onko helareitten ylipäälikkö

Anonyymi-ap

saalem saatana uskossa persoonalliseen jeesuksen vai onko hän vain demoni koira

39

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

siis pastori saatana

• Anonyymi00002

Sapatisti oikeasti.

Kannattaa sapattia ja kansanmurhaa.

• Käy kuuntelemassa, niin tajuat, että se on itse Jeesus.

• Anonyymi00003

mua sanottiin jeesukseksi jo aikaisemmin enkä pitänyt siitä joku sano etten ole jeesus kuka oli oikeessa

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

mua sanottiin jeesukseksi jo aikaisemmin enkä pitänyt siitä joku sano etten ole jeesus kuka oli oikeessa

olenko siis maailmaan tullut vapahtaja

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

olenko siis maailmaan tullut vapahtaja

mulla on valta julistaa synnit anteeksi kuka uskoo minuun pelastuu siis olen vapahtaja saalemilla ei ole valtaa julistaa syntejä anteeksi koska se on koira

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

mulla on valta julistaa synnit anteeksi kuka uskoo minuun pelastuu siis olen vapahtaja saalemilla ei ole valtaa julistaa syntejä anteeksi koska se on koira

Sapatisti herjoineen aivan varmasti.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sapatisti herjoineen aivan varmasti.

Mistä hullujenhuoneelta kirjoittelet?

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei oliea Jeesus tule lupailemaan ja julistamaan syntiämme anteeksi, vaan hakemaan meidät omansa pois, luokseen.

• Anonyymi00009

Tuo saalemisti on ollut alkujaan vl, eikä "helluntailaiseksi" kääntyessään itse asiassa muuttunut juuri lainkaan, ainoastaan tekeytyi hellariksi. Huomaan vaikka silmät ummessa, ettei hänessä ole aitoa "helluntaihenkeä", on aidan ali lammastarhaan kömpinyt mikä lie peto. Aitoja eläinsusiakin arvostan enemmän kuin tuota lipevää ihmispsykopaattia.

Olen itse (pikkulapsesta pakolla) kasvatettu helluntailaisuudessa (sen monien nk. uskovaisten rikosuhri) ja huomaan saalemin puheista, että joko helluntailaisuus on Helluntaikirkon myötä todella täysin muuttanut opetuksiaan, tai sitten tuo "saaleminpastori" ei lainkaan edusta helluntailaisuutta. Hänen kirjoituksensa eivät ole ainakaan alkuperäistä nk. herätysliike-helluntailaisuutta vaan jotain ihan muuta.

Helluntaikirkko itse tosin on n. 1990-luvulta lähtien ollut useille eri rikoksille, pääasiassa talousrikoksille perustettu, eikä siihen kuuluva voi pelastua, sillä sellainen, heihin kuuluva, antaa tukensa noille rikoksille ja itsekin nauttii niiden hedelmistä. Helluntaikirkko ei voi enää edes tehdä parannusta, sillä valtaosa sen rikosuhreista on jo kuolleet, joten anteeksiantamustakaan ei voi enää olla.

Hepr. 10: 26-31
      26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
      27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
      28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
      29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
      30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
      31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

Olisi kovasti kätevää "saada anteeksi" mutta samalla pitää kymmeniltätuhansilta helluntaiherätysläisiltä uskovilta kavallettu / varastettu omaisuus.

Minäkin olen enemmän (ainakin wanhan ajan) "helluntailainen" kuin tuo huijari.

• Anonyymi00025

Kyllä synnit saa anteeksi, kun tunnustaa synnit.
        Ps 51 : 6
        "Sinua ainoata vastaan minä olen syntiä tehnyt ", sanoo David. Siis synti on itse-asiassa Jumalaa vastaan tehty.
        Tietysti täytyy selvittää asia ihmisten kanssa, mutta jos heitä ei enää ole.......

• Anonyymi00010

Saalen ,demonipesä on varmasti sapatisti herjoineen. Kannattaa sapattia ja kansanmurhaa.

• Anonyymi00011

Voi olla sapatisti, muttei silti tunne lainkaan juutalaisuutta. Tämä tuli joskus aiemmin ilmi jossain kiistassa, en enää muista mitä hän silloin pokkana väitti. Jotkut suomalaiset ovat kehitelleet omia, muka "messiaanisia" ryhmiä ja kuuntelevat joitain heitä huijaavia ja rahastavia kristittyjen vastaisia, muka "juutalaismessiaanisia" opettajiaan.

Juutalainen ei voi olla vain osittain tai valikoiden mitä juutalsisuudesta haluaa noudattaa. Joko on "täysin juutalainen" tai ei ole juutalainen lainkaan. Juutalaisuus on aktiivisesti kristittyjä vihaava, toimiva, antikristillinen, talmudistinen uskonto ja kulttuuri. Jokainen juutalaisuuteen kääntyvä joutuu rituaalissaan kiroamaan Jeesuksen ja Hänen seuraajansa. Tämä on juutalaisuutta.

Kerran tuli ohjelmaa Israelin Jad Hasmonan "suomalaismessiaaniselta" "kibbutsilta". Siellä asuvat juutalaismessiaaniset sanoivat, että "kristityt ovat vihollisiamme, mutta suomalaiset messiaaniset ystäviämme".

Joten Jeesusta silti edes jonkinlaisena herranaan tunnustava ei ole juutalainen lainkaan. Hän on "kääntyessään" huijannut myös juutalaisia, eli ei ole rehellinen suuntaan eikä toiseen: ei juutalaisia, eikä kristittyjä kohtaan. On julkisesti synagoogassa kironnut Jeesuksen, silti tekopyhästi on muka "messiaaninen". Tällaista joukka nuo ovat.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voi olla sapatisti, muttei silti tunne lainkaan juutalaisuutta. Tämä tuli joskus aiemmin ilmi jossain kiistassa, en enää muista mitä hän silloin pokkana väitti. Jotkut suomalaiset ovat kehitelleet omia, muka "messiaanisia" ryhmiä ja kuuntelevat joitain heitä huijaavia ja rahastavia kristittyjen vastaisia, muka "juutalaismessiaanisia" opettajiaan.

Juutalainen ei voi olla vain osittain tai valikoiden mitä juutalsisuudesta haluaa noudattaa. Joko on "täysin juutalainen" tai ei ole juutalainen lainkaan. Juutalaisuus on aktiivisesti kristittyjä vihaava, toimiva, antikristillinen, talmudistinen uskonto ja kulttuuri. Jokainen juutalaisuuteen kääntyvä joutuu rituaalissaan kiroamaan Jeesuksen ja Hänen seuraajansa. Tämä on juutalaisuutta.

Kerran tuli ohjelmaa Israelin Jad Hasmonan "suomalaismessiaaniselta" "kibbutsilta". Siellä asuvat juutalaismessiaaniset sanoivat, että "kristityt ovat vihollisiamme, mutta suomalaiset messiaaniset ystäviämme".

Joten Jeesusta silti edes jonkinlaisena herranaan tunnustava ei ole juutalainen lainkaan. Hän on "kääntyessään" huijannut myös juutalaisia, eli ei ole rehellinen suuntaan eikä toiseen: ei juutalaisia, eikä kristittyjä kohtaan. On julkisesti synagoogassa kironnut Jeesuksen, silti tekopyhästi on muka "messiaaninen". Tällaista joukka nuo ovat.

On jotain tuollaista, huomaa suhteesta lakiin ja juutalaisiin.

Täydellinen harhaoppinen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kristityt näkevät Jumalan lait toisin kuin juutalaiset. Lisänä on sitten vielä Mooseksen omat lait.

Koska kyseisiä lakeja on kenenkään mahdoton täysin täyttää, juutalaiset ovat keksineet laille kiertotiet. Esim: jokin heidän lakinsa käskee ortodoksijuutalaisen naisen ajella päänsä jotakuinkin kaljuksi. Mutta: kyseinen laki "ei kiellä naista käyttämästä peruukkia".

"Oikea juutalainen" kuitenkin toimii juuri noin. Kaikkien muidenkin, satojen käskyjen ja kieltojen viidakossa.

Jumalaako tuossa huijataan?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kenestä puhutte? Pinnasängystä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kenestä puhutte? Pinnasängystä?

Näethän itsekin ylempää, että kysymys ja vastaukset ovat koskien henkilö saaleminpastoria.

• Anonyymi00026

Ei ne tietääkseni sapattia kannata.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Näethän itsekin ylempää, että kysymys ja vastaukset ovat koskien henkilö saaleminpastoria.

Jos Saalemin pastori on se ketä ajattelen, niin hän on lämminsydäminen. Ei sen harhaoppisempi kuin Helluntaikirkko, jonka johtokauriit johtavat kirkkoa ekumeniaan, joka on Porttokirkon siemen.

• Anonyymi00014

Kyllä demonipesästä näkee heti mikä harhaoppinen höpöttäjä ja hejaaja on, ilman hengen erottamisen armolahjaa.

• Anonyymi00015

Yleinen, vitsaileva höpötys ja kristinuskoisten herjaaminen on jo yli satavuotinen helluntailaisuuden eräänlainen sivutuote.

Helluntailaisuudessa oli alkujaan myös ihan vakavamielistäkin pyrkimystä ja opetusta nk. "pyhityselämään", mutta sitten oli ne suoraan kaduilta tempaistut, haitaria soittaneet tyhjäpäät, entiset puliukot ja huumeden käyttäjät, jotka suuressa arvonnousussaan korottivat itseään pilkkaamalla pääasiassa luterilaista kirkkoa. Myös seurakuntien monet johtajat (kuten E.I. Manninen ja K. Antturi) pilkkapuheillaan levittivät tuota amerikalaista tapaa: "Meidän pesuaineemme puhdistaa paremmin kuin tuo toinen, suositumpi pesuaine, joka onkin aivan ö-tuote..."

Helluntai-"herätys" tuntuu niillä jo olevan täysin hylättyä hengelisyyttä, kyseessä on enää vain entisen herätysliikkeen raunioilla majaa pitävät viihdeuskontoiset taloushuijarit. Ei enää minkäänlaista, syvällistä annettavaa.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Yleinen, vitsaileva höpötys ja kristinuskoisten herjaaminen on jo yli satavuotinen helluntailaisuuden eräänlainen sivutuote.

Helluntailaisuudessa oli alkujaan myös ihan vakavamielistäkin pyrkimystä ja opetusta nk. "pyhityselämään", mutta sitten oli ne suoraan kaduilta tempaistut, haitaria soittaneet tyhjäpäät, entiset puliukot ja huumeden käyttäjät, jotka suuressa arvonnousussaan korottivat itseään pilkkaamalla pääasiassa luterilaista kirkkoa. Myös seurakuntien monet johtajat (kuten E.I. Manninen ja K. Antturi) pilkkapuheillaan levittivät tuota amerikalaista tapaa: "Meidän pesuaineemme puhdistaa paremmin kuin tuo toinen, suositumpi pesuaine, joka onkin aivan ö-tuote..."

Helluntai-"herätys" tuntuu niillä jo olevan täysin hylättyä hengelisyyttä, kyseessä on enää vain entisen herätysliikkeen raunioilla majaa pitävät viihdeuskontoiset taloushuijarit. Ei enää minkäänlaista, syvällistä annettavaa.

Eikö kristityn tehtävä ole saarnata Jeesuksen suuruutta juuri tieltä harhautuneille, kuten "rantaremmiläisille", joilla usein on suurempi veto sydämessään Pojan syliin, mitä omasta mielestään ns. valmiit uskovaiset.

Se on juuri sitä vaivan- näköä tuoda uskomattomia Jeesuksen ristin juurelle.

• Anonyymi00018
        pinnasänky kirjoitti:

Eikö kristityn tehtävä ole saarnata Jeesuksen suuruutta juuri tieltä harhautuneille, kuten "rantaremmiläisille", joilla usein on suurempi veto sydämessään Pojan syliin, mitä omasta mielestään ns. valmiit uskovaiset.

Se on juuri sitä vaivan- näköä tuoda uskomattomia Jeesuksen ristin juurelle.

Helluntailaiset eivät julista Jeesusta vaan itseään.

• Anonyymi00019

Pinna kirjoittaa asiaa!

• On, Herra Jeesus, jota Sinulla ei ole, koska kirjoitat Kuninkaan pienellä alkukirjaimella.

• Anonyymi00020

Demonipesä ja salakavala sapatisti, jolla ei ole mitään tekemistä helluntalaisuuden kanssa, vaan haluaa vain sen varjossa herjata, vaikka kanattaa sapattia sekä kaikkea siihen liittyvää vaikka ei tuo sitä korostetusti esille. Se paistaa kuitenkin teksteistä läpi, miten nojaa lakiin ja juuri lakihenkisyys se saa ihmisen herjaamaan. Ei Pyhä Henki.

• Anonyymi00022

Nykypäivänä ei enää tiedä mikä on helluntailaisuutta ja mikä ei. Helluntailiike laajemmin käsitettynä on enemmän kuin rajoitettu "helluntailaisuus" jolla aiemmin tarkoitettiin ainoastaan Suomen Helluntaiherätykseen kuuluvia nk. paikallisseurakuntia.

"Helluntaikirkko" synnytettiin helluntailaisuuteen nk. sisäkautta, eli se muutamien, talousrikollisten "saarnaajien", sittemmin muka "pastorit", toimesta luotiin Helluntaiherätyksen sisälle. Näin tämä "Helluntaikirkko" pystyi selittämään itsensä kuin osaksi Helluntaiherätystä, jonka toimintatapoja ja opetuksia se kuitenkin vastusti. Se vain "virallisti" itse itsensä ja siirsi välittömästi itselleen kaiken sen Suomen Helluntaiherätyksen miljardiomaisuuden, jonka se seurakuntiensa rikollisten viranomaisten tuella ja neuvoissa vain kykeni.

Rikosuhrit, alkuperäistä helluntaiuskoa tunnustavat syyllistettiin ja heille annettiin porttikieltoja omiin seurakuntiinsa jotka olivat itse rakentaneet ja jopa aiempina johtajina toimineet! Mm. koko herätysliikkeen yhden perustajajäsenen, E.I. Mannisen saarnaajapoika Veikko M. sai porttikiellon Hgin Saalemiin. Tämä porttikielto myöhemmin purettiin.

Alkuperäis-helluntaiherätysläiset perustivat pienen Helluntaikansa ry:n. Valtaosa helluntailaisista kielsivät uskonsa ja liