Et sitten vaan

Anonyymi-ap

Rakasta tarpeeksi

70

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Rakastatko sinä?

• Anonyymi00065
        UUSI

Joo

• Anonyymi00002
      UUSI

En niin. Sinun peppua kyllä rakastan pyytteettömästi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Joskus rakkaus voi mennä täysin hukkaan. Rakastat toista koko sydämesi pohjasta, etkä muita edes näe. Toinen ei välitä siitä mitä tunnet ja saa vallan murskata koko elämäsi. Nauraa suunnilleen päälle, kun näkee ahdinkoa. Miten sellaisesta voisi toipua?

• Anonyymi00004
        UUSI

* Ahdinkosi

• Anonyymi00008
        UUSI

Sanoitko rakastavasi?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sanoitko rakastavasi?

Kerroin ihan alussa, että olen rakastunut. Ei ottanut vastaan sitä minulta, ts. minulle tuli kova häpeä tästä tunnustuksesta. Sen jälkeen en voinut ilmaista tunteitani, koska ei kohdellut nätisti. Tuntuu että käytti emotionaalisesti hyväkseen.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sanoitko rakastavasi?

Jos en, niin kai luit rivien välistä. Sivu

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos en, niin kai luit rivien välistä. Sivu

🫣🫣🫣🫣

• Anonyymi00006
      UUSI

Kuinka paljon on tarpeeksi? Miten rakkautta voi mitata?

• Anonyymi00007
      UUSI

Rakastanpas!

• Anonyymi00029
        UUSI

MÄKi!

• Anonyymi00010
      UUSI

Ehkä aika ei vaan ole otollinen rakastaa? Kaikenlaista ikävää tapahtuu ja sillä on vaikutuksia merkityksellisiin asioihin toisen elämässä? Eikä siksi uskalla astua harhapoluille, joissa paljon enemmän kysymysmerkkejä kuin hyviä ja toivottuja vastauksia?

Helppoa olisi, jos kaikki toisen kanssa olisi selkeästi parempaa ja eteenpäin vievää hyvällä tavalla kuin toiseen suuntaan ja pahalla tavalla? On ihmisiä, jotka saavat toisesta hyviä puolia esille ja myös heitä jotka vähemmän hyviä, tämä aina ainakin itseä mietityttää ja synnyttää niitä muureja/ estoja altistaa itseä näille?

• Anonyymi00048
        UUSI

Ne varjot tuodaan sinun eteesi, jotta voit nähdä ne. Se toinen siis näyttää ne sinulle. Varjotyöskentelyä suosittelen.

• Anonyymi00054
        UUSI

En ole koskaan rakastanut itseäni paljon nuorempaa henkilöä. Olen prosessoinut kokemiani asioita häneen liittyen, mutta en ole koskaan hallunnut siirtää niitä palstan ulkopuoliseen elämään! En ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samasa tilassa hänen kanssaan! Ainoa ihminen, jonka kanssa olen pystynyt näkemään itseni samassa tilassa, on mies joka äskettäin oli sauvakävelylenkillä ja jonka näin kun katsoin ulos bussin ikkunasta!

• Anonyymi00015
      UUSI

Jonnaa?

• Anonyymi00016
      UUSI

Rakastan toista en sinua

• Anonyymi00017
      UUSI

Sovitaan niin!

• Anonyymi00018
      UUSI

Höpötystä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Mitä hevon prsettä?
      Tarpeeksi mihin?
      Mieti mitä on sattunut?

• Anonyymi00020
      UUSI

ei kiinnosta saanat taikka paanat juu

• Anonyymi00021
      UUSI

Käännän katseeni nyt muihin asioihin ja ihmisiin, viikonloppukin voi olla mahdollisuuksia täynnä. Toki voihan sita palstalla näyttää tunteita ja rakkautta mutta itsellä se ei ole se mitä haluan elämältä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Lumen valkoinen viikonloppu, voi olla armoton pakkasineen? Mut rakkaus voi lämmittää mieltä, jos sellaisen hyvän löytää?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lumen valkoinen viikonloppu, voi olla armoton pakkasineen? Mut rakkaus voi lämmittää mieltä, jos sellaisen hyvän löytää?

Se on totta, pidän kiinni tiukasti kunnioittavasti jos hyvän löydän ja jos vastapuolikin haluaa ja on samaa mieltä. Lämpöä ja yhteistä tunnetta, niistä on hyvät palaset tehty.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se on totta, pidän kiinni tiukasti kunnioittavasti jos hyvän löydän ja jos vastapuolikin haluaa ja on samaa mieltä. Lämpöä ja yhteistä tunnetta, niistä on hyvät palaset tehty.

Samoin ajattelen, onnea iltaasi! Olkoon se ilon ja onnen aikaa sinulle ja sille hyvälle valitullesi. Toivoo hyvän mielen lähettiläs.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Samoin ajattelen, onnea iltaasi! Olkoon se ilon ja onnen aikaa sinulle ja sille hyvälle valitullesi. Toivoo hyvän mielen lähettiläs.

Paljon kiitos ja sitä samaa sinullekin!

• Anonyymi00041
        UUSI

Sama rehvit sovittuna viikonloppuna ny karistetaan vanhat pölyt pois

• Anonyymi00026
      UUSI

Minulla on vähän hankaluuksia. En vain halua olla missään enkä sanoa mitään. Missään ei ole hyvä. Siksi minua ei kannata kaivata, vaikka olisin varmaan melko kiltti ja kultainen. Ihmisten kanssa oleminen on jotenkin haavoittanut herkkää sieluani. Omaa syytäni tietenkin. Eniten tykkään olla yksin, mutta silti toivoisin olevani yhden naisen kanssa. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi00027
        UUSI

Et ole yksin noiden ajatustesi kanssa. Rakkauden kieli hyvä olla toista ymmärtävää, yhteistä ja samalla hyvää mieltä tuottavaa, mut tähän tilaan päästäkseen se vaatii itseltäkin niitä hyviä tuntemuksia ja toivoa paremmasta. Vältä synkistelyä, se on monen kohtaamasi tilanteen "hyvän mielen tuhoaja".

Ymmärrän vastoinkäymiset ja niiden oman pään sisällä käymät tuntemusten vaihdot. Monesti sitä kysyy itseltään silloin, että kelpaisinko minä omana itsenäni toiselle ja jos on synkistelyä siinä tilanteessa niin harvemmin vastaat tähän myönteisesti? Itsellä tämän kanssa myös paljon töitä vielä.

Täytyy saada kulissit kuntoon, että voisin ajatella niitä hyviä ajatuksia, joiden parissa synkistelen nykytilannettani, uskomatta hyvään. Toivossa on hyvä elää, mut aina sitä toivoo sitä parempaa aikaa kokemuksena itsellekin. Ehkä senkin aika vielä tulee? Tärkaintä on kuitenkin olla luovuttamatta.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Et ole yksin noiden ajatustesi kanssa. Rakkauden kieli hyvä olla toista ymmärtävää, yhteistä ja samalla hyvää mieltä tuottavaa, mut tähän tilaan päästäkseen se vaatii itseltäkin niitä hyviä tuntemuksia ja toivoa paremmasta. Vältä synkistelyä, se on monen kohtaamasi tilanteen "hyvän mielen tuhoaja".

Ymmärrän vastoinkäymiset ja niiden oman pään sisällä käymät tuntemusten vaihdot. Monesti sitä kysyy itseltään silloin, että kelpaisinko minä omana itsenäni toiselle ja jos on synkistelyä siinä tilanteessa niin harvemmin vastaat tähän myönteisesti? Itsellä tämän kanssa myös paljon töitä vielä.

Täytyy saada kulissit kuntoon, että voisin ajatella niitä hyviä ajatuksia, joiden parissa synkistelen nykytilannettani, uskomatta hyvään. Toivossa on hyvä elää, mut aina sitä toivoo sitä parempaa aikaa kokemuksena itsellekin. Ehkä senkin aika vielä tulee? Tärkaintä on kuitenkin olla luovuttamatta.

Lisään. Epäitsekkyys on kantava voima, kun omat asiat ovat vinksin vonksin? Ja elää toivossa paremmasta.

• Anonyymi00037
        UUSI

Olisit ollut sitten. Tai ees kysynyt oonko ees kunnossa enää.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei kaipaa sua aidosti, turhaan. Ja luovuttaa sillä aikaa kun laitat sun kulissit kuntoon.

• Anonyymi00049
        UUSI

Herkkä mies on ihana.

• Anonyymi00056
        UUSI

Ihan samat olot täälläkin. Tällä hetkellä yksin hyvä mutta toivo elää ja mietin häntä miestä paljon.

• Anonyymi00057
        UUSI

Se ei ole mahdollista koskaan, että haluaisin olla tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa. Sinun takiasi menetin minulle todella rakkaan työpaikan ja sinun takiasi elämisen ja asumisen rauhan! Etkö vieläkään ymmärrä kuinka kauheaa se kaikki on ollut minulle! Kyse ei ole vain muutamasta vuodesta vaan paljon enemmästä!

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Herkkä mies on ihana.

Ei ole jos on liian herkkä! Sellaista miestä en elämääni halua!

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei kaipaa sua aidosti, turhaan. Ja luovuttaa sillä aikaa kun laitat sun kulissit kuntoon.

Samaa itsekin toivon, en haluaisi aiheuttaa harmia toiselle. Olen epäitsekäs ja siksi etäinen monille tilanteille, joissa voisi olla potentiaalia hyväänkin, mutten silti usko hyvään riittävästi, että antaisin mahdollisuuden onnistumiselle. Epäuskoa ja siksi epäitsekäskin, en anna itselle mahdollisuutta hyvään, siltä tosinaan tuntuu.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Samaa itsekin toivon, en haluaisi aiheuttaa harmia toiselle. Olen epäitsekäs ja siksi etäinen monille tilanteille, joissa voisi olla potentiaalia hyväänkin, mutten silti usko hyvään riittävästi, että antaisin mahdollisuuden onnistumiselle. Epäuskoa ja siksi epäitsekäskin, en anna itselle mahdollisuutta hyvään, siltä tosinaan tuntuu.

Ehkä se on omanlaista herkkyyttäkin? Lisäys.

• Anonyymi00030
      UUSI

Mistä tiedät, ettei rakasta? Mistä tiedät, etteikö hän vaan koe itse jäävänsä osittaiselle ymmärtämiselle? Mistä tiedät, ettei hän koe olevansa kykenemätön tarjoamaan sinulle sopivaa kumppanuutta, vaikka rakastaisikin?

• Anonyymi00031
        UUSI

Uskon puute hyvään on monelle arkea tänä päivänä. Näin koen. Sivusta.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ehkä. Mutta toisaalta on hyvä olla rehellinen siitä, löytyykö yhteinen tie. Tasapainoinen parisuhde ei onnistu kaikkien välillä; muutenhan olisi ihan sama kenet sokkona arvalla sinkkupelistä itselleen vetäisisi.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jotkut myös loukkaantuvat vähän kaikesta, mikä ei mene oman mielen tai tunteen mukaisesti saman tien. Eli uskotaan hyvään, mutta vain omista tarpeista ja tunteista käsin.

• Anonyymi00034
      UUSI

Rakkaus ei aina riitä.

• Anonyymi00040
      UUSI

Ai en rakasta tarpeeksi? Jos tietäisit mitä on tapahtunut ja missä tilassa asiat on niin et sanois noin todellakaan.

• Anonyymi00042
        UUSI

Rakkaus ei aina riitä, joskus tulee "muita asioita" jolloin joutuu punnitsemaan ja silloin voi joutua toteamaan noin, itselle on käymässä niin. Rakastan valtavasti, mutta paskaa ropisee tuulettimeen jatkuvasti, ei vain jaksa sitä enää.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Rakkaus ei aina riitä, joskus tulee "muita asioita" jolloin joutuu punnitsemaan ja silloin voi joutua toteamaan noin, itselle on käymässä niin. Rakastan valtavasti, mutta paskaa ropisee tuulettimeen jatkuvasti, ei vain jaksa sitä enää.

Voi kuule kun tietäisitkin miten täällä on.
        Mut tee sä kuten susta tuntuu parhaimmalle.
        Mä en ikinä tahtois toiselle pahaa, enkä "hylkäis" mulle rakasta sen takia että saan pskaa niskaan.
        Joo joskus tulee muita asioita ymmärrän, mut jos mulle tärkeä ihminen kärsii ja on menettänyt kaiken, tekisin mitä tahansa et sen olis helpompi ja ettei luovuta.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Voi kuule kun tietäisitkin miten täällä on.
        Mut tee sä kuten susta tuntuu parhaimmalle.
        Mä en ikinä tahtois toiselle pahaa, enkä "hylkäis" mulle rakasta sen takia että saan pskaa niskaan.
        Joo joskus tulee muita asioita ymmärrän, mut jos mulle tärkeä ihminen kärsii ja on menettänyt kaiken, tekisin mitä tahansa et sen olis helpompi ja ettei luovuta.

Mukavasti sanottu. Ei vain toimi mulle enää.

• Anonyymi00043
      UUSI

Näin on

• Anonyymi00044
      UUSI

Kaksi miestä kasvattanut ihmisiksi.

• Anonyymi00045
      UUSI

Höpinät pous

• Anonyymi00046
      UUSI

rakastin sua vuosia

• Anonyymi00047
      UUSI

Tähän kuuluu vastata. Tuu tänne niin näytän miten paljon.

• Anonyymi00050
        UUSI

Minne tänne?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Minne tänne?

Se on heti seuraavatalo mun naapurin vieressä.

• Anonyymi00059
        UUSI

Minä en todellakaan rakasta ketään! En ole rakastanut pariinkymmeneen vuoteen! Sitä mitä minä rakastin, oli saada tehdä töitä kauan itselle mieluisassa työpaikassa!

• Anonyymi00051
      UUSI

Rakastan ihan vtusti, enkä edes tiedä että miksi.

• Anonyymi00061
        UUSI

Se on vain sinun ongelmasi, ei minun ollenkaan! En halua koskaan olla tekemisissä häirikön kanssa! Palkkarahat vain haluan saada, en mitään muuta!

• Anonyymi00062
      UUSI

Rakastan 🩷 niin että tikahdun tähän, mutta eipä se mitää auta.

• Anonyymi00068
        UUSI

Sama tunne.

• Anonyymi00069
        UUSI

Ei auta ei, enkä edes tiedä kuka olet!

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Ei auta ei, enkä edes tiedä kuka olet!

Sen voin rehellisesti kertoa etten ole rakastanut ketään pariinkymmeneen vuoteen, eikä minulla ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään. Kaikkein tärkein asia olisi ollut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä vielä tänäkin päivänä! Se on ollut ainoa todella tärkeä unelma minulle aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Pelkkä ystävyys riittää minulle noin 70v miehen kanssa, tai vähän nuoremmankin kanssa ja edellytän sitä, ettei hän koskaan vonkaisi seksiä minulta, jos niin tapahtuisi ystävyys loppuisi siihen paikkaan!

• Anonyymi00066
      UUSI

Mistä niin päättelet?

• Anonyymi00071
      UUSI

Ei kukaan terveet rajat omaava sentään niin paljoa!

• Anonyymi00072
      UUSI

Joskus aito rakkaus menee hukkaan kun et ole semmonen josta toinen voisi kiinnostua aidosti. Kukapa niitä enää haudassa muistelee.

• Anonyymi00073
      UUSI

S:a, pelasta mut "pimeydeltä".

• Anonyymi00074
      UUSI

En kai sit. En osaa rakastaa netissä, sori🥲
      Nainen55+

• Anonyymi00075
      UUSI

Only lust and eventually dust ❤️

• Anonyymi00076
      UUSI

En voi antaa itseni rakastaa varauksettomasti ennen kuin kaikki on varmaa.

• Anonyymi00077
      UUSI

Et tiedäkään, enhän ole päässyt sitä vielä kunnolla näyttämään.

• Anonyymi00078
      UUSI

Vastaan niin kuin kuuluu vastata, tuu tänne niin näytän.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      102
      7037
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      415
      6786
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      162
      5062
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      95
      3982
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3911
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      72
      3847
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3632
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3340
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      8
      2172
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      16
      1749
    Aihe