että jos miehenä olisin päässyt halaamaan muulloinkin niin olisin pusun moiskauttanut poskelle.

Ei ongelma, muisk 😘

• Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Se olisi ollut häneltä jopa toivottavaa.

Anonyymi00031

• Anonyymi00048

Koen ylitsevuotavaa halua pyöritellä silmiäni, pelko että jäävät sille sijoilleen joten mietin vain että "this clownass.."

• Anonyymi00053

En ymmärrä

• Anonyymi00050

Olen joutunut
      Esittämään niissä tilanteissa

• Anonyymi00052

Mitä olet esittänyt? Pantomiimeja, kuva-arvoituksia?

• Anonyymi00051

Joo joudun. Sain kamalan puheripulin viimeksi kun nähtiin, ja tilanne oli melkein villistä lännestä mun puolelta. Häntä vähän hymyilyttikin, vaikka yrittikin sen peittää…

• Anonyymi00054

Joudun, koska muuten kertoisin hänen olevan ihanin, kaunein ja kiinnostvin nainen.
      Ja ainoastaan siksi hillintä koska molemmat varattuja

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6674
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6410
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4711
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      91
      3624
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3571
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      66
      3442
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3282
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3000
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      3
      1825
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      16
      1409
    Aihe