Haluaisin kokeilla

Anonyymi-ap

Haluaisin kokeilla seksiä bi/gayparin kanssa. En ole vielä kokeillut että mua naidan peppuun mutta olisi kiihotava jos joskus sais. Voisin imeä samalla kun toinen nussi mua.

28

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla samat ajatukset. M58v 02al

• Anonyymi00003

Ainakin en ole yksin näiden unelmien kanssa

• Anonyymi00005

Missä päin 02 mä porissa

• Anonyymi00004

Haave myös mulla porin bi jätkä

• Anonyymi00006

Aikaa monilla on tää unelma

• Anonyymi00007

Olis mahtavaa naida kahden isokullisen uroksen kanssa kiimaisesti.

• Anonyymi00009

perä jälkeen koko ajan peppu täynnä uusintaa heti kun kovenevat

• Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

perä jälkeen koko ajan peppu täynnä uusintaa heti kun kovenevat

jos toinen pepussa toinen suussa saat imemällä kovaks homma jatkuu ihanaa

• Anonyymi00008

mulla yx bi-pari vaimo valmistelee mun pepun sauvalla miehellä iso kyrpä laukean aina anaali orkkuun vaimonsa vielä imee mut että saan uudestaan laakin hänen suuhunsa ei ite päästä miestään peppuunsa

• Anonyymi00012

Kuulostaa ihanalta

• Anonyymi00023

jos ollut toolasen parin kanssa ymmärsin miksei vaimo antanut mittaa n.27 paksu vaimo dildolla ja rasvalla alotti oli mahtava tunne kun tuo kalu viimein pohjassa mun pepussa voi sitä panon tunnetta ei tarvinnut apuja kunhan laukesin

• Anonyymi00010

Vartaassa on kiva olla molemmin päin lävistettynä.

• kyllä siinä olisi kullia kummassakin reijässä , kiimainen ininä jäisi vähemmälle kun olisi kulli suussa , ja toki kun he vaihtaisivat paikkaa välillä 😋

• Anonyymi00025
        kullityttö kirjoitti:

kyllä siinä olisi kullia kummassakin reijässä , kiimainen ininä jäisi vähemmälle kun olisi kulli suussa , ja toki kun he vaihtaisivat paikkaa välillä 😋

myös porukan isomman kans vois olla ihanaa antaa

• Anonyymi00011

Vaimoni kertoi haluavansa joskus nähdä minut vartaassa kahden bi miehen välissä.

• Anonyymi00019

Tuo on myös meillä vaimon haave. Tietysti haluaisi minäkin nähdä hänen nauttivan vieraasta.

• Anonyymi00027
        UUSI

voi olla monenkin naisen unelma ei vaan uskalla kertoo

• Anonyymi00013

vaimoni vaati että mun pitää ite kokeilla miltä tuntuuennenkuin ite antaa nyt mukana mies myös mun anaalissa mahtavaa

• Anonyymi00014

Olis kiihottavaa vaihdella paikkaa parin mukavan kaverin kanssa vaikka luonnossa auringon lämmössä kesällä.

• Anonyymi00015

Itse olen 59v ukm. Tuollainen olis kyllä hienoa kokea. Naiset ovat kyllä sormettaneet ja dildolla myös. En ole uskaltanut antautua miehelle vielä. Suihin olen ottanut muutaman kerran.

• Anonyymi00016

jo mopo iässä aloitin intissä vain kiihtyi kiimaisia pano miehiä niin paljon

• Anonyymi00018

Samoin ja nyt osaan ottaa suihin sekä pebaan kullia kunnolla,kaikki halukkaat saavat sexyy mun kaa,koht 19v.

• Anonyymi00017

Olis ihanaa olla kahden isokokoisen ja isokullisen vanhemman miehen naitavana koko yön.Aluksi vaikka kolmestaan ja sitten rakastella toisen miehen kanssa kahdestaan yöhön asti.Suudella samalla, kun liikkuu hitaasti sisällä.

• Anonyymi00020

vaarana on etteisen jälkeen muuta haluakaan mutta ihanaa on

• Anonyymi00022

Ensimmäisen kerran kun on nainut isokyrpäisen miehen kanssa, niin parin viikon päästä oli jo himo isoon kulliin, kun peppu palautunut edellisestä.

• UUSI

näinhän se on kun kullin makuun on päässyt , niin muuta ei pian haluakkaan😋

• Anonyymi00021

vaimo kans halus kattoo kuinka otan olihan kokemus

• Anonyymi00026
      UUSI

gay-pari hyvä pano ei lopu kesken ja ite saa imee toista erää varten kovaks

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe