"Kuntaliiton tilinpäätösanalyysi ja EVP-indeksi eivät Pyhäjärveä imartele"
Tuon juttu on mielen kiintoinen otos Pyhäjärven tilannekatsaus.
Lukekaa pyh.sanomat
14
486
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
No ei varmaan. Eläkeläiset kannattelevat melkein uppoavaa PHJ-Laivaa ja tollot kuoputtavat Uimahallin vieressä parkkipaikkaa Kepuvasureiden Tesloille. Tosihauskaa, mikä ei avaudu tavan kaupunkilaisille.
- Anonyymi00003
Totta, näkee ilman kiikariakin, rytmihäiriöt vain jäljelle jää.
- Anonyymi00004
Kauranen Aila lausui "Pyhäjärvellä kaikki on hyvin"
Kaupunginjohtaja kehuu kuntalaisia somesotureiksi.😅
Ps,
"– Tuloksen kehittymiseen liittyen valtion toimet ovat jo tuotu esille. Ne vaikuttavat myös meillä. Somesotureille kerrottakoon, että ennakkotietoja pyydetään jo alkuvuodesta, ne eivät mitään kerro. Tulos tulee olemaan lähes 100 euroa per capita parempi."
Mitkään tiedot eivät pidä paikkaansa, hyvä tietää. Kaikki hyvin. 😂- Anonyymi00005
Kenties 100 euroa parempi, mutta silti rajusti miinuksella. Samat mittarit ne on muillakin kunnilla, ja siinä joukossa ei Pyhäjärvi pärjää millään selittelyillä.
Pyhäjärvellä on perinteisesti ollut omat laintulkintansa, nyt myös aivan omat mittarit kuntatalouden seuraamiseen. - Anonyymi00008
Minkähän käsityksen hän on saanut tuosta Kepun Emoji Pellestä???
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minkähän käsityksen hän on saanut tuosta Kepun Emoji Pellestä???
Joko on persu yrittäen saada kepulaiset huonoon valoon.
- Anonyymi00009
Onko ok. Mitä tarkoittaa "sotesoturit"
Onko se Arvonimi , alentava vai ylentävä.
Kuten lehdessä kj kirjoittaa.- Anonyymi00011
Se somesoturit,ei sote.
- Anonyymi00010
turha lehti..
- Anonyymi00013
Koska isosuiset mölisijät muuttavat kuten lupasivat???
- Anonyymi00014
Itsehän parhaiten tiedät milloin muutat. Miksi täältä kyselet.Olet taas juonut liikaa konjakkia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Itsehän parhaiten tiedät milloin muutat. Miksi täältä kyselet.Olet taas juonut liikaa konjakkia.
Miksi et sano suoraa ketä tarkoitat vaan vihjailet? Oletko muuten dementikko hoidossa hameen alla?
- Anonyymi00016
Miksi nimitellään Somesoturiksi jos haluaa ottaa kantaa synnyin seutumme asioihin.Mielestäni on oikein että voi ottaa kantaa asioihin, kysyä vaikkei vastausta saa. Täällähän ollaan vapaehtoisesti ei kenenkään käskystä,jokainen voi sulkea itsensä pois näiltä kanavilta mutta se uteliaisuus on paha tauti pitää jopa virallisella työajalla lukea ja kommentoida tekstejä.Meneppä vaihteeksi kauniiseen luontoon kävelemään
siellä ei soturit häiritse
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541412Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281140Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 52562
- 34554
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548- 44534
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532