toista hyvin?
koetko tosiaan kohdelleesi
21
303
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En oikein ole asemassa, jossa voisin kohdella mitenkään.
- Anonyymi00011UUSI
Näin voisi sanoa.
- Anonyymi00012UUSI
Jos näkee toista voi kohdella joko hyvin tai huonosti.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä, anna palautetta, pyllysi täydeltä, senkin gorilla, ripuliapina.
T.no ei vaan. Hyvää Ystävänpäivää sulle, hyvin isotissikankkuiselle, erittäin hienolle aikuiselle läskipää tyttärelle, sinne erälle.
Hyvästi ihmiskunta, ikuisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=lRKxp6AZNqU- Anonyymi00005UUSI
tapa ittes hullu
- Anonyymi00003UUSI
Haluaisin kyllä. Ei ole yhteyttä ja tietoa toisen halusta. En rupea ahdistelijaksi.
- Anonyymi00004UUSI
En tietenkään sano etten olis sanonut pahasti
ja siinä sit loukannut. Oon ja monestikin vaikken ikinä olis halunnut loukata. - Anonyymi00006UUSI
Teen mitä haluun! m
- Anonyymi00010UUSI
Varo ettet joudu linnaan jos ihan rikollisia puuhia harrastat?? Ihan vaan sillä kysyn ku tiedän erään semmoisen joka käy täällä
- Anonyymi00007UUSI
Paremmin kuin hän minua.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä ,sanoin toiselle pahasti. Kadun sanoja. Mies sanoi vielä pahemmin. Ja ei kadu. Yritin mutta hän on jäärä ja piti päänsä,joten eritiet ollut 4kk.
Hän huoritteli syyttä, epäilyllä ei ollut katetta. - Anonyymi00009UUSI
Kyllä koen! Hänelle saattoi tulla yllätyksenä mun rohkeus tai sosiaalisuus/puheliaisuus. Olen hitaasti lämpeävä ja päästän harvoja lähelle.
- Anonyymi00013UUSI
Itseasiassa paremmin häntä kuin itseäni pitkän aikaa.
- Anonyymi00014UUSI
Taidat myös rakastaa häntä, muuta et uskalla tehdä mitään
- Anonyymi00018UUSI
Oliko viestisi ap:lle?
- Anonyymi00015UUSI
Jos kiinnostuksen kertominen on huonosti kohtelua niin sitten kyllä olen.
- Anonyymi00016UUSI
En. Oon ollu kamala. En kestä itseäni nyt.
- Anonyymi00017UUSI
Ketä kohtelit huonosti?
Olet varmaan nainen, kun ei miehet tuollaisia, vaikka mitä olisivat tehneet. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ketä kohtelit huonosti?
Olet varmaan nainen, kun ei miehet tuollaisia, vaikka mitä olisivat tehneet.Kaivattuni sai kaikki syyt niskoilleen. Vaikka tuskin liittyy mitenkään koko juttuun. Olen niin väsynyt siihen jatkuvaan kiusaamiseen sekä muutenkin elämässä nyt rankkaa että se nyt purkautui tänne ja irl vähän kaivattuunikin. Tuli vaan olo että kaikki on vaan minua vastaan hänkin ja haluaa mulle pahaa sekä ilkeillä. Joku romahdus. Joku pelko reaktio. Oon ihan liian herkkä nyt tänne.En mä halua selitellä. Tein väärin olisi pitänyt olla aikuisempi hävettää. Juu en ole mies.
- Anonyymi00019UUSI
Jotakin olisi voinut jäädä sanomatta ja ennen kaikkea tekemättä. Pieleen meni ja pahasti.
- Anonyymi00020UUSI
En oo ollut tekemisissä tai vaihtanut viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p626888Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3575978Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite543324Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293029Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1901562Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171298Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181026- 59978
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv1930Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m1897