Miehelle kysymys.
Miksi kuvittelet, että et voisi saada sitä naista omaksesi?
Vai mikä estää yrittämästä?
Kysytään näin päin
27
569
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varattu
- Anonyymi00003
Gubbe gubbe
- Anonyymi00002
En ole hänen tyyppiään.
- Anonyymi00004
hän on erityisen hyvännäköinen,siksi.
- Anonyymi00009
Hän voi ajatella samoin sinusta. Ulkonäöllä ei ole merkitystä kun ihastuu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän voi ajatella samoin sinusta. Ulkonäöllä ei ole merkitystä kun ihastuu.
"Ulkonäöllä ei ole merkitystä kun ihastuu."
Tämä on ehkä hauskinta mitä olen palstalta lukenut ikinä.
Kyllä sillä on, helvetisti - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Ulkonäöllä ei ole merkitystä kun ihastuu."
Tämä on ehkä hauskinta mitä olen palstalta lukenut ikinä.
Kyllä sillä on, helvetistiSaanko osallistua hirnahdukseen. Ulkonäkö on se, mikä ensimmäisenä kiinnittää huomion ja sitä kautta lähemmän kiinnostuksen. Joka muuta väittää, on teennäinen.
- Anonyymi00005
Erilaiset arvot.
- Anonyymi00006
Veriarvot? Yhteisarvo?
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Veriarvot? Yhteisarvo?
Suhtautuminen asioihin, ihmisiin, luottamukseen, pyyteettömyyteen, epäitsekkyyteen. Siihen, miten näet kokemusten perusteella muut ympärilläsi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Suhtautuminen asioihin, ihmisiin, luottamukseen, pyyteettömyyteen, epäitsekkyyteen. Siihen, miten näet kokemusten perusteella muut ympärilläsi.
Syö kakkaas
- Anonyymi00007
Ei halua mitään siviilielämässä.
- Anonyymi00008
Sitä naista, sitä miestä... Jos kykenee sellaiseen aivonyppyröitä hierovaan ajatteluun, niin ymmärtää että tämä kyseinen AP, eli palstaäijä, ns. ei inhimillistä näitä yksilöitä joista paasaa. Siinä taas mietittävää minkä kaliiberin kyöpeli on tämä kalasteleva ja naiseksi haluava töyhtötamburiini.
- Anonyymi00010
Nainen tekee aloitteen, tai on ilman. Itse en ota riskejä, kun ei ole pakkomiellettä kenenkään suhteen.
- Anonyymi00021
Vaikee tehä, tiiät varmaan miksi. Ja mitä riskiä siin ees olis jos laitat vaik moi mitä sulle kuuluu viestin?
- Anonyymi00011
Olen liian ujo ja ahdistunut. Puhuminen liian kankeaa ja hankalaa.
- Anonyymi00012
Kunnon pieru rentouttaa tunnelman.
- Anonyymi00013
Kannattaa kaivaa itselleen kuoppa josta voi huhuilla naiselle. Samalla voi pyöriä siellä vaikka kuin hyrrä hihitellen.
- Anonyymi00015
Itsellä oli se ongelma että en yksinkertaisesti pystynyt ottamaan riskiä. En halunnut taas nolata itseäni paikassa jossa sana olisi voinut kiiriä jos olin ymmärtänyt naisen täysin väärin.
Naisten mielestä miehellä pitää olla itseluottamusta tehdä aloite, mutta todellisuudessa hän mittaa miehen sosiaalista suosiota. Toisin sanottuna jos mies on suosittu niin nainen saa pisteitä jo siitä että mies pyytää häntä ulos. Jos mies taas ei ole suosittu on noloa että moinen mies edes kuvittelee että nainen voisi olla kiinnostunut.
Sitten jos tiedät/et ole varma onko toinen varattu vai ei tai onko lähestyminen ylipäätään suotavaa niin aika hankalaa.
Valitettavasti omalla kohdalla on myös monia pettymyksiä eikä pelkästään että on saanut pakit vaan on selkeästi osoitettu että olen tehnyt jo virheen kun olen kuvitellut että toinen voisi olla kiinnostunut ja toisaalta myös pelkkää kaverillisuutta/ystävällisyyttä on joskus käytetty esimerkkinä että olisi kiinnostunut/ihastunut johonkuhun. En edes puhu metoosta, mutta kyllä silläkin on vaikutusta.
Sen lisäksi naiselta vain odottaa aktiivisuutta ja todennut että miehenä en jaksa naisia joiden tehtävä elämässä on vain odotella asenteella "hyvä tulee hyvän luokse" eivätkä itse laita tikkua ristiin että miestä alkaisi kiinnostaa, mies ymmärtäisi että nainen on kiinnostunut tai edes antaisi kuvan että positiivisesti tulisi reagoimaan miehen aloitteisiin.
Asenteeni onkin että jos nainen ei tule vastaan eikä anna oikeita signaaleja en näe naisessa potentiaalia kumppanina koska tiedän että suhteen alussa ja myös myöhemmin tulen raatamaan suhteen eteen naisen odottaessa yhä suurempia tuloksia pienelle tai olemattomalle panostamiselleen. - Anonyymi00016
Väsymys tällä hetkellä
- Anonyymi00017
Ap pääsee pyörätuoliin <|:)
- Anonyymi00022
Ja sinä mielisairaalaan.
- Anonyymi00023
En voi sietää ettei viestiini vastata. Sellaista en edes moikkaa.
- Anonyymi00024
Missä lähetit viestisi?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Missä lähetit viestisi?
Sillä ei ole mitään väliä.
- Anonyymi00026
Mulle ei tule perille mikään viesti paitsi mesessä ja tekstarina.
- Anonyymi00027
Haluaisin uskoa, että kaipaamani mies ei edes kuvittele tuollaista vaan uskoo ja ymmärtää, että olen ollut tosissani alusta asti. Hän saa minut jos vain haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3749883Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat946238Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3825905SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1584313Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33612Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien873198Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal843150Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62916Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr102852Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en622844