Et sitten vaan

Anonyymi-ap

Rakasta tarpeeksi

86

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rakastatko sinä?

• Anonyymi00065

Joo

• Anonyymi00002

En niin. Sinun peppua kyllä rakastan pyytteettömästi.

• Anonyymi00003

Joskus rakkaus voi mennä täysin hukkaan. Rakastat toista koko sydämesi pohjasta, etkä muita edes näe. Toinen ei välitä siitä mitä tunnet ja saa vallan murskata koko elämäsi. Nauraa suunnilleen päälle, kun näkee ahdinkoa. Miten sellaisesta voisi toipua?

• Anonyymi00004

* Ahdinkosi

• Anonyymi00008

Sanoitko rakastavasi?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sanoitko rakastavasi?

Kerroin ihan alussa, että olen rakastunut. Ei ottanut vastaan sitä minulta, ts. minulle tuli kova häpeä tästä tunnustuksesta. Sen jälkeen en voinut ilmaista tunteitani, koska ei kohdellut nätisti. Tuntuu että käytti emotionaalisesti hyväkseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sanoitko rakastavasi?

Jos en, niin kai luit rivien välistä. Sivu

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos en, niin kai luit rivien välistä. Sivu

🫣🫣🫣🫣

• Anonyymi00080
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kerroin ihan alussa, että olen rakastunut. Ei ottanut vastaan sitä minulta, ts. minulle tuli kova häpeä tästä tunnustuksesta. Sen jälkeen en voinut ilmaista tunteitani, koska ei kohdellut nätisti. Tuntuu että käytti emotionaalisesti hyväkseen.

Vai että oikein emotionaalisesti käytti hyväkseen, palstaäijä. No mutta onhan sekin jäbä jo jotakin, mies jolle ei koskaan tapahdu mitään edes fantasiatasolla. Lause on täysin ymmärrettävä, senkun lukoo uudestaan

• Anonyymi00093

Taidat tuntea pelkkää itserakkautta

• Anonyymi00006

Kuinka paljon on tarpeeksi? Miten rakkautta voi mitata?

• Anonyymi00007

Rakastanpas!

• Anonyymi00029

MÄKi!

• Anonyymi00010

Ehkä aika ei vaan ole otollinen rakastaa? Kaikenlaista ikävää tapahtuu ja sillä on vaikutuksia merkityksellisiin asioihin toisen elämässä? Eikä siksi uskalla astua harhapoluille, joissa paljon enemmän kysymysmerkkejä kuin hyviä ja toivottuja vastauksia?

Helppoa olisi, jos kaikki toisen kanssa olisi selkeästi parempaa ja eteenpäin vievää hyvällä tavalla kuin toiseen suuntaan ja pahalla tavalla? On ihmisiä, jotka saavat toisesta hyviä puolia esille ja myös heitä jotka vähemmän hyviä, tämä aina ainakin itseä mietityttää ja synnyttää niitä muureja/ estoja altistaa itseä näille?

• Anonyymi00048

Ne varjot tuodaan sinun eteesi, jotta voit nähdä ne. Se toinen siis näyttää ne sinulle. Varjotyöskentelyä suosittelen.

• Anonyymi00054

En ole koskaan rakastanut itseäni paljon nuorempaa henkilöä. Olen prosessoinut kokemiani asioita häneen liittyen, mutta en ole koskaan hallunnut siirtää niitä palstan ulkopuoliseen elämään! En ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samasa tilassa hänen kanssaan! Ainoa ihminen, jonka kanssa olen pystynyt näkemään itseni samassa tilassa, on mies joka äskettäin oli sauvakävelylenkillä ja jonka näin kun katsoin ulos bussin ikkunasta!

• Anonyymi00083
        Anonyymi00054 kirjoitti:

En ole koskaan rakastanut itseäni paljon nuorempaa henkilöä. Olen prosessoinut kokemiani asioita häneen liittyen, mutta en ole koskaan hallunnut siirtää niitä palstan ulkopuoliseen elämään! En ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samasa tilassa hänen kanssaan! Ainoa ihminen, jonka kanssa olen pystynyt näkemään itseni samassa tilassa, on mies joka äskettäin oli sauvakävelylenkillä ja jonka näin kun katsoin ulos bussin ikkunasta!

Hyvä jos et aloittajaäijä rollaa vielä sentään tarvitse, provoilu saattaa nääs rapistuttaa epätyypillinen aikaisin pidemmän päälle kun istuu kämpillä prse homeessa tuottamassa soopaa eetteriin

• Anonyymi00015

Jonnaa?

• Anonyymi00016

Rakastan toista en sinua

• Anonyymi00017

Sovitaan niin!

• Anonyymi00018

Höpötystä.

• Anonyymi00019

Mitä hevon prsettä?
      Tarpeeksi mihin?
      Mieti mitä on sattunut?

• Anonyymi00020

ei kiinnosta saanat taikka paanat juu

• Anonyymi00021

Käännän katseeni nyt muihin asioihin ja ihmisiin, viikonloppukin voi olla mahdollisuuksia täynnä. Toki voihan sita palstalla näyttää tunteita ja rakkautta mutta itsellä se ei ole se mitä haluan elämältä.

• Anonyymi00022

Lumen valkoinen viikonloppu, voi olla armoton pakkasineen? Mut rakkaus voi lämmittää mieltä, jos sellaisen hyvän löytää?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lumen valkoinen viikonloppu, voi olla armoton pakkasineen? Mut rakkaus voi lämmittää mieltä, jos sellaisen hyvän löytää?

Se on totta, pidän kiinni tiukasti kunnioittavasti jos hyvän löydän ja jos vastapuolikin haluaa ja on samaa mieltä. Lämpöä ja yhteistä tunnetta, niistä on hyvät palaset tehty.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se on totta, pidän kiinni tiukasti kunnioittavasti jos hyvän löydän ja jos vastapuolikin haluaa ja on samaa mieltä. Lämpöä ja yhteistä tunnetta, niistä on hyvät palaset tehty.

Samoin ajattelen, onnea iltaasi! Olkoon se ilon ja onnen aikaa sinulle ja sille hyvälle valitullesi. Toivoo hyvän mielen lähettiläs.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Samoin ajattelen, onnea iltaasi! Olkoon se ilon ja onnen aikaa sinulle ja sille hyvälle valitullesi. Toivoo hyvän mielen lähettiläs.

Paljon kiitos ja sitä samaa sinullekin!

• Anonyymi00041

Sama rehvit sovittuna viikonloppuna ny karistetaan vanhat pölyt pois

• Anonyymi00026

Minulla on vähän hankaluuksia. En vain halua olla missään enkä sanoa mitään. Missään ei ole hyvä. Siksi minua ei kannata kaivata, vaikka olisin varmaan melko kiltti ja kultainen. Ihmisten kanssa oleminen on jotenkin haavoittanut herkkää sieluani. Omaa syytäni tietenkin. Eniten tykkään olla yksin, mutta silti toivoisin olevani yhden naisen kanssa. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi00027

Et ole yksin noiden ajatustesi kanssa. Rakkauden kieli hyvä olla toista ymmärtävää, yhteistä ja samalla hyvää mieltä tuottavaa, mut tähän tilaan päästäkseen se vaatii itseltäkin niitä hyviä tuntemuksia ja toivoa paremmasta. Vältä synkistelyä, se on monen kohtaamasi tilanteen "hyvän mielen tuhoaja".

Ymmärrän vastoinkäymiset ja niiden oman pään sisällä käymät tuntemusten vaihdot. Monesti sitä kysyy itseltään silloin, että kelpaisinko minä omana itsenäni toiselle ja jos on synkistelyä siinä tilanteessa niin harvemmin vastaat tähän myönteisesti? Itsellä tämän kanssa myös paljon töitä vielä.

Täytyy saada kulissit kuntoon, että voisin ajatella niitä hyviä ajatuksia, joiden parissa synkistelen nykytilannettani, uskomatta hyvään. Toivossa on hyvä elää, mut aina sitä toivoo sitä parempaa aikaa kokemuksena itsellekin. Ehkä senkin aika vielä tulee? Tärkaintä on kuitenkin olla luovuttamatta.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Et ole yksin noiden ajatustesi kanssa. Rakkauden kieli hyvä olla toista ymmärtävää, yhteistä ja samalla hyvää mieltä tuottavaa, mut tähän tilaan päästäkseen se vaatii itseltäkin niitä hyviä tuntemuksia ja toivoa paremmasta. Vältä synkistelyä, se on monen kohtaamasi tilanteen "hyvän mielen tuhoaja".

