En saa sinulta yhtään vastakaikua.
Olen ruvennut katselemaan muita.
34
418
Vastaukset
- Anonyymi00001
Säälittävää ruikutusta joltain
- Anonyymi00005
Niin, ja yhtä säälittävää juontamista sulta edellenkään herran vuonna 2026 näissä palstaäijän provoissa, hanki elämä. T
- Anonyymi00002
Eli sama jatkuu mitä silloin aluksi. Siitä vaan. Minä en vain katsele muita.
- Anonyymi00003
Hyvä juttu. Katsele vaan. Toivottavasti löydät pian jonkun niin pääsen susta eroon.
- Anonyymi00004
Koska olit niin tyhmä muisteleppa mitä ilkeyksiä teit häpeä
- Anonyymi00006
Etkö millään keksisi aloittajaäijä jo ikäänkuin tuoreempaa juonen kulkua, luulisi että jopa tänä elämänkouluväki olisi kyllästynyt kun mitään uusia nyansseja ei irtoa. T naiselta
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etkö millään keksisi aloittajaäijä jo ikäänkuin tuoreempaa juonen kulkua, luulisi että jopa tänä elämänkouluväki olisi kyllästynyt kun mitään uusia nyansseja ei irtoa. T naiselta
Miksei se anna sulle mitään huomiota tuo s -mies
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksei se anna sulle mitään huomiota tuo s -mies
Mikä ihmeen S- yksi palstaäijän kakkimista ”nimikirjaimista” vai joku sinun useista päähänpistoista? Ja miten liittyy siihen mitä tälle kekelle irvailin🤦♀️
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä ihmeen S- yksi palstaäijän kakkimista ”nimikirjaimista” vai joku sinun useista päähänpistoista? Ja miten liittyy siihen mitä tälle kekelle irvailin🤦♀️
Lisään vielä- että laula ihmeessä lahjaton lapsi koko sinun tuttavapiirisi tänne, niin voi miettiä miten yhdistellä nimeä naamaan. Myötähäpeät
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lisään vielä- että laula ihmeessä lahjaton lapsi koko sinun tuttavapiirisi tänne, niin voi miettiä miten yhdistellä nimeä naamaan. Myötähäpeät
Miksei sillä tullut sun kanssa viime kesänä? kävitte sentään festareillakin ainiin mut eihän se tullut kun oli muualla öhöm
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksei sillä tullut sun kanssa viime kesänä? kävitte sentään festareillakin ainiin mut eihän se tullut kun oli muualla öhöm
Kiintoisa tarina, joku oli jonkun kanssa jossain festareilla, mutta oli eri aikaan. Mitvit, mutta ok-jatka toki tekstailua
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kiintoisa tarina, joku oli jonkun kanssa jossain festareilla, mutta oli eri aikaan. Mitvit, mutta ok-jatka toki tekstailua
Joo sori olikin jo sitä edellisenä kesänä eiku syksyllä. Viime syksynä olikin kirsi.
- Anonyymi00007
Mikään ei siis muuttunut :-D
- Anonyymi00008
teen mitä teen
- Anonyymi00009
Niinhän sä olet aina tehnyt. Mikään ei siis muutu koskaan. Ihan niiku viime kesänä jo sanoin. So long🍷
- Anonyymi00010
Onko ihanaa kun kaikki naiset antaa nassukalle huomiota.? onko
- Anonyymi00011
Tätähän sä täältä haet
- Anonyymi00017
Kertoisitko hermostunut miesihminen lisää näistä suhteettomista ajatuksista palstaäijän n neljän sanan trollauksia kohtaan? Tai sitten haet vaikka prosakit
- Anonyymi00013
Sua on kaikki nartut odottanut koko päivän. Aamusta asti tapelleet. ajattele.
- Anonyymi00023
Minulla on menkat joten en ole tapellut tänään.
- Anonyymi00019
Minä taas välillä katselen puita, kun mietin missä se on.
- Anonyymi00024
Ihan sama
- Anonyymi00021
Katsele vaan.Katselit kyllä jo muutenkin sitä vanhaa T n.Se oli liikaa.
- Anonyymi00028
Missä katseli. teidän luona vai? eli paneeko appiukkos sua? ja katseli siellä exäänsä?
- Anonyymi00025
Et ole. Minua on vain yksi.
- Anonyymi00026
Et varmaan oo saanut jos täällä sitä oot hakenut.
- Anonyymi00027
Ehkä tapasi, koputtelet sivulta kuten täällä kun pitäisi pyrkiä oikean elämän yhteyksiin jos et ole joku kiusaaja.
- Anonyymi00029
Onnea toivotaan että löydät paremman mitä pitää olla enemmän rahaa ulkonäköä hampaita
- Anonyymi00030
En etsi mitään ja olen kyllä ihastunut jo mieheen. Ja kyllä on paljon komeampi kuin sinä🫠 nuorempikin. Viikonloput!
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
En etsi mitään ja olen kyllä ihastunut jo mieheen. Ja kyllä on paljon komeampi kuin sinä🫠 nuorempikin. Viikonloput!
Nuoret on parhaita , ne jaksaa ja riittää yksi kerrallaan, setämiehet elää jotenkin piilossa , siat,
Mulle kelpaisi nuorempi , isolla varustuksella yksi mies( P) 🙂😄❤️ - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nuoret on parhaita , ne jaksaa ja riittää yksi kerrallaan, setämiehet elää jotenkin piilossa , siat,
Mulle kelpaisi nuorempi , isolla varustuksella yksi mies( P) 🙂😄❤️Huvittavia nämä itseänsä kehujat. Iso varastus tarkoittanee isoa mahaa.
- Anonyymi00031
ohi on joo tunteet ja vierailut!
- Anonyymi00032
Miksi vain katselet? Tekisit jotain oikeasti!
- Anonyymi00033
Minä
Myös, ukko on petturi, p tarvitsisin sitä seksi ja läheisyyttä? Voitaisko? T, Tähtisilmä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218676Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4307927Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-105518Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825159Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294989Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2373487- 1253204
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os353096Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin853089Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps252690