IS:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011807144.html
Jos / kun Ukrainan konflikti päättyy, siinä onkin sitten Suomella henkinen paikkansa: Suomen omien, Venäjän vastaisten sotatoimien ja jatkettujen, ammattimaisesti ohjattujen vihapuheiden (hallitus, eduskunta, mediat: Sanoma oy, myös Suomi24...) vuoksi suhteet Venäjään eivät tule enää koskaan korjaantumaan.
Muilla asiaan sekaantuneilla EU-mailla samoin, kullakin omien tekojensa mukaan. Suomi tulee tuossa mahd. uudestiluotavassa ystävyysjonossa olemaan aina kaikkein viimeisimmällä sijalla, mikäli kyseistä jonoa voi loppupäästään edes ystävyydeksi kutsua.
Venäläiset ovat aina suhtautuneet tiukasti pettureihin. Näille ei ole armoa, vaikka yrittäisivät vielä jopa prsttään nuolla. Sekin on heille omaa, pyhää aluetta, eivät päästäisi suomalaisia enää senkään lähelle.
"Kun joku petti sinut ensimmäisen krrran, se ei ollut sinun vikasi. Mutta jos hän petti sinut vielä toisenkin kerran, se oli sinun vikasi." (Juutal. viisautta.)
= Pettureille ei pidä antaa enää toista mahdollisuutta. On opittava kerrasta kuka on ja mitä, muuten ainoastaan häviää.
Stubb huolissaan sodan loppumisesta
29
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitäpä jos vain menisit eli muuttaisit sinne Venäjällesi. Juttusi haiskahtaa vähän siltä, että saattaisit kuulua sinne.
- Anonyymi00002
Viestisi sisältää ihmisoikeusrikoksen.
Olen suomalainen ja "kuulun" Suomeen. Ei ole sinun ja edustamasi poliittisen ryhmän asia päättää siitä minne minä / joku toinen suomalainen kuuluu.
On YK:n ihmisoikeusjulistuksen mukaan laitonta karkoittaa kansalaista omasta maastaan. IKL, mm. laittomien teloitusten lisäksi tuli kuuluisaksi poliittisten uhriensa myös nk. kyydityksistä, milloin suon reunalle, milloin Venäjän rajalle.
Dragsvikin kautta bättre folk kyllä toimitutti suomalaisia poliittisia toisinajattelijoita jopa itse Suomen miehittämän Karjalan, mm. Laatokan takaisen Koverin keskitysleirille. - Anonyymi00003
jooo ja samalla veisi suomesta kaikki venäläiset mukanaan takasi venäjälle,
niistä tulee olemaan vain harmia suomelle, - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
niistä tulee olemaan vain harmia suomelle,Saksan / Jyllannin gooteista on ollut harmia suomalaisille jo 800 vuotta.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Viestisi sisältää ihmisoikeusrikoksen.
Olen suomalainen ja "kuulun" Suomeen. Ei ole sinun ja edustamasi poliittisen ryhmän asia päättää siitä minne minä / joku toinen suomalainen kuuluu.
On YK:n ihmisoikeusjulistuksen mukaan laitonta karkoittaa kansalaista omasta maastaan. IKL, mm. laittomien teloitusten lisäksi tuli kuuluisaksi poliittisten uhriensa myös nk. kyydityksistä, milloin suon reunalle, milloin Venäjän rajalle.
Dragsvikin kautta bättre folk kyllä toimitutti suomalaisia poliittisia toisinajattelijoita jopa itse Suomen miehittämän Karjalan, mm. Laatokan takaisen Koverin keskitysleirille.En edusta yhtäkään poliittista puoluetta. Kehoitin siksi, että tunnut ihannoivat sitä sekopään pomottamaa valtiota. Suomi ei vihapuhu, vaan yksinomaan paska-Putler.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En edusta yhtäkään poliittista puoluetta. Kehoitin siksi, että tunnut ihannoivat sitä sekopään pomottamaa valtiota. Suomi ei vihapuhu, vaan yksinomaan paska-Putler.
On vihapuhetta hyökätä toisinajattelevia suomalaisia vastaan. Minä en uhkaile sinua, mutta itse saan jatkuvasti milloin mitäkin uhkauksia, ym. kehoituksia.
