Huomentaaaaaa

Anonyymi-ap

Onpahan erikoisen tyhjä olo!
Mukavaa päivää kaikesta huolimatta!

32

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Täällä on tänään hieman takakireä tunnelma🤫

• Anonyymi00002
        UUSI

Se on varmaan se haikea huomen, joka on jo tänää

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on varmaan se haikea huomen, joka on jo tänää

No voi hitsi😐 ei mulla ole

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No voi hitsi😐 ei mulla ole

Mutta toivon että sinäkin löydät valoa tunnelin päästä🌞💛Muuten mukavaa päivää täältäkin

• Anonyymi00005
      UUSI

Miksi tyhjä olo??

• Anonyymi00007
        UUSI

Sen kun tietäisi. Tuli vaan sellainen lopullinen fiilis, vaikka mitään ei ole varsinaisesti tapahtunut.

• Anonyymi00006
      UUSI

ittellä täysi🤰

• Anonyymi00008
        UUSI

:-D no mut hyvä!

• Anonyymi00028
        UUSI

Kalju plösö

• Anonyymi00009
      UUSI

Ei kovin mukava päivä ole täällä.

Haluatko kertoa tosta erikoisen tyhjästä olosta?
      Millä tavalla, ja mistä syystä ois niin?

• Anonyymi00012
        UUSI

vastasin tuolla jo aiemmin. Ehkä on vain "takki tyhjä" tällä hetkellä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

vastasin tuolla jo aiemmin. Ehkä on vain "takki tyhjä" tällä hetkellä.

Mutta miksi?
        Liittyykö asiaan joku ihminen?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta miksi?
        Liittyykö asiaan joku ihminen?

Tietysti, mutta ei siitä johdu pelkästään.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tietysti, mutta ei siitä johdu pelkästään.

No mikset selvitä asiaa sen toisen kanssa, jos vaik sit olis molemmilla hyvä olla.

• Anonyymi00010
      UUSI

Mä oon liian väsynyt. Ystävä yritti soittaa en jaksa puhua en jaksa mitään.

• Anonyymi00013
        UUSI

Olispa mullekin koittanut soittaa, tai oliapa se ystävä joka välittää. -sivulta

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Turha edes ajatella, että minä soittaisin stalkkerille ja vuosia elämää häirinneelle! Pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaikille joiden nimi on tiedossa! Tämä on voimassa aina!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voi ei. 😣 Kyllä mä sille soitan kunhan jaksan. Ei se itekään vastaile mun viesteihin voi mennä kuukausia ettei kuulu mitään. Se tympii sit se jossain vaiheessa vaan soittaa.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Turha edes ajatella, että minä soittaisin stalkkerille ja vuosia elämää häirinneelle! Pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto kaikille joiden nimi on tiedossa! Tämä on voimassa aina!

Stalkki oot ite !
        Oot niin monesti sen todistanut sillä kun osaat hyökkii aina mun kommentteihin vaik olios muitakin.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sun kannattais varmaankin ilmaista jollain tavalla keneen ei saa ottaa yhteyttä ja kuka.
        Muussa tapauksessa vaikene ja lopeta muiden ahdistelu ja syyttely!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Stalkki oot ite !
        Oot niin monesti sen todistanut sillä kun osaat hyökkii aina mun kommentteihin vaik olios muitakin.

Hän jankuttaa tuota päivästä toiseen. Ei kannata mitenkään reagoida.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Hän jankuttaa tuota päivästä toiseen. Ei kannata mitenkään reagoida.

Alkaa mennä hermot kun se tunkeutunut mun kommentteihin jo yli kaksi vuotta. Vaik olis muitakin kommentteja niin mun tunkee.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ku Yrjööt, ni laitat Valoja päälle. Näköjää.

• Anonyymi00015
      UUSI

Päivä on jo pilalla, koska häirintä jatkuu yhä talossa!

• Anonyymi00018
        UUSI

Ööööö www.niemi.com 🤌

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ööööö www.niemi.com 🤌

www.yle.wtf.fi

• Anonyymi00019
      UUSI

oli kai hyviä ja hassuja uniakin

• Anonyymi00023
        UUSI

Olispa ollut.
        Mut mieluummin oikeesti jotain hyvää ja kaunista.
        Koska en elä unta vaan todellisuuta.

