Oot hassu

Anonyymi-ap

Hauska mies 🤣🤣🤣🤣
Ei hitto sun kanssa.

26

314

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ai kuka on-)?

• Anonyymi00002
        UUSI

8D

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

8D

Kerääkö se sulle kenkäsiilinä koirankakkaa?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

8D

Kauheeta sekin, että asuu niin lähellä minua. Minulla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa hänelle, jos kyseessä on oman lapseni ikäinen henkilö!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kauheeta sekin, että asuu niin lähellä minua. Minulla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa hänelle, jos kyseessä on oman lapseni ikäinen henkilö!

Ja sanon sen hänelle myös kasvotusten, jos vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Yhä yläkerrassa auotaan ovia, se vain lisää pahaa oloa ja varmistaa sen ettei minulla ole mitään tarvetta olla tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja sanon sen hänelle myös kasvotusten, jos vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Yhä yläkerrassa auotaan ovia, se vain lisää pahaa oloa ja varmistaa sen ettei minulla ole mitään tarvetta olla tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan!

Tietty henkilö ei koskaan tainnut ymmärtää sitä, kuinka kauhealta ja vastenmieliseltä kaikki se ovien aukominen on tuntunut! Jos hän olisi pystynut asettmaan itsensä siihen asemaan, hän olisi ehkä pystynyt ymmärtämään sen, ettei niin olisi koskaan saanut tehdä! Ainoa asia mikä olisi voinut saada tilanteen muuttumaan olisi ollut se, että hän olisi avannut suunsa jo todella monia vuoisia sitten, kun hänellä oli niitä tilaisuuksia kymmeniä kertoja! Pysy aina kaukana minusta! En halua koskaan auttaa sinua, enkä olla missään tekemissä kanssasi! Sanon nämä sanat hänelle myös kasvotusten jos hän vielä kerrankin lähestyy minua! Hän muistuttaa todella paljon lasteni isää puhumattomuudellaan ja sellaista ihmistä en enää elämääni halua koskaan!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kerääkö se sulle kenkäsiilinä koirankakkaa?

Joo puukengät täynnä koiran paskaa. Ei edes tarhaa siivoa. Eläinrääkkäystä

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nyt puhutaan tosi vanhasta. Herää nainen;)

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos se hyypiö on lukenut palstaa, täällä naiset jatkuvasti vaatii miehiä lähestymään. Naisten pitäisi tajuta, vain hullut reagoi sellaisiin pyyntöihin.

• Anonyymi00004
      UUSI

Hassujen kaa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Minusta hän ei ole ollenkaan hauska vaan täysin päinvastoin!

• Anonyymi00007
        UUSI

Ei kaikki voi olla hauskoja

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei kaikki voi olla hauskoja

Voi kyllä ja toisin päin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Me nauretaan kans sille täällä🤣🤣🤣🤣🤣onneks kohta himaan

• Anonyymi00022
        UUSI

Naurakaa puolestanne.

• Anonyymi00014
      UUSI

🥰🥰🥺🥺🥰🥰

• Anonyymi00015
        UUSI

😘😘🥰

• Anonyymi00018
      UUSI

Niin aina, niin ja nainen on tosi kiva ☺

• Anonyymi00020
        UUSI

Hajuton, mauton, väritön, mutta tosi kiva?🤭

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä en halua olla edes ystävä minua kauan huonosti kohdeelle miehelle!

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minä en halua olla edes ystävä minua kauan huonosti kohdeelle miehelle!

Emme tule koskaan olemaan samassa tilassa, enkä halua koskaan auttaa sinua mitenkään!

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Th on semmoinen🤭

• Anonyymi00026
      UUSI

Onpas omituinen ketju!

• Anonyymi00029
        UUSI

Täälä muuta ookkaa.

• Anonyymi00030
      UUSI

🙂👇
      🙃👆

• Anonyymi00031
      UUSI

En tahdo muuta kuin rakkaan naisen viekkuun ja että hän kohtelisi minua hyvin ja rakastavasti.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6534
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6270
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4581
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      88
      3484
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3441
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      65
      3293
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3152
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      2870
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      3
      1695
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      14
      1277
    Aihe