Suomessa vain venäläisiin ystävällisesti suhtautuvat ovat vihapuheiden ja -väitteiden kohteina.
Supo ei kuitenkaan ole tähän puuttunut.
Suomessa tulisi joka kansalaisen olla Venäjän vastainen, muuten uhataan mm. karkotuksilla. Minut on uhattu jopa tappaa, vain siksi etten luovu omista mielipiteistäni.
Poliittista mielipiteenvapautta ei enää Niinistön ja Stubbin aikana ole ollut.
En suhtaudu Venäjän kansalaisiin vihollisina vaan naapureina, joihinkin jopa ystävinä. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
On vihapuhetta hyökätä toisinajattelevia suomalaisia vastaan. Minä en uhkaile sinua, mutta itse saan jatkuvasti milloin mitäkin uhkauksia, ym. kehoituksia.
Suomessa vain venäläisiin ystävällisesti suhtautuvat ovat vihapuheiden ja -väitteiden kohteina.
Supo ei kuitenkaan ole tähän puuttunut.
Suomessa tulisi joka kansalaisen olla Venäjän vastainen, muuten uhataan mm. karkotuksilla. Minut on uhattu jopa tappaa, vain siksi etten luovu omista mielipiteistäni.
Poliittista mielipiteenvapautta ei enää Niinistön ja Stubbin aikana ole ollut.
En suhtaudu Venäjän kansalaisiin vihollisina vaan naapureina, joihinkin jopa ystävinä.Liehakoit diktatuuria ja ihmettelet kun saat arvostelua.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En edusta yhtäkään poliittista puoluetta. Kehoitin siksi, että tunnut ihannoivat sitä sekopään pomottamaa valtiota. Suomi ei vihapuhu, vaan yksinomaan paska-Putler.
MAAILMAN PARAS VALEHTELIJA- Kaljuuntuva Botox-kääpiö(Diktaattori- " täysin kansan rakastama tappaja" 1,5 Miljoonaa miestä tapattanut sodan alussa kertoi "venäjän kielisten suojelusta"? Oli NATO Oli Natsit Ukraina ei ole oikea Valtio On aina kuulunut Venäjään! myös Krim aina kuulunut Venäjälle! Nato aloitti...Eurooppa pakotti aloittamaan "erikoisoperaation" Länsi on paha saastunut yhteiskunta! Neuvostoliitto/Venäjä aina pitänyt huolta kansastaan- Jokaiseen sotaan -NYT HYÖKÄTÄÄN- Biden masinoi kätyreineen Ukrainan Maidanin vallankumoukseen!! - Anonyymi00018UUSI
Mitäpä jos vain menisit eli muuttaisit sinne Venäjällesi. Juttusi haiskahtaa vähän siltä, että saattaisit kuulua sinne.
Venäjä By Kremlin-Mafia! Onko tämä edes mikään normaali yhteiskunta kun Diktaattorin tahtoon alistetaan...tai mikään Valtio" Hah...hah...!! Varmasti kiva katsella ikkunoista lentäviä ihmisiä...parhaalle kaverille "myrkkykalsarit" tarjolla myös rupisammakon myrkkyä ja poloniumia...Eipä hätää itse "Moskovan Kingillä" 10- Ruoan maistajaa kuulemma jo 1-kuollut!
Oli iso vahinko ei osunut annos kääpiölle! 👌🤣👍 - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
niistä tulee olemaan vain harmia suomelle,jooo ja samalla veisi suomesta kaikki venäläiset mukanaan takasi venäjälle,
niistä tulee olemaan vain harmia suomelle,
Hyvin on pysynyt Autot parkkipaikalla kun rajat on kiinni on renkaat..peilit...pyyhkijän sulat..Katalysaattori varkaudet loppuneet lähes kokonaan syy on selvä-KAIKKI TIETÄÄ TOTUUDEN- - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Venäjä By Kremlin-Mafia! Onko tämä edes mikään normaali yhteiskunta kun Diktaattorin tahtoon alistetaan...tai mikään Valtio" Hah...hah...!! Varmasti kiva katsella ikkunoista lentäviä ihmisiä...parhaalle kaverille "myrkkykalsarit" tarjolla myös rupisammakon myrkkyä ja poloniumia...Eipä hätää itse "Moskovan Kingillä" 10- Ruoan maistajaa kuulemma jo 1-kuollut!
Oli iso vahinko ei osunut annos kääpiölle! 👌🤣👍Toisten kommenttien lainaus osoitetaan lainausmerkeillä (" ... "). Kannaako jupista täällä, jos ei tiedä edes sitä.
- Anonyymi00006UUSI
Aloituksen epäisänmaallisuus on vastenmielistä.
- Anonyymi00009UUSI
Muuta Gazaan ja jää sinne.
- Anonyymi00010UUSI
Venakkojen lätinöihin ei kannata edes vastata enää.
Pelkkiä valehtelevia Varkaita kuten Putler.- Anonyymi00030UUSI
Ikävä kyllä suurin osa venäläisistä ei tajua todellisuudesta.
- Anonyymi00011UUSI
Persukommarin aloitus. Tavio tykkäisi.
- Anonyymi00012UUSI
Medvedev on Putinin puolesta haukkunut muita eurooppalaisia
rotiksi ja ali-ihmisiksi puhumattakaan tietysti kansanmurhasta,
jota Venäjä tekee Ukrainassa.
Venäläiset pysykööt rajansa takana, mutta sen päättäjät on saatava
Haagiin tuomiolle.- Anonyymi00014UUSI
Ja sinut saunan taa👍
- Anonyymi00017UUSI
Nii-iin! Mistähän johtuu tämä -RUSSOFOBIA- Pistää miettimään sellainen on kansa kuin Johtajansakin! Yhtä hullua porukkaa kaikki! 👍🤣👌 Hah..hah...aaa!!! Voiko kukaan pitää näitä sekopää-hirviöitä edes minkään arvoisina "ystävinä"
- Anonyymi00020UUSI
Juu. Venäläiset pitäs kaikki karkottaa ja tilalle hoitajia meille vanhuksille Afrikasta.
Aikoinaan hoitajana mulla mukaviin kokemuksiin Afrikasta tulleista hoitajista. Kyl mukavia olivat,- Anonyymi00021UUSI
Aasian ja Afrikan maissa vanhukset ovat kunnioitettuja suvun vanhimpia, joilta nuoret kysyvät neuvoja eikä vanhoja jätetä hoito laitoksiin. Miksei meillä toimita näin ?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aasian ja Afrikan maissa vanhukset ovat kunnioitettuja suvun vanhimpia, joilta nuoret kysyvät neuvoja eikä vanhoja jätetä hoito laitoksiin. Miksei meillä toimita näin ?
Niin ne syö afrikassa vanhempiensa ruumiit kunnioituksena näitä kohtaan,että sillai
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin ne syö afrikassa vanhempiensa ruumiit kunnioituksena näitä kohtaan,että sillai
Kyllä sinuakin jonain päivänä hoitaa maahanmuuttajataustainen hoitaja. Tyytyväinen saat ollakin, että joku hoitaa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Höpö höpö, varsinaista persupropagandaa..
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Raiskaavat vanhuksiaan. Tapa sieltä tuotu myös Suomeen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Raiskaavat vanhuksiaan. Tapa sieltä tuotu myös Suomeen.
Älä valehtele! Täällä pitää puhua rehellisesti. Älkää ottako persuista mallia,,,.
- Anonyymi00028UUSI
Minä olen samaa mieltä 😃
- Anonyymi00026UUSI
Petturi porukkaa koko Suomen päättäjät. Eivät ole kansan puolella eikä heitä edes kiinnosta maamme hyvinvointi, Halutaan tuhota koko kaunis maamme ja kulttuuri. Stubidoa en ole koskaan äänestänyt pressaksi.
- Anonyymi00031UUSI
Kukahan sitä Suomen kulttuuria haluaa tuhota, kutsumalla tänne väkeä joka ei halua eikä osaa kotoutua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2606470SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p795128Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.964037SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2683512Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat633284Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463089Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2302657Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2702000SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden391538Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491435