• Anonyymi00021
      UUSI

Tämä on tietenkin mieheni joka tyhjensi päänsä minun päähään.

Annappako mie arvaan niin se TELEPATIA mieheni oli tietenkin telepatian avulla piilottanut minun hienon myssyn.
      Minun piti lähteä äitini kanssa käymään kaupassa ja jouduin laittamaan hiukset, koska se myssy oli hukassa.

Oliko kelkkahaalarit oli vaatteiden alla niin olit taas vaihteeksi lihonut?
      Myssy oli kyllä niin, kuin tehnyt sinulle ja olit niin suloinen pulla-poski, että en voinut kun hymyillä.
      Ei mieheni kyllä komia ollut, mutta hän osaa sentään olla hyvin HAUSKAN NÄKÖINEN vaikka hän tarkoitus on ihan muu.
      Häntä ärsyttää tuo, koska minä en välitä miltä hän näyttää tai miten hän pukeutuu.

Eilen häntä ei sentään ärsyttänyt, koska olin vaihteeksi nähnyt vaivaa kun olin lähtenyt kylille.
      Minä olin vain äitini apuna kantamassa kauppatavaroita ja minä sain päättää mitä haluan ostaa.
      Halusin ostaa pakaste vihanneksia ja JÄÄTELÖÄ, koska huomasin että mieheni katsoi ensin minua, kun hän käveli kumarassa ohi… hän käveli kumarassa takasin omien ostosten kanssa ja katso minua sekä hymyili jonka jälkeen hän katsoi minun taakse ja taas minua sekä hymyili.
      Minä hymyilin tietenkin takaisin ja katsoin kun hän poistui.
      Minä käännyin sen jälkeen katsomaan, että mitähän hän halusi kertoa minulle.
      Jäätelöt oli TARJOUKSESSA eli 2 tuutti pakettia 5 eurolla joten minä ostin ne!
      Näillä PAKKASILLA ON KIVA SYÖDÄ JÄÄTELÖÄ ja kyllähän miestäni pitää sen verran kunnioittaa, että jäätelöä ostaa.

En kai minä niin tyhmä ole, että miehelleni sanoin : Anna niitä vaimon viikkorahoja vähän.
      Mieheni korjas asian sekä sanoi, että : Olet säästössä 5 vuoden vaimona olo rahat EI 3 vuoden.
      En minä tiedä paljonko mieheni mielestä vaimolle kuuluu maksaa siitä, että hän on kilttinä vaimona kunniallisesti sekä kunnolla.
      Hän on sentään itse huolehtinut TARKKAILUN ja hän sanoi, kun minä menin lääkäriin : Sinuahan pitää alkaa tarkkailemaan.
      Minulla oli kunnian loukkaus FB:stä ja hän oli FB:n käyttäjä joka alko naulapyssyllä ampumaan minun selän takana ja sai paniikki kohtauksen aikaan.
      Minä näin TURVALLISUUSRISKIN joka sai aikaan sen, että minun pää sanoi ” Tuo hullu yrittää tappaa ja hän tekee tuota tietoisti.”

Minä olin sanonut näille 2 miehelle jotka molemmat kuoli sairauksiin, että : Minä olen panostaja joten onko se pakko aina minun TYÖKAVERINA PERSEILLÄ TÄÄLLÄ JA JÄTTÄÄ PUOLIKSI TYÖT TEKEMÄTTÄ!?
      He sanovat, että : EI OLE!
      Valehtelivat päin naamaa ja minä lopulta hermostuin sekä huusin, että : Minä olen loukannut kunnioita joten lopettakaa, koska minä yritän tehdä töitä niin, kuin KUNNIALLISTEN NAISTEN KUULUU!

Timpuri joka alko naulaamaan minua panostajana seinään oli venäläisen naisen kanssa naimissa. Hänen vaimo ei ollut töissä ja hänestä hänen vaimo loukkasi minun kunniaa.
      Minun suku oli asunut Petsamossa ja heidät oli joka tapauksessa poistettu alueelta, koska venäläiset/neuvostoliittolaiset vihasivat suomalaisia.
      He ottivat vain alueita ja suomalaiset ajettiin kodeistaan ulos.

