Rakasta minua?
Miksi et sitten
28
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerro
- Anonyymi00003
No jos pakko kirjoittaa jotain. Lupasin itselleni etten enää tänne kirjoita varmaan kuukauden ollut kirjoittamatta. Olen tuhlannut niin paljon energiaa turhaan haihatteluun ja toivoisiin. Eikä sekään auta kun sattumalta joskus nähdään niin et ole näkevinään. Voin kertoa että ei ole ollut ketään muuta mutta luovutin. Olen tehnyt kohtuudella kaiken voitavani hyvän maun rajoissa ja järkeillyt sen jälkeen itselleni että nyt olen tehnyt kaiken ja turha miettiä enää koska asiat meni miten meni. En halua miettiä liikaa enää joskus tuntuu että kaikki naiset aina vaan haluaa leikkiä tunteillani. Tulee jo ihan hälläväliä olo ja ei enää mihinkään hyvään enää uskokaan. Usko sinäkin jo että olen paha ja ilkeä ihminen joka ei halua kuin hyötyä muista. Ihan sama niinhän ne kaikki muutenkin luulee en jaksa edes välittää enää.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No jos pakko kirjoittaa jotain. Lupasin itselleni etten enää tänne kirjoita varmaan kuukauden ollut kirjoittamatta. Olen tuhlannut niin paljon energiaa turhaan haihatteluun ja toivoisiin. Eikä sekään auta kun sattumalta joskus nähdään niin et ole näkevinään. Voin kertoa että ei ole ollut ketään muuta mutta luovutin. Olen tehnyt kohtuudella kaiken voitavani hyvän maun rajoissa ja järkeillyt sen jälkeen itselleni että nyt olen tehnyt kaiken ja turha miettiä enää koska asiat meni miten meni. En halua miettiä liikaa enää joskus tuntuu että kaikki naiset aina vaan haluaa leikkiä tunteillani. Tulee jo ihan hälläväliä olo ja ei enää mihinkään hyvään enää uskokaan. Usko sinäkin jo että olen paha ja ilkeä ihminen joka ei halua kuin hyötyä muista. Ihan sama niinhän ne kaikki muutenkin luulee en jaksa edes välittää enää.
Pitääkö sulle antaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko oikeasti oma toimintasi ollut niin selkeää ja hyvää, kun nyt annat ymmärtää?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pitääkö sulle antaa
En tarkoittanut sitä. Ala nyt heti sitte pottuilemaan kun vastasin. Tauko teki hyvää ja lähden takaisin tauolle. Vaistailkoot muut lisää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko oikeasti oma toimintasi ollut niin selkeää ja hyvää, kun nyt annat ymmärtää?
Ei ole koska jännitti niin pirusti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mä nyt väitän että sä et oot paha niiku tossa ite sanot. Ei ei, et ole. Et edes puoliksi. -joku muu
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tarkoittanut sitä. Ala nyt heti sitte pottuilemaan kun vastasin. Tauko teki hyvää ja lähden takaisin tauolle. Vaistailkoot muut lisää.
Ei se ollut pottuilua
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole koska jännitti niin pirusti.
Tiedätkö miksi toinen vaikuttaa nyt välinpitämättömältä? Voisiko olla, että olet loukannut omalla käytökselläsi?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei se ollut pottuilua
Vain jos sinäkin haluat minua muuten ei.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tiedätkö miksi toinen vaikuttaa nyt välinpitämättömältä? Voisiko olla, että olet loukannut omalla käytökselläsi?
On se mahdollista ja tilanne on nyt siinä pisteessä että on kyseenalaista kannattaako tätä enää jatkaa tässä on nyt sellainen lukko että ei näköjään kertakaikkiaan henkilökemiat kohtaa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
On se mahdollista ja tilanne on nyt siinä pisteessä että on kyseenalaista kannattaako tätä enää jatkaa tässä on nyt sellainen lukko että ei näköjään kertakaikkiaan henkilökemiat kohtaa.
Ei kai se henkilökemioista ole kiinni, vaan jostain ihan muusta. Vaikuttaa siltä, että saatat tietää mikä on loukannut, mutta et halua myöntää toimineesi mitenkään väärin... Vai?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei kai se henkilökemioista ole kiinni, vaan jostain ihan muusta. Vaikuttaa siltä, että saatat tietää mikä on loukannut, mutta et halua myöntää toimineesi mitenkään väärin... Vai?
Olen varmasti loukannut mutta en tarkoituksella. On ollut joskus huonoja päiviä ja suutuksissani olen voinut olla aika välinpitämätön. Mitään tiettyä asiaa en muista mutta jos olen oikeasti ollut mielestäsi töykeä ja loukannut niin pyydän sitä anteeksi.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin olet. Itse sanoit sen, paha ihminen.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin olet. Itse sanoit sen, paha ihminen.
Miksi kirjoittelet paholaiselle?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eihän tämä ole kekkeruusi enää tosikaan tämä palstasedän proosirn perässä roikkuminen. Naiselta facepalm
- Anonyymi00002
Vastaa nyt
- Anonyymi00004
Rakastan.
- Anonyymi00010
Miten hemmetissä voi vastata joku tietty joka tunnistaa ittesä ja sut tästä?
- Anonyymi00022UUSI
Ei aloituksen tarkoitus ole oikeasti tavoittaa kaivattua. Sen tarkoitus on saada kommentteja mahdollisimman monelta, että aloittaja saa leikkiä mielessään, että niistä parhaimmat on just siltä oikealta mieheltä.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei aloituksen tarkoitus ole oikeasti tavoittaa kaivattua. Sen tarkoitus on saada kommentteja mahdollisimman monelta, että aloittaja saa leikkiä mielessään, että niistä parhaimmat on just siltä oikealta mieheltä.
Onko tämä sinun uhriutuminen juontamalla mitä näissä palstaäijän aloituksissa harrastat mielestäsi normaalin ihmisen toimintaa? Tällä kertaa se edes sitä paitsi väittänyt olevansa nainen, sinulla on selvästi tästä asiasta ja näistä aloituksista joku todella synkkä pakkoajatus. T naiselta
- Anonyymi00013
Koska sä oot noita ja epäluotettava tyyppi
- Anonyymi00023UUSI
Onkohan noin... sivusta
- Anonyymi00026UUSI
Siis mitä epäsosiaalisia hylkiöitä täällä käy avautumassa näihin palstaäijän aloituksiin?
- Anonyymi00014UUSI
Ei mun rakkaudella ole merkitystä.
- Anonyymi00018UUSI
Kuka ketä mun kohdalla tarttis toisen osata rakastaa mua eipä ole sellasta tullu vastaan joka siihen pystyis kun taustat tietää kaikki narsisteissa on ollu se kiva seurata kuinka itse tuhoavat elämänsä omine vaatimuksineen saavat ensin sen mitä itse haluavat sen jälkeen tulee ne todelliset vaatimukset osaavat kauniisti esittä muuta kuin ovat siihen asti ennen kuin ovat saaneet haluamansa pinta pitää olla virheetön ja kiiltävä kallis kulissi kaikki on hyvin ja näyttää kauniilta kullissin nurja puoli elämä ei millään tavalla vois onnettomampaa ollakkaan helpoin tapa erottaa narsisti massasta tyrkyttää aina itseään muille kun on niin mahdoton ihminen että muilla on hankaluuksia sietää edes hetkeä silti löytyy niitäkin hölmöjä tai idiootteja jotka haluaa uhrata aikaansa moisiin en suosittele tapoina yleensä pelkästään tapoja joista on lähestulkoon mahdotonta luopua vaika ei luonteeltaan narsisti olisikaan niilä tavoilla on niin helppo elää saa aina haluamansa tai niin ainakin olettavat en ole koskaan oppinu tietävätkö edes mitä haluavat sen tiedän että mikään moiselle ei riitä mu mikäkö se voisi maailmassa riittääkään kun maailma on vaihtoehtoja pullollaan joillekin toinen toistaan parempia ja joillekin taas toinen toistaan huonompia kannattaa opetella hakukriteerit hyvin että osaa vaihtoehdoista valita edes sen parhaan mahdollisen miksi musta tuli pikkutarkka niiltä osin vaadittu aina enemmän kuin mitä/mihin itse pystyvät turha uhrata aikaa pettää kuitenkin sen kaltainen nainen yleensä poikkeuksetta itse aina ensimmäisenä
- Anonyymi00027UUSI
Kuka niin sanoo?
- Anonyymi00028UUSI
Rakastin, mutta hän ei sitä halunnut ottaa vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1077719Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3686810Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite744187Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293899Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2022378Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os242075- 721882
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps191783Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11650Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11647