nainen, kun et ole mun kanssa?
Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä
59
1612
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olin kaupassa pari tuntia.
- Anonyymi00053
Sama homma palstaäijä kuule, tukan tupeerasin, ykköset oli päällä ja kynkky, tarkoitan hymy herkässä. T naiselta
- Anonyymi00002
Yksinäisen naisen iltaa vietän...
- Anonyymi00003
Kuka olet joka kyselet?
- Anonyymi00004
Pari kaveria on käynyt kylässä, miestä. Jotain puuhailtu.
- Anonyymi00005
Meni ihan maku suhun kun olet niin tyrkky sekä lääppijä.
- Anonyymi00006
Vietän romanttista iltaa miesystäväni kanssa.
- Anonyymi00007
Nukkunut pitkään. Katsonut olymppialaisia ja hienoa naisten viesti. Mitallit kaulaan. Lätkää
🥅🏒 10 - 0 vai oliko 11 - 0 Italiaa vastaan. Sauna päälle ja rentoutunut, itse tehtyä pastaa ja pitzaa.
Kaverit kylään ja A.Le.Cog, Sandels, Koff long drink tropical kylmään. Huh, hah illanvietto käyntiin. - Anonyymi00008
Ei tämä päivä ole mitenkään eronnut muistakaan arkipäiväistä.
Olen lenkkeillyt ja käynyt kuntosalilla. Tehnyt ruokaa ja katsonut TV. Siivoillut ja lepäillyt.
Mitä itse olet tehnyt? - Anonyymi00009
Kenties hän on naimassa jotain toista jos ei kerran ole sun kanssa
- Anonyymi00020
Juurikin näin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juurikin näin.
Sitten on.
- Anonyymi00052
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juurikin näin.
Onpa jännä, että sinä misogyyninen melkein ihminen löydät tällä tavalla konsensuksen aloittajaäijän juontamisen suhteen. T
- Anonyymi00010
Tuusulan järvellä luistelemassa ja retkiluistelu reitti luisteltu aurinkoisessa ilmassa. Retkiluistelu reitillä ollut Turusta asti luistelijoita kun siellä ei mitäön tälläistä siellä kuulemma.
- Anonyymi00011
Katon telkkua ja käyn välillä täällä...
- Anonyymi00012
Pesen pyykkiä
- Anonyymi00013
Siivoillut, käynyt kaupassa, katsonut viestihiihdon ja osin lätkää. Lukenut, soittanut ystäville ja muutakin (pianoa). Nyt juuri syön hedelmiä. Kohta menen nukkumaan.....
- Anonyymi00014
J anne tulee juuri hoitamaan iltatoimia..
- Anonyymi00018
HYVÄ!👏👏👏👏👏👏👏
- Anonyymi00023
Kotona vai ?
- Anonyymi00024
Hoitakoon perhettään kotona. Muut hommat muualla.
- Anonyymi00050
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hoitakoon perhettään kotona. Muut hommat muualla.
Onko tämä karaktääri jonka olet tänne id..tarkoitan todella hyväntahtoisten ihmisten iloksi luonut nyt gubbe se njallukka?
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Onko tämä karaktääri jonka olet tänne id..tarkoitan todella hyväntahtoisten ihmisten iloksi luonut nyt gubbe se njallukka?
Margariittaan kuuluu muuten sekä tequila että suolattu reunus
- Anonyymi00015
Nain poikkista tietty!!
- Anonyymi00016
Ahminut sarjoja ja leffoja pitkin päivää.
- Anonyymi00059
Territory
Maailman suurin karjatila jää ilman yksiselitteistä jatkajaa ja kilpailevat tahot aloittavat sukupolvia kestävän taiston. Kuin Yellowstone ja Dynastia samassa sarjassa. Netflix, 2024 6 jaksoa - Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Territory
Maailman suurin karjatila jää ilman yksiselitteistä jatkajaa ja kilpailevat tahot aloittavat sukupolvia kestävän taiston. Kuin Yellowstone ja Dynastia samassa sarjassa. Netflix, 2024 6 jaksoaTullut uutta mukaan joukkoon ....
Un Familiar
2026, 6 jaksoa
Meret ja Simon ovat onnellinen pari, joilla on yhteinen ravintola ja pian 16 - vuotias tytär.
Sitten peitetarina paljastuu ja pakomatka alkaa. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tullut uutta mukaan joukkoon ....
Un Familiar
2026, 6 jaksoa
Meret ja Simon ovat onnellinen pari, joilla on yhteinen ravintola ja pian 16 - vuotias tytär.
Sitten peitetarina paljastuu ja pakomatka alkaa.Verenperintö
Harlan Cobenin kirjoittamien jännärien ystäviä hemmoteltiin alkuvuodesta 2026, kun Verenperintö (Run Away) saapui rytinällä Netflixiin. Uutuussarjassa kadonnutta Paige-tytärtä etsivä Simon sotkeutuu mittavaan murhatutkintaan, jossa käänteitä ja yllätyksiä piisaa jokaiselle jaksolle. Osa tarinankerronnallisista ratkaisuista voi vaatia hieman pään rapsimista, mutta vyyhti sekä toiminnallinen ote pitävät otteessaan.
