Ihan ulalla kun ummikkona luin joitain ketjuja, ilmeisesti joku "Nojatuoli" on hallinnut palstaa ja palstalla on oikeita kirjailijoita kuten "Paloma", jolle on jopa Finlandiaa povattu, onko hän joku tunnettu Saisio, Fagerholm, joku sellainen?
Olen uusi palstalla - mikäs täällä on meininki?
53
571
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomaat iltaan mennessä, mikä meininki😂
- Anonyymi00002
Nojatuoliin voi ilmoittautua, raati käsittelee anomuksen.
- Anonyymi00003
Minäkin olen uusi palstalla.
Ei täällä Pirkkoa ja Monicaa näytä olevan.
On Aila, Aira, Pirjo, Martta, osa ruosuja.
Piiri pieni pyörii. Näyttää kovinkin pieneltä.- Anonyymi00005
Ei mikään suomalainen Pirjo vaan Piryo Maryut.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onpa vaikea nimi, hän on varmasti globaalisti kuuluisa. Ei mikään tavis jostain jämsästä tai korvesta. On ehkä kiertueella nyt, en nähnyt nimeään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tiedä kuin Pirjo Marjutin. Hän on tuo Finlandiasta kilpaileva, ruotsinsuomalainen kirjailija. En tiedä josko on muita "julkkiksia" foorumilla.
Muiden etunimiä en tiedä. No, joistain nickeistä voi tietenkin joitain päätellä.
Aila, Aira ja Martta? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tiedä kuin Pirjo Marjutin. Hän on tuo Finlandiasta kilpaileva, ruotsinsuomalainen kirjailija. En tiedä josko on muita "julkkiksia" foorumilla.
Muiden etunimiä en tiedä. No, joistain nickeistä voi tietenkin joitain päätellä.
Aila, Aira ja Martta?Minä lukenut, että Aila on kuuluisa jostain mötikästä korvesta ja vannasta.
Aira on Enso Gutzeitlainen, korjaan Stora Enso, Skippo.
Martta on hämäystä. Hän on dame Ruosu. - Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aila, Aira ja Martta?Hänen kirjojensa kannessa ja fasepuukissa lukee kyllä nuo Piryo ja Maryut, sukunimenä joku vierasperäinen kaksiosainen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onpa vaikea nimi, hän on varmasti globaalisti kuuluisa. Ei mikään tavis jostain jämsästä tai korvesta. On ehkä kiertueella nyt, en nähnyt nimeään.
On varmaankin kiertueella sohvan ja keittiön hellan välillä kun otto ja ukko seuraa yötä päivää kisoja ja vaatii tarjoiluja.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
On varmaankin kiertueella sohvan ja keittiön hellan välillä kun otto ja ukko seuraa yötä päivää kisoja ja vaatii tarjoiluja.
Siinä saa vehnäleipää vääntää ja antipastovatia täyttää. Riisiä voi tehdä suuren satsin, sehän säilyy hyvin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kirjojen kansissa ja Facebookissa lukee kyllä Pirjo.
Facebookissa Maryut (Pirjo)
Mistä sinä sen"Piryon" tempasit? Korviesi välistä? - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistä sinä sen"Piryon" tempasit? Korviesi välistä?Taitaa olla monessa fase ryhmässä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siinä saa vehnäleipää vääntää ja antipastovatia täyttää. Riisiä voi tehdä suuren satsin, sehän säilyy hyvin.
Kovasti sinuakin vaivaa asiat mistä et ymmärrä mitään , mutta tajuan ettet voi sairaudellesi mitään . Aikuiset ihmiset herajaavat täällä yhtä ihmistä vuodesta toiseen , koska eivät tajua asioita .pikkukylä syndrooma .kun ei elämässä ole ollut mitään saavutuksia , niin ilvehditään netissä toisia ihmisiä .
Kateus ja ilkeys menee käsikädessä näillä ressukoilla , kun elämä on ollut ainoastaan juoruamista . .sivistyneisyydestä ei tiedetä mitään, eikä keskustelupalstan säännöistä liioin . No siinähän teikäläisillä aika kuluu, nukuttaa varmaan hyvin öisin kun oikein ensin lietsotaan netissä aliarvioimassa ihmisiä. Onhan se niin hyvä että sellaisillekin on oikein oma palsta .olemassa . Pääpiruna kateellinen emäntä vissiin joka haalii joukon ympärilleen .joten suomalaisuus hävettää kun näitä katsoo pari kertaa vuodessa . - Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kovasti sinuakin vaivaa asiat mistä et ymmärrä mitään , mutta tajuan ettet voi sairaudellesi mitään . Aikuiset ihmiset herajaavat täällä yhtä ihmistä vuodesta toiseen , koska eivät tajua asioita .pikkukylä syndrooma .kun ei elämässä ole ollut mitään saavutuksia , niin ilvehditään netissä toisia ihmisiä .
Kateus ja ilkeys menee käsikädessä näillä ressukoilla , kun elämä on ollut ainoastaan juoruamista . .sivistyneisyydestä ei tiedetä mitään, eikä keskustelupalstan säännöistä liioin . No siinähän teikäläisillä aika kuluu, nukuttaa varmaan hyvin öisin kun oikein ensin lietsotaan netissä aliarvioimassa ihmisiä. Onhan se niin hyvä että sellaisillekin on oikein oma palsta .olemassa . Pääpiruna kateellinen emäntä vissiin joka haalii joukon ympärilleen .joten suomalaisuus hävettää kun näitä katsoo pari kertaa vuodessa .'Suomalaisuus hävettää' Niinkö tekee? Kiusaat itseäsi.
- Anonyymi00046
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hänen kirjojensa kannessa ja fasepuukissa lukee kyllä nuo Piryo ja Maryut, sukunimenä joku vierasperäinen kaksiosainen.
Sis täällä ongitaan ihmisten henkilökohtaiset tiedot vaikka ne jotka eivät ole anonyminä
ovat netti nimellä täällä. Siis siinä jo Suomi24 sääntöjen rikkomista.
Ei kenekään ole oikeutta hattuilla netissä ihmistä vaan siksi ettei hän alennu samalle tasolle haukkujen kanssa,
Palsta elää ainoastaan haukkumisilla ja piruilulla,
Niin ne onnellisen maan asukkaat. - Anonyymi00047
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistä sinä sen"Piryon" tempasit? Korviesi välistä?Kaikesta nämä saa keskustelun aihetta .
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
'Suomalaisuus hävettää' Niinkö tekee? Kiusaat itseäsi.
Siksipä pidän pitkiä taukoja kun katson joskus onko pahimmat lähteneet , vaan vaikuttaa olevan elossa. Sanon kun anoppini että mikä pirun tappaa.
- Anonyymi00004
Tervetuloa. 🌞
Tämä on S24:n parhaimpia foorumeita. Kiistoja on jonkinverran eikä toisinajattelua siedetä. Mutta täällä käydään myös syvällisimpiä keskusteluja.
Mitä ikäluokkaa olet? Itse olen 72-v. Koska 70+-foorumi on tuhottu poliittisilla manipuloinneilla ja ja kiistoilla, pakenin 60+:lta lähes suoraan tänne.
Poliittisiin ketjuihin, herjauksiin ja viesteihin ei juurikaan kannata vastata, ettei itse tue häirintää. Pysytään meidän ikäluokan yhteisissä asioissa, ilman kiistoja.- Anonyymi00007
Oikein kiinnostava palsta ja hyviä kirjottajia sekä anoissa että rekatuissa. Muutamaa rabortoijaa lukuunottamatta ihan mukavia ja virkeitä tyyppejä täällä. Tervetuloa vaan!
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oikein kiinnostava palsta ja hyviä kirjottajia sekä anoissa että rekatuissa. Muutamaa rabortoijaa lukuunottamatta ihan mukavia ja virkeitä tyyppejä täällä. Tervetuloa vaan!
Ne raportoinnitkin ovat kunkin omasta terveydestä kertomista muille saman kohtalon omaaville. Esim. unettomuuksien ja painajaisten taustalla voi olla monenlaista murhetta, joista ei suoraan puhu. Yöllä, kun on hiljaista, voi silloinkin kirjoittaa monenlaisia ajatuksiaan.
Joita ei "raportit" kiinnosta, ei tarvitse niihin vastata. On paljon viestejä, joihin ei voi tai ehdi millään vastata, tai ei ole kys. asiasta mitään sanottavaa. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ne raportoinnitkin ovat kunkin omasta terveydestä kertomista muille saman kohtalon omaaville. Esim. unettomuuksien ja painajaisten taustalla voi olla monenlaista murhetta, joista ei suoraan puhu. Yöllä, kun on hiljaista, voi silloinkin kirjoittaa monenlaisia ajatuksiaan.
