Että sulle voi puhua melkein mistä vain ilman että tuomitset, kiitos siitä ❤️🤗
Jäi kyllä semmonen olo
26
403
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pakko myöntää että hämmennyin hieman miten Vammafelta fä faikutat🤪
- Anonyymi00011UUSI
Tulit silti tänne edelleen kaipailemaan, mikä nyt ei oikeen käy yks yhteen tuon kanssa mitä sanot
- Anonyymi00002UUSI
Ole hyvä ja nuku sitten myöhemmin huolletta ja syvästi.
- Anonyymi00003UUSI
Kenelle kenestä mä ole jaksannu vaivautua tuomitsemaan valitsen mielummin seurani paremmin kuin ettäkö hakeutuisin vastenmieliseen seuraan siinäkin on mulle jo liikaa että elämässä on tilanteita joissa niitä vastenmielisiä ihmisiä joutuu pakosta sietämään kun on laitonta taittaa niiltä niskoja ennen kuin antavat pakottavan syyn siihen muutoin olen taas tyytyny heidän elämästään tekemään entisestään hankalampaa heille sinänsä toimimaton idea kun ovat niin idiootteja etteivät osaa edes hävetä omaa käytöstään
- Anonyymi00004UUSI
Jos haluat tavata tarvittaessa maailman radikaalimman miehen, mutta yleensä maailman kiltimmän. Näkeeköhän kukaan mitään ristiriitaa 🤔
- Anonyymi00005UUSI
tokihan minulle voi kertoilla mitä tahansa
- Anonyymi00006UUSI
Sanat eivät tee kenestäkään edes ihmistä, ainoastaan teot merkitsevät.
- Anonyymi00007UUSI
On nimittäin niin, että on todella paljon helpompaa puhua avoimesti ihmiselle, joka ei ole tuttu, joka ei ole satuttanut, eikä vielä reagoinut negatiivisesti tai vähättelevästi täällä puheisiin. Takana ei ole tai on vuosien haastavan viestinnän tuomia painolasteja. Kirjoituksien edetessä riidat, toisen huomioiminen tai huomiotta jättäminen, kuuleminen ja arvostaminen sekä kohtaaminen tai näiden puuttuminen aktivoivat monissa tunteen, ettemme uskallakaan puhua avoimesti itsestämme ja tarpeistamme. Alkaa muodostua kaava ...... en uskalla puhua, sitä saattaa aina toimia samoin kuin ennenkin.
- Anonyymi00009UUSI
Maailman viisain neuvo: Pyri mahdollisimman nopeasti positiiviseen tapaamiseen, jokainen ylimääräinen sana voi epäselventää ja etäännyttää alkuperäisestä ajatuksesta, puhumattakaan vähänkään anonyymit kontaktit ja puheet.
- Anonyymi00008UUSI
Kerro huolesi, lupaan etten kuuntele.
- Anonyymi00010UUSI
Tosiaan, aistin empaattisuutta.
- Anonyymi00012UUSI
watvh movier man qirh a golden hun 008 jsmes
- Anonyymi00013UUSI
Oon mukava heppu, kristitty.
- Anonyymi00022UUSI
No voi hyvä jumala anna meidän jeesukseen pelastaa meidät siltäkin
- Anonyymi00014UUSI
Et sitten suoraan voi sanoa.
- Anonyymi00015UUSI
SISKOT +/- 50 -ryhmä on tarkoitettu kaikille meille upeille aikuisille naisille omaksi kanavaksi jossa jaetaan vinkkejä ja keskustellaan aikuisten asioista ja kanava missä ei negatiisuutta ole eikä näy. Miehet ei kuulu sinne. On miesten jutut ja naisten jutut. Facebookista löydät sen kätevästi.
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä mä hetken aina p*nojen jälkeen jaksaan vuodatusta.
- Anonyymi00017UUSI
Tamma
- Anonyymi00019UUSI
Mulle saat puhua aivan mistä tahansa. Tiedän, kuinka kertomattomat tunteet voivat ajan kuluessa kasvaa suhteettoman isoiksi taakoiksi, jotka painavat alleen tärkeitä asioita elämässä. Erittäin todennäköisesti en tuomitse mitään mitä sanot ja pyrin aina katsomaan asioita laajasti ja avoimesti, oppia maailmasta. Mutta en tietenkään täydellinen ole ja en voi luvata, että kaikissa mahdollisissa tilanteissa onnistuisin siinä. Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi00023UUSI
Hieno asenne 😊Hyvää yötä ❤️
- Anonyymi00020UUSI
Voi hani kerronyt mulle pliis
- Anonyymi00026UUSI
Mitä pitäisi kertoa?
- Anonyymi00021UUSI
Eipä kestä. Olen elämää niin paljon nähnyt ja kokenut, etten ihan pienistä hätkähdä. Mutta yllättävää on, että kirjoitat juuri ikävä-palstalle. Mitäs tämä tarkoittaa?
- Anonyymi00024UUSI
Samaa kuin sinulla
- Anonyymi00025UUSI
Samoin sanoi eräs toinenkin, läheisesi myös. Eikai siinä mitään yllättävää oo et tänne kirjoittelen 😁
- Anonyymi00027UUSI
Naisten jääkiekkojoukkueen kommentaattorit nauttii kun ruoska heiluu,eli maali Onko siinä jotain seksuaalista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1855054SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p774135Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732855SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2312270Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202088Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2431275Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur17923Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49905- 62836
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24825