Ne tulee rynii sisään ja ihan vaan siks et mun uimalasit on täynnä voita mä täytän sitä ja mua ei tartte valtion agenttien kutäyä ja vainota pelkän voin takii mitää ruokaöljyä en voi käyttää koska se valuu voi pysyy mun uimalasrissa. Uskokaa tää niin teilki on helpompi elää ROTAT älkää iajotko mun kiistoihin!!
Ne murtaa mun oven
16
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta
- Anonyymi00002
Klubin ensimmäinen herännyt se vaan on.
- Anonyymi00003
JOO JOO SIINÄ LSNS YKS NOISTA VAJNOAJISTA LOPETA LOPETA!!
JOS RUKOT NUN OVEN NIIN JOUDUT IKUIDÖSEEN JELVETINGULEEN JA KADOTUKSEEN MINULTA ETTE VOITA VIE ROTAT!! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
JOO JOO SIINÄ LSNS YKS NOISTA VAJNOAJISTA LOPETA LOPETA!!
JOS RUKOT NUN OVEN NIIN JOUDUT IKUIDÖSEEN JELVETINGULEEN JA KADOTUKSEEN MINULTA ETTE VOITA VIE ROTAT!!Opettele kirjoittamaan uusavuton
- Anonyymi00005
Tutun tyypin houreilta näyttää,tunnistin tyypin.
- Anonyymi00006
Minä menetin poikaneitsyyteni jääkiekkojoukkueen pukuhuoneessa. En kadu ollenkaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä menetin poikaneitsyyteni jääkiekkojoukkueen pukuhuoneessa. En kadu ollenkaan.
Miksi olit siellä isäsi kanssa?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi olit siellä isäsi kanssa?
Se oli siis sun isäsi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se oli siis sun isäsi.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
Yhteiskunnallinen statuksesi ei riitä toisten käskemiseen. Olet liian alhaalla.
- Anonyymi00011
TAAS SIELTÄ PYRITÄÄN VÄKKIVllok sisälle KÖYTIN OVEN KÖYDELLÄ KÖYDELÖÄ KIINNI TÄNNE EN HALUA TEITÄ
OOTTE JO TSPOANU MKNUN PELARGONIAT SYÖTTÄMÄLLÄ NIILLE ROTANMULKKYÄ!! TEE TEIDTÄ ZIilmoitisrn ULKOAisnvsliokuntaaAAN. - Anonyymi00012
Nyt on tasaista meno höhööö. Ei oo käyny ovella kukaan ja putsasin uimalasit.
- Anonyymi00015
Nyt iski taas. Kipu tulee ILKUNAN SUUNNASTA ELI VAIN TOISELTA PUOLEN. EZpäolen etyä vieraan vallan agentit säteilytyää minua. Ääninä kuulen vain ikkunan puoleisella korvalla.
Digitaalinen mittariin meni sekaisin. - Anonyymi00016
Valkoinen orava istuu ikkunalaudalla. No, istukoon.
- Anonyymi00017
Namumyrkkysammakoita työnTYY ilmsstokntiräpänöistä. Laitoin niille sellaisen sumpun. Ne yrittää samaa mulle kun navalynille.
- Anonyymi00018
Taitaa olla poliisien kahvituntimietteitä nämä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402959Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332787100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482433Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452071Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212004Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581770- 431672
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371530- 451453
- 261301