Joita ei "raportit" kiinnosta, ei tarvitse niihin vastata. On paljon viestejä, joihin ei voi tai ehdi millään vastata, tai ei ole kys. asiasta mitään sanottavaa.Unista ja painajaisista saa raportoida ja kertoa. On Hyvää yötä -ketju, johon ne sopii.
On sitten tuo lahonnut "Nojis", joka on sulatusuuni tai tunkio, sinne työnnetään kaikki. - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joita ei "raportit" kiinnosta, ei tarvitse niihin vastata. On paljon viestejä, joihin ei voi tai ehdi millään vastata, tai ei ole kys. asiasta mitään sanottavaa.On sekä raportteja että rabortteja. Raportti on ihan asiaa, siihen voi saada vastakaikua ja samastua. Mutta rabortti on sitä minäminäolen positiivinen, minäminä olen luova, minäminä osaan ja tiedän kaiken.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
On sekä raportteja että rabortteja. Raportti on ihan asiaa, siihen voi saada vastakaikua ja samastua. Mutta rabortti on sitä minäminäolen positiivinen, minäminä olen luova, minäminä osaan ja tiedän kaiken.
Niin juuri. Hyvä, että selvensit. Rabortit ovat itsekeskeisiä, muita ei huomioida.
Raportit ovat toteamuksia tilanteesta mikä nyt on. Annetaan puolin ja toisin tukea, ymmärrystä ja neuvoja. Osataan ottaa myös vastaan. - Anonyymi00018
Kyllä täällä siedetään ja hyväksytään erilaisuutta. Se on vaan niin, etä muutamat ovat aina suuressa äänessä omia totuuksiaan ja luulemisiaan kailottamassa ikäänkuin kaikkien äänellä.
- Anonyymi00010
Täällä pitäisi osata käyttää seuraavia sanoja, jotta et olisi nolla.
Sanat ovat:
Kateus/kateellinen
Narsisti
Mörssäri
ja on hyvä myös osata kirjoittaa satuja (valitettavasti niistä jää kiinni)- Anonyymi00014
Ei ole valheita, on vain toiveunia ja metaforia.
- Anonyymi00013
Ei ole enää nojatuolia, se on nyt jakkara vai onko se palli (pallittomille) rääväsuisille
ämmille. Tervetuloa sapelitanssiin!- Anonyymi00022
Paloma on omakustanteinen kirjailija. Tuskin hän on ehdolla Finlandia- palkinnon saajaksi.
Hän kirjoittaa mm nuoruuden matkastaan kohti kaukaista maata.
Ja siellä olostaan ja elämästään.
Tuntuu ikäänkuin matka olisi jäänyt kesken.
Kun hän Kolumbiaan matkustaa myymään osuutensa, ehkä hän laittaa pisteen nuotuutensa elämään.
Tai lapset ja lapsenlapset ovat sieltä muistoina.
- Anonyymi00025
ET SINÄ MIKÄÄN UUSI OLE. TEESKENTELET VAAN. KYLLÄ SINUT
TUNNETAAN.- Anonyymi00026
Leikkiähän tuo oli, kukaan ei kai tosissaan uskonut 😄
Piristystä meille päivään. - Anonyymi00027
Minä kyllä otin todesta. Ja hyvää hyvyyttäni olin kohtelias. Ja naiivi.
Kuka tuo huijari on? Paloma? - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Leikkiähän tuo oli, kukaan ei kai tosissaan uskonut 😄
Piristystä meille päivään.Halpamaista pilkata foorumistitovereita.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuka tuo huijari on? Paloma?En minä tiedä. Aloittaja tietää. Toivottavasti kertoo.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Halpamaista pilkata foorumistitovereita.
Mä en osaa ottaa noin hyvin kirjoittavaa vakavasti, todesta, että olisi tulokas. Tietääkin paljon uudeksi.
Suurimpia huijareita mielestäni ovat rekatut, jotka väittävät etteivät koskaan kirjoita anona. Sitten käyvät anoina haukkumassa, pilkkaamassa jne. palstakamujaan. Kuinka paljon sitä tapahtuu, kukaan ei tiedä. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mä en osaa ottaa noin hyvin kirjoittavaa vakavasti, todesta, että olisi tulokas. Tietääkin paljon uudeksi.
Suurimpia huijareita mielestäni ovat rekatut, jotka väittävät etteivät koskaan kirjoita anona. Sitten käyvät anoina haukkumassa, pilkkaamassa jne. palstakamujaan. Kuinka paljon sitä tapahtuu, kukaan ei tiedä.Suututtaakin oma herkkäuskoisuus ja hyväntahtoisuus.
Aloittaja ainakin sai hyvät naurut. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Suututtaakin oma herkkäuskoisuus ja hyväntahtoisuus.
Aloittaja ainakin sai hyvät naurut.Älä huoli. Syy ei ole sinussa. Täällä voi ja saa olla hyväntahtoinen. Mitään vahinkoa, aineellista, ei päässyt tapahtumaan. Opetusta ja karaisua, että häikäilemättömiä on täälläkin.
Jos aloittaja nauraa, niin voi mennä itseensä ja palata aprillipäivänä. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä huoli. Syy ei ole sinussa. Täällä voi ja saa olla hyväntahtoinen. Mitään vahinkoa, aineellista, ei päässyt tapahtumaan. Opetusta ja karaisua, että häikäilemättömiä on täälläkin.
Jos aloittaja nauraa, niin voi mennä itseensä ja palata aprillipäivänä.Huvin vuoksi ollaan tällä palstalla.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuka tuo huijari on? Paloma?Tuskin on Paloma.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Suututtaakin oma herkkäuskoisuus ja hyväntahtoisuus.
Aloittaja ainakin sai hyvät naurut.Ei ole häpeä tulla huijatuksi. Häpeä on huijarin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuskin on Paloma.
Ei ole paloman. paloma osaa kirjoittaa. Aloitus on tunntetun amatöörin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei Paloma noin itseään tuo esiin.
Kasikymppisistä veikkaan hänen boomer-klubin jäsentä, MdK:ta. - Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Huvin vuoksi ollaan tällä palstalla.
Itse kuten varmasti muutama muukin en ole täällä vain "huvin" vuoksi. On yksinäisyyttä, luottamuksen ja asiallisen tiedon etsintää vanhuudesta, sairauksista jne... Huviakin voi olla välillä, mutta aito hauskuus ei ole muiden pilkkaamista ja hyväksikäyttöä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Huvin vuoksi ollaan tällä palstalla.
Niin, hulluillahan on tunnetusti halvat huvit.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Niin, hulluillahan on tunnetusti halvat huvit.
Arvaa kenellä ilmaiset?
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kertoisitko kuka on tunnettu, tai tunnetuin amatööri palstalla?
En minä ainakaan tnne yhtään, ja kaikki ovat amatöörejä. - Anonyymi00051
Anonyymi00028 kirjoitti:
Halpamaista pilkata foorumistitovereita.
Kuka on toveri täällä.
Palstalle kirjoittaja kaikki , ei ainakaan minun toverit. - Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kertoisitko kuka on tunnettu, tai tunnetuin amatööri palstalla?
En minä ainakaan tnne yhtään, ja kaikki ovat amatöörejä.Paloma ei ole ihan amatööri ja moni muukin taitaa tekstin tuottamisen.
Amatööreihin kuuluu mm. narsisti, joka luettelee joka päivä tekemisiään,
niitä samoja aina. - Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Paloma ei ole ihan amatööri ja moni muukin taitaa tekstin tuottamisen.
Amatööreihin kuuluu mm. narsisti, joka luettelee joka päivä tekemisiään,
niitä samoja aina.Tunnetko hänet, jos osaat kirjoittaa diangnoosin.
Täällähän ei narsisti voita mitään.
- Anonyymi00035
"Olen uusi palstalla" Hehheh - olet ollut monesti uusi 60+ ja 70 palstallakin+ :D
ja kirjoittelet anonyymina ja rekattuna .... ;)))- Anonyymi00042
"Kirjoitan tänne nyt ensimmäistä kertaa.
Kun ette viime kerrallakaan vastanneet mitään!" - Anonyymi00053
Anonyymi00042 kirjoitti:
"Kirjoitan tänne nyt ensimmäistä kertaa.
Kun ette viime kerrallakaan vastanneet mitään!"En tiedä, olen ollut pitkään tällä palstalla, mutta EN OLE AUKAISSUT tuota nojatuoli-palstaa.
Ensinnäkin jo nimi "nojatuoli" on karmea!
Toisekseen on iso luku, mikä kertoo, että monet kirjoittaa.
En rupee lukemaan, ja liity sinne hännille.
Uutta asiaa tarttee olla.
- Anonyymi00056
aloittaja om rekisteröitynut ano Defaul icon..
- Anonyymi00058
Uusiko? Kuule kaikki on vanhoja 80 vuotiaiden palstalla, uusia on jossain nuorten kerhoissa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756