Nyt reippaillen kevään viettoon!!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Hanhen selkä taittui kans, mutta Haapavesi on vaipunut masennuksen alhoon. Tällä tarkoitan sitä, että hanhi saattaa notkistella selkäänsä jossain kaupungissa sulan veden äärellä, loput ulkomailla (valtaosa hanhista) ja minä taas täällä Haapavedellä jäykän selän kanssa voivottelen kipuja ja olen yhtä suossa, kuin Haapaveden yleinen vireystaso. Uppeluksissa lähes.
Haapavesi tarvii kyllä kipeästi piristysruisketta, jotta porukka virkistyisi, perustelisi yrityksiä ja kauppaliikkeitä tänne. Tulisi vähän enemmän eloa liian ankeutuneeseen ilmapiiriin. Ja lopetettaisiin se typerä valittaminen niistä, jotka vielä kehtaa täällä yrittää ja laittaa tikkua ristiin. Mustamaalaamisjutut on ihan syvältä ja hanurista. Eikä sellainen innosta juuri ketään rakentamaan tätä Haapavettä paremmaksi. Onneksi jotku jaksaa kaiken paskan keskelläkin silti yrittää, vaikka kaikella on aina rajansa. Kun kamelin selkä katkeaa, voi olla jo myöhäistä. Sitten lähteekin totaalinen romahdus ja Haapavesi kertakaikkisesti kuolee. Viimeinen sitten vain sammuttaa valot. Tätä ei saa tapahtua!- Anonyymi00002
Siinä siis missä muut rinnii kohti kevään valoja ja ehkä uutta nousua, Haapavesi jatkaa upposoutua suossa. Jos sitä nyt souduksi voi sanoa. Ehkä enemmän rämpimiseksi. Sitähän se on, jos syvällä suossa....
Talven selän taittuminen siis antaa yleensä ihmisille valtavan piristysruiskeen ja sillä energialla sitten reippaillaan minkä ehditään. Ja kun on reippailtu, aivot alkaa olemaan terässä ja alkaa ideoita ihan sykkii. Ja kun laittaa töpinäksi, alkaa tapahtua kaikkea sellaista hyvää, joka on kaupungille rakennukseksi. Syntyy yrityksiä, ehkä menestystäkin jne. Ja kun aivot on terässä ja työ tuottaa hedelmiä, alkaa rahavirrat palkita tekijäänsä. Ja siitä lähtee sitten nousu ja uusi talouden kevät ja kesällä sitten korjataan kunnon sato. Ja kaupunki hyötyy siitä määränsä mukaan joka tuottaa lisää ja lisää ja lisää nousua ja noustoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89553Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542