Hauska mies 🤣🤣🤣🤣
Ei hitto sun kanssa.
Oot hassu
26
314
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ai kuka on-)?
- Anonyymi00002UUSI
8D
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
8D
Kerääkö se sulle kenkäsiilinä koirankakkaa?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
8D
Kauheeta sekin, että asuu niin lähellä minua. Minulla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa hänelle, jos kyseessä on oman lapseni ikäinen henkilö!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kauheeta sekin, että asuu niin lähellä minua. Minulla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa hänelle, jos kyseessä on oman lapseni ikäinen henkilö!
Ja sanon sen hänelle myös kasvotusten, jos vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Yhä yläkerrassa auotaan ovia, se vain lisää pahaa oloa ja varmistaa sen ettei minulla ole mitään tarvetta olla tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja sanon sen hänelle myös kasvotusten, jos vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Yhä yläkerrassa auotaan ovia, se vain lisää pahaa oloa ja varmistaa sen ettei minulla ole mitään tarvetta olla tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan!
Tietty henkilö ei koskaan tainnut ymmärtää sitä, kuinka kauhealta ja vastenmieliseltä kaikki se ovien aukominen on tuntunut! Jos hän olisi pystynut asettmaan itsensä siihen asemaan, hän olisi ehkä pystynyt ymmärtämään sen, ettei niin olisi koskaan saanut tehdä! Ainoa asia mikä olisi voinut saada tilanteen muuttumaan olisi ollut se, että hän olisi avannut suunsa jo todella monia vuoisia sitten, kun hänellä oli niitä tilaisuuksia kymmeniä kertoja! Pysy aina kaukana minusta! En halua koskaan auttaa sinua, enkä olla missään tekemissä kanssasi! Sanon nämä sanat hänelle myös kasvotusten jos hän vielä kerrankin lähestyy minua! Hän muistuttaa todella paljon lasteni isää puhumattomuudellaan ja sellaista ihmistä en enää elämääni halua koskaan!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerääkö se sulle kenkäsiilinä koirankakkaa?
Joo puukengät täynnä koiran paskaa. Ei edes tarhaa siivoa. Eläinrääkkäystä
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt puhutaan tosi vanhasta. Herää nainen;)
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos se hyypiö on lukenut palstaa, täällä naiset jatkuvasti vaatii miehiä lähestymään. Naisten pitäisi tajuta, vain hullut reagoi sellaisiin pyyntöihin.
- Anonyymi00004UUSI
Hassujen kaa.
- Anonyymi00005UUSI
Minusta hän ei ole ollenkaan hauska vaan täysin päinvastoin!
- Anonyymi00007UUSI
Ei kaikki voi olla hauskoja
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kaikki voi olla hauskoja
Voi kyllä ja toisin päin.
- Anonyymi00011UUSI
Me nauretaan kans sille täällä🤣🤣🤣🤣🤣onneks kohta himaan
- Anonyymi00022UUSI
Naurakaa puolestanne.
- Anonyymi00014UUSI
🥰🥰🥺🥺🥰🥰
- Anonyymi00015UUSI
😘😘🥰
- Anonyymi00018UUSI
Niin aina, niin ja nainen on tosi kiva ☺
- Anonyymi00020UUSI
Hajuton, mauton, väritön, mutta tosi kiva?🤭
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä en halua olla edes ystävä minua kauan huonosti kohdeelle miehelle!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minä en halua olla edes ystävä minua kauan huonosti kohdeelle miehelle!
Emme tule koskaan olemaan samassa tilassa, enkä halua koskaan auttaa sinua mitenkään!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Th on semmoinen🤭
- Anonyymi00026UUSI
Onpas omituinen ketju!
- Anonyymi00029UUSI
Täälä muuta ookkaa.
- Anonyymi00030UUSI
🙂👇
🙃👆 - Anonyymi00031UUSI
En tahdo muuta kuin rakkaan naisen viekkuun ja että hän kohtelisi minua hyvin ja rakastavasti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956534Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096270SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614581Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien883484Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963441Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en653293Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103152Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.02870Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil31695Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema141277