Mesessä kaikki kunnossa. Kävin just hakemassa marketista keppanaa ja suolakurkkuja. Repikää siitä. REPIKÄÄ!
Kylillä tavataan
16
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kävitkö kaljapöhnässä kylillä Mesettämässä?
- Anonyymi00002
Et käynyt, koska keppanan myynti alkaa klo. 9.00.
- Anonyymi00003
Hae kaljasi vaikka potkukelkalla, mutta mitä tekemistä sillä on Dacian kanssa?
- Anonyymi00005
Dacia Mese sillä vissiin on, eikö oo semmosta mallia Dacialla?
- Anonyymi00004
Mesen omistajan pitää hakea kaljat hitsarille jos joku suotuisi hitsaamaan meseä
- Anonyymi00006
Mesen omistajana ei jaksa enää ilman ,kun jäljellä on vielä koreakorkoista velkaa ja kosla vetelee viimeisiään
- Anonyymi00007
Jos arvelisin aloittajan mielentilaa niin siihen passais laulun sanat:::::Bad ja Ryyd: Vitutuskin alko valtavaan nousuun lentävä puliukko !!
- Anonyymi00008
Noniin. Taas se nähtiin ja koettiin. Kyllähän maailmaan puhetta mahtuu. Tosiasia vaan on se että Mese rulettaa suvereenisesti ja V6 jytkyy. Näistä Dacisti näkee vain märkiä unia. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!
- Anonyymi00009
Kyllä sen kuulee, kun kakaroiden bassot jytkyy, etenkin yöllä. Tekisi mieli REPIÄ johdot irti.
- Anonyymi00010
Taas tuota siansaksaa
- Anonyymi00011
vain märkiä unia. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!......Varmaan sellainen kosla että kun poliisit pysäyttää niin repivät kilvet irti !!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
vain märkiä unia. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!......Varmaan sellainen kosla että kun poliisit pysäyttää niin repivät kilvet irti !!
On se kivaa, kun rikkinäinen pakoputki jytisee! REVI se pois ja uusi tilalle.
- Anonyymi00013
Mun mese rulettaa! Jytinä tulee V6 mosasta, ei mitään singeriä kiitos. Repikää siitä. REPIKÄÄ!!!
- Anonyymi00016
Se on totta, että moottori jytisee, kun laakerit on loppu.
- Anonyymi00014
Meseä saakn Repiä ruostetta piisaa
- Anonyymi00015
Allan, Asser, Anton, Feija, Leif, Kyösti, Mertsi, Rainer, ...on tyypillisiä mesen osamaksuomistajia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755