Hei!
Juttelin matkallani erään tuntemattoman ihmisen kanssa ja en tiedä mistä jutustelu meni ihottumiin.
Hän mainitsi että hänen ystävällään on ollut paha proriasis ja taistellut sen kanssa kaikenmaailman voiteilla vaikka kuinka monta vuotta. Tämä ystävä oli jostakin kuullut että soodavesi auttaa ihottumaan. ja kun hän sitten sitä joi niin apu oli tullut..tauti ei kokokaan hävinnyt mutta oli miltei huomaamaton...Nyt kysyisin onko joku muu kuullut
tällaisesta..ja mistä voi ostaa soodavettä vai onko se Soda water...vai mitä? onko se niinkuin vichy-vettä?!,,tuntuisi ainakin näin helteellä että olisi jopa mukava juoda ko vichyä..ja jos se vielä auttaa niin sen parempi.
soodavesi?
5
4455
Vastaukset
- Sirkku
se soodavesi on vaikuttanut tuohon niin paljon puhuttuun ja tärkeään happo/emästasapainoon psoriasiksen hoidossa. Soodavesihän on varmaankin emäksistä. On toki muitakin aineita joilla saa saman vaikutuksen. Suurissa määrissä soodan syönti on haitallista mm. munuaisille.
Heips. Minä luulen, että kyse on ollut soodavesikylvystä. Itse näin helteillä käyn psorini takia aina kun mahdollista myös soodavesikylvyssä.
Laitan viileään veteen noin kaksi rkl ruokasoodaa ja sekoitan hyvin. Siinä kylven noin 5 min, ja nousen pois ja en huuhtele ihoa kuin pikaisesti, lähinnä vain alapään ihon.
Tämä on auttanut minun taivepsoriin ja olen myös huomannut, että hikoilu on vähentynyt huomattavasti, mikä sekin on auttanut psorin kurissapidossa.
Vaihtoehtoisesti olen käyttänyt kuolleenmeren mutakylpyä ja mineraalikylpyöljyä, mutta näin helteillä soodakylpy on mukavin.
Kannattaa kokeilla, ja suosittelen vain ehjälle iholle, kirveltää haavoissa!!- Runthaaja
Eihän soodavedessä kylvetä, vaan sitä juodaan! Sen jälkeen luikitaan toppatakki ja takatukka vauhdista hulmuten Loosesta takaisin pohjoiseen, missä kuninkaat eivät pääse yllättämään.
- eikku8
Asiasta on kyllä aivan viime aikoina kuultu.
Ja monet psori-ihmiset ovat saaneet aikaan lyhyessä ajassa varsin hyviä tuloksia. Halpa lääke! Ostaa vain ruokakaupasta ruokasoodaa, laittaa veteen juotavaksi tai perusvoiteen joukkoon voideltavaksi. Ja vot, iho alkaa vaalentua!- Yksi toimiva on
myös sissijuusto! Nautitaan oraalisesti illalla ennen nukkumaanmenoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389