Kausia Netflixissä: 1 - Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Territory
Maailman suurin karjatila jää ilman yksiselitteistä jatkajaa ja kilpailevat tahot aloittavat sukupolvia kestävän taiston. Kuin Yellowstone ja Dynastia samassa sarjassa. Netflix, 2024 6 jaksoaTerapiaa ja tunnetta (Yle Areena)
Kuva: Yle
Loppuvuonna ilmestyneen ruotsalaisen minisarjan kuusi puolen tunnin jaksoa ahmii nopeasti. Sarjassa psykologi Nisse menettää epäonnisesti työnsä ja päätyy muuttamaan Tukholmasta pikkukaupunkiin. Elämä lyö lyötyä, mutta sitten rautakaupassa tulee vastaan Rebecka. Kun Rebecka päätyy puolisoineen Nissen vastaanotolle, sopan ainekset ovat kasassa. Hurrikomediaa.
Gagnef terapiaa ja tunnetta
Areena - Anonyymi00063
The Night Agent
Kausi 3 tulossa Netflixiin
Campbellien ja FBI:n välistä yhteyttä tutkiva Peter joutuu pakomatkalle Rosen kanssa. Pitää löytää kiintolevy ja lisää vastsuksia.
- Anonyymi00017
Aloitus on varmaan sellaiselle naiselle jonka kanssa on jonkinlainen palstan ulkopuolinen yhteys.
- Anonyymi00022
Ei kiinnosta koko tyyppi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei kiinnosta koko tyyppi.
Onks vastaus tyypiltä?
- Anonyymi00019
Vietämme ystäväni kanssa iltaa ja katsonme toistemme vanhenemista.
- Anonyymi00045
Vanhenetteko siis ihan jo silmissä.
- Anonyymi00021
En kerro!
- Anonyymi00025
No onhan sulla pepsi, kuka sitten lienee. Mihin sä minua tarvitset?
- Anonyymi00026
Kidun kotona yksin tuskissani ja ootan loppua
- Anonyymi00027
Et oo yksin, hyvää Ystävänpäivää, senkin peräreikä.
T.sulle
https://m.youtube.com/watch?v=IUsvRaRk9Fs - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
T.sulle
https://m.youtube.com/watch?v=IUsvRaRk9FsKyllä mä oon yksin.
Kiitos, sinne myöhässä hyvää ystävänpäivää.
Tai vaik valmiiks tuleviin kun en toivota enää. - Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
T.sulle
https://m.youtube.com/watch?v=IUsvRaRk9FsKauppiaat omia toimintatapoja si?
- Anonyymi00049
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kauppiaat omia toimintatapoja si?
Niin en osaa sanoa muuta tähän aprikointiisi kuin sen, että sellainen reikä on varmuudella palstasedälläkin. Ei kannata avata linkkiä esim sen toteamiseen eikä kyllä muutenkaan, ei ole esim seksyä tyttöä linkin takana vaikka lupaa. Muistanette ko spämmin
- Anonyymi00028
Kolaa, sipsei ja karkkii... iha parasta vartalonhallintaa.
- Anonyymi00029
Niin se pysyy hallinnassa 👍
- Anonyymi00032
Se ei taida kuulua kenellekään.
- Anonyymi00033
Olin keikalla.
- Anonyymi00034
Mitä kuuntelemassa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä kuuntelemassa?
Esiintymässä olin.
- Anonyymi00064
Anonyymi00037 kirjoitti:
Esiintymässä olin.
Nice 👍🤟
- Anonyymi00035
Käyny jäällä kävelemässä ja grillaamassa makkaraa. Katsonut olympialaisia myös. Kaivannut toista siihen vierelle jolle voisi hellyyttä ja lämpöä näyttää. Joka lähtis sinne jäälle myös.
- Anonyymi00036
Nyt luulen etten ole tunnistanut viestejäsi...luulin että olet muualla
- Anonyymi00040
On se ihme, ettei meitä yksinäisiä miehiä ja naisia saada yhteen!
- Anonyymi00041
Ei kiinnosta.
- Anonyymi00042
Olin kotona yksin...TV ja areena...Hyvää ystävän päivää...
- Anonyymi00057
Jussi tapaa Mallorcan lomamatkallaan entisen tyttöystävänsä, joka petti tämän jalokiviryöstön jälkeen kaksitoista vuotta sitten. Tilanteen mutkikkuutta lisää Jussin vaimo Lena, joka tuntee vetoa suomalaiskokki Samuliin. Vuodelta 2000 hyvä vai menettelee
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jussi tapaa Mallorcan lomamatkallaan entisen tyttöystävänsä, joka petti tämän jalokiviryöstön jälkeen kaksitoista vuotta sitten. Tilanteen mutkikkuutta lisää Jussin vaimo Lena, joka tuntee vetoa suomalaiskokki Samuliin. Vuodelta 2000 hyvä vai menettelee
https://youtu.be/4UJgLJNjIpY?si=uMrWD3sWeYQgS8xK
Silloin sai arvostelua alakanttiin mutta klassikko mikä klassikko
- Anonyymi00043
Okei...
- Anonyymi00048
Vastasitko näsäviisas tuohon yläpuolella olevaan palstaäijän monologiinsa kirjoittamaan täytekommenttiin tämän okein? Onko huonoja kokemuksia jos viisastelee suoraan näihin huuhaaprovoihin?
- Anonyymi00055
Kyläilin äitin luona.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024898Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1582814Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912399- 361578
- 481554
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461530- 861372
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101105Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1571090MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141032