Mulle tärkeä asia ja mennä muualle kun toi yks hullu vainoaa mua kokoajan.
Täytyy varmaan keskeyttää
10
303
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lopetan koko jutun. En jaksa sitä tyyppiä. Miksi en saa olla rauhassa. Voin loppuajan olla tekemättä mitään. Ei ole onneksi monta vuotta jäljellä.
- Anonyymi00004
Kuulostaa nyt aloittajaäijä ihan työyhteisöltä jossa joku laskee päiviä
- Anonyymi00002
Voimia! Kyllä kaikki kirkastuu. Jos rikosta tapahtuu, kannattaa aina kääntyä viranomaisten puoleen. Voi hyvin!
- Anonyymi00003
Niin justiin draamasetä ja aloittaja, jos ei muuta niin pullaa voivat pakkasesta sulattaa ja kaakaota kansalaiselle tarkota ja puhua puhua ja puhua. Heittäkää nyt draamailuja jo voltti, niin sinä gubbe kuin muutama lukijakin
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin justiin draamasetä ja aloittaja, jos ei muuta niin pullaa voivat pakkasesta sulattaa ja kaakaota kansalaiselle tarkota ja puhua puhua ja puhua. Heittäkää nyt draamailuja jo voltti, niin sinä gubbe kuin muutama lukijakin
Hyvä, jos joku osaa viel puhua. Sullahan sekään ei varmasti enää luonnistu. -sivu
- Anonyymi00007
Kiitos. Katsotaan mihin suuntaan menee.
- Anonyymi00006
Yläkerrassa häirikkö availlut ovea taas monia kertoja. Nukkuminen jäänyt vähiin, koska inhoan sitä oven availua sydämeni pohjasta asti. Miksi ette ottaneet selvää minkälainen tämä henkilö oli aloittaessanne sen..
- Anonyymi00009
Hän sen aloitti.
- Anonyymi00010
Eikö hoitolaitoksessas tosiaanka löydy ympäripyöreetä, pehmustettua ja äänieristettyä huonetta, jossa olisit ku Herran kukkarossa?
- Anonyymi00008
Kyllä varmaan niin. Sitä se toivookin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681