Koska miehen kans eka kerta ja mitä teit ja iker tehnyt mun serkku otti suuhun ja toinen runkkasi kunnes laukesin useita kertoja mutta imeminen vasta on jotain
Kertokaa nyt
18
719
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun ainut m+m kokemus 55v.kun annoin m ottaa multa suihin,lisää tahtoisin.
- Anonyymi00002
Samoin täällä
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Samoin täällä
Porsas röh röh
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Porsas röh röh
Hyi saatana mitäs possu röhkit.
- Anonyymi00003
Miehen suihin otto yksinkeraista ja vinyylit käteen liukkaria voi sormeilla perä reikää.Ei mene pitkään kun lasti suus.
- Anonyymi00007
Porsas röh röh röh
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Porsas röh röh röh
Mistäs sika noin innostuit röhkimään.
- Anonyymi00004
Olin ollut ilman seksiä 5v kun muija pisti jalat ristiin niin kiima vei voiton ja vastasin m ilmotukseen jossa haki kalua jota imeä,menin sen luo ja riisuin itseni alasti ja menin sängylle,se imi kalua ja nuoli pallit,oli upeaa laueta sen suuhun...
- Anonyymi00008
Totta
- Anonyymi00005
Joo joo spede se päästelee aivopieruja
- Anonyymi00013
Sää mää ja bää kyllä speden koppikaverina tiedät.
- Anonyymi00014
Niinkö se koppikaveris niuvanniemeltä tekee.
- Anonyymi00009
Imin isokyrpäistä vanhempaa miestä sen autossa ä.
- Anonyymi00010
Kaverinluona yökylässä nussitiin sen pikkuveljeä. Pyydettiin sitä strippaa meille eka et riisuu vaatteet seksikkäästi. Sit täytettiin sen tiukka peppu jollain öljyliukkarilla ja nussittiin vuorotellen
- Anonyymi00015
Olin 42v ja yhdynnässä yli 80v mieheen.Hieman kuin naisen kanssa, mutta toiseen reikään ja laukesin sinne myös
- Anonyymi00017
Ihanat kertomukset
- Anonyymi00016
Hämeestä reilu kolmekymppinen olisi btm kokemuksia vailla. 🤭
- Anonyymi00018
Olin 21v. Tulin humala tilan takia hyväksi käytettyä (toki minulla oli mahdolisuus poistua tai luulen niin olleen). Muo runkattiin eka, sit otin suihin, mina pantiin tai oikeammin rakasteltiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa433888Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1123053Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1252401Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812055Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3011020Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17810Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143755- 53709