Siitä miten paljon vaikutit elämääni ja kasvuuni
Mitä ajattelet
24
416
Vastaukset
- Anonyymi00001
En oo tietoinen sellaisesta kun et puhu mulle.
- Anonyymi00002
Samoin sille miehelle. Miten opin miettimään itseäni ♡
- Anonyymi00003
En tiedä, mutta toivottavasti jonkin verran ja osaat hyödyntää sitä, sekä ehkä löysit jotain uuttavanhaa itsestäsi.
- Anonyymi00006
Tiedät että käynnistit tämän prosessin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedät että käynnistit tämän prosessin.
Niinkö? En tiedä, mutta kyllä kohtelen ihmisiä hyvin ja monesti annan kai ajattelemisen aihetta tai perspektiiviä asioihin. Ja jos se käynnistää jossain ihmisessä jotain, niin hyvä.
- Anonyymi00004
En tiedä. Ainakin hänen ystävien mielestä minulla oli positiivinen vaikutus häneen. Näin eräs niistä mulle sanoi. Tiedä sitte millainen oli ennen minua.
- Anonyymi00005
Sinä olet tehnyt sen ihan itse kultaseni..
- Anonyymi00007
Sinä edes autoit
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä edes autoit
Höpötystä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Höpötystä.
Itse olet höpöttäjä 😘
- Anonyymi00009
Sinä hehkut, ihailen miten näytät tunteitasi
ja hymysi on upea. Olet puhjennut kukkaan.
Eli olet ihana oma itsesi joka vie pitkälle.- Anonyymi00010
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Reagoit vaikka et olisi siitä tietoinen. Aistit, havainnoit ja kokemuksia sisäisesti. Kaikkea hyvää mitä täällä ympäriltäsi löydät. Tapahtumia voi tuskin erottaa toisistaan, mutta tämän jälkeen annat havainnoillesi henkilökohtaisen merkityksen siis määrität mitä tämä tarkoittaa sinulle ja nautit elämästä päivä päivältä enemmän, rohkeena.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Reagoit vaikka et olisi siitä tietoinen. Aistit, havainnoit ja kokemuksia sisäisesti. Kaikkea hyvää mitä täällä ympäriltäsi löydät. Tapahtumia voi tuskin erottaa toisistaan, mutta tämän jälkeen annat havainnoillesi henkilökohtaisen merkityksen siis määrität mitä tämä tarkoittaa sinulle ja nautit elämästä päivä päivältä enemmän, rohkeena.
❤️ ihanasti sanotti
- Anonyymi00011
Mitä siitä pitäisi ajatella olen mä kai vaikuttanu monenkin elämään ja kasvuun joidenkin positiivisesti ja joidenkin negatiivisesti entä sitte negatiivinen vaikuttamiseni nopeuttaa väistämätöntä ni ei kerkeä ainakaan monenkaan järjen omaavan elämää pilaamaan mulla lähtökohtaisesti en ole koskaan pitäny itseäni järjen omaavana mä olen tykänny haasteista niissäkin on se hankaluus että pitää tietää mihin haasteeseen vastaa mitenkin naisten suhteen mitä hankalampi ja vaarallisempi sen suuremmalla todennäköisyydellä mä kiinnostun miksi harvoin hankalaa naista jaksaa kukaan edes sen aikaa ettäkö onnistuisi lasta saamaan järjen omaavan miehen kanssa aina löytyy toki joku epätoivoinen joka on valmis tekemään lapsen ihan kenenkä kanssa tahansa ilman kykyä osata pitää lapsestaan edes huolta rahalla ei pidetä lapsesta huolta sitä tarvitaan koska laki vaatii tietyt välttämättömyydet lapsille kuten aikuisille joista valtio ei hoida velvoitettaan työttömien osalta miten päättäjät saadaan vastuuseen laiminlyönneistään
- Anonyymi00018
Ei tässä mitään lapsia haluta lisää.
Ihan muuta mielessä.
- Anonyymi00013
En tiedä siitä mitään, mutta hyvä jos olet saanut ajatuksesta kiinni. Olen nuoria saanut nuorempana pois rikollisuudesta. Myöhemmin kiitelleet kun olin joku esikuva heille.
- Anonyymi00015
Jos niin on, niin tottahan se hyvältä tuntuu. Eniten iloitsen kuitenkin puolestasi. Toivon aidosti kaikkea hyvää elämääsi.
- Anonyymi00016
Oletko vaikuttanut vai olenko kuvitellut että olet vaikuttanut?
- Anonyymi00020
Housujen sisällön kasvuun joo.
- Anonyymi00023
Olen otettu 😊 Sivusta, ei edestä tai takaa
- Anonyymi00022
Titta elämä on nyt
https://youtu.be/hsiXhxEb0Ks?si=93oG8igwEqL_XAfC - Anonyymi00024
Oli mukava kuulla ääntäsi pitkään aikaan vaikka vain muutama sana vaihdettiin silloin tällöin. Hyvin pyyhkii sinulla siellä.
- Anonyymi00025
Oli ehkä tietoista.
T: katalyyttisi Mn tumma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956674Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096410SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614711Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien913624Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963571Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en663442Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103282Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03000Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil31825Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema161409