joka elää tuilla, tykkää vähän kaljotella, haluaa sinua naista seksuaalisesti eikä häntä ei häiritse sinun korkea koulutus, kannustaa sinua käymään töissä ja muissa aktiviteeteissä, ei aina jaksa keskittyä kuuntelemaan sinua, mutta useinmiten kuitenkin, on ennen ollut urheilullisempi, mutta nykyään enempi tv:n välityksellä seuraa urheilua, huomioi sinua vaihtelevasti, katoaa välillä omille teilleen, kun tarvitsee irtiottoa, ajattelee sinua kuitenkin herkeämättä, lompakossa pitää kuvaa mukana?
Mitä mieltä miehestä
53
499
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hieno mies!
- Anonyymi00005
Sohvaperuna on aina sohvaperuna ja keksii olla prempi.
- Anonyymi00002
Kyllä on epämääräistä touhua, jos naista toivoo itselleen.
- Anonyymi00003
Kuulostaa ihan tosi rakkaurelle
- Anonyymi00004
Sain kuulla tässä vuoden sisään että nämä ovat ihan normaaleja suhteita nykyään.
Naiset tykkäävät tuollaisesta kunhan miehellä on kunnon iso kulli, Hoidot saa pitkäksi aikaa.- Anonyymi00008
Kyllä ne naiset ennemmin rahan valitsee kuin ison vehkeen
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin minäkin luulin ennen, mutta opin taannoin muuta.
Naiset valitsee ensin miehet joilla on rahat ja panetuttavat sivussa itseään miehellä jolla on iso kulli. - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin minäkin luulin ennen, mutta opin taannoin muuta.
Naiset valitsee ensin miehet joilla on rahat ja panetuttavat sivussa itseään miehellä jolla on iso kulli.Voihan niitä olla montakin. Mut riittää jos on edes yks joka rahottaa ton kaiken😁
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voihan niitä olla montakin. Mut riittää jos on edes yks joka rahottaa ton kaiken😁
Riippuu naisesta, mutta joillekin kelpaa kohtuullinen elintaso. Tekevät sitten esimerkiksi matkoja omillaan maihin joissa saavat isoa kikkeliä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ite valitsen ennemmin sen ihmisen, rakkauden
ja luottamuksen välittämättä rahasta tai siitä millainen vekotin siel jalkon välissä roikkuu.
Mut valitkoon itse kukin minkä haluaakin ja mikä on tärkeintä itselleen. /sivusta
- Anonyymi00006
Hitto sentään, ei voi olla mulle kun en oo korkeasti kouluttautunut.
Muuten toi vois olla vaik mun mies.......- Anonyymi00038
Pitää palata korjaamaan tai lisäämään että vois olla se mun tuleva mies joka vielä on jossain niillä omilla teillään. <3
- Anonyymi00007
Lopetin lukemisen kaljotteluun. Ei kiitos.
- Anonyymi00009
Kertoo sinusta aika paljon kun et edes lue loppuun ja silti kommentoit
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kertoo sinusta aika paljon kun et edes lue loppuun ja silti kommentoit
Kyllä. Kertoo sen, että vastaan kun kysytään. Se, että kaljottelu on niin isossa osassa, että mainitaan noin alussa, ei ole minun vikani. Miksi lukea loppuun tai kommentoida mitään myöhemmin mainittua, kun se ei tuli jo tuossa kohtaa? Kertoo paljon, kun moista odotat.
- Anonyymi00016
Saanko kysyä mistä Suomesta löytyy naisia, jotka eivät arvostelua kaljoittelua?
Meinaan että omalla kohdalla se on lähinnä miinus kun ei oikein kohtaa ketään mukaanluettuna naiset joille ei kelpaisi olut ja viini koska tapahtumiset tapahtuu esimerkiksi baarissa ja toisaalta näyttää siltä että alkoholia nauttivat miehet ovat suuressa huudossa.
Olet varmaan joku parikymppinen nainen? - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Saanko kysyä mistä Suomesta löytyy naisia, jotka eivät arvostelua kaljoittelua?
Meinaan että omalla kohdalla se on lähinnä miinus kun ei oikein kohtaa ketään mukaanluettuna naiset joille ei kelpaisi olut ja viini koska tapahtumiset tapahtuu esimerkiksi baarissa ja toisaalta näyttää siltä että alkoholia nauttivat miehet ovat suuressa huudossa.
