Mitä ajatuksia hän herättää sinussa?
Entä tuntemuksia?
Mitä ajatuksia
36
441
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tekee mieli ottaa rinnan päälle ja silitellä murheet pois. Aina ei tarvitse olla miesten mies. On rakas.
- Anonyymi00002UUSI
Oon aika surullinen kaikesta. Haikeus ja ikävä.
- Anonyymi00003UUSI
Etkö vieläkään ymmärrä kuinka järkyttävää elämä voi olla?
- Anonyymi00004UUSI
Kukaan ei ole ajatustenlukija, vaikka lähellä onkin.
- Anonyymi00005UUSI
Romanttisia tuntemuksia
- Anonyymi00006UUSI
Ihania tuntemuksia
- Anonyymi00007UUSI
😊👍
- Anonyymi00008UUSI
Unelmamies. Tulee hyvä mieli kun näkee ja vähän naurattaa 🤭
- Anonyymi00009UUSI
Oon umpirakastunut häneen❤️
- Anonyymi00010UUSI
Halun sulkea syliin.
- Anonyymi00011UUSI
Kuka kenessä
- Anonyymi00020UUSI
Matti Kaijasta
- Anonyymi00013UUSI
Vaihtelee hieman. Välillä epäilen vain omaa mielenterveyttäni, välillä molempien.
- Anonyymi00014UUSI
Ei mitään erityisiä ajatuksia, housussa väpättää
- Anonyymi00015UUSI
Surua, haikeutta, toivoa, rehellisyyttä, parempaa tulevaisuudessa. Jotain sellaista joka veisi häntä kohti valoisampaa elämää ☀️🌾 rakkauteen ja toivoon ♡
Levollista yötä - Anonyymi00016UUSI
haddis kpd htltt ouft ,dhmttujkd
- Anonyymi00017UUSI
Ei pitäisi lukea näitä. Kun en kykene viestimään mitenkään ja olen kaikkeen liian arka ja epävarna. Olen tämmöinen hankaluus. Mieheltä. Öitä.
- Anonyymi00018UUSI
Tällä hetkellä monimutkaisia ajatuksia ja tuntemuksia, joten välttelen ajattelemasta häntä. Tai oikeastaan välttelen muutenkin. Tarvitsen taukoa hänestä, jotta pystyn ajattelemaan selkeästi.
- Anonyymi00019UUSI
Rakkautta, ja se iski minuun niin kovaa että oli nojattava ovea vasten, joka yhä heilui välissämme vain pysyäkseni pystyssä. Halusin koskettaa kuin olisi mikäkin kissanpentu liian ihana jätettäväksi rauhaan. Universumi oli hyvä, koska hän oli siinä. Rakastin tahraa puserossaan ja arpea joka kulki läpi toisen kulman.
- Anonyymi00021UUSI
Rakkaus voittaa ❤️🥰
- Anonyymi00022UUSI
Hän on pohdiskelua ja intoa. Kunnianhimoa ja vahvaa kahvia. Sarja pieniä hämmästyksiä. Hän ei päästä minua helpolla. Voisin katsoa häntä ikuisesti. Hän pyyhkii hymyni pois. Tunne on hapuileva ja varma, kauhistuttava ja täysin oikea. Ja sydämeni kaikkine rumine solmuineen ja loistokkaine raivoineen tuntuu jotenkin erilaiselta. Enkä enää teeskentele ettei minulla olisi sellaista.
- Anonyymi00023UUSI
Hyvä niin
- Anonyymi00024UUSI
onko pahoja cai hycuö aharyjsua,'
- Anonyymi00025UUSI
minulle tulee aika hybiä sjstyukdis gyygöidfgä kun mfnrn nukkujmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
- Anonyymi00026UUSI
Hän on pohdiskelua ja intoa. Kunnianhimoa ja kuumaa kahvia. Sarja pieniä hämmästyksiä. Hän ei päästä minua helpolla. Voisin katsoa häntä ikuisesti. Hän saa minut nauramaan ja miettimään, välillä sydämen pyörähtämään ympäri. Tunne on hapuileva ja varma, kauhistuttava ja täysin oikea. Sydämeni kaipaa häntä jollain käsittämättömällä tavalla ja saa sen välillä huolesta sekaisin.
