irvailee toisista? Se että joku voi lääkkeen vuoksi lihoa yms ei ole naurun aihe. Menisit hoitoon
Minkälainen pääkoppavikainen
23
267
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No on se silti hauskaa.. bullerot.
- Anonyymi00003UUSI
Ei se kyllä ole hauskaa, tyhmää vain.
- Anonyymi00006UUSI
Tapa ittes
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tapa ittes
Jos annat kortisoonia.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tapa ittes
Ooks sää se leidi, joka fantasioi näistä palstaäijän avauksista, mihin omassa aloituksessasi viittasit, että sinulla olisi edes tuon verran moitittavaa infernaalisen mustamaalauksesi kohteen suhteen? Hyvää legitimointiprojektia sinne
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos annat kortisoonia.
Olet saanut palstasetä näköjään kahdelta viikarilta/ikuiselta jännäjonnelta henkistä tukea tähän älykkääseen kommenttiin. T
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet saanut palstasetä näköjään kahdelta viikarilta/ikuiselta jännäjonnelta henkistä tukea tähän älykkääseen kommenttiin. T
"TicTack"sano hoitsu vaihtopillereistä. Kuulemma.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
"TicTack"sano hoitsu vaihtopillereistä. Kuulemma.
Sinä kylläkin vain paljastit itsesi jälleen, nuori herra. Mitä tämä kuulemma tarkoittaa muuten oikeammin- isomman virallista leimaa johonkin dokumenttiin vai?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinä kylläkin vain paljastit itsesi jälleen, nuori herra. Mitä tämä kuulemma tarkoittaa muuten oikeammin- isomman virallista leimaa johonkin dokumenttiin vai?
Myrkkyhoitaja vauhdissa. 😁
- Anonyymi00004UUSI
allibulleninneitit
- Anonyymi00005UUSI
Nää on näitä. Se oli lehdessäkin joku oli kiusannut syöpäsairasta pikku tyttöä koulussa joka lopulta kuoli. Samat sankarit aikuisena kiusaavat ihmisiä edelleen.
- Anonyymi00014UUSI
No ei se sinun eilinen typerä aloitus palstasetä sentään niin efektuaalinen ollut
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No ei se sinun eilinen typerä aloitus palstasetä sentään niin efektuaalinen ollut
Lisäys eikö kukaan muu muka huomaa kuinka tämä naisille katkera stimuloi itseään näillä liioitteluilla? Hölmöä on
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lisäys eikö kukaan muu muka huomaa kuinka tämä naisille katkera stimuloi itseään näillä liioitteluilla? Hölmöä on
Vielä kerran- esim nämä setämiehen erikoiset rinnastukset pikkutytöstä ja syövästä, en minä vaan muista tällaista lukeneeni mediasta. Tarvitteko lisää vipuapua tämän äijän vajaamielisen käänteispsykologian tulkitsemiseen?😏
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juu paino onkin varmaan onkin aihe mistä vttuilen kellekään itse ainevaihduntasairautta sairastavana.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vielä kerran- esim nämä setämiehen erikoiset rinnastukset pikkutytöstä ja syövästä, en minä vaan muista tällaista lukeneeni mediasta. Tarvitteko lisää vipuapua tämän äijän vajaamielisen käänteispsykologian tulkitsemiseen?😏
Lukisit joskus jotain muutakin ku tätä palstaa. Mäkään en oo palstaäijästäs lukenut mistään muualta ku täältä. -sivu
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lukisit joskus jotain muutakin ku tätä palstaa. Mäkään en oo palstaäijästäs lukenut mistään muualta ku täältä. -sivu
Tämä oli ”vähän” tökerö yritys sinulta palstaäijä ikäänkuin pivotoida jotain.
- Anonyymi00009UUSI
Läski aloitti itse kiusaamisen ensin.Läskit tietää saavansa sympatiaa kun ovat paikassa missä muutkin on sukua keskenään.Läski on saanut ainakin mun tapauksessa ihan syystäkin totuuden kuulla itsestään.Läski kiusaaja alussa itse minua kiusatessaan minun vaivojen takia perusteli sen olevan tosi eikä herja.Joten niele läski nyt läski sanat ihan hyvillä mielin.
En nimittely lihavia ihmisiä tuosta vain läskiksi vaan aina niitä jotka on ensin ilkeitä minulle.Kaikki minun suustani kamaluudet tulee aina toisena.Se joka aloittaa esim.mustasukkaisuutensa riivaama minun loukkaaamuseni niin täältä pesee.- Anonyymi00011UUSI
Ööö ei kyllä mitään hajua mistä ja mitä sinä selität.. Mikä mustasukkaisuus ja mistä.. On tervettä porukkaa tosiaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ööö ei kyllä mitään hajua mistä ja mitä sinä selität.. Mikä mustasukkaisuus ja mistä.. On tervettä porukkaa tosiaan.
Palstaäijä taisi ”hieman” kiihottua kun se eilinen aloitus kortisonia syövästä naisesta meni ihon alle. Aloittaja osasi siinä mielessä tulkita sen oikein, että lapsellinen setämies ”esitti” naista tahallisesti, mutta kohde on edelleen väärä krtä yrittää osoitella sormella. Ikävä tuottaa pettymys hänelle/sinulle/ kaikille🥱
- Anonyymi00023UUSI
Kalju pläski
- Anonyymi00024UUSI
Varmaan sama joka teki tämänkin aloituksen.
- Anonyymi00026UUSI
Haukuttehan te transuja tai porttojakin, niin mikä etuoikeus Iäskeillä on koskemattomuuteen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3569582Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat896018Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3675636SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1194035Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33412Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien702975Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal782940Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52723Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72658- 1142618