Kuka on ostanut veneensä halvimmalla?

Anonyymi-ap

...ja tuliko paljon laittoa.,

9

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ostin uuden vm 2026 HR370 purkkarin hintaan 0,-€. Myyjä antoi vielä 100 k€ mukaan mahdollisia tulevia korjauksia ja varusteuusintoja varten. Uudessa ei tarvetta laittaa.

• Anonyymi00002

Sain ilmaiseksi naapurin vsnerijollan. Ei laittoa. Purjehtimaan opin. Myöhemmin sitten piti vaihtaa köyttä tms

• Anonyymi00003

Sain kirkkovenettä ilmaiseksi

• Anonyymi00004

Joka osoittautui myöhemmin todella kalliiksi.

• Anonyymi00005

En ole aloittaja.
      Huumori miehillä ja naisilla on tietenkin tärkeä paikka yhteiskunnassamme, mutta kun kysymys näyttää olevan asiallinen, miksi ette perustaisi oman ketjuanne, jossa saisitte esittää parhaanne. Minä voisin sieltä niitä lukea ja hörähdellä parhaimmille D.

Sitten aiheeseen. Ostin -09 päivittämättömän purjeveneen, joka oli minulle ensimmäinen purjepaatti.
      Ostopäätökseen vaikutti vahvasti pentryn seisontakorkeus.
      Moottoriveneiisin olin tehnyt pieniä korjauksia vuosien saatossa, mutta en osannut arvata kuinka paljon päivittämätön purjevene tuli lopulta maksamaan.

Tästä opin, että kannattaa etsiä ”laitettu” vene markkinoilta, sillä se tulee varmasti halvemmaksi kuin tuollainen tyhjä taulu.
      En viitsi nyt tässä lähteä summia mainitsemaan, mutta kymmenissä tuhansissa liikuttiin 30 jalan veneessä.

• Anonyymi00006

Puhallettava Intexin paatti jotain 15 egee useampi vuosi sitten.

• Anonyymi00007

Ai nii, toinen airo katkes toissa kesänä.

• Anonyymi00008

Kyllä kokemus on osoittanut, että näillä kulkuvälineillä saa pankkitilille tehtyä melkoisen loven.
      Koskaan en ole saanut mitään härpäkkeestä edes omiani pois puhumattakaan mistään voitosta.

Pahimpaan Korona aikaan eräs kaveri tarjosi hyvin lähelle hintaa minkä olin veneestä pari vuotta aikaisemmin maksanut.
      En lähtenyt viemään asiaa eteenpäin, sillä halusin itsekin vesille tuona surkeana aikana.

Muistan kun nuorena lentäjän alkuna 70- luvulla kuuntelin Malmin pyöreässä kuppilassa. Lentofirmojen yrittäjien puheita.
      Sieltä jäi muistiin hauska vitsi. ”Kuinka saa tehtyä pienen omaisuuden lentobisneksessä? Vastaus: aloittamalla sen lentoyhtiön suurella omaisuudella”.

Olen itse oppinut, että mitä kalliimmat lelut on käytössä, sitä suuremman loven niillä saa lompakkoon.
      Lopuksi vastaus aloitukseen. Suurin tappio eräästä veneestä oli lähes 30 000 €.
      Vähän aikaa siinä meni nieleskellessä, mutta harrastukset maksaa D.
      Drag

• Anonyymi00009

Olen ostanut vuosien varrella muutamia veneitä ja aina saanut enemmän, kuin maksanut, joten ei veneen hiinaksi ole jäänyt, kuin tuloa ja veneilyn iloa.

Veneet ovat olleet 500 markasta 145000€ ja nykyinen huomattavasti arvokkaampi ja tulee jäämään viimeiseksi veneeksi ja en usko saavani siitä voittoa ja olen pitänyt sitä jo kauemmin, kuin yhtään noista aikaisemmista.

Joten veneily voi olla myös ilmaista, mutta sitoo pääomaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      113
      8065
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      406
      7262
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4534
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4279
    5. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      0
      2830
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2699
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      108
      2466
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2445
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      20
      2105
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1977
    Aihe