Ymmärrän vastoinkäymiset ja niiden oman pään sisällä käymät tuntemusten vaihdot. Monesti sitä kysyy itseltään silloin, että kelpaisinko minä omana itsenäni toiselle ja jos on synkistelyä siinä tilanteessa niin harvemmin vastaat tähän myönteisesti? Itsellä tämän kanssa myös paljon töitä vielä.

Täytyy saada kulissit kuntoon, että voisin ajatella niitä hyviä ajatuksia, joiden parissa synkistelen nykytilannettani, uskomatta hyvään. Toivossa on hyvä elää, mut aina sitä toivoo sitä parempaa aikaa kokemuksena itsellekin. Ehkä senkin aika vielä tulee? Tärkaintä on kuitenkin olla luovuttamatta.

Lisään. Epäitsekkyys on kantava voima, kun omat asiat ovat vinksin vonksin? Ja elää toivossa paremmasta.

• Anonyymi00037

Olisit ollut sitten. Tai ees kysynyt oonko ees kunnossa enää.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei kaipaa sua aidosti, turhaan. Ja luovuttaa sillä aikaa kun laitat sun kulissit kuntoon.

• Anonyymi00049

Herkkä mies on ihana.

• Anonyymi00056

Ihan samat olot täälläkin. Tällä hetkellä yksin hyvä mutta toivo elää ja mietin häntä miestä paljon.

• Anonyymi00057

Se ei ole mahdollista koskaan, että haluaisin olla tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa. Sinun takiasi menetin minulle todella rakkaan työpaikan ja sinun takiasi elämisen ja asumisen rauhan! Etkö vieläkään ymmärrä kuinka kauheaa se kaikki on ollut minulle! Kyse ei ole vain muutamasta vuodesta vaan paljon enemmästä!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Herkkä mies on ihana.

Ei ole jos on liian herkkä! Sellaista miestä en elämääni halua!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei kaipaa sua aidosti, turhaan. Ja luovuttaa sillä aikaa kun laitat sun kulissit kuntoon.

Samaa itsekin toivon, en haluaisi aiheuttaa harmia toiselle. Olen epäitsekäs ja siksi etäinen monille tilanteille, joissa voisi olla potentiaalia hyväänkin, mutten silti usko hyvään riittävästi, että antaisin mahdollisuuden onnistumiselle. Epäuskoa ja siksi epäitsekäskin, en anna itselle mahdollisuutta hyvään, siltä tosinaan tuntuu.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Samaa itsekin toivon, en haluaisi aiheuttaa harmia toiselle. Olen epäitsekäs ja siksi etäinen monille tilanteille, joissa voisi olla potentiaalia hyväänkin, mutten silti usko hyvään riittävästi, että antaisin mahdollisuuden onnistumiselle. Epäuskoa ja siksi epäitsekäskin, en anna itselle mahdollisuutta hyvään, siltä tosinaan tuntuu.

Ehkä se on omanlaista herkkyyttäkin? Lisäys.

• Anonyymi00030

Mistä tiedät, ettei rakasta? Mistä tiedät, etteikö hän vaan koe itse jäävänsä osittaiselle ymmärtämiselle? Mistä tiedät, ettei hän koe olevansa kykenemätön tarjoamaan sinulle sopivaa kumppanuutta, vaikka rakastaisikin?

• Anonyymi00031

Uskon puute hyvään on monelle arkea tänä päivänä. Näin koen. Sivusta.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ehkä. Mutta toisaalta on hyvä olla rehellinen siitä, löytyykö yhteinen tie. Tasapainoinen parisuhde ei onnistu kaikkien välillä; muutenhan olisi ihan sama kenet sokkona arvalla sinkkupelistä itselleen vetäisisi.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jotkut myös loukkaantuvat vähän kaikesta, mikä ei mene oman mielen tai tunteen mukaisesti saman tien. Eli uskotaan hyvään, mutta vain omista tarpeista ja tunteista käsin.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Jotkut myös loukkaantuvat vähän kaikesta, mikä ei mene oman mielen tai tunteen mukaisesti saman tien. Eli uskotaan hyvään, mutta vain omista tarpeista ja tunteista käsin.

