Veikkauksen monopoli

Anonyymi-ap

Mielenkiintoista toimintaa veikkaukselta.Tuli pyyntö selvittää mistä pelitilleni laitetut rahat ovat peräisin???Meillä vaimon kanssa käyttöoikeudet puolin ja toisin tileillemme joka on aivan lain suoma mahdollisuus tehdä niin.Veikkaus on tuolla kohtaa kuin valtio valtion sisällä joka katsookin ettei niin voi tehdä??Olin ja olen ollut sairaalassa tutkimuksissa ja operaatioissa eikä ole tullut mieleenkään ottaa sinne noita tunnuslukutaulukoita mukaan vaan pyynnöstä on vaimo siirtänyt pelitililleni,puhutaan kuitenkin n.parinkympin siirroista,rahaa.Nyt veikkaus keksikin sen että joudun tekemään selvityspyynnön heille rahojen alkuperästä????Eipähän ole niitäkään kertoja pyytäneet selvittämään kun olen vaimolta pyytänyt muutaman kympin kauppareissulla kun itsellä ei ole ollut käteistä mukana kun olen ostanut veikkauksen arvan???Mikähän asiasta tekee erillaisen??Kuitenkin pelitilin siirrot tapahtuneet tililtä eikä mistään muualta.Jos pelaisin automaateilla päivittäin sadoilla tai tuhansilla euroilla niin ymmärtäisin mutta tässäkin tapauksessa puhutaan n.parista kympistä.Joudun varmaan vielä tekemään selvityksen siitäkin miksi olin tämän tästä sairaalassa ja mitä operoitiin,en ihmettelisi sitä yhtään.Kyllä tuo veikkauksen monopoli pitäisi purkaa ja nopealla toimituksella.Tuolla pelitilillä tällä hetkellä jokunen kymppi jonka ovat nyt ns.jäähdyttäneet siksi ennen kuin saavat selvityksen.En siihen todella kaadu vaikka pitäisivät ne mutta kyllä yhteistyö loppuu tähän,sen verran pilkun viilaamiseksi mennyt.Miettikääpä jos asutte maantien varressa ja laitatte tonttinne molempiin reunoihin 20km/h nopeusrajoitusmerkin ja tiellä muutoin 80km/h rajoitus niin luuletteko että voitte sakoittaa ohiajavia?? Ei muuten onnistu mutta veikkauksellahan on omat pelisäännöt jotka ristiriidassa muun lainsäädännön kanssa.

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suomessa kuitenkin voi avioparikin omistaa yhdessä auton,talon,maa-alueita,ym joka on kaikkien lakien ja asetusten mukaista mutta veikkaus soveltaa ihan omiaan tuolla kohtaa.Onkohan jossain tapahtunut nyt pieni lapsus?

• Anonyymi00002

Miksiköhän kuitenkin voi ostaa käteisellä omalla veikkauskortilla tai pelata lottoja,vedonlyöntejä,raveja,ym.Eihän kukaan tiedä mistä se raha on tullut?? Tuo käteisen käyttökin pitäisi kieltää veikkauksen pelejä pelatessa,siinähän on porsaanreikä rahanpesuun.

• Anonyymi00003

Veikkaus joutui palauttamaan tilin ja siellä olleet kympit.Aivan uskomattomia selityksiä ja suoranaista valehtelua syistä miksi toimittu niin kuin toimittu.Kaikesta mielenkiintoisinta oli lopuksi se kun muutamaan asiaan en saanut vastausta vaikka miten kysyin,olikin selitys se ettei voi vastata kun eivät voi tunnistaa minua???Samasta s-postista laitoin heille sen selvityksen mitä pyysivät ja se kuitenkin kelpasi.Melkoista kusetusta eikä heidän touhuja edes valvo kukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2160
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      180
      1941
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      869
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      855
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      802
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe