Ja sitten on tämä mukamas niin hienon näköinen tupakanpoltto.
Voi erkki miten naurettavan näköistä tuhertamista se on. Luuletteko pääsevänne johonkin insider-piiriin kun poltatte? Ja luuletteko että saatte seuraa paremmin kun alatte polttaa? Ettekö uskalla olla ilman tupakkaa? Te haisette sitä paitsi tosi pahalle!
Herätkää pahviaivot!
tupakointi + räkiminen!!!
31
2918
Vastaukset
- no smoking
niin joo...unohtui toi räkiminen!
Kyllä se on hienoa, kun on hiukankin enemmän porukkaa paikalla ja räkä lentää niin että roiskuu!
miltähän tuntuis jos teidän kotinne oven eteen tultais räkimään?- no smoker
kun polttaa sylkee erittyy enemmän. ite en polta mut pikkusisko polttaa ja se joutuu koko ajan räkimään munki seurassa vaikka mä valitan siitä joka kerta eikä se sitä haluis tehdä. lintsilläkin sille valitettiin laitteissa ku se räki sinne mut ei voinu muutakaan. tuskin se tupakan makunen sylki kauheen mukavalta suussa maistuu..
ei se lopettaminenkaan helppoa oo, varsinkaan tollasille teineille joille se on elämän sisältö... eiköhän ne joskus tajuu ite, ei ainakaan muiden saarnoista - no smoking
no smoker kirjoitti:
kun polttaa sylkee erittyy enemmän. ite en polta mut pikkusisko polttaa ja se joutuu koko ajan räkimään munki seurassa vaikka mä valitan siitä joka kerta eikä se sitä haluis tehdä. lintsilläkin sille valitettiin laitteissa ku se räki sinne mut ei voinu muutakaan. tuskin se tupakan makunen sylki kauheen mukavalta suussa maistuu..
ei se lopettaminenkaan helppoa oo, varsinkaan tollasille teineille joille se on elämän sisältö... eiköhän ne joskus tajuu ite, ei ainakaan muiden saarnoistaKuinkas sitten näissä ns. tupakkakopeissa? Ei siellä ole sylkykuppeja joihin tupakoitsijat roiskivat räkäänsä. Eli sylkeä ei erity yhtään normaalia enempää - se on vain joku kummallinen tapa, jopa ilman tupakointia!
Lopettaminen jos mikä on nimenomaan helppoa. Ei vain laita sitä tupakkaa huulille ja that´s it.
- Miss Darkness
Ei, tupakan poltto ei ole hienon näköistä. Ei, en luule pääseväni mihinkään inside-piiriin Ei, en luule, että saan paremmin seuraa. Kyllä, uskallan olla ilman tupakkaa, mutta en halua olla. Ja kyllä, tupakoimattomien mielestä todennäköisesti haisen pahalta.
Siltikään en ole lopettamassa. Olen koukussa tupakkaan, eikä se ole hyvä asia. En väitä olevani jotenkin coolimpi tai muutakaan, koska poltan. Olin idiootti, kun aloitin. En pysty, enkä halua lopettaa enää, koska tupakasta on tullut minulle nautintoaine.
Mitä räkimiseen tulee... Onhan se rumaa ja yököttää, mutta kun on kurkku täynnä limaa, niin ei sitä viitsi nielläkään. Kokeile vaikka itse kunnon flunssassa. Haluatko silloin niellä sen liman?
Onhan se hienoa, että 'välität' muiden keuhkoista niin paljon, että tulet tänne oikein ystävällisesti asiasta saarnaamaan, mutta todennäköisesti viestisi meni aivan hukkaan. Sekä aloittaminen että lopettaminen lähtee ihmisestä itsestään. On aivan sama, mitä valitat meille tupakoitsijoille... sanasi eivät saa meitä lopettamaan, ellemme itse halua.
Noh, ehkä minäkin lopetan tämän oman saarnani, koska tuskin sekään vaikuttaa sinuun millään tavalla ;)- ..................
Nimimerkistäsikin sen jo näkee. Tuollaiset narkkarikakarat sais kaasuttaa samalla tavalla ku juutalaiset Hitlerin Saksassa. Painukaa nyt takaisin sinne lettejänne rasvailemaan ja ryyppäämään kaupungin slummeihin saatanan sosiaaliyhteiskunnan kustannuksella elävät paskiaiset!!
- tehate
"Mitä räkimiseen tulee... Onhan se rumaa ja yököttää, mutta kun on kurkku täynnä limaa, niin ei sitä viitsi nielläkään. Kokeile vaikka itse kunnon flunssassa. Haluatko silloin niellä sen liman?"
minä en ainakaan nosta sitä räkää suuhun asti, jolloin makuaisti ei voi hahmottaa sitä, näin ollen se ei muuta kuin tunnu kurkussa. joten miksi ei? - Johanna Haapasalo
tehate kirjoitti:
"Mitä räkimiseen tulee... Onhan se rumaa ja yököttää, mutta kun on kurkku täynnä limaa, niin ei sitä viitsi nielläkään. Kokeile vaikka itse kunnon flunssassa. Haluatko silloin niellä sen liman?"
minä en ainakaan nosta sitä räkää suuhun asti, jolloin makuaisti ei voi hahmottaa sitä, näin ollen se ei muuta kuin tunnu kurkussa. joten miksi ei?Hakeudu hoitoon.
- Miss Darkness
.................. kirjoitti:
Nimimerkistäsikin sen jo näkee. Tuollaiset narkkarikakarat sais kaasuttaa samalla tavalla ku juutalaiset Hitlerin Saksassa. Painukaa nyt takaisin sinne lettejänne rasvailemaan ja ryyppäämään kaupungin slummeihin saatanan sosiaaliyhteiskunnan kustannuksella elävät paskiaiset!!
Ekaa kertaa kuulinkin olevani massateini x) Kiitos uudesta nimityksestä ^^
21-vuotiaana goottityttösenä taidan ottaa tuon kohteliaisuutena. Enpähän ainakaan ollut tällä kertaa "se v*tun hevarih*ora" :D
Narkkari en ole, lettiäni en rasvaa ja alkoholiakin käytän kohtuudella, vaikka tupakoitsija olenkin ;)
Hmmm... elänköhän sosiaaliyhteiskunnan kustannuksella. Kyllä kait, kun opintorahaa saan, että voin suorittaa sosionomi opintoni loppuun. Juu, kyllä olen hirveä pumminarkkari :D - Miss Darkness
tehate kirjoitti:
minä en ainakaan nosta sitä räkää suuhun asti, jolloin makuaisti ei voi hahmottaa sitä, näin ollen se ei muuta kuin tunnu kurkussa. joten miksi ei?Itse en ainakaan tykkää limaa niellä... ja yskiessä se nousee suuhun asti. Tosin en kyllä mitenkään hirveästi räikään, ainoastaan silloin jos yskän takia tosiaan noin käy x)
- Miss Darkness
Johanna Haapasalo kirjoitti:
Hakeudu hoitoon.
... tarkoititko minua vai tehatea? x)
- .....................
Miss Darkness kirjoitti:
Ekaa kertaa kuulinkin olevani massateini x) Kiitos uudesta nimityksestä ^^
21-vuotiaana goottityttösenä taidan ottaa tuon kohteliaisuutena. Enpähän ainakaan ollut tällä kertaa "se v*tun hevarih*ora" :D
Narkkari en ole, lettiäni en rasvaa ja alkoholiakin käytän kohtuudella, vaikka tupakoitsija olenkin ;)
Hmmm... elänköhän sosiaaliyhteiskunnan kustannuksella. Kyllä kait, kun opintorahaa saan, että voin suorittaa sosionomi opintoni loppuun. Juu, kyllä olen hirveä pumminarkkari :DOvat narkkareita ja ehkä ei kannatakaan tuhlata yhteiskunnan varoja teidän tappamiseen kun sen saa aikaan yksinkertaisesti lopettamalla sossun ja loput hoidattekin itse sen saatanan kessun avulla. Onko niin vitun kova olo tunkea jotain palavaa patukkaa suuhun ja tuprautella niitä savuja ilmaan? Toivottavasti kuolet kärsien nuorena keuhkosairauksiin!!