Olet varmaan joku parikymppinen nainen?Jaa, enpä osaa sanoa mistä löytyy, kun en ole koskaan itse etsinyt. Tunnen kyllä pääosin kyllä vain kaltaisiani, joten en tiedä miten voi muka olla harvinaista. En tunne ketään, joka pyörisi baareissa. Se toki kai vaikeuttaa meihin törmäämistä. Harrasteet ja duuni, siinä ne mahdollisuudet törmätä pitkälti ovat, josei sitten satu liittymään uuteen kaveripiiriin.
Juu en ole parikymppinen. Luojan kiitos se aika on ohi jo. - Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä. Kertoo sen, että vastaan kun kysytään. Se, että kaljottelu on niin isossa osassa, että mainitaan noin alussa, ei ole minun vikani. Miksi lukea loppuun tai kommentoida mitään myöhemmin mainittua, kun se ei tuli jo tuossa kohtaa? Kertoo paljon, kun moista odotat.
Eli jos joku kertois,että on pitkä ja komea rikas mies,niin olisit heti kiinnostunut etkä lukisi tekstiä loppuun missä kertoisi myöskin tykkäävänsä hakata ja raisk.ta naisia
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli jos joku kertois,että on pitkä ja komea rikas mies,niin olisit heti kiinnostunut etkä lukisi tekstiä loppuun missä kertoisi myöskin tykkäävänsä hakata ja raisk.ta naisia
Pitkät miehet eivät kiinnosta. Stereotyyppisen komeat eivät kiinnosta. En tee mitään rikkaalla miehellä.
Ja ei, en kiinnostu kenestäkään telstin perusteella. Teksti voi vain saada minut varmuudella toteamaan vain, etten ole kiinnostunut. Jollei ehdottomia ei ominaisuuksia tule vastaan, niin luen loppuun saakka. Molemmat mainitsemasi olisivat ehdoton ei. - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jaa, enpä osaa sanoa mistä löytyy, kun en ole koskaan itse etsinyt. Tunnen kyllä pääosin kyllä vain kaltaisiani, joten en tiedä miten voi muka olla harvinaista. En tunne ketään, joka pyörisi baareissa. Se toki kai vaikeuttaa meihin törmäämistä. Harrasteet ja duuni, siinä ne mahdollisuudet törmätä pitkälti ovat, josei sitten satu liittymään uuteen kaveripiiriin.
Juu en ole parikymppinen. Luojan kiitos se aika on ohi jo.Arvelin olevan parikymppinen kun suurin osa kolmekymppisistä vaikuttaa nauttivan alkoholia tai sitten ovat perheellisiä tai lapsineen.
Mahdoton törmätä kyllä duunissa ja harrastuksissa sekä en kyllä ainakaan itse viitsisi esimerkiksi duunissa tehdä aloitteita.
Eikä noita kaveripiirejäkään oikein kerry kyllä.
Kiva kuitenkin tietää että teitä löytyy enemmältikin. Pitäisi kai olla jotenkin sosiaalisempi, mutta ei vain ole sopivaa porukkaa löytynyt kun jokaisella omat kiireet ja ainut ratkaisu usein joka yhdistää on baarit. - Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Arvelin olevan parikymppinen kun suurin osa kolmekymppisistä vaikuttaa nauttivan alkoholia tai sitten ovat perheellisiä tai lapsineen.
Mahdoton törmätä kyllä duunissa ja harrastuksissa sekä en kyllä ainakaan itse viitsisi esimerkiksi duunissa tehdä aloitteita.
Eikä noita kaveripiirejäkään oikein kerry kyllä.
Kiva kuitenkin tietää että teitä löytyy enemmältikin. Pitäisi kai olla jotenkin sosiaalisempi, mutta ei vain ole sopivaa porukkaa löytynyt kun jokaisella omat kiireet ja ainut ratkaisu usein joka yhdistää on baarit.Kuten todettua, niin itse en tunne oikeastaan ketään, joka juurikaan alkoholia käyttäisi. Itse esimerkiksi saatan ehkä kerran kaksi vuoteen ottaa lasillisen, jos nyt sattuu joku sellainen tilaisuus eteen. En siis kuitenkaan ole absolutistikaan. Enpähän näe mitään tarvetta ja voi myös mennä useampi vuosi juomatta ainoatakaan lasillista alkoholia.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuten todettua, niin itse en tunne oikeastaan ketään, joka juurikaan alkoholia käyttäisi. Itse esimerkiksi saatan ehkä kerran kaksi vuoteen ottaa lasillisen, jos nyt sattuu joku sellainen tilaisuus eteen. En siis kuitenkaan ole absolutistikaan. Enpähän näe mitään tarvetta ja voi myös mennä useampi vuosi juomatta ainoatakaan lasillista alkoholia.
