Ajattelin kysellä lähinnä sellaista asiaa, miten Chevroletiin saa nykyään osia tarvittaessa, kun merkki poistui jo reilu 10v sitten Euroopan markkinoilta yhdessä Daewoon kanssa?
Monimerkkikorjaamot kaiketi hallitsevat tuonkin merkin huollot ja remontit, vaikka virallista merkkihuoltoakaan ei taida enää olla..
Sillä lähinnä kyselen, kun tarvitsisi seuraavaksi suht kiireellisellä aikataululla vaihtaa farkkuun ja hankintahinta nyt ei saisi olla ainakaan tällä hetkellä mikään tolkuton.
Max 5000€ olisi tällä hetkellä budjeti ja tietty auton täytyisi olla mahdollisimman kohtuukilsoilla ja totta ka imuutenkin hyvin pidetty ja huollettu. Sen verran, mitä nyt tuon hintaluokan autolta voi odottaa ja olettaa.
Ja mulle kelpaa kyllä vanhempikin auto, niissä ei onneksi ole ainakaan mitään tolkutonta tietotekniikkaa, kuten uudemmissa autoissa.
Niin mulle osui silmään nyt parikin aika hyvillä kilsoilla olevaa farkku-Nubiraa, jotka olisivat vielä tuossa määrittelemässäni hintaluokassa.
Niin käytännön kantilta vielä ajattelin tiedustella, että millainen osasaatavuus tosiaan noihin on tällä hetkellä ja tietysti käyttökokemuksia olisi hyvä kuulla niiltä, joilla tuollainen on tai on ollut. Ihan realistisia kokemuksia siis.
Harkinnassa Chevrolet
Anonyymi-ap
1
130
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Cruzeen ainakin osia saanut hyvin, jotain pitänyt, ahtoputkea tai jarrusatula pidikettä tilata ulkomailta, mutta tullut parissa kolmessa päivässä ja suht edullisesti. En olisi huolissani osista. Eipä noissa mitään erikoista tekniikkaa ole, ihan normi korjaamoilla huollot onnistunut ja vikakoodin luvut sun muut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146754Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118550Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e118533Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419