- ..................
Miss Darkness kirjoitti:
Itse en ainakaan tykkää limaa niellä... ja yskiessä se nousee suuhun asti. Tosin en kyllä mitenkään hirveästi räikään, ainoastaan silloin jos yskän takia tosiaan noin käy x)
Kuljet kuitenkin pitkin kaupungin katuja räkien joka nurkkaan ja vittuilemalla jokaiselle vastaantulijalle "WäHäX oOn GoW4 jou jou" sinä pieni spurku.
- Miss Darkness
.................. kirjoitti:
Kuljet kuitenkin pitkin kaupungin katuja räkien joka nurkkaan ja vittuilemalla jokaiselle vastaantulijalle "WäHäX oOn GoW4 jou jou" sinä pieni spurku.
On se hyvä, että tunnet minut noin hyvin ;)
Suoraan sanottuna on parempaakin tekemistä kuin toimia noin. Ja kirjoitustyylistäni luulisi huomaamaavan, etten myöskään käytä tuollaista kieltä ;)
Hmmm, toisaalta ehkä minulla olisi myös parempaa tekemistä kuin vastata väitteisiisi. Yritätkö kenties provosoida minua vajoamaan sinun tasollesi ja haukkumaan aiheetta muita ihmisiä (tässä tapauksessa sinua)? - Miss Darkness
..................... kirjoitti:
Ovat narkkareita ja ehkä ei kannatakaan tuhlata yhteiskunnan varoja teidän tappamiseen kun sen saa aikaan yksinkertaisesti lopettamalla sossun ja loput hoidattekin itse sen saatanan kessun avulla. Onko niin vitun kova olo tunkea jotain palavaa patukkaa suuhun ja tuprautella niitä savuja ilmaan? Toivottavasti kuolet kärsien nuorena keuhkosairauksiin!!
Ei minulla ole yhtään kova olo polttaessani. Ehkä joskus vuosia sitten oli, kun kakarana sain 'fiksun' idean aloittaa.
Nykyisin poltan siksi, että aivoni suorastaan huutavat nikotiinia. Olen riippuvainen, en teini, joka polttaa näyttääkseen kovalta. Ilmeisesti et tätä pointtia tajunnut aiemmasta viestistäni.
Olen yrittänyt lopettaa useamman kerran pystymättä siihen. Ehkä olen liian heikko, minulla ei ole tarpeeksi itsekuria.
Sossun rahoilla en elä, enkä aio elää. Minun puolestani laitoksen voisikin lopettaa, ellei sitten olisi ihmisiä, jotka sitä ihan oikeasti tarvitsevat.
On totta ja todennäköistä, että kuolen nuorena (tai ainakin nuorempana kuin muut) ja luultavasti keuhkosairauksiin. Onko se kuitenkaan sinun ongelmasi? Tiedostan asian itsekin ja kiitän sinua armollisesta toivotuksestasi. Toivokaamme siis yhdessä, että kuolen nuorena, jolloin sinä saat ehkä vähän enemmän mielenrauhaa ;) - Mace15
Eikö mahdolliset terveydelliset riskit käy mielessäsi?
Miksi teinit räkivät ja vanhemmat eivät? Kyllä heillekkin luulisi sitä kuviteltua räkää erityvän?
Kannattaa ottaa hiukan muutkin huomioon - maailmassa on muitakin kuin sinä. Jos olet bussipysäkillä odottamassa bussia, niin ethän tupakoi siellä? Ethän? Joku muista ihmisistä saattaa potea esim. astmaa ja puhumattakaan pienistä lapsista. - Narkkari.
Miss Darkness kirjoitti:
Ei minulla ole yhtään kova olo polttaessani. Ehkä joskus vuosia sitten oli, kun kakarana sain 'fiksun' idean aloittaa.
Nykyisin poltan siksi, että aivoni suorastaan huutavat nikotiinia. Olen riippuvainen, en teini, joka polttaa näyttääkseen kovalta. Ilmeisesti et tätä pointtia tajunnut aiemmasta viestistäni.
Olen yrittänyt lopettaa useamman kerran pystymättä siihen. Ehkä olen liian heikko, minulla ei ole tarpeeksi itsekuria.
Sossun rahoilla en elä, enkä aio elää. Minun puolestani laitoksen voisikin lopettaa, ellei sitten olisi ihmisiä, jotka sitä ihan oikeasti tarvitsevat.
On totta ja todennäköistä, että kuolen nuorena (tai ainakin nuorempana kuin muut) ja luultavasti keuhkosairauksiin. Onko se kuitenkaan sinun ongelmasi? Tiedostan asian itsekin ja kiitän sinua armollisesta toivotuksestasi. Toivokaamme siis yhdessä, että kuolen nuorena, jolloin sinä saat ehkä vähän enemmän mielenrauhaa ;)Tai niin..olet jo. Sillä mikä muukaan olet, koska myönnät olevasi riippuvainen paskasta. Hetken vielä tupakoit, mutta ennen kuin huomaatkaan siirryt kovempiin aineisiin...
- Miss Darkness
Narkkari. kirjoitti:
Tai niin..olet jo. Sillä mikä muukaan olet, koska myönnät olevasi riippuvainen paskasta. Hetken vielä tupakoit, mutta ennen kuin huomaatkaan siirryt kovempiin aineisiin...
Ei ole kuules mitään tarvetta siirtyä. Minun ei tarvitse sekoittaa päätäni huumeilla, en itse asiassa edes välitä olla sekaisin kuin seinäkello. Sen takia alkoholiakin käytän kohtuudella ;)
Ei kaikista tupakoitsijoista tule kovempien huumeiden käyttäjiä. Vai väitätkö, että kaikki ne viisikymppisetkin, jotka tupakoivat, vetävät myös kannabista tai kenties vaikka kokaiinia? :D Tuskinpa vain. - Miss Darkness
Mace15 kirjoitti:
Eikö mahdolliset terveydelliset riskit käy mielessäsi?
Miksi teinit räkivät ja vanhemmat eivät? Kyllä heillekkin luulisi sitä kuviteltua räkää erityvän?
Kannattaa ottaa hiukan muutkin huomioon - maailmassa on muitakin kuin sinä. Jos olet bussipysäkillä odottamassa bussia, niin ethän tupakoi siellä? Ethän? Joku muista ihmisistä saattaa potea esim. astmaa ja puhumattakaan pienistä lapsista.... koska olin tuolloin typerä ja lapsellinen kakara, joka kuvitteli, että tupakointi on jotenkin hienoa. Tiesin kyllä jo tuolloin terveydelliset riskit, mutta välitinkö. En tietenkään. Tyhmä, kun olin.
En tiedä, miksi teinit räkivät. Ehkä sekin on olevinaan hienoa? Itse tosiaan räin vain, jos yskän takia lima nousee suuhun. Ehkä vanhemmat ihmiset sitten ovat tajunneet sen, ettei se räkiminen ole mitään hienoa ja siksi eivät niin tee. En tosiaan tiedä vastausta tähän.
Ja kyllä otan muut huomioon. Kun olen seurassa, jossa muut eivät tupakoi, en polta itsekään, vaan odotan siihen asti, että olen yksin. Bussipysäkillä siirryn kauemmas muista, jos on pakko polttaa tai odotan, että pääsen jonnekin muualle. Pienten lasten seurassa ei tulisi mieleenkään polttaa. Niin ja jos ravitolassa tms. paikassa on tupakoitsijoille varattu alue, poltan tietenkin siellä, enkä luvatta savuttomalla alueella.
Minusta onkin typerää, jos tupakoitsijat eivät kunnioita muita. Kaikki eivät halua tupakansavusta kärsiä ja heillä on oikeus raittiiseen ilmaansa. Siksi juuri pitääkin ajatella, missä sen tupakkansa sytyttää :) Valitettavasti kaikki eivät vain näin tee... - kaisa
Miss Darkness kirjoitti:
... koska olin tuolloin typerä ja lapsellinen kakara, joka kuvitteli, että tupakointi on jotenkin hienoa. Tiesin kyllä jo tuolloin terveydelliset riskit, mutta välitinkö. En tietenkään. Tyhmä, kun olin.
En tiedä, miksi teinit räkivät. Ehkä sekin on olevinaan hienoa? Itse tosiaan räin vain, jos yskän takia lima nousee suuhun. Ehkä vanhemmat ihmiset sitten ovat tajunneet sen, ettei se räkiminen ole mitään hienoa ja siksi eivät niin tee. En tosiaan tiedä vastausta tähän.
Ja kyllä otan muut huomioon. Kun olen seurassa, jossa muut eivät tupakoi, en polta itsekään, vaan odotan siihen asti, että olen yksin. Bussipysäkillä siirryn kauemmas muista, jos on pakko polttaa tai odotan, että pääsen jonnekin muualle. Pienten lasten seurassa ei tulisi mieleenkään polttaa. Niin ja jos ravitolassa tms. paikassa on tupakoitsijoille varattu alue, poltan tietenkin siellä, enkä luvatta savuttomalla alueella.
Minusta onkin typerää, jos tupakoitsijat eivät kunnioita muita. Kaikki eivät halua tupakansavusta kärsiä ja heillä on oikeus raittiiseen ilmaansa. Siksi juuri pitääkin ajatella, missä sen tupakkansa sytyttää :) Valitettavasti kaikki eivät vain näin tee...Kyllähän se on kokaisen oma asia tupakoiko vai ei. Miten kukaan on tuomitsemaan toisia. Taitaa tuollaisilla pikkusieluilla olla elämä tosivaikeaa myös itsensä kanssa. Minusta on hienoa että edes joku tupakoitsia osaa ottaa myös huomioon tupakoimattomat eli ei polta silloin kun seurassa on heitä. Mitä räkimiseen tulee se on kyllä kurja tapa, pääsisikö siitä jotenkin pois.
- hjah
Ovat narkkareita ja ehkä ei kannatakaan tuhlata yhteiskunnan varoja teidän tappamiseen kun sen saa aikaan yksinkertaisesti lopettamalla sossun ja loput hoidattekin itse sen saatanan kessun avulla. Onko niin vitun kova olo tunkea jotain palavaa patukkaa suuhun ja tuprautella niitä savuja ilmaan? Toivottavasti kuolet kärsien nuorena keuhkosairauksiin!!
toivotaan että kaikki mitä tässä toisille toivot,toteutuu sulle itselles
- rgasaeh
kaisa kirjoitti:
Kyllähän se on kokaisen oma asia tupakoiko vai ei. Miten kukaan on tuomitsemaan toisia. Taitaa tuollaisilla pikkusieluilla olla elämä tosivaikeaa myös itsensä kanssa. Minusta on hienoa että edes joku tupakoitsia osaa ottaa myös huomioon tupakoimattomat eli ei polta silloin kun seurassa on heitä. Mitä räkimiseen tulee se on kyllä kurja tapa, pääsisikö siitä jotenkin pois.
tupakointi on ihmisen oma asia niin kauan, kun he vastaavat itse kaikesta aiheuttamastaan. suomessa joudutaan verorahoilla aina paikkailemaan idiootin keuhkoja. ja entäs passiivinen tupakointi? toiset pakottavat muut haistelemaan tupakansavua vaikka itseä ei edes huvittaisi. olisi oikein jos saisi haastaa ihmisen oikeuteen siitä, että hän pakotti polttamaan tupakan (2h tupakan savussa vastaa yhtä tupakkaa).
ja nyt joku kirjoittaa "ei tarvitse olla tupakansavussa!", eikö? no ei niin jos haluaa koko elämänsä nyhjöttää kotona. mutta sosiaalisena ihmisenä ainakin minä haluan käydä baareissa ja festareilla, missä ei tupakansavua voi välttää.
tupakan polttaminen on aivan yhtä paljon oma asia, kuin autolla muiden ylitse ajaminen. molemmissa paitsi itse vaarassa, myös muut ympärillä.
ps. tämä oli provokatiivinen teksti ihan siksi että tyhmä ihminen laittoi tyhmän kommentin. minä en niinkään välitä tupakan savusta, sillä moni kavereistani polttaa, ja otan silloin tällöin itsekin savut. mutta kaikki ihmiset eivät ole yhtä anteeksi antavaisia kuin minä. tupakointi on hidas itsemurha, muistakaa se. - ....................
Miss Darkness kirjoitti:
... koska olin tuolloin typerä ja lapsellinen kakara, joka kuvitteli, että tupakointi on jotenkin hienoa. Tiesin kyllä jo tuolloin terveydelliset riskit, mutta välitinkö. En tietenkään. Tyhmä, kun olin.
Minusta onkin typerää, jos tupakoitsijat eivät kunnioita muita. Kaikki eivät halua tupakansavusta kärsiä ja heillä on oikeus raittiiseen ilmaansa. Siksi juuri pitääkin ajatella, missä sen tupakkansa sytyttää :) Valitettavasti kaikki eivät vain näin tee...Taas yksi epätoivoinen yritys tupakoitsijoiden ja muiden narkkarien puolustamiselle. Ihan kuin kukaan ei tietäisi että te ajattelette vain itseänne ja rahakukkaroanne jonka avulla saatte ostettua lisää palavia patukoita joita voitte sitten kiihottuneena tunkea suuhunne. Tuo menee jo yli että oikein välittäisitte pienten lasten, vanhuksien ja muiden raittiiden normaalien ihmisten hyvinvoinnista ja terveydestä. Rahaa te olette niiltäkin kerjäämässä päihteiden ostoon, ellette sitten hanki niitä varastamalla kuten kaikki muutkin "kunnon" slummiasukkaat tekevät. Mistä vetoa että säkin asut jossain Tampereen Hervannassa.
- ....................
rgasaeh kirjoitti:
tupakointi on ihmisen oma asia niin kauan, kun he vastaavat itse kaikesta aiheuttamastaan. suomessa joudutaan verorahoilla aina paikkailemaan idiootin keuhkoja. ja entäs passiivinen tupakointi? toiset pakottavat muut haistelemaan tupakansavua vaikka itseä ei edes huvittaisi. olisi oikein jos saisi haastaa ihmisen oikeuteen siitä, että hän pakotti polttamaan tupakan (2h tupakan savussa vastaa yhtä tupakkaa).
ja nyt joku kirjoittaa "ei tarvitse olla tupakansavussa!", eikö? no ei niin jos haluaa koko elämänsä nyhjöttää kotona. mutta sosiaalisena ihmisenä ainakin minä haluan käydä baareissa ja festareilla, missä ei tupakansavua voi välttää.
tupakan polttaminen on aivan yhtä paljon oma asia, kuin autolla muiden ylitse ajaminen. molemmissa paitsi itse vaarassa, myös muut ympärillä.
ps. tämä oli provokatiivinen teksti ihan siksi että tyhmä ihminen laittoi tyhmän kommentin. minä en niinkään välitä tupakan savusta, sillä moni kavereistani polttaa, ja otan silloin tällöin itsekin savut. mutta kaikki ihmiset eivät ole yhtä anteeksi antavaisia kuin minä. tupakointi on hidas itsemurha, muistakaa se.Puhut asiaa mutta suosittelen sinua hankkiutumaan eroon tupakoivista kavereistasi. Niin minäkin tein aikoinaan kun selvisi että he tupruttelivat sekä narkkaroivat myös muidenkin aineiden kanssa. Ylä-asteen jälkeen ei ole heistä kuulunut mitään sillä sellaiset spurkut pääsevät korkeintaan amikseen. Toivottavasti ovat kävelleet junan alle tupakansavun sokaistamana.
- ..................
.................... kirjoitti:
Taas yksi epätoivoinen yritys tupakoitsijoiden ja muiden narkkarien puolustamiselle. Ihan kuin kukaan ei tietäisi että te ajattelette vain itseänne ja rahakukkaroanne jonka avulla saatte ostettua lisää palavia patukoita joita voitte sitten kiihottuneena tunkea suuhunne. Tuo menee jo yli että oikein välittäisitte pienten lasten, vanhuksien ja muiden raittiiden normaalien ihmisten hyvinvoinnista ja terveydestä. Rahaa te olette niiltäkin kerjäämässä päihteiden ostoon, ellette sitten hanki niitä varastamalla kuten kaikki muutkin "kunnon" slummiasukkaat tekevät. Mistä vetoa että säkin asut jossain Tampereen Hervannassa.