Tuo on totta! Ja sellaisen ihmisen kanssa ei ole helppoa. Tavallaan eksmieheni oli tuollainen, johtuen hänen erityispiirteisiin liittyen. Hän ei ollut tunneihminen, eikä pystyny puhumaan koskaan mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista! Hänen isänsä selkeästi assipiirteinen ja hänen veljensä ei ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, eikä pidä minkäänlaista yhteyttä koskaan lähisukulaisiinsa eikä hänellä ole ystäviä!

• Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Tuo on totta! Ja sellaisen ihmisen kanssa ei ole helppoa. Tavallaan eksmieheni oli tuollainen, johtuen hänen erityispiirteisiin liittyen. Hän ei ollut tunneihminen, eikä pystyny puhumaan koskaan mistään parisuhteeseen liittyvistä asioista! Hänen isänsä selkeästi assipiirteinen ja hänen veljensä ei ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, eikä pidä minkäänlaista yhteyttä koskaan lähisukulaisiinsa eikä hänellä ole ystäviä!

No mutta mitä jos proosailisit näille aloittajaäijä vaikka kälystä tai anopista välillä🥱

• Anonyymi00034

Rakkaus ei aina riitä.

• Anonyymi00040

Ai en rakasta tarpeeksi? Jos tietäisit mitä on tapahtunut ja missä tilassa asiat on niin et sanois noin todellakaan.

• Anonyymi00042

Rakkaus ei aina riitä, joskus tulee "muita asioita" jolloin joutuu punnitsemaan ja silloin voi joutua toteamaan noin, itselle on käymässä niin. Rakastan valtavasti, mutta paskaa ropisee tuulettimeen jatkuvasti, ei vain jaksa sitä enää.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Rakkaus ei aina riitä, joskus tulee "muita asioita" jolloin joutuu punnitsemaan ja silloin voi joutua toteamaan noin, itselle on käymässä niin. Rakastan valtavasti, mutta paskaa ropisee tuulettimeen jatkuvasti, ei vain jaksa sitä enää.

Voi kuule kun tietäisitkin miten täällä on.
        Mut tee sä kuten susta tuntuu parhaimmalle.
        Mä en ikinä tahtois toiselle pahaa, enkä "hylkäis" mulle rakasta sen takia että saan pskaa niskaan.
        Joo joskus tulee muita asioita ymmärrän, mut jos mulle tärkeä ihminen kärsii ja on menettänyt kaiken, tekisin mitä tahansa et sen olis helpompi ja ettei luovuta.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Voi kuule kun tietäisitkin miten täällä on.
        Mut tee sä kuten susta tuntuu parhaimmalle.
        Mä en ikinä tahtois toiselle pahaa, enkä "hylkäis" mulle rakasta sen takia että saan pskaa niskaan.
        Joo joskus tulee muita asioita ymmärrän, mut jos mulle tärkeä ihminen kärsii ja on menettänyt kaiken, tekisin mitä tahansa et sen olis helpompi ja ettei luovuta.

Mukavasti sanottu. Ei vain toimi mulle enää.

• Anonyymi00043

Näin on

• Anonyymi00044

Kaksi miestä kasvattanut ihmisiksi.

• Anonyymi00045

Höpinät pous

• Anonyymi00046

rakastin sua vuosia

• Anonyymi00047

Tähän kuuluu vastata. Tuu tänne niin näytän miten paljon.

• Anonyymi00050

Minne tänne?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Minne tänne?

Se on heti seuraavatalo mun naapurin vieressä.

• Anonyymi00059

Minä en todellakaan rakasta ketään! En ole rakastanut pariinkymmeneen vuoteen! Sitä mitä minä rakastin, oli saada tehdä töitä kauan itselle mieluisassa työpaikassa!

• Anonyymi00051

Rakastan ihan vtusti, enkä edes tiedä että miksi.

• Anonyymi00061

Se on vain sinun ongelmasi, ei minun ollenkaan! En halua koskaan olla tekemisissä häirikön kanssa! Palkkarahat vain haluan saada, en mitään muuta!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Se on vain sinun ongelmasi, ei minun ollenkaan! En halua koskaan olla tekemisissä häirikön kanssa! Palkkarahat vain haluan saada, en mitään muuta!

Olet aloittajaäijä uusinut hieman tämän vakioprovoilusi repertuaaria, koitahan tuottaa näille lisää kiintoisia nyansseja👍

• Anonyymi00062

Rakastan 🩷 niin että tikahdun tähän, mutta eipä se mitää auta.

• Anonyymi00068

Sama tunne.

• Anonyymi00069

Ei auta ei, enkä edes tiedä kuka olet!

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Sen voin rehellisesti kertoa etten ole rakastanut ketään pariinkymmeneen vuoteen, eikä minulla ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään. Kaikkein tärkein asia olisi ollut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä vielä tänäkin päivänä! Se on ollut ainoa todella tärkeä unelma minulle aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Pelkkä ystävyys riittää minulle noin 70v miehen kanssa, tai vähän nuoremmankin kanssa ja edellytän sitä, ettei hän koskaan vonkaisi seksiä minulta, jos niin tapahtuisi ystävyys loppuisi siihen paikkaan!

• Anonyymi00081
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Sen voin rehellisesti kertoa etten ole rakastanut ketään pariinkymmeneen vuoteen, eikä minulla ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään. Kaikkein tärkein asia olisi ollut saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä vielä tänäkin päivänä! Se on ollut ainoa todella tärkeä unelma minulle aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Pelkkä ystävyys riittää minulle noin 70v miehen kanssa, tai vähän nuoremmankin kanssa ja edellytän sitä, ettei hän koskaan vonkaisi seksiä minulta, jos niin tapahtuisi ystävyys loppuisi siihen paikkaan!

Kirjoitteletko aloittajaäijä tätä itsellesi nk tulevaisuuteen, että kyllä vientiä riittää tuolloinkin? Pitkään ollut aivan liian gorea tekstiä, jotta näitä proosasi vatuloijia voisi ottaa millään tavalla vakavasti

• Anonyymi00084
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Kai sä nyt jollain tasolla tiedät?

• Anonyymi00088
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Kirjoitteletko aloittajaäijä tätä itsellesi nk tulevaisuuteen, että kyllä vientiä riittää tuolloinkin? Pitkään ollut aivan liian gorea tekstiä, jotta näitä proosasi vatuloijia voisi ottaa millään tavalla vakavasti

Ei vaikka kuinka touhukkaasti yrittävät sanoa tai kysellä ni viimeisen sanan joka langassa. Ajankohtainen lisäys

• Anonyymi00066

Mistä niin päättelet?

• Anonyymi00071

Ei kukaan terveet rajat omaava sentään niin paljoa!

• Anonyymi00072

Joskus aito rakkaus menee hukkaan kun et ole semmonen josta toinen voisi kiinnostua aidosti. Kukapa niitä enää haudassa muistelee.

• Anonyymi00073

S:a, pelasta mut "pimeydeltä".

• Anonyymi00074

En kai sit. En osaa rakastaa netissä, sori🥲
      Nainen55+

• Anonyymi00075

Only lust and eventually dust ❤️

• Anonyymi00076

En voi antaa itseni rakastaa varauksettomasti ennen kuin kaikki on varmaa.

• Anonyymi00077

Et tiedäkään, enhän ole päässyt sitä vielä kunnolla näyttämään.

• Anonyymi00078

Vastaan niin kuin kuuluu vastata, tuu tänne niin näytän.

• Anonyymi00079

Kuka ketä ja mikähän mahtaisi olla syy miksi pitäisi rakastaa naiset on mulle se rakkaudesta lajiin

• Anonyymi00086

Minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää sitä lajia.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää sitä lajia.

Olisin kertonut tämän jo ennen projektin aloitusta, mutta tehtiin se virhe ettei minulta kysytty mitään!!

• Anonyymi00090

Olen sillä tavalla itsekäs, että osaan rakastaa vain niitä, jotka haluavat olla osa elämääni, jotka pysyvät lähelläni, joihin voin luottaa ja jotka jakavat arkeani tai edes juhlaa.
      Naiselta

• Anonyymi00091

Se on kyllä toisin päin

• Anonyymi00092

Älä viitsi olla ilkeä.

• Anonyymi00094

Matkin nyt jotain jonka joskus luin täältä. Jos nuolen sinut puhtaaksi elämän kolhuista, niin auttaako luottamaan että välitän? Kuin hänelle. Viikonloput

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      275
      3878
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3466
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      145
      2486
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2266
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1862
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1687
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1258
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      27
      1223
    9. Uskotko että vielä

Kohtaisimme?
      Ikävä
      23