Haluaisin kokeilla seksiä bi/gayparin kanssa. En ole vielä kokeillut että mua naidan peppuun mutta olisi kiihotava jos joskus sais. Voisin imeä samalla kun toinen nussi mua.
Haluaisin kokeilla
17
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla samat ajatukset. M58v 02al
- Anonyymi00003
Ainakin en ole yksin näiden unelmien kanssa
- Anonyymi00005
Missä päin 02 mä porissa
- Anonyymi00004
Haave myös mulla porin bi jätkä
- Anonyymi00006
Aikaa monilla on tää unelma
- Anonyymi00007
Olis mahtavaa naida kahden isokullisen uroksen kanssa kiimaisesti.
- Anonyymi00009
perä jälkeen koko ajan peppu täynnä uusintaa heti kun kovenevat
- Anonyymi00008
mulla yx bi-pari vaimo valmistelee mun pepun sauvalla miehellä iso kyrpä laukean aina anaali orkkuun vaimonsa vielä imee mut että saan uudestaan laakin hänen suuhunsa ei ite päästä miestään peppuunsa
- Anonyymi00012
Kuulostaa ihanalta
- Anonyymi00010
Vartaassa on kiva olla molemmin päin lävistettynä.
kyllä siinä olisi kullia kummassakin reijässä , kiimainen ininä jäisi vähemmälle kun olisi kulli suussa , ja toki kun he vaihtaisivat paikkaa välillä 😋
- Anonyymi00011
Vaimoni kertoi haluavansa joskus nähdä minut vartaassa kahden bi miehen välissä.
- Anonyymi00013
vaimoni vaati että mun pitää ite kokeilla miltä tuntuuennenkuin ite antaa nyt mukana mies myös mun anaalissa mahtavaa
- Anonyymi00014
Olis kiihottavaa vaihdella paikkaa parin mukavan kaverin kanssa vaikka luonnossa auringon lämmössä kesällä.
- Anonyymi00015
Itse olen 59v ukm. Tuollainen olis kyllä hienoa kokea. Naiset ovat kyllä sormettaneet ja dildolla myös. En ole uskaltanut antautua miehelle vielä. Suihin olen ottanut muutaman kerran.
- Anonyymi00016UUSI
jo mopo iässä aloitin intissä vain kiihtyi kiimaisia pano miehiä niin paljon
- Anonyymi00017UUSI
Olis ihanaa olla kahden isokokoisen ja isokullisen vanhemman miehen naitavana koko yön.Aluksi vaikka kolmestaan ja sitten rakastella toisen miehen kanssa kahdestaan yöhön asti.Suudella samalla, kun liikkuu hitaasti sisällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-115593Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825229- 1253264
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin863165- 118974
- 56950
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130872- 43666
- 37665
- 23609