Pelkään niin paljon sitä, että meidän välille tulee taas se "epämääräinen" tila, niin pakitin aika voimakkaasti. En ole iloinen.
Ei mennyt hyvin
14
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei mekään! Lopeta ole ystävällinen. Ei kuuluperheriidat tänne.
- Anonyymi00007
En tiedä kenen perheriitoja täältä tunnistelet?
- Anonyymi00002
Mulla on ollut koko ajan epämääräinen tila. En ole nähnyt pakitusta, enkä etenemistäkään.
- Anonyymi00003
Ihan samaa mietin ja omaa käyttäytymistäni. Kun sinä tuli lähemmäksi, niin minä pelästyin, ihan kuin silloin kun laitoit sen viestin. Ei sillä, että en olisi sinulta viestiä halunnut, vaan joku tunne, ettei uskalla näyttää mitä oikeasti haluaisi näyttää ja mikä jää sen tunteen eteen.
Voi tietysti olla, että täällä pelko siitä, että joku tunnistaa, estää myös sitä ja kun ei olla tavattu. Ja kun ollaan päästy vähän lähemmäksi, niin kohta ollaan taas siinä epämääräisessä välitilassa.
Mutta jummijammi ollaan kuitenkin hyviä meidän yhteyden kanssa.
Miehelle aivopieru naiselta. - Anonyymi00004
Pitää uskaltaa molempien antautua tälle
- Anonyymi00014
Heti kun mies olet valmis. Ymmärsin, ettet vielä ole, tai sitten ymmärsin väärin.
- Anonyymi00005
Ja jos tuo aloitus ja ajatus oli sinulta, niin en voi uskoa tätä enää todeksi.
- Anonyymi00008
Aloitus on minulta tietenkin
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aloitus on minulta tietenkin
Mieheltä. Just siltä minun mieheltä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mieheltä. Just siltä minun mieheltä?
No haloo nyt, aloitus on minulta, mutta ei sinun joltain.
- Anonyymi00006
Hänelle sanoisin, että ei se mitään. Minä en kuitenkaan enää uskalla avata itseäni hänelle. Pidetään asialliset välit, se riittää mulle.
- Anonyymi00012
No mikäs järki tuossa on? Ette ainakaan eteenpäin pääse.
- Anonyymi00013
Jos molemmilla tunteita ja rakastaa ei tuossa ole mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh111829Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat35157341000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471177Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691165Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli521164- 1101135
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41934- 74903
- 46895
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai123880