Jos mies johon olet ihastunut / kiinnostunut on
- alemmin koulutettu kuin sinä
- saa huonompaa palkkaa kuin sinä
- vastustaa hallitsematonta maahanmuuttoa (mm. syynä elintasopakolaiset)
- välittää lähiympäristöstä, mutta syö lihaa, ajaa polttomoottoriautolla yms.
- ei koskaan äänestäisi vihervasemmistoa
- haluaa tehdä töitä käytännön töissä
- tulee juuri ja juuri toimeen taloudellisesti
Kokeillaan näin päin.
Koetteko naiset epämukavaksi
56
402
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hybridi autoilla ei tee mitään. Ei kestä kylmiä pakkasia ja latauksesta saatu hyöty minimaalinen.
- Anonyymi00002
Koen epämukavaksi.
- Anonyymi00003
- alemmin koulutettu kuin sinä
Kaikki ovat olleet alemmin koulutettuja kuin minä, joten ei ole mikään ongelma.
- saa huonompaa palkkaa kuin sinä
Ei minua kiinnosta lainkaan toisen tulot. Minulla on ihan omat tulo, säästöt ja omaisuus. En kuitenkaan halua kumppania, joka olisi kiinnostunut nimenomaan tuloistani. Mulle ei tuota ongelmaa vaikka elättääkin toista, kunhan hänen toiveensa ovat kohtuulliset.
- vastustaa hallitsematonta maahanmuuttoa (mm. syynä elintasopakolaiset)
Kaikkea hallitsematonta on ihan hyvä vastustaa. Ongelman muodostavat he, jotka vastustavat periaatteesta ja ei hallitsematontakin maahanmuuttoa.
- välittää lähiympäristöstä, mutta syö lihaa, ajaa polttomoottoriautolla yms.
Tuo on ihan ok. Itsekin syö jonkin verran lihaa, vaikka kanaa ja kalaa, niin lihaa kuitenkin ja käytän maitotuotteita. Minulla on myös polttomoottoriauto, sillä tykkään mm. ajaa manuaalivaihteista.
- ei koskaan äänestäisi vihervasemmistoa
Suomessa on vaalisalaisuus. Jokainen äänestää miten tahtoo. Möykkää ja räyhää en tuon asian tiimoilta kuitenkaan jaksaisi kuunnella.
- haluaa tehdä töitä käytännön töissä
Itsehän mies työnsä tekee. Eipä se minun asiani ole millaista työtä hän tekee, kunhan nyt on laillinen duuni.
- tulee juuri ja juuri toimeen taloudellisesti
Katso kohta "saa huonompaa palkkaa kuin sinä".- Anonyymi00004
Kiitos asiallisista vastauksista!
- Anonyymi00058
Pidin tästä vastauksesta, olen samoilla linjoilla.
Nainen
- Anonyymi00005
-Kiinnostaisi tietää miksi jotain tapahtunut elämässä niin käynyt.
-Sitten saisi
-Nää on asioita mistä juurikaan parisuhteessa väännä
-Iha ok
-Tuttua
-Sopii
-Sellaista se joskus on- Anonyymi00014
Elämässä niin käynyt? Ettei ole korkeastikoulutettuko?
Millaisten tonttujen kanssa täällä palstalla oikein kommunikoidaan? - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Millaisten tonttujen kanssa täällä palstalla oikein kommunikoidaan?Vastasin omasta tilanteestani. Kyllä hän olisi todennäköisesti jotenkin sairastanut jos noin olisi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Millaisten tonttujen kanssa täällä palstalla oikein kommunikoidaan?Missä puhuin korkea koulutuksesta Ymmärtkö että ihmisillä on eri elämäntilanteita kuin sinulla tonttu.
- Anonyymi00006
En koe
- Anonyymi00007
Miksi kokisin epämukavaksi? Jokainen saa elää kuinka haluaa ja olla mitä mieltä haluaa.
Ihastua voi aina, mutta jos arvot poikkeavat omistani, ei yhteiselosta mitään tulisi.- Anonyymi00012
Aloituksessa varmaan haettiin juuri että onko olo niin epämukava naisella noista asioista ettei yhteiselosta tule mitään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloituksessa varmaan haettiin juuri että onko olo niin epämukava naisella noista asioista ettei yhteiselosta tule mitään.
No sitten raha voisi olla ongelma. Jos mies juuri ja juuri tulee toimeen taloudellisesti ja yhdessä eletään, haluan tehdä asioita yhdessä ja matkustella. Jos muehellä ei ole varaa mihinkään extraan seilloin elämäntyylit ei sovi mutta sellaiselle naiselle joka on enemmän kotona eikä kaipaa ihmeempiä mies olisi varmasti tosi sopiva
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
No sitten raha voisi olla ongelma. Jos mies juuri ja juuri tulee toimeen taloudellisesti ja yhdessä eletään, haluan tehdä asioita yhdessä ja matkustella. Jos muehellä ei ole varaa mihinkään extraan seilloin elämäntyylit ei sovi mutta sellaiselle naiselle joka on enemmän kotona eikä kaipaa ihmeempiä mies olisi varmasti tosi sopiva
Ding-ding!
Sieltä löytyi nainen joka kaipaa mieheltä ekstraa ja tietynlaista elämäntyyliä.
Se selitetään "erilaisilla elämäntyyleillä" vaikka kyse on puhtaista luokkaeroista. Naisia kiinnostaa varakas mies, ei "omillaan toimeentuleva" riitä mihinkään.
Se on naiselle tärkeämpää kuin mikään tunne tai mikään muukaan yhteenkuuluvuus: miehen varakkuus, status ja elämäntyyli - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ding-ding!
Se selitetään "erilaisilla elämäntyyleillä" vaikka kyse on puhtaista luokkaeroista. Naisia kiinnostaa varakas mies, ei "omillaan toimeentuleva" riitä mihinkään.
Se on naiselle tärkeämpää kuin mikään tunne tai mikään muukaan yhteenkuuluvuus: miehen varakkuus, status ja elämäntyyliPyysinkö miestä maksamaan minun kuluja? En pyytänyt. Mulla on rahaa kustantaa itseni ja matkustella omilla rahoilla. Mutta jos miehellä ei ole varaa matkustella kanssani yhdessä. Se on ongelma.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pyysinkö miestä maksamaan minun kuluja? En pyytänyt. Mulla on rahaa kustantaa itseni ja matkustella omilla rahoilla. Mutta jos miehellä ei ole varaa matkustella kanssani yhdessä. Se on ongelma.
Eli täsmälleen sama asia mitä sanoin. Se on ongelma sinulle että miehen elintaso ei riitä sinulle.
Statuksella, luokalla ja miehen elintasolla on sinulle tärkein merkitys ihmissuhteessa. - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eli täsmälleen sama asia mitä sanoin. Se on ongelma sinulle että miehen elintaso ei riitä sinulle.
Statuksella, luokalla ja miehen elintasolla on sinulle tärkein merkitys ihmissuhteessa.No eikö tuo ole itsestäänselvyys jos elämäntyylit ei kohtaa?
Vai onko sun mielestä järkeä jos täysin erilaista elämäntyyliä elävät yrittävät olla suhteessa?
Mies on koko ajan kotona kun ei ole rahaa lähteä matkustelemaan naisen kanssa. Ja nainen matkustaa yksin. 🤣🤣🤣 - Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Statuksella, luokalla ja miehen elintasolla on sinulle tärkein merkitys ihmissuhteessa.Tuskin se on ok miehellekään jos nainen elää täysin erilailla kuin mies. Siksi meitä on moneen junaan ja vakka kantensa valitsee.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuskin se on ok miehellekään jos nainen elää täysin erilailla kuin mies. Siksi meitä on moneen junaan ja vakka kantensa valitsee.
Naisen tärkeimmät kriteerit siis ovat miehen elintaso, SELKIS!
- Anonyymi00043
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ding-ding!
Se on naiselle tärkeämpää kuin mikään tunne tai mikään muukaan yhteenkuuluvuus: miehen varakkuus, status ja elämäntyyliJaa, no minä kyllä tuossa ylempänä sanoin, ettei mulla ole mitään ongelma elättääkään. Se sisältää tietysti sen, että jos haluan jonkin tietynlaisen loman, eikä toisella ole siihen varaa. niin minä maksan vähintään erotuksen. Tietysti kaipaan sitä, että kumppanillani on suht samanlainen elämäntyyli kuin minulla. Eihän yhteiselossa muutoin järkeä ole, jos molemmilla on aina vain omat juttunsa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00028 kirjoitti:
Statuksella, luokalla ja miehen elintasolla on sinulle tärkein merkitys ihmissuhteessa.Unohda jo status ja luokat. Mies voi olla vaikka työtön.
