Lisääntyy joka vuosi kun hulttiot lisääntyy
Kakarat saa kasvaa vailla mitään komentoa
Kouluissa opettajat saa pelätä sekä lapsia että heidän vanhempiaan jos kotiin menee tieto pikkumussukan edesottamuksista
Jo päiväkodeissa aggressiivisista lapsista on ongelmia
Onkohan pikkulasten vanhemmilla puhelin ongelma joka periytynyt kun jo yksivuotiailla olen nähnyt puhelimet kädessä kaupoissa ja ravintoloissa, kieltäytyy syömästä jollei saa samalla vahdata näyttöä, sillai suomessa
Liikennerikkonukset, rötöstely, tappelut
3
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarttis olla 1700luvun laki et jos ei uskota nii kepillä nii monta kovaa lyöntiä sormille että oppii.
- Anonyymi00002
Saamaton yhteiskunta, lapsivanhemmat, kädetön hallitus ja avuton poliisi. Tähän on lääke. Naiset pois yhteiskunnan päättävistä viroista. Ei tarvita kuin mies ja karttakeppi. Ja naurettava laki pois ettei kakaroita saisi rangaista. Alkaa tahti muuttumaan.
- Anonyymi00003
Kakaroita ei saada pahoinpidellä ja kohdella huonosti, mutta lapsia tulisi kasvattaa pienestä pitäen tietämään mikä on oikein ja mikä väärin sekä osoittaa näille huolenpitoa. Minua hirvittää kun katson miten aikuiset kulkevat paksuissa huppareissa ja heidän kanssaan olevalla lapsella on lyhythihainen t-paita päällä. Pikkutytöillä on tekokynnet ja seitsemän väriä hiuksissa, napapaita päällä ja housunkauluksista pilkottaa stringit. Pikkupojat vetävät sähkötupakkaa ja vähän isommat tunkee huulen alle nikotiinipusseja ja vetävät energiajuomaa. Muutaman vuoden ikäiset lapset juoksentelevat autojen seassa kauppojen parkkipaikoilla, kun vanhempien pitäisi niitä vielä taluttaa tai kantaa sylissä. Miten tämä kasvattajasukupolvi on tällaiseksi tullut? Vanhempien tulisi ottaa perheissä johtajan paikka ja osoittaa näin lastensa suojelu ja huolenpito.... Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681