Ulvilalaiset ovat college kansaa

Anonyymi-ap

ostavat vaatteensa Prismasta ja Riveristä sekä Texpörssistä

9

242

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä sitten?

• Anonyymi00002

Ulvila ei siis ole kansainvälisen muodin mekka

• Anonyymi00005

Porilaiset taas ostaa vaatteensa kirpputoreilta, mikä on ymmärrettävää kun Porissa ei ole kelvollisia vaateliikkeitä. Porilainen joutuu tyytymään markettirätteihin kun ei ole vaihtoehtoja, mutta mitäs väliä sillä on jos ei koskaan poistu Porin seudulta mihinkään. Täällä sulautuu hyvin joukkoon kun kaikilla muillakin on markettirätit, paitsi jos Jorma Uotinen on kaupungissa.

• Anonyymi00003

Moni ulvilalainen akka joutuu käyttämään miesten xxxxxxl collegevaatteita, koska ylipainoisille ei valmisteta tyylikkäitä farkkuja tai sexyjä rotseja.
      Tykkään ulvilalaisten miesten paksuista ja tatuoiduista pohkeista. Grrrr. Pari verkkarimuijalle varattua ukkoa on vieraillut luonani..

• Anonyymi00004

Tatuoitu ihminen, oli tatuointi pohkeessa tai käsivarressa, on aina tyhmä. On toki tutkimuksia, joissa tatuoinneilla ja älykkyydellä ei muka ole korrelaatiota, mutta mutta....
      Miettikää, mikä saa ihmisen tatuoittamaan kehoaan? Minä en, vaikka olen jo vanha, en tunne yhtäkään ihmistä, jota voin arvostaa, ja jolla on tatuointeja .

Tunne myötähäpeää nähdessäni tatuoituja ihmisiä.

• Anonyymi00007

Monet tatuoimattomat 30-vuotiaaat eivät ymmärrä siinä mitään outoa. Mutta on se aivan varmasti todella tyhmää. piirrättää iholleen erilaisia kuia tai kuvioita. Siis todella tyhmää!

Miksi he sitä tekevät, on täydellinen arvoitus minulle, joka en yhtäkääm piirrosta iholleni antaisi tehdä!

• Anonyymi00006

On aivan sama mistä vaatteensa osta, Halpa-Halli, Tokmanni ja Texpörssi ovat todella hyviä ostopaikkoja Pukeutuminen vaatii ajatusta ja silmää! Ja kykyä kantaa asuaan?

• Anonyymi00009

Tuo on niin totta, mutta tatuointeja hankkiva ei tuota ymmärrä. Missä vaiheesssa heillä se niksahdus on tapahtunut. Ttuoinnit ovat yksinkertaisesti 90% todella rumia!

Tänäänkin lihava nainen väljässä mekosssa ja käsivarressa oli tatuointi "pixku"-X, käsittämättömän tyhmä viesti meikäläiselle, ehkä itse jotakin saa. Kassalla hidasteli, pyysi jotakin ehkä tupakkatuotetta, jota ei ollut, hidasteli kassajonoa, tunsin myötähäpeää, koska luulihan tuo olevansa jotakin?

• Anonyymi00008

Mutta aina kun näen tatuoidun, tiedän, että hän on minua tyhmempi ja tämä tarina on tosi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1251
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      868
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      626
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43