Te KIRISTÄTTE rahaa heikoimmiltanne jotta saisitte lisää päihteitä. Suosittelen kaikkia normaaleja ihmisiä pysymään kaukana kaikista humehörhelöistä katsos kun koskaan ei tiedä mitä sellainen teräase kädessään keksii.
- tupakoiva
ei nyt ole tarkotus päätä aukoa..
mutta mitähän se sulle tai muille kuuluu mitä muut tekevät?omaa hölmöyttähän se on jos polttaa eikä muitten ongelma!
joillakin on halu tehä samoin kuin muutkin mutta ei kaikilla.
polttaminenhan on yksi paheista,niinkuin alkoholikin :/
toiv.oli viiminen viesti teikäläiseltä.. - minä
mun mielestä voi poltaa tupakkaa ihan hyvin se on niiten oma moka mut ite poltan ja porukat antavat luvan ja kaikeee mitä välii vaikka räkii ja polttaa koska jos on tullu riipuvaiseksi niin on vaaan tullut.... ja mitä välii vaikka poltaa, ajatele jos kaikki poltais hampuu mitäs sit oiskos se parempi....
- .................
Sua ei varmaan kukaan jää kaipaamaan tässä maailmassa. Tai ehkä kaikki sun huumejengiläiset ja huorat jää mutta pianpahan nekin unohtavat sinut kun imaisevat 10 askillista marihuanaa päivässä.
- hakeudu hoitoon...
................. kirjoitti:
Sua ei varmaan kukaan jää kaipaamaan tässä maailmassa. Tai ehkä kaikki sun huumejengiläiset ja huorat jää mutta pianpahan nekin unohtavat sinut kun imaisevat 10 askillista marihuanaa päivässä.
joo tota se että tupakoi ei meinaa et ois narkkari ja et viitsis mennä jonnekki puhuu ku sä vaikutat ite sellaselta väkivältaselta rasisti penskalta jolla ikää on varmaa justiinsa 10 wee niin ku ketää ei sun puheet hirveesti kiinosta nii viitsisitkö olla hiljaa??
- .....................
hakeudu hoitoon... kirjoitti:
joo tota se että tupakoi ei meinaa et ois narkkari ja et viitsis mennä jonnekki puhuu ku sä vaikutat ite sellaselta väkivältaselta rasisti penskalta jolla ikää on varmaa justiinsa 10 wee niin ku ketää ei sun puheet hirveesti kiinosta nii viitsisitkö olla hiljaa??
Äläpäs puhu paksuja sillä vieroituslaitos vilisee kaltaisiasi kun olette fyysisesti aikuistuneet mutta henkisesti pysytte yhä 15-vuotiaan tasolla.
- ihme et jaksan edes vaivautua
Äläpäs puhu paksuja sillä vieroituslaitos vilisee kaltaisiasi kun olette fyysisesti aikuistuneet mutta henkisesti pysytte yhä 15-vuotiaan tasolla.
just... mä melkee uskonki et sa jotai näistä vieroitus laitoksista tiiät kaikkee....... :D
- MäVaan
Todella surullista luettavaa miten ihmiset täällä arvostelevat jälleen toisiaan tekemisten perusteella, kuten tupakanpolton. Se jo kertoo paljon ihmisestä kun tuollalailla arvostelee ja haukkuu toisia. Eikö meidän jokaisen pitäisi pyrkiä arvostamaan toisten päätöksiä ja mielipiteitä (kyllä, minäkin arvostan sinun mielipidettäsi, on vain niin surkea lukea miten lapsellisesti haukut ja arvostelet muita).
Tulisiko mieleesi haukkua 69-vuotiasta mummoa narkkarisksi ja arvostella hänen tupakanpolttoaan yhtä värikkäästi?
Jos siis vain arvostaisimme toinen toisiamme ja annetaan tupakoivien polttaa... suomi on ainakin vielä vapaa maa ja tupakan polttoa ei ole kielletty laissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162188Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842138- 1011407
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101336Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663841227Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461188Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249896Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173874- 78869
- 63854