Oliko ystävänpäivätanssit onnistuneet vanhalla kansakoululla.
Kiva idea jatkoonkin.voisi olla vain hieman myöhenpi aloitusajankohta esim klo 17 alk
Jalalla koreesti
12
306
Vastaukset
- Anonyymi00002
Hyvin meni. Minä olin lähellä saada jatkoilla, mutta kun voidetta ei löytynyt mistään.
- Anonyymi00010
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00006
Hienoa kun järjestävät, lisää vaan iltapäivätansseja. Ystävänpäivänä oli vain liikaa tapahtumia, verotti varmaan kävijämääriä. Bingo lauantaille ja iltapäivätanssit sunnuntaille!!!
- Anonyymi00007
Eikö paikallisessa ilotalossa järjestetä mitään?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö paikallisessa ilotalossa järjestetä mitään?
Saarijärvellä ei ole ku tekarijengiläisten klubitalo
- Anonyymi00008
Seuraavat tanssit Saarijärven tapahtumiin, kaikki eivät lue "naamakirjaa"!! Tanssijoita Saarijärvellä kyllä riittää, kunhan mainokset ja puskaradio toimii. Tsemppiä yrittäjille!!
- Anonyymi00009
Teillä on Keski-Suomen vanhin ilotalo, jossa on joka päivä patjatansseja. Mene hyvä veteraani sinne virkistymään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Teillä on Keski-Suomen vanhin ilotalo, jossa on joka päivä patjatansseja. Mene hyvä veteraani sinne virkistymään.
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- Anonyymi00013
Kallis lippu, olisin mennyt konserttia kuuntelemaan jos ois ollut halvempi
- Anonyymi00014
Tekarijengiläisten kekkerit
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tekarijengiläisten kekkerit
Onko se sulta pois, pätkäjalka?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083