- Anonyymi00047
Anonyymi00037 kirjoitti:
Naisen tärkeimmät kriteerit siis ovat miehen elintaso, SELKIS!
Naisen tärkeimmät kriteerit on naisen omat arvot ja se millaista elämäntyyliä hän itse haluaa viettää. Mies sopii siihen tai ei sovi.
Päinvastoin myös. Naisen pitää sopia miehen elämäntyylii 🥰
- Anonyymi00008
En koe epämukavaksi tuota, mutta en tunne vetoa tuollaisiin miehiin. Ei siinä sen kummempaa (siis miestä, joka puhuu "hallitsemattomasta maahanmuutosta", "elintasopakolaisista"). Noin oikealle kallellaan oleva mies ei ole mielestäni minulle sopiva.
- Anonyymi00011
Mitä oikealle kallellaan olevaa on siinä että ei pidä matuista, jotka tulevat maahan laiskottelemaan ja varastamaan yhteiskuntasi rahat?
Vasemmistolaisen mielestäkö laiskottelu, toisten rajojen ylittäminen ja varallisuuden siirto näille varastajille on ok?
- Anonyymi00009
Tulee juuri ja juuri toimeen taloudellisesti?
Tulee kuitenkin toimeen itsekseen👍. - Anonyymi00010
Ei nainen tarvitse muuta kuin kunnolla turpaan
- Anonyymi00031
Hienoja ajatuksia tässä gallupissasi palstaäijä, vaikutat aina kiin aurinkoiselta persoonalta
- Anonyymi00013
no hyvä ehsortys jolu wlokuva 006 kultainen ases
- Anonyymi00018
Hauska gallup. Tähän vielä vastaan, sit taas hommiin.
- voisin seurustella esim käsityöläiseksi kouluttautuneen kanssa. Vaikka kaksi aiempaa pitkää suhdetta onkin ollut yliopistossa opiskelleen kanssa. Mulla on koulutus, josta on vaikea määritellä "ylemmäksi tai alemmaksi" mitään.(taide)
-Sit saisi olla tosi huono palkka. Mut joo, voisin. Aina ollut omat rahat, joita käytän. En toisten.
-Taitaa nykyinen vastustaa hallitsematonta. Vaan ei hallittua. Eli ei haittaa.
-Lihan syönti ja autolla ajo ok, koska itsekin niitä teen. Ei ole varaa paheksua.
- Saa äänestää mitä tykkää. Kunhan ei persuja.
-Käytännön työt on erittäin arvostettavia. Niitä osataan yhä vähemmän. Eli tosi jees on.
- Sama juttu itsellä. Eli ymmärrystä ja samaistuttavuutta riittää.- Anonyymi00019
- Anonyymi00022
Minulla on 2 maisterin tutkintoa ja miehelläni ammatillinen koulutus.
- alemmin koulutettu kuin sinä: OK
- saa huonompaa palkkaa kuin sinä: OK
- vastustaa hallitsematonta maahanmuuttoa (mm. syynä elintasopakolaiset): En voisi olla yhdessä ihmisen kanssa, jonka mielestä ulkomaalaisilla olisi alempi ihmisarvo kuin muilla.
- välittää lähiympäristöstä, mutta syö lihaa, ajaa polttomoottoriautolla yms. OK. Teen molempia itsekin.
- ei koskaan äänestäisi vihervasemmistoa: Vihreät OK, vasemmisto ei. Luonto ja kestävä kehitys on minulle tärkeää. En voisi ikinä olla yhdessä miehen kanssa, joka kannattaisi suurpetojen kannanhoidollista metsästystä.
Kuulun itse oikeistopuolueeseen. Toisella osapuolella Kokoomus, RKP, Vihreät ja jopa Keskusta olisivat ok, mutta Vasemmistoliitto, KD tai Perussuomalaiset eivät olisi ok. Meillä ainoastaan minä olen poliittisesti aktiivinen ja kuulun puolueeseen, mieheni ei ole eikä kuulu.
- haluaa tehdä töitä käytännön töissä: OK
- tulee juuri ja juuri toimeen taloudellisesti: Ei ole ok. Oma talous täytyy olla hallinnassa ja sijoittamisen täytyy olla rutiini.- Anonyymi00024
"- vastustaa hallitsematonta maahanmuuttoa (mm. syynä elintasopakolaiset): En voisi olla yhdessä ihmisen kanssa, jonka mielestä ulkomaalaisilla olisi alempi ihmisarvo kuin muilla."
Anteeksi mutta nauroin, että mitäh?
Yksi on suomen kansalainen joka maksaa verojaan suomeen ja jonka vanhemmat ovat kotoisin suomesta sekä ovat maksaneet veroja suomeen.
Joku ulkopuolinen tulee imemään rahaa Suomesta ilman mitään taustaa ja näin ei saa ajatella koska "ihmisarvo"
:D - Anonyymi00026
"- tulee juuri ja juuri toimeen taloudellisesti: Ei ole ok. Oma talous täytyy olla hallinnassa ja sijoittamisen täytyy olla rutiini."
"- vastustaa hallitsematonta maahanmuuttoa (mm. syynä elintasopakolaiset): En voisi olla yhdessä ihmisen kanssa, jonka mielestä ulkomaalaisilla olisi alempi ihmisarvo kuin muilla."
Ulkomaalaisilla ihmisarvo, miehillä ei. - Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
"- tulee juuri ja juuri toimeen taloudellisesti: Ei ole ok. Oma talous täytyy olla hallinnassa ja sijoittamisen täytyy olla rutiini."
Ulkomaalaisilla ihmisarvo, miehillä ei.Milläs tavalla vastuuton taloudenhoito on merkki ihmisarvon arvostamisesta?
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Milläs tavalla vastuuton taloudenhoito on merkki ihmisarvon arvostamisesta?
"Milläs tavalla vastuuton taloudenhoito on merkki ihmisarvon arvostamisesta?"
Mies joka ei hoida talouttaan on sinun mielestäsi ihmisarvoltaan alempi kuin ulkomailta omasta taloudenhoidostaan kykenemätön huolehtimaan joka elää yhteiskunnassa kuin loinen.
Kaunista nähdä naisen kyvyttömät ja kaksinaismoralistiset päätelmät omasta elämänvalinnoista ja arvoista. - Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
"Milläs tavalla vastuuton taloudenhoito on merkki ihmisarvon arvostamisesta?"
Mies joka ei hoida talouttaan on sinun mielestäsi ihmisarvoltaan alempi kuin ulkomailta omasta taloudenhoidostaan kykenemätön huolehtimaan joka elää yhteiskunnassa kuin loinen.
Kaunista nähdä naisen kyvyttömät ja kaksinaismoralistiset päätelmät omasta elämänvalinnoista ja arvoista.Minun maailmassani kaikilla on sama ihmisarvo. Sodan tai henkilökohtaisen vainon alla voi olla mahdotonta hankkia toimeentuloa, vaikka haluaisi. Tässä asiassa tulisi mielestäni panostaa enemmän ulkoisen ja sisäisen turvallisuuden ylläpitoon kuin sen estämiseen, että joku pakenee sietämättömiä elinoloja.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Minun maailmassani kaikilla on sama ihmisarvo. Sodan tai henkilökohtaisen vainon alla voi olla mahdotonta hankkia toimeentuloa, vaikka haluaisi. Tässä asiassa tulisi mielestäni panostaa enemmän ulkoisen ja sisäisen turvallisuuden ylläpitoon kuin sen estämiseen, että joku pakenee sietämättömiä elinoloja.
Sisäinen ja ulkoinen turvallisuus lähtee taloudesta ja sitä ei tasapainoteta ottamalla tänne maahan ihmisiä jotka ei tänne koskaan tule sopeutumaan taloudellisesti, kulttuurillisesti eikä pelkästään käytöksen ja työnteon asenteen kautta.
Se on suurin riski turvallisuudelle mitä sinä et ymmärrä selkeästi, vrt. Ruotsi, Belgia, Saksa, Ranska yms. yms.
Hävettää kun teet tuosta ihmisarvo kysymyksen, mutta mielestäsi mies joka ei tule omillaan toimeen samalla kun halpa työvoima ulkomailta ja nämä ihmiset jotka imevät yhteiskunnasta tuet rajoittavat tuon miehen mahdollisuuksia pärjätä omillaan tässä yhteiskunnassa.
Et tajua omien arvojesi vaikutusta reaalitodellisuuteen. Älä huoli niin tekee suurin osa naisista, korkeasti koulutetuista ehkäpä erityisesti koska heille moraaliset näennäisarvot ovat tärkeämmät kuin ymmärtää yhtään syvällisemmin syy-yhteyksiä jopa liittyen heidän omaan turvallisuuteen!
Samanlainen keskustelu jossa iso osa raiskauksista on ulkomaalaisten miesten tekemiä ihan tilastollisesti, mutta tähän syytön valkoihoinen suomalaisen miehen pitäisi muuttaa ajatuksiaan ja käytöstään naisia kohtaan sekä ajatuksia vielä siitä samasta maahanmuutosta joka sen suuramman vaaran naisille aiheuttaa.
Kaksinaismoralismia sekä järjen köyhyyttä. Miltä se ihmisarvo silloin maistuu kun se toinen osapuoli pitää sinua taksin takapenkille vietynä "saaliina"? - Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Sisäinen ja ulkoinen turvallisuus lähtee taloudesta ja sitä ei tasapainoteta ottamalla tänne maahan ihmisiä jotka ei tänne koskaan tule sopeutumaan taloudellisesti, kulttuurillisesti eikä pelkästään käytöksen ja työnteon asenteen kautta.
Se on suurin riski turvallisuudelle mitä sinä et ymmärrä selkeästi, vrt. Ruotsi, Belgia, Saksa, Ranska yms. yms.
Hävettää kun teet tuosta ihmisarvo kysymyksen, mutta mielestäsi mies joka ei tule omillaan toimeen samalla kun halpa työvoima ulkomailta ja nämä ihmiset jotka imevät yhteiskunnasta tuet rajoittavat tuon miehen mahdollisuuksia pärjätä omillaan tässä yhteiskunnassa.
Et tajua omien arvojesi vaikutusta reaalitodellisuuteen. Älä huoli niin tekee suurin osa naisista, korkeasti koulutetuista ehkäpä erityisesti koska heille moraaliset näennäisarvot ovat tärkeämmät kuin ymmärtää yhtään syvällisemmin syy-yhteyksiä jopa liittyen heidän omaan turvallisuuteen!
Samanlainen keskustelu jossa iso osa raiskauksista on ulkomaalaisten miesten tekemiä ihan tilastollisesti, mutta tähän syytön valkoihoinen suomalaisen miehen pitäisi muuttaa ajatuksiaan ja käytöstään naisia kohtaan sekä ajatuksia vielä siitä samasta maahanmuutosta joka sen suuramman vaaran naisille aiheuttaa.
Kaksinaismoralismia sekä järjen köyhyyttä. Miltä se ihmisarvo silloin maistuu kun se toinen osapuoli pitää sinua taksin takapenkille vietynä "saaliina"?No sieltähän tuli kunnon purkaus. Ja r@iskausfantasiauhkaus vielä loppuun, niin kuin tuollaisilta ihmisiltä yleensä tulee.
Voit vapaasti ajatella niin kuin ajattelet ja äänestää kandidaatteja, jotka ajattelevat niin kuin sinä.
Kannatan edustuksellista demokratiaa. Lait säädetään sitten sen mukaan, ketkä valitaan niitä säätämään. Mielipiteet ovat vain mielipiteitä siihen asti, kunnes vaalit on pidetty ja valta on valittu. - Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
No sieltähän tuli kunnon purkaus. Ja r@iskausfantasiauhkaus vielä loppuun, niin kuin tuollaisilta ihmisiltä yleensä tulee.
Voit vapaasti ajatella niin kuin ajattelet ja äänestää kandidaatteja, jotka ajattelevat niin kuin sinä.
Kannatan edustuksellista demokratiaa. Lait säädetään sitten sen mukaan, ketkä valitaan niitä säätämään. Mielipiteet ovat vain mielipiteitä siihen asti, kunnes vaalit on pidetty ja valta on valittu."Ja r@iskausfantasiauhkaus vielä loppuun, niin kuin tuollaisilta ihmisiltä yleensä tulee.
"
Hävisiti siis väittelyn.
Hyvää matkaa pikkutyttö. - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
"Ja r@iskausfantasiauhkaus vielä loppuun, niin kuin tuollaisilta ihmisiltä yleensä tulee.
"
Hävisiti siis väittelyn.
Hyvää matkaa pikkutyttö."Ja r@iskausfantasiauhkaus vielä loppuun, niin kuin tuollaisilta ihmisiltä yleensä tulee."
Tuollaisilta ihmisiltä?!
Kuka nyt lokeroi ihmisiä ja ihmisarvottaa.
Raiskausfantasia on sinun päässäsi, Mä veikkaan että sisimmässi rakastat ajatusta olla mamujen huora. - Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
"Ja r@iskausfantasiauhkaus vielä loppuun, niin kuin tuollaisilta ihmisiltä yleensä tulee.
"
Hävisiti siis väittelyn.
Hyvää matkaa pikkutyttö.Vain valituiksi tulleiden kansanedustajien näkemyksillä on minulle merkitystä, koska he säätävät lait. Sinä et todennäköisesti kuulu heihin, joten sinun mielipiteillä poliittisista asioista tai minusta tai tästä väittelystä ei ole minulle merkitystä.
- Anonyymi00027
Ketjusta poistettiin seuraava viesti:
Joudun aloittajana toteamaan etten aio jatkaa enää osallistumista palstalle. Kaikki muut viestit saavat jäädä, mutta asialliset viestit poistetaan.- Anonyymi00030
Älä nyt suutu 😁
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Älä nyt suutu 😁
Ovatko viestit 00024 tai 00026 aloittajan käsialaa?
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Älä nyt suutu 😁
Lapsitrolli taas asialla. Voisko tälle pikkupenikselle saada porttikiellon tänne?
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ovatko viestit 00024 tai 00026 aloittajan käsialaa?
En jaksa vastata edes kysymykseen, on selvää ettei palsta ole asiallisia ketjuja ja ajatuksia varten.
- Anonyymi00036
Noilla millään muilla ominaisuuksilla ei ole mitään merkitystä. Äänestäköön ketä lystää ja syököön mitä tykkää, ajakoon ihan millä huvittaa. En korvaani moiseen lotkauta.
Tässä on noista se tärkein. Ketään en elätä eikä minua tarvitse kenenkään minnekään maksaa.
- tulee juuri ja juuri toimeen taloudellisesti. Se riittää.
Vaikka et kysy niin sanon mikä merkitsee. Että elää, toimii, liikkuu ja on kiinnostunut ympärillä pyörivistä asioista.- Anonyymi00040
Kiitos vastauksista, aloittaja poistuu.
- Anonyymi00041
Kysymys aloittajalle: miksi valitsit "miesprofiiliisi" juuri nuo valitsemasi ominaisuudet? Tuo on jonkin umpimielisen perussuomalaisen karikatyyri.
- Anonyymi00046
Jos ei tykkää haittamaahanmuutosta ja vihervasemmistovammaisvittujen ajatuksista niin on persu? -sivusta
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jos ei tykkää haittamaahanmuutosta ja vihervasemmistovammaisvittujen ajatuksista niin on persu? -sivusta
Ei vaan silloin on ilkeä ja umpimielinen.
- Anonyymi00051
Yritin hieman venyttää ajatuksia ja nähdä mikä vaikuttaa naisten valintoihin. Unohdetaan koko juttu.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Yritin hieman venyttää ajatuksia ja nähdä mikä vaikuttaa naisten valintoihin. Unohdetaan koko juttu.
Hahahaa. 😄 Niin, sellaista se voi olla. 😉 Mutta älä huolehdi: poliittisen vallan saavuttaminen vaatii sen verran paljon älyllisiä, sosiaalisia ja taloudellisia resursseja, etten ole lainkaan huolissani ns. öyhöttäjien poliittisen vaikutusvallan kasvamisesta.
- Anonyymi00042
Millään noista ei olisi juuri minkäänlaista merkitystä.
- Anonyymi00057
Aika äkkiähän tämä muuttui huoritteluksi.
- Anonyymi00059
Palkka määrittelee suhteessa sen kumpiko pitää kumpaa palvelijanaan yleensä sun kaltasilla (toyboy gigolo huora piika sugargirl) näitä yleisimpiä nimityksiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3719823Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat916201Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3775836SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1474259Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33572Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien853160Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal783100Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62876Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr92817- 1142798