- Anonyymi00027UUSI
Ai,kun kivasti sanottu. Ei tartte enää ollaan huolissaan. Järki on pysynyt tallella👍ei enää koskaan sinne...
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ai,kun kivasti sanottu. Ei tartte enää ollaan huolissaan. Järki on pysynyt tallella👍ei enää koskaan sinne...
Minne?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minne?
Mitä tarkoitat? Jos on rakastaa, niin tietysti on huolissaan.
- Anonyymi00028UUSI
Hän kuvittelee etten tunne häntä yhtään.
Hän on herkkä. Peittelee olemustaan kuin jokin gubbe.
Haluaa härnätä seksuaalisuudella ja on silti kuin shy boy
olemuksessaan.
Pelko, epävarmuus, toivo ja kaipaus rakkauteen. Eikö se ole sitä samaa mitä meistä jokainen kaipaa elämäänsä?
Hyviä unia
🌾 - Anonyymi00031UUSI
Olen aivan
liian hyvä unohtamaan kun on pakko.
Liian hyvä kävelemään pois.
Liian hyvä sanomaat hyvästit
Liian hyvä kääntämään katseeni pois
Joutunut tekemään sen verran monta kertaa vaikka olisi tuntenut mitä niin siihen tottuu. Siitä tulee kuin toinen luonto.
Tiedän myös ettei hän kaipaa, ettei hän välitä varsinkaan enää.
Sellainen elämä. Siihen on tyydyttävä. Paikalleen ei voi jäädä, se merkitsee kuolemaa.- Anonyymi00032UUSI
Tästä tuli mieleeni että pelko on juuttunut elämääsi.
Et ole hyvä mainitsemissasi asioissa.
Päin vastoin.
Mistä tiedät ettei hän kaipaa tai edes välitä enää?
Entäpä jos olet vain jumittunut omaan epävarmuuteesi ja oloosi?
Olen myös miettinyt paikalleen jähmettymistä oman elämän tilanteeni vuoksi. Kaipaan niin paljon yhteyttä ja ajatusten jakamista. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni että pelko on juuttunut elämääsi.
Et ole hyvä mainitsemissasi asioissa.
Päin vastoin.
Mistä tiedät ettei hän kaipaa tai edes välitä enää?
Entäpä jos olet vain jumittunut omaan epävarmuuteesi ja oloosi?
Olen myös miettinyt paikalleen jähmettymistä oman elämän tilanteeni vuoksi. Kaipaan niin paljon yhteyttä ja ajatusten jakamista.Tuosta tuli mieleen, ethän sinä edes tiedä mistä puhun?
Yksi asia mitä en juuri elämääni tarvitse on luulemukset eli juuri se mitä sinä teet toisesta ihmisestä palstalla.
Itse vaikutat kyllä ihan täysin pelkoon jumahtaneelta joka ei uskalla liikahtaa.
Henkilökohtaisesti nimenomaan pyrin kävelemään pois niiden ihmisten varsinkin naisten luota, jotka saavat luulemaan että on joku yhteys jossain sekä ajatusten jakaminen, mutta tosiasia on että eivät välitä tiippaakaan.
Siinä mitä minä teen ei ole mitään jumittumista vaan nimenomaan vapautumista olla katselematta ja aina toivomatta asioita jotka eivät palaa eivätkä toteudu.
Eniten rasittaa juuri sinun kaltaisijat epäilijät jotka ihan itse elävät epävarmuudessa kuten naiset yleensä ja sen jälkeen heijastelevat sitä miehiin että miehelle tulee olo että ei tiedä miten päin olisi.
En ole neuroottinen elukka kuten moni nainen on enkä luule enää yhtään mitään. Kävelen vain pois, liian myöhäistä millekään. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen, ethän sinä edes tiedä mistä puhun?
Yksi asia mitä en juuri elämääni tarvitse on luulemukset eli juuri se mitä sinä teet toisesta ihmisestä palstalla.
Itse vaikutat kyllä ihan täysin pelkoon jumahtaneelta joka ei uskalla liikahtaa.
Henkilökohtaisesti nimenomaan pyrin kävelemään pois niiden ihmisten varsinkin naisten luota, jotka saavat luulemaan että on joku yhteys jossain sekä ajatusten jakaminen, mutta tosiasia on että eivät välitä tiippaakaan.
Siinä mitä minä teen ei ole mitään jumittumista vaan nimenomaan vapautumista olla katselematta ja aina toivomatta asioita jotka eivät palaa eivätkä toteudu.
Eniten rasittaa juuri sinun kaltaisijat epäilijät jotka ihan itse elävät epävarmuudessa kuten naiset yleensä ja sen jälkeen heijastelevat sitä miehiin että miehelle tulee olo että ei tiedä miten päin olisi.
En ole neuroottinen elukka kuten moni nainen on enkä luule enää yhtään mitään. Kävelen vain pois, liian myöhäistä millekään.Olipa hyvä kun kerroit mitä ajattelet.
En varmaankaan voi tietää sinun elämästäsi.
Kirjoitin kuin ajatuksissani olevalleni ja varmaan hänenkin kohdallaan ihan väärin. Tunnemme liian vähän emmekä luultavasti tule koskaan tuntemaan tämän enempää.
Jotenkin tuntuu hurjalta kun arvioit minua etten minä uskalla liikkua omassa elämässäni. Et voi tietää siitä yhtään mitään.
En ymmärtänyt kirjoittamaasi naisista ja heidän epävarmuuksistaan tai että he ovat epäilijöitä. Aivan höttöä itselle tuollainen juttu. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olipa hyvä kun kerroit mitä ajattelet.
En varmaankaan voi tietää sinun elämästäsi.
Kirjoitin kuin ajatuksissani olevalleni ja varmaan hänenkin kohdallaan ihan väärin. Tunnemme liian vähän emmekä luultavasti tule koskaan tuntemaan tämän enempää.
Jotenkin tuntuu hurjalta kun arvioit minua etten minä uskalla liikkua omassa elämässäni. Et voi tietää siitä yhtään mitään.
En ymmärtänyt kirjoittamaasi naisista ja heidän epävarmuuksistaan tai että he ovat epäilijöitä. Aivan höttöä itselle tuollainen juttu.Aivan, molemmat varmaan luki toisen tekstejä väärin, tämä on ihan ok.
Ei kannata välttämättä kirjoittaa kuin ajatuksissasi olevalle koska tuskin hän täällä viettää aikaa ja tulee epäselvyyksiä.
Hurja arvioini perustui siihen kun totesin itse liikkuvani koska muuta mahdollisuutta ei ole enkä jaksa elää epävarmuudessa, jäädä odottelemaan toisia tai varsinkaan että nainen tokenee sekä tajuaa jotain. Sinä tartuit tähän aivan kuin liikkuminen tarkoittaisi pelkoa, se on päinvastoin.
Täytyy uskaltaa luopua, jotta löytää jotain uutta. Jos ei halua luopua niin sitten silti pitää tehdä asialle jotain ja ratkaista asia sen toisen henkilön kanssa.
Ainut mitä olen oppinut on se että matkaa pitää jatkaa eikä voi jäädä kiinni henkilöihin. Kyllä pelkään jäädä paikalleni koska se on uppoutumista turhiin mielikuviin ja toiveisiin. Ajattelin että sinä ehkä olisit tällainen henkilö, joka moittii jotakuta joka lähtee liikkeelle eikä ikuisesti vellomaan noihin tunteisiin.
Kaipaan minäkin valtavasti yhteyttä ja asioiden jakamista, en vain koskaan ole saavuttanut niiden naisten kanssa jotka olen jättänyt taakseni. Sen takia olenkin jättänyt ne taakseni etten roiku menneessä ja täysin typerissä toiveissa että joku välittäisi ja näkisi minussa jotain erityistä kuten minä hetken ajan. Sen lisäksi sitä oppii että se yhteys ja asioiden jakaminen ei vain riitä naisille eikä varmasti minullekaan. Tarvitaan viehättymistä ja se viehättyminen on fyysistä ja seksuaalista. Ilman niitä ei ole mitään, vain tuulen toivomista ja suurin osa ihmisistä mukaanluettuna naiset mieluummin valitsevat jälkimmäisen kuin minkänä yhteyden ja jakamisen. Aina, ja kaikkialla. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Aivan, molemmat varmaan luki toisen tekstejä väärin, tämä on ihan ok.
Ei kannata välttämättä kirjoittaa kuin ajatuksissasi olevalle koska tuskin hän täällä viettää aikaa ja tulee epäselvyyksiä.
Hurja arvioini perustui siihen kun totesin itse liikkuvani koska muuta mahdollisuutta ei ole enkä jaksa elää epävarmuudessa, jäädä odottelemaan toisia tai varsinkaan että nainen tokenee sekä tajuaa jotain. Sinä tartuit tähän aivan kuin liikkuminen tarkoittaisi pelkoa, se on päinvastoin.
Täytyy uskaltaa luopua, jotta löytää jotain uutta. Jos ei halua luopua niin sitten silti pitää tehdä asialle jotain ja ratkaista asia sen toisen henkilön kanssa.
Ainut mitä olen oppinut on se että matkaa pitää jatkaa eikä voi jäädä kiinni henkilöihin. Kyllä pelkään jäädä paikalleni koska se on uppoutumista turhiin mielikuviin ja toiveisiin. Ajattelin että sinä ehkä olisit tällainen henkilö, joka moittii jotakuta joka lähtee liikkeelle eikä ikuisesti vellomaan noihin tunteisiin.
Kaipaan minäkin valtavasti yhteyttä ja asioiden jakamista, en vain koskaan ole saavuttanut niiden naisten kanssa jotka olen jättänyt taakseni. Sen takia olenkin jättänyt ne taakseni etten roiku menneessä ja täysin typerissä toiveissa että joku välittäisi ja näkisi minussa jotain erityistä kuten minä hetken ajan. Sen lisäksi sitä oppii että se yhteys ja asioiden jakaminen ei vain riitä naisille eikä varmasti minullekaan. Tarvitaan viehättymistä ja se viehättyminen on fyysistä ja seksuaalista. Ilman niitä ei ole mitään, vain tuulen toivomista ja suurin osa ihmisistä mukaanluettuna naiset mieluummin valitsevat jälkimmäisen kuin minkänä yhteyden ja jakamisen. Aina, ja kaikkialla.Kuulostat ihmiseltä joka on miettinyt asioita.
Ajattelen,että sinulla on paljon asiaa ja mielipiteitä.
Kuulostaa hyvältä, että olet jättänyt taaksesi ihmisiä joiden kanssa ja jotka eivät ole nähneet Sinussa jotain erityisen rakastettavaa.
Viehtymys ja seksuaalisuus on oma juttunsa.
Niiden esillä pitäminen voi kertoa myös addiktiosta.
Se on oma lukunsa.
- Anonyymi00038UUSI
minulla oli sellainrn hikka-jutyyu ryyä jos hikottyaa kaiken aikaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2768006Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat664694Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2774024SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522689Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä12157Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31652Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51517- 1061493
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401402Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01381