Sinulle on painoni?
Kuinka tärkeää
38
406
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hehe aika hyvä .Mulle on oma painoni hengenarvoinen tieto.Eli elinaikaa noin 5 vuotta 😄
- Anonyymi00008
Oletko niin reilusti ylipainoinen?
- Anonyymi00002
Enemmän pituus ostin uuden maton reunat kääntyilee oisit varmaan sopivan pitkä makaamaan painona toisen reunan päällä.
- Anonyymi00003
Pääasia, että sitä on. Ei oo kiva, jos lähtee joka tuulenvireestä taivallle.
- Anonyymi00004
Kehonkoostumus on tärkeämpää ja poimut.
- Anonyymi00005
Terveys edellä ja itse olet sinut kehosi kanssa
- Anonyymi00006
Voitaisiin mies laihduttaa yhdessä kesäkuntoon?
- Anonyymi00007
Jouset kuoleutuu
- Anonyymi00009
Hakeudu netissä tai lehdissä olevaan muutumis leikkiin / stailaukseen. Saat kerralla uuden lookin.
Hiukset, värit, raidat, korut, vaatteet, kynnet, meikit. Unohdat paino jutut ja piristyt kevättä kohdin. Pienillä jutuilla, opastuksilla, ihastut. - Anonyymi00010
Painolla ei mitään väliä mutta ulkonäöllä kyllä.
- Anonyymi00011
Mun elopainoisilla ihmisillä ei ole varaa leikkiä,olen todella vaarassa...
- Anonyymi00016
Nyt sitten niskasta kiinni.
- Anonyymi00012
Alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa
- Anonyymi00017
Yli 1/10 tonniset punnitaan autovaakalla.
- Anonyymi00013
Sen verran on hyvä olla painoa ettei paha tuuli vie mennessään.
- Anonyymi00014
Alle 100kg mies on riisitautine niin meilläpäin miehistä sanottiin. Haluan että mies on turvani ja tukeni. Kun omat jalat ei kanna.
- Anonyymi00015
Ota itseä niskasta kiinni ja kävelemään. Porraskävely tehokasta. Aloita kerrostalon portaista ja talon ympäri. Cokis vaihda sokerittomaan. Lähtee viikossa - 8 kg
- Anonyymi00018
Juo vettä ja riittävä vedenjuonti auttaa kehoa huuhtomaan kuona-aineita ja vähentää nesteen kertymistä. Varmista riittävä kuidun saanti esim. Vi-Siblin-kuitulisän tai täysjyvätuotteiden avulla vatsan toiminnan tehostamiseksi. Lihasmassan kasvattaminen nostaa perusaineenvaihduntaa, mikä polttaa rasvaa myös levossa.
- Anonyymi00019
Lisää kasvisten, hedelmien ja marjojen määrää, sillä ne täyttävät vatsan vähillä kaloreilla.
Viher- ja marja smoothiet.- Anonyymi00027
Ruis- puolukkasmoothie on hyvää ja mustikkasmoothie rasvattomaan maitoon,
kaurapuuroa isoista hiutaleista ja marjakiiseliä päälle, rasvaton viili ja päälle marjakiisseliä tai keittoa.
- Anonyymi00020
Ainakin niitä on paljon tangossa, mutta ei niin tärkeää 😉
- Anonyymi00021
Sinähän olet sopusuhtainen
- Anonyymi00022
Snellman on tuonut markkinoille Kevyt Nauta-Herne jauhiksen, joka on hybridi-tuote.
Siinä 30 % naudanlihasta on korvattu herneproteiinilla. Normaalin näköistä, kevyttä ja samoin kastikkeisiin ja laatikkoruokiin. Hyvä löytö, maku. - Anonyymi00023
Mä en enää usko mihinkään laskelmaan.Minun kokoisen ja painoisen pitäisi teoriassa laihtua 1500 kcal päivittäisellä annoksella,mutta käytännössä painoni pysyy samassa jatkuvasti.
Ei ole mitään irtiottoja käytännössä.- Anonyymi00028
Se on yleensä 1200 kaloria millä laihdutetaan.
- Anonyymi00035
Älä usko kaloreihin. Millaisia ne kalorit on suhteessa aineenvaihduntaasi on merkitystä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se on yleensä 1200 kaloria millä laihdutetaan.
No ei tosiaan ole, ellei ole tarkoitus sekoittaa elimistön matabolismia lopullisesti.
- Anonyymi00024
Niin ne rasvat 25 %Proteiinit 45%hilavitkutin 30%
- Anonyymi00025
Hilavitkutin vitsi hilavitkuttimista 😃
- Anonyymi00029
Yli 60-kiloinen nainen ei ole nainen.
- Anonyymi00030
Totta ja alle 185 cm ei oo mies.
- Anonyymi00031
kiitos.
- Anonyymi00033
mooommp ro pör lsijimkyiyks ks,rsd npmdot
- Anonyymi00034
Pidän hoikista miehistä ja minusta on ihan ok että hän painaa alle 10 kg minua enemmän. Onhan hän minua kuitenkin 10 cm pidempi. Toivottavasti ei pilaa itseään salilla ja yritä hankkia "massaa". Mutta muuten miehen paino on yhdentekevä. Kunhan ei ole mikään lihaskimppumöhkäle. Tai reippaasti ylipainoinen, mikä haittaa terveyttä.
60kg nainen - Anonyymi00037
Naisessa TÄRKEIN asia.
Kertoo hyvistä geeneistä.
Tahdon voimasta.
Viehättämiskyvystä.
Lapsesta huolehtimistaidoista. - Anonyymi00038
Älä huoli, pärjäät mulle lumisodassa ketteryydelläsi.
- Anonyymi00039
Ainakin on iso maali
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p294967Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1514770Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2154762Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1194580Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133670Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192364Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32148- 661667
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241564- 1911271