Anteeksi, mutta miten Suomessa kuvittelet miesten löytävän seuraa kaltaisistasi?
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten Suomessa kuvittelet miesten löytävän seuraa kaltaisistasi?
Ihan hyvin näkyvät löytävän, samoin kuin me naisetkin. Sieltä harrasteista, duunista ja aikanaan opinnoista jne. Kaveripiireissähän monet myös pariutuvat.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ihan hyvin näkyvät löytävän, samoin kuin me naisetkin. Sieltä harrasteista, duunista ja aikanaan opinnoista jne. Kaveripiireissähän monet myös pariutuvat.
Tarkoitan aikuisiällä jos ei ole yhteisiä harrastuksia tai töitä joissa voi lähestyä naisia?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tarkoitan aikuisiällä jos ei ole yhteisiä harrastuksia tai töitä joissa voi lähestyä naisia?
No en tiedä miksi ihmeessä joku edes haluaisi parisuhteen, jossa ei kumppanin kanssa ole mitään yhteistä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
No en tiedä miksi ihmeessä joku edes haluaisi parisuhteen, jossa ei kumppanin kanssa ole mitään yhteistä.
Okei, unohda, kovin muuttui erikoiseksi keskustelu.
Jos ei ole sama työpaikka tai harrrastus niin ei ole mitään yhteistä???!!! - Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Okei, unohda, kovin muuttui erikoiseksi keskustelu.
Jos ei ole sama työpaikka tai harrrastus niin ei ole mitään yhteistä???!!!Minustakin on tosiaan hieman erikoista kysyä, että mistä minä kuvittelen miesten löytävän seuraa. Ei kai se nyt minun syyni ole, jos jollakulla on vaikeuksia löytää seuraa? Miksi ihmeessä minun pitäisi kuvitella tuosta asiasta yhtään mitään ja eihän nainen sitä seuraa sen helpommin löydä. Ei taida olla mitään salattua keinoa, jolla vain naiset voisivat seuraa löytää.
Jos pariskunnalla jotain yhteistä on, niin sen abvulla varmasti sitten voi toisensa löytää. Näin se ainakin omassa tuttavapiirissäni ja omassa elämässäni on mennyt. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minustakin on tosiaan hieman erikoista kysyä, että mistä minä kuvittelen miesten löytävän seuraa. Ei kai se nyt minun syyni ole, jos jollakulla on vaikeuksia löytää seuraa? Miksi ihmeessä minun pitäisi kuvitella tuosta asiasta yhtään mitään ja eihän nainen sitä seuraa sen helpommin löydä. Ei taida olla mitään salattua keinoa, jolla vain naiset voisivat seuraa löytää.
Jos pariskunnalla jotain yhteistä on, niin sen abvulla varmasti sitten voi toisensa löytää. Näin se ainakin omassa tuttavapiirissäni ja omassa elämässäni on mennyt.Ja siis kyllä se lienee kylmä tosiasia, että jollei koskaan mitään sosiaalista tee, eikä ole ihmisten kanssa tekemisissä, niin vaikeaa varmasti on myöskään seuraa löytää. Taitaa olla sellainen ikävä minimivaatimus löytämiselle, että pitää olla jotenkin tekemisissä niiden mahdollisten tarjokkaiden kanssa. Sitten täytyy vain miettiä, että mitä ne mahdolliset paikat itselle olisivat.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja siis kyllä se lienee kylmä tosiasia, että jollei koskaan mitään sosiaalista tee, eikä ole ihmisten kanssa tekemisissä, niin vaikeaa varmasti on myöskään seuraa löytää. Taitaa olla sellainen ikävä minimivaatimus löytämiselle, että pitää olla jotenkin tekemisissä niiden mahdollisten tarjokkaiden kanssa. Sitten täytyy vain miettiä, että mitä ne mahdolliset paikat itselle olisivat.
Pikkulutka selittää blah-blah-blah
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Pikkulutka selittää blah-blah-blah
No älä selitä, kos kerta tuollainen olet. Sinun lutkailusi eivät ole minun ongelmani.
- Anonyymi00011
Ei tuossa oikeastaan häiritse varsinaisesti mitään. Kunhan ei maksullisissa käy ja yrittää hakea töitä.
