Olet muuttunut jotenkin sen jutun jälkeen

Anonyymi-ap

Jotain tapahtui sulle

54

812

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minkä jutun?

• Anonyymi00002

Kyllä.

• Anonyymi00046

Haluatko kertoa tarkemmin mitä hymistelet tämän palstaäijän vastenmielisen kuuden euron kuriositeettialoituksen suhteen?🥱

• Anonyymi00003

Niin on tapahtunut, pahaa ja vakavaa.

• Anonyymi00004

Nukutaan ja mennään eteenpäin.

• Anonyymi00009

Ei nappaa.

• Anonyymi00018

Hyvähän se sun on sanoa ja tehä noin.

• Anonyymi00005

Milloin muutos?

• Anonyymi00006

Kumppanisi paljastui - tietysti tein johtopäätökset.

• Anonyymi00007

Kyĺlä se muutti kaiken.

• Anonyymi00010

Kohta otan sut 🫵🏻 Enkä ees kysele!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kohta, kohta ja kohta. Eli ei tällä menolla varmaan koskaan. Olenko väärässä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ruuanlaitto nyt kesken mut katotaan sitte myöhemmin 🤔

• Anonyymi00031
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ruuanlaitto nyt kesken mut katotaan sitte myöhemmin 🤔

Ok. Toivottavasti söit hyvin että jaksat.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ok. Toivottavasti söit hyvin että jaksat.

Hyvin jaksan valvoa ja itkeä. Hyvää yötä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Hyvin jaksan valvoa ja itkeä. Hyvää yötä.

Mitä nä aloittajaäijä aina kollotat- sullahan on tämä palsta, missä jojottaa ihmisiä provokaatioillasi myös tätä surumaijaroolia vetäen. Naiselta

• Anonyymi00008

ei ole se enää sellainen että tytöt innostaa.

• Anonyymi00011

Juttu oli juttua vain.

• Anonyymi00012

Riippuu jutusta, mutta lukemattomat jutut voivat vaikuttaa ihmiseen.

Jos kyse on mielestäsi suuremmasta muutoksesta niin taustalla lienee iso kasa vanhoja muitakin syitä eli kyse ei ole vain siitä yhdestä jutusta.

• Anonyymi00019

mitään "vanhoja" ole, vaan parin viimesen vuoden ajalla tapahtunut juttu.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

mitään "vanhoja" ole, vaan parin viimesen vuoden ajalla tapahtunut juttu.

Tarkoitin että tällä henkilöllä josta puhut voi olla jotain vanhoja kokemuksia joista sinä et tiedä joka vaikutti sitten siihen juttuun josta sinä puhut.

• Anonyymi00013

Silloin kun toiselle pahan tekemisen ja epäoikeudenmukaisuuden viimeinen raja ylitetään, silloin ei ole enää paluuta, tekijällä, sillä hän on sellaisen näytön antanut, joka merkitsee hänet maasta taivaaseen ikuiseen hyvitykseen, nimenomaan elämälle ja hänen oikeutukseensa täällä elämässä.

• Anonyymi00020

Ei oo kyllä toisellakaan osapuolella paluuta mihinkään, vielä vähemmän on tulevaakaan.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei oo kyllä toisellakaan osapuolella paluuta mihinkään, vielä vähemmän on tulevaakaan.

Ihmisen perusvelvollisuutensa tässä elämässä on kuitenkin erottaa suurinpiirtein oikea ja väärä. Monet tekevät omassa itsekkyydessään pahoja asioita toiselle ja saattavat vielä nähdä uhrin syyllisenä, joka on jo kyllä uskomatonta logiikkaa ja hyvin väärin puolueettomasti katsottuna.

• Anonyymi00014

Tarkoittaako juttu suhdetta? Olis järkyttävää jos hän kuittaisi suhteen jutuksi.

• Anonyymi00015

Minulle on vuosien saatossa tapahtunut paljon, hän ei elämästäni tiedä mitään. Aika paha oli varmaan se, kun minua alettiin näkemään "parempiosaisena" josta voisi hyötyä taloudellisesti. Tai kun näin miten kaiken kattavaa voi olla ihmisten kateus, vaikkei siihen olisi todellista syytä. Ja sitten on se asia, mikä sekoitti hermoston. Luottamus, joka rikottiin. Suurin häpäisy, mitä toiselle ihmiselle voi tehdä. En avaa tässä, mutta ei siitä toivu ilman apua. En tiedä mistä siihen voisin saada apua. Kesti lähemmäs neljä vuotta, ennen kuin pystyin sen näkemään.

• Anonyymi00021

Rakastan mies aina ❤️

• Anonyymi00022

Jos jollekin tehdään toistuvasti pahaa, niin kyllä se muuttaa ihmistä.

• Anonyymi00035

Se on todellakin noin, se vie luottamuksen ihmisiin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Se on todellakin noin, se vie luottamuksen ihmisiin.

Kyllä. Luottamuspula on nimenomaan terve reaktio epärehellisyyteen ja epäluotettavuuteen ja tarve päästä pahuudesta eroon. Pahan tekijät tekevät yleensä pahaa silloin kun he eivät pysty kilpailemaan tai toimimaan rehellisesti ja reilusti jossakin asiassa.

• Anonyymi00023

Petyin kun unelmani romuttuivat. Päätin pärjätä yksin. Se tapahtui.

• Anonyymi00024

Ilman kovaa ei ole elämää.

• Anonyymi00034

Sitäkö mieltä olet?

• Anonyymi00037

Kovat ovat ulkopuolisia, koska koko elämän ydin perustuu tunteisiin ja ihmisten yhteistyöhön.

• Anonyymi00048

Miten minusta tuntuu, että tällaisia puheenparsia viljevän vihjailijan selkäranka katkeaa heti kun tulee vähänkään vastoinkäymisiä

• Anonyymi00049
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sitäkö mieltä olet?

Hän yrittänee kovasti arvostaa nimettömänä huuteluaan korkeammalle taajuudelle mitä se onkaan, pieni sielu nääs on miehellä

• Anonyymi00025

olen kyllä kesti herki löytää itseni taas ja nyt olen kyllä aivan varma

• Anonyymi00027

Muuttuisit itekin jos kokisit nää.

• Anonyymi00028

Ihanko totta?

• Anonyymi00030

Itse päätin tehdä sen valinnan mikä aina ennenkin:

Jatkan matkaa yksin päätäni kääntämättä

• Anonyymi00033

Ei ole luottamusta.

• Anonyymi00039

niin olen. ei minua enää maailman murheet tai vtuiks männeet raha asiat valvota. olen kaiken kanssa yllättävän ok. tulee mitä tulee elämä jatkuu tavalla taikka toisella. ihmissuhteista en ota paineita sillälailla ny oikeasti koska kun ei ne muutenkaan ole koskaan olleet minulle

• Anonyymi00040

olennaista elämässä on oikeastikin oma perheeni kotonani ja terveys ja se että on sen verran paalua että ei itketä kokoajan. muutoin ei kiinnosta mikään kun laitan oven kii alkaa meidän maailma eikä se muille kuulu ja jos koittavat siihen kuulua hakkaisin ne

• Anonyymi00041

Joskus tapahtuu asioita jotka joko terästävät kaikinpuolin tai heikentää ja lyö maahan. Ei sen kummempaa...

• Anonyymi00050

Sure. Now enjoy the godzilla on the hoods

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sure. Now enjoy the godzilla on the hoods

I will, thank you, you little web ant 😁

• Anonyymi00042

Huomasin miten näkijää pelätään.Olen ollut ihan fiiliksissä.Tunnen itseni jumalaksi tuon pelon vuoksi.Kiusaajat on niitä pelkääjiä.Jokaisesta negatiivisesta ,lapsellisesti huomion osoituksesta saan virtaa.Luotto ei ole mennyt.Mietin miestä yöllä ja tein itseni onnelliseksi Iso O.

• Anonyymi00051

Olisit palstaäijä jättänyt tämän viimeisen kappaleen kirjoittamatta, niin me umppa kumoat olisimme voineet vakuuttua entistä paremmin, eikun siis

• Anonyymi00053

Rakastelit taas astraalitasolla mun miehiä stana! 😂 Ei, tätä paskee ei voi keksiä

• Anonyymi00043

todellakin tapahtui ja todellakin muutuin, tietäisitpä miten :(

• Anonyymi00044

Ei ihme. Tää on hirveetä!! 😧

• Anonyymi00045

My name is lucifer please take my hand ou jee

• Anonyymi00054

Elämä muuttaa väkisinkin halus sitä tai ei ainoa mistä ihminen voi itse päättää on se millaiseksi haluaa muuttua antaa itsensä muuttua

• Anonyymi00055

Koska mua ei enää kiinnosta sinun valheesi hyvä että päästit irti niin ei ole enää ikävä ei yhtään mitään nyt voin jatkaa omaa tietä missä on mun perhe ja ihanan suloinen lapsi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe