Olen ruvennut katselemaan muita.

Anonyymi-ap

En saa sinulta yhtään vastakaikua.

34

418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Säälittävää ruikutusta joltain

• Anonyymi00005

Niin, ja yhtä säälittävää juontamista sulta edellenkään herran vuonna 2026 näissä palstaäijän provoissa, hanki elämä. T

• Anonyymi00002

Eli sama jatkuu mitä silloin aluksi. Siitä vaan. Minä en vain katsele muita.

• Anonyymi00003

Hyvä juttu. Katsele vaan. Toivottavasti löydät pian jonkun niin pääsen susta eroon.

• Anonyymi00004

Koska olit niin tyhmä muisteleppa mitä ilkeyksiä teit häpeä

• Anonyymi00006

Etkö millään keksisi aloittajaäijä jo ikäänkuin tuoreempaa juonen kulkua, luulisi että jopa tänä elämänkouluväki olisi kyllästynyt kun mitään uusia nyansseja ei irtoa. T naiselta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Etkö millään keksisi aloittajaäijä jo ikäänkuin tuoreempaa juonen kulkua, luulisi että jopa tänä elämänkouluväki olisi kyllästynyt kun mitään uusia nyansseja ei irtoa. T naiselta

Miksei se anna sulle mitään huomiota tuo s -mies

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksei se anna sulle mitään huomiota tuo s -mies

Mikä ihmeen S- yksi palstaäijän kakkimista ”nimikirjaimista” vai joku sinun useista päähänpistoista? Ja miten liittyy siihen mitä tälle kekelle irvailin🤦‍♀️

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mikä ihmeen S- yksi palstaäijän kakkimista ”nimikirjaimista” vai joku sinun useista päähänpistoista? Ja miten liittyy siihen mitä tälle kekelle irvailin🤦‍♀️

Lisään vielä- että laula ihmeessä lahjaton lapsi koko sinun tuttavapiirisi tänne, niin voi miettiä miten yhdistellä nimeä naamaan. Myötähäpeät

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lisään vielä- että laula ihmeessä lahjaton lapsi koko sinun tuttavapiirisi tänne, niin voi miettiä miten yhdistellä nimeä naamaan. Myötähäpeät

Miksei sillä tullut sun kanssa viime kesänä? kävitte sentään festareillakin ainiin mut eihän se tullut kun oli muualla öhöm

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksei sillä tullut sun kanssa viime kesänä? kävitte sentään festareillakin ainiin mut eihän se tullut kun oli muualla öhöm

Kiintoisa tarina, joku oli jonkun kanssa jossain festareilla, mutta oli eri aikaan. Mitvit, mutta ok-jatka toki tekstailua

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kiintoisa tarina, joku oli jonkun kanssa jossain festareilla, mutta oli eri aikaan. Mitvit, mutta ok-jatka toki tekstailua

Joo sori olikin jo sitä edellisenä kesänä eiku syksyllä. Viime syksynä olikin kirsi.

• Anonyymi00007

Mikään ei siis muuttunut :-D

• Anonyymi00008

teen mitä teen

• Anonyymi00009

Niinhän sä olet aina tehnyt. Mikään ei siis muutu koskaan. Ihan niiku viime kesänä jo sanoin. So long🍷

• Anonyymi00010

Onko ihanaa kun kaikki naiset antaa nassukalle huomiota.? onko

• Anonyymi00011

Tätähän sä täältä haet

• Anonyymi00017

Kertoisitko hermostunut miesihminen lisää näistä suhteettomista ajatuksista palstaäijän n neljän sanan trollauksia kohtaan? Tai sitten haet vaikka prosakit

• Anonyymi00013

Sua on kaikki nartut odottanut koko päivän. Aamusta asti tapelleet. ajattele.

• Anonyymi00023

Minulla on menkat joten en ole tapellut tänään.

• Anonyymi00019

Minä taas välillä katselen puita, kun mietin missä se on.

• Anonyymi00024

Ihan sama

• Anonyymi00021

Katsele vaan.Katselit kyllä jo muutenkin sitä vanhaa T n.Se oli liikaa.

• Anonyymi00028

Missä katseli. teidän luona vai? eli paneeko appiukkos sua? ja katseli siellä exäänsä?

• Anonyymi00025

Et ole. Minua on vain yksi.

• Anonyymi00026

Et varmaan oo saanut jos täällä sitä oot hakenut.

• Anonyymi00027

Ehkä tapasi, koputtelet sivulta kuten täällä kun pitäisi pyrkiä oikean elämän yhteyksiin jos et ole joku kiusaaja.

• Anonyymi00029

Onnea toivotaan että löydät paremman mitä pitää olla enemmän rahaa ulkonäköä hampaita

• Anonyymi00030

En etsi mitään ja olen kyllä ihastunut jo mieheen. Ja kyllä on paljon komeampi kuin sinä🫠 nuorempikin. Viikonloput!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En etsi mitään ja olen kyllä ihastunut jo mieheen. Ja kyllä on paljon komeampi kuin sinä🫠 nuorempikin. Viikonloput!

Nuoret on parhaita , ne jaksaa ja riittää yksi kerrallaan, setämiehet elää jotenkin piilossa , siat,
        Mulle kelpaisi nuorempi , isolla varustuksella yksi mies( P) 🙂😄❤️

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Nuoret on parhaita , ne jaksaa ja riittää yksi kerrallaan, setämiehet elää jotenkin piilossa , siat,
        Mulle kelpaisi nuorempi , isolla varustuksella yksi mies( P) 🙂😄❤️

Huvittavia nämä itseänsä kehujat. Iso varastus tarkoittanee isoa mahaa.

• Anonyymi00031

ohi on joo tunteet ja vierailut!

• Anonyymi00032

Miksi vain katselet? Tekisit jotain oikeasti!

• Anonyymi00033

Minä
      Myös, ukko on petturi, p tarvitsisin sitä seksi ja läheisyyttä? Voitaisko? T, Tähtisilmä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8676
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7927
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      10
      5518
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5159
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4989
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      237
      3487
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3204
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      3096
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      85
      3089
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      25
      2690
    Aihe