Teen vähän niinku lähtöä täältä ja sen mukaan laitan jonkinlaisia hyvästejä ettei tuu kellekään haikee mieli.
Toivon että te kaikki kuolette tuskallisen kuoleman niin mä saan nauraa oikein makeasti.
Mut ei mua kyl kiinnosta loppupeleissä yhtään miten teidän käy.
Kunhan nyt vittuilen vaan.
:/
Nainen, mä nyt laitan tulta ja polttelen kaikkia siltoja
17
176
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
https://m.youtube.com/watch?v=q4lb0gXOq4I&pp=ygUXTWlrZSBvbGRmaWVsZCBpbiBzdHVkaW8=
SINISIÄ PUNASIA RUUSUNKUKKIA - Anonyymi00003UUSI
Se on nyt sitten taas lähtö palstalta enkä sitten aio tulla enää takasin.
Viime kerralla taisin olla kuukauden pois ja se teki tosi hyvää.
Pitää tsempata sillee että tästä palstailusta jäis oikein paska maku, ettei enää kiinnostaisi yhtään tulla takaisin.
Joo, tää on ihan paska paikka tää palstaki.
Elämähän täällä hukkaan vaan menee.
Se on bye bye!
:/ - Anonyymi00004UUSI
Mutta Rienald, entä Skiimer
- Anonyymi00005UUSI
Aika ahdistavia kirjoituksia. Harmi, että asiat on jotenkin ihan solmussa.
- Anonyymi00006UUSI
Ei ne ole solmussa, vituttaa vaan kun kaikkeen joutunu pettymään, siis ihan kaikkeen.
Eli enää en halua muuta kuin pois täältä ja mahdollisimman kauas.
Koko Suomi etoo niin paljon kaikkineen, että on huono olla täällä.
Paskin paikka koko maailmassa kaikkineen.
:/ - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ne ole solmussa, vituttaa vaan kun kaikkeen joutunu pettymään, siis ihan kaikkeen.
Eli enää en halua muuta kuin pois täältä ja mahdollisimman kauas.
Koko Suomi etoo niin paljon kaikkineen, että on huono olla täällä.
Paskin paikka koko maailmassa kaikkineen.
:/Mun mielestä Suomi on tosi hyvä paikka elää ja tehdä työtä tässä maailman tilanteessa. Mieti Ukrainaa ja Venäjää. Olisitko mieluummin siellä?
Meillä on monet asiat tosi paljon paremmin täällä.
Mieti.
Mä oon tosi kiitollinen, että saan elää täällä.
Katkeruus ei vie elämässä mihinkään hyvään. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mun mielestä Suomi on tosi hyvä paikka elää ja tehdä työtä tässä maailman tilanteessa. Mieti Ukrainaa ja Venäjää. Olisitko mieluummin siellä?
Meillä on monet asiat tosi paljon paremmin täällä.
Mieti.
Mä oon tosi kiitollinen, että saan elää täällä.
Katkeruus ei vie elämässä mihinkään hyvään.Toi on ärsyttävä tapa ellei kusi kelpaa niin miten olisi paska?
En mä oo menossa venäjälle enkä ukrainaan.
:/ - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toi on ärsyttävä tapa ellei kusi kelpaa niin miten olisi paska?
:/Mihis?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
:/Vielä ärsyttävämpi tapasi on valittaa oloista Suomessa.
Kyllähän sun nyt kannattaa hiihtää täältä johonkin missä olosi on parempi ja missä voit valittaa muualla kuin Suomi24 palstalla. Kuten aloituksessasi mainitsit "hyvästit tänne" - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
:/Toi on sitä paskaa millä saadaan ihmiset tyytymään paskaan.
Ei täällä koskaan verrata norjaan tai johonkin muuhun maahan, se on aina joku vitun somalia tai venäjä.
Se on oikein iskostettu ihmisiin jo koulussa.
:/ - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vielä ärsyttävämpi tapasi on valittaa oloista Suomessa.
Kyllähän sun nyt kannattaa hiihtää täältä johonkin missä olosi on parempi ja missä voit valittaa muualla kuin Suomi24 palstalla. Kuten aloituksessasi mainitsit "hyvästit tänne"Mulla on oikeus valittaa ja saada niille asioille näkyvyyttä, joita jotkut yrittää piilottaa, peitellä ja hävittää.
:/ - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mihis?
Jonnekin kauas merensaarille.
:/ - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulla on oikeus valittaa ja saada niille asioille näkyvyyttä, joita jotkut yrittää piilottaa, peitellä ja hävittää.
:/Joo ihan rauhassa voit valittaa tänne.
Se tuskin vie asiaasi eteenpäin täällä, mutta kirjoittele rauhassa. Suomi24 palsta tuskin koskaan edistää yhtään mitään oikeaa asiaa eteenpäin, mutta ainahan tänne saa kirjoittaa mielipiteitään ja olojaan. Hyvä jos se helpottaa sinua.
Hyvää ja levollista yötä.
- Anonyymi00014UUSI
Toi on niin reilua touhua...
Mä en oo mikään paska enkä vttu tehny ikinä yhtikäs mitään pahaa tai väärää sulle!
Vttu ikinä. - Anonyymi00015UUSI
Joo!!!!
- Anonyymi00017UUSI
https://youtu.be/SFyGkW0apP0?si=nWuWtpcIAtDKWQpO
Poltat taas niit siltoi sitte, tos ois sulle biisi sit viel.
😢🌲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p264943Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504750Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2104722Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184561Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133660Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192354Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32128- 661647
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241484- 1881214