Suuri oli jälleen ero suksien luistossa naisten viestissä. Sundling luisui kevyesti Joensuun ohitse, vaikka olisi pitänyt olla toisinpäin. Sama Matintalon suksissa ja Kertun.Näin on Suomen voitelutaso alhaalla.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ei se ole voitelusta kiinni.Suomalaisia hyviä luisteluhiihtäjiä ja mäen laskijoita on vähän.Laskutekniikka heikkoa, mikä tekee arkuutta laskuun, ja aina hävitään.Ollaan kömpelöä porukkaa.
- Anonyymi00002
Paljon parempi ottaa mahdollinen pronssi kuin jäädä kaatumisen jälkeen kahdeksanneksi mahdotonta hopeaa tavoitellessa.
- Anonyymi00009
Eihän sitä kaatua tarvi vaikka rohkeesti laskee, ruotsalainenkin kaatui koska yritti ottaa laskun varman päälle auraamalla.
- Anonyymi00003
Näkyi aivan selvästi luiston laatu. Ei tasatyönnöllä tarvita laskutaitoa.
- Anonyymi00007
Ei tarvi laskutaitoa mutta tasatyöntö taitoa tarvittaisiin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei tarvi laskutaitoa mutta tasatyöntö taitoa tarvittaisiin.
Kyllähän laskutaito on hyvä olla kuin myös kirjoitus ja -lukutaito.
- Anonyymi00012
Tasatyöntö on dog stylessä paikallaan, eller hur.
- Anonyymi00004
Suomen hiihtäjät eivät uskalla valittaa huonosta voitelusta.
- Anonyymi00008
Lähes joka hiihon jälkeenhän he antavat ymmärtää että suksissa vikaa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
Välineurheilua, ei jatkoon.
- Anonyymi00006
Hah hah.
- Anonyymi00010
Totuushan on että urheilija on se joka päättää millaisella pohjakuviolla ja mitä voiteita pohjassa on, päätöstä ei tee kukaan muu.
- Anonyymi00014
Minkkisellä taas takaa-ajossakin aivan sysisurkiat sukset, lopputili koko voiteluryhmällä heti !
Suvi Minkkinen otti Suomelle ronssia.
Montako niitä on jo meillä?
Hurrraaaaaa!- Anonyymi00015
Onko käet joskus männeet sirkkeliin ja oot kakssorminen.
- Anonyymi00016
Meillä? Mulla ei oo ainakaan yhtään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko käet joskus männeet sirkkeliin ja oot kakssorminen.
Yleensä käet eivät tule lähellekään sirkkelia sen melun takia! Yleensä sormettomat ovat esim. olleet pärehöylän kanssa tekemisessä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yleensä käet eivät tule lähellekään sirkkelia sen melun takia! Yleensä sormettomat ovat esim. olleet pärehöylän kanssa tekemisessä?
Vou ristus, sormetko pelkää kovaa ääntä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459