mikä on parasta apteekista saatavaa
närätyslääkettä(ilman reseptiä)?
närästyslääkkeet
4
12454
Vastaukset
- kokemuksesta..
En ole lääkäri, joten voin puhua vaan omasta puolestani. Parhaimmaksi olen havainnut pepcid duo:n. Auttaa omaan närästykseeni jopa paremmin kuin Nexium (reseptillä). Pepcid duo on vaan kyllä hiukan muita närästyslääkkeitä kalliimpaa..
- Olkku
Laita vesilasilliseen teelusikallinen tavallista ruoka soodaa mitä saa ihan ruokakaupasta niin närästys saa kyytiä!Aamulla herätessä juo ensimmäiseksi lasillinen perunajauho velliä niin auttaa päivän närästyksiin ihan kivasti!
- käytän...
raakoja kaurahiutaleita.Lusikalla suoraan suuhun ja hitaasti syljen kanssa syödään.Toisa aina tarpeen mukaan.Jos on oikein pahana juo piimää päälle.Toinen on mantelit.Joita voit pitää taskussa.Vältä kumartelua kun on pahat närästykset.Olen huomannu et ennen nukkumaan menoa hiutale annos on hyväksi.
- hyväkikka
Hapankaali ollut minulle hyvä,en tarvi nexiumia
kun jokapäivä otan hapankaalia,hienonnan sen
aivan soseeksi ja siten voin sekoittaa muun
ruuan joukkoon ,on tepsinyt hyvin.
Kannattaa kokeilla,on halvempi kuin lääkkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713