- Anonyymi00015
Nii voihan sitä ilmasiakin käyttää. Tai ottaa niistä rahan. 😁 sit vaan sanoo ettei oo aikaa. Näkyillä
- Anonyymi00017
Nuoret naiset kuitenkin haluaa niin paljon. Tollanen vapaa komea mies voi aika saalis. Mitä sillä kuvalla muutrn lompakossa? siitä voi sanoa vaikka että se on sisko tai äitee
- Anonyymi00047
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nii voihan sitä ilmasiakin käyttää. Tai ottaa niistä rahan. 😁 sit vaan sanoo ettei oo aikaa. Näkyillä
Eihän tuossa sanottu, että on uskoton luonne. Mut joo, maksullisten käyttö varattuna kuitenkin kertoo sellaisesta luonteesta, etten välittäisi kumppaniksi. Pakko olla seksiaddiktio tai kykenemätön kommunikoimaan, kun ei tarpeitaan pysty kumppaninsa kanssa "hoitamaan" , vaan lähtee varta varten, harkiten, rahat kourassa maksullista panemaan.
Joku vahinkopano kännissä jonkun satunnaisihastuksen kanssa on aika paljon enemmän sormien läpi katsottava juttu. Sellaista kuitenkaan ei usein monelle tapahdu.
Ja onhan tuo nyt sulaa hulluutta maksaa jostain, mitä saa jo kotona. Kertoo holtittomasta rahankäytöstä. - Anonyymi00049
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nuoret naiset kuitenkin haluaa niin paljon. Tollanen vapaa komea mies voi aika saalis. Mitä sillä kuvalla muutrn lompakossa? siitä voi sanoa vaikka että se on sisko tai äitee
Ei se kuva lompakossa herättänyt mitään ajatuksia. Sellainen tapa vain. Useimmiten kylläkin ihmisillä on lasten kuvat eikä vaimon.
- Anonyymi00018
Niin ja sinä uskot sanoja? lehmätki lentää. Ehkä sillä on jotain muuta tekemistä kuin urheilla ;)vink vink 🤳
- Anonyymi00023
Tämä voisi toimia, jos miehellä on iso muna ja hän suostuu olemaan suhteen tyhmempi osapuoli, kuten esim. afrikkalainen.
- Anonyymi00025
Ei afrikkalaiset insinöörit ja lääkärit, jotka tänne tulee voi olla tyhmiä varsinkin ilmaisen suomipillun perässä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei afrikkalaiset insinöörit ja lääkärit, jotka tänne tulee voi olla tyhmiä varsinkin ilmaisen suomipillun perässä.
Sitä ihmettelen miksi aina kun varakas nainen elättää miestä, se on afrikkalainen? Ison munan perässä?
- Anonyymi00024
🚩🚩🚩
- Anonyymi00028
Varmasti monen suomalaisen lähiönaisen unelmamies. Niinkuin yllä jo todettu niin iso kulli tuntuu olevan tärkein ja/tai varakkuus.
- Anonyymi00029
Katoaa välillä omille teilleen?🙄 Tarvitsee välillä irtiottoa? Kaljoittelustako?🤔 Kannustaa naista käymään töissä ja elää itse tukien varassa?🫡
- Anonyymi00039
Aika siistiä kun iskee juomaputki päälle esim vetää viikon tai enemmän 24/7 ja on poissa niin kotirauha säilyy.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Aika siistiä kun iskee juomaputki päälle esim vetää viikon tai enemmän 24/7 ja on poissa niin kotirauha säilyy.
Mikä kotirauha säilyy veneen alla?🛶 Tosi siistiä on 🫢
- Anonyymi00031
Mitä naisena saisin siitä. Yksin olisi parempi.
- Anonyymi00032
Jotain stakkerilta kuulostaa 😳
- Anonyymi00044
Mitä näistä ny vois ajatella veikkaisin että useimmilla naisilla kokemuksena elätettävä ei halua itse tehdä mitään juoksut useimmiten vieraissa käyntiä (elämäntapa eläjä) työttömyys kun on joillekin elämäntapakin johtunee siitä etteivät mitään osaa ja väittämänä edes turha ettäkö moinen naistaan kuuntelisi vaikka saattaisi jopa vaikuttaa siltä että muka tätä kuuntelee
- Anonyymi00046
Ennemmin yksin kuin esimerkkitapauksen kanssa.
- Anonyymi00048
En olisi miehen harrasteiden hidasteena, vaan antaisin hänen jatkaa vapaana, ilman minua.
- Anonyymi00050
J00
- Anonyymi00051
Uuno Turhapuro?
- Anonyymi00052
Kuulostaa vähän minulta 🙈
- Anonyymi00053UUSI
Tuohan on kuin minä? Sattumaako? Ei ole tulijoita ollut jonoksi asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1027107Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4166858SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1625122Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien954042Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal953976Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en723917Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103692Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03390Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil82232Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema161819