Minkälainen pääkoppavikainen

Anonyymi-ap

irvailee toisista? Se että joku voi lääkkeen vuoksi lihoa yms ei ole naurun aihe. Menisit hoitoon

23

374

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No on se silti hauskaa.. bullerot.

• Anonyymi00003

Ei se kyllä ole hauskaa, tyhmää vain.

• Anonyymi00006

Tapa ittes

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tapa ittes

Jos annat kortisoonia.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tapa ittes

Ooks sää se leidi, joka fantasioi näistä palstaäijän avauksista, mihin omassa aloituksessasi viittasit, että sinulla olisi edes tuon verran moitittavaa infernaalisen mustamaalauksesi kohteen suhteen? Hyvää legitimointiprojektia sinne

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos annat kortisoonia.

Olet saanut palstasetä näköjään kahdelta viikarilta/ikuiselta jännäjonnelta henkistä tukea tähän älykkääseen kommenttiin. T

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olet saanut palstasetä näköjään kahdelta viikarilta/ikuiselta jännäjonnelta henkistä tukea tähän älykkääseen kommenttiin. T

"TicTack"sano hoitsu vaihtopillereistä. Kuulemma.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"TicTack"sano hoitsu vaihtopillereistä. Kuulemma.

Sinä kylläkin vain paljastit itsesi jälleen, nuori herra. Mitä tämä kuulemma tarkoittaa muuten oikeammin- isomman virallista leimaa johonkin dokumenttiin vai?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinä kylläkin vain paljastit itsesi jälleen, nuori herra. Mitä tämä kuulemma tarkoittaa muuten oikeammin- isomman virallista leimaa johonkin dokumenttiin vai?

Myrkkyhoitaja vauhdissa. 😁

• Anonyymi00004

allibulleninneitit

• Anonyymi00005

Nää on näitä. Se oli lehdessäkin joku oli kiusannut syöpäsairasta pikku tyttöä koulussa joka lopulta kuoli. Samat sankarit aikuisena kiusaavat ihmisiä edelleen.

• Anonyymi00014

No ei se sinun eilinen typerä aloitus palstasetä sentään niin efektuaalinen ollut

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No ei se sinun eilinen typerä aloitus palstasetä sentään niin efektuaalinen ollut

Lisäys eikö kukaan muu muka huomaa kuinka tämä naisille katkera stimuloi itseään näillä liioitteluilla? Hölmöä on

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Lisäys eikö kukaan muu muka huomaa kuinka tämä naisille katkera stimuloi itseään näillä liioitteluilla? Hölmöä on

Vielä kerran- esim nämä setämiehen erikoiset rinnastukset pikkutytöstä ja syövästä, en minä vaan muista tällaista lukeneeni mediasta. Tarvitteko lisää vipuapua tämän äijän vajaamielisen käänteispsykologian tulkitsemiseen?😏

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Juu paino onkin varmaan onkin aihe mistä vttuilen kellekään itse ainevaihduntasairautta sairastavana.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vielä kerran- esim nämä setämiehen erikoiset rinnastukset pikkutytöstä ja syövästä, en minä vaan muista tällaista lukeneeni mediasta. Tarvitteko lisää vipuapua tämän äijän vajaamielisen käänteispsykologian tulkitsemiseen?😏

Lukisit joskus jotain muutakin ku tätä palstaa. Mäkään en oo palstaäijästäs lukenut mistään muualta ku täältä. -sivu

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Lukisit joskus jotain muutakin ku tätä palstaa. Mäkään en oo palstaäijästäs lukenut mistään muualta ku täältä. -sivu

Tämä oli ”vähän” tökerö yritys sinulta palstaäijä ikäänkuin pivotoida jotain.

• Anonyymi00009

Läski aloitti itse kiusaamisen ensin.Läskit tietää saavansa sympatiaa kun ovat paikassa missä muutkin on sukua keskenään.Läski on saanut ainakin mun tapauksessa ihan syystäkin totuuden kuulla itsestään.Läski kiusaaja alussa itse minua kiusatessaan minun vaivojen takia perusteli sen olevan tosi eikä herja.Joten niele läski nyt läski sanat ihan hyvillä mielin.
      En nimittely lihavia ihmisiä tuosta vain läskiksi vaan aina niitä jotka on ensin ilkeitä minulle.Kaikki minun suustani kamaluudet tulee aina toisena.Se joka aloittaa esim.mustasukkaisuutensa riivaama minun loukkaaamuseni niin täältä pesee.

• Anonyymi00011

Ööö ei kyllä mitään hajua mistä ja mitä sinä selität.. Mikä mustasukkaisuus ja mistä.. On tervettä porukkaa tosiaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ööö ei kyllä mitään hajua mistä ja mitä sinä selität.. Mikä mustasukkaisuus ja mistä.. On tervettä porukkaa tosiaan.

Palstaäijä taisi ”hieman” kiihottua kun se eilinen aloitus kortisonia syövästä naisesta meni ihon alle. Aloittaja osasi siinä mielessä tulkita sen oikein, että lapsellinen setämies ”esitti” naista tahallisesti, mutta kohde on edelleen väärä krtä yrittää osoitella sormella. Ikävä tuottaa pettymys hänelle/sinulle/ kaikille🥱

• Anonyymi00023

Kalju pläski

• Anonyymi00024

Varmaan sama joka teki tämänkin aloituksen.

• Anonyymi00026

Haukuttehan te transuja tai porttojakin, niin mikä etuoikeus Iäskeillä on koskemattomuuteen?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      343
      2779
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      58
      2235
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1929
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1569
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1512
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1054
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1019
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      908
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      204
      830
    10. 37
      738
    Aihe