Petsamosta poistettu suomalaiset suvut tiesi, että minut ja hekin päätti, että kerta koltat ja saamelaiset yhdistyi niin YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan meillä SUOMALAISILLA ON OIKEUS MYÖS YHDISTYÄ.

Suomalaiset ollaan TURJANMERENMAAN TURJAKKEITA, koska EI PETSAMOSSA KUKAAN OMISTANUT MAITA VAAN KAIKKI OLI VUOKRALLA!

KOLTAT ASUI VENÄJÄLLÄ JO SILLOIN, KUN SUOMALAISET MENI SINNE. SUOMEN VALTIO TULI PERÄSTÄ PETSAMOON, KOSKA SUOMEN ITSENÄISTYMINEN OLI KESKUSTELTU JA PETSAMOA OLI KÄYTY ALUEENA TUTKIMASSA.
      HE JOTKA SINNE YMPÄRI SUOMEN OVAT MENNEET OLI SOLDAATTEJA JOTKA SUOMESTA OLI LAITETTU ASUMAAN SINNE, KOSKA KYSEESSÄ OLI DIPLOMAATTINEN ALUEEN VALTAUS JA TSAARI TYKKÄS SEKÄ SUOSI SUOMALAISIA, KOSKA SUOMALAISET TEKIVÄT TÖITÄ!
      SUOMALAISET NOSTIVAT TYÖLLÄ PETSAMON TYHJÄSTÄ JA HE SAIVAT DIPLOMAATTI OIKEUDET.

Minun suku oli kulkenut Uhtuan Karjalasta ensin Petsamossa kalastamassa muiden kanssa ennen, kuin he olivat muuttaneet sinne.
      He olivat sentään SÄÄLISTÄ ANTANEET KOLTILLE MYÖS KALOJA, koska he olisivat kuolleet nälkään.
      Miehet paimensi poroja ja vaimot oli lasten kanssa kotona.

KOLTAT MUUTTAA TARINAANSA JA HE ALKAA VÄITTÄÄ OLEVANSA NORJALAISIA JOTKA OVAT ALKUJAAN VENÄLÄISIÄ.

Minäkin luin yhdestä kirjasta, että minun suvussa on ollut YKSI KOLTTA NAINEN VAIMONA JA SUVUN MIES OLI HAKENUT HÄNET NORJASTA VAIMOKSI PETSAMOON.
      Minä olin vielä FB:ssä silloin ja laitoin, että : Minun suvussaki näky olevan yks koltta ja hän on hienoja Norjan koltansaamelaisia.
      Tutkin omaa sukua eli ALKUPERÄISKANSAA niin, kuin saamelaiset ja koltat!

FB kaverit tietenkin fiksuina lukivat ja totesivat, että annetaan tuon tutkia rauhassa niin me pärjätään myös.

Kaikki mahdolliset oli jo ja joku laitto, että VIIPURI puuttuu!
      MARSALKKA MANNERHEIM OLI SENTÄÄN ANSAINNUT SOTA VOITON JAPANIN SODASSAKIN!

Sen jälkeen oli tietenkin pakko saada KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO MUUTETTUA VANKEUDEKSI NIIN EIVÄT PÄÄSE SITÄ RYÖSTÄMÄÄN!
      Suvussa on saamelaisia ja koltansaamelaisia, mutta Marsalkka Mannerheim liittyy meihin suomalaisiin!

• Anonyymi00025
      UUSI

Kalju

• Anonyymi00032
      UUSI

Sain äsken jonkun stressireaktion... Ei oo enää tyhjä olo.
      Onko tää nyt sit hyvä vai huono 😓
      Ap

• Anonyymi00033
        UUSI

Tuo hyvä, koska minulla on nyt tyhjä olo joten minä voin lähteä imuroimaan. 🥰😘🫶🏻

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      368
      9780
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      91
      6161
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      376
      5801
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      146
      4221
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      3542
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      80
      3126
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      78
      3070
    8. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      6
      2856
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2788
    10. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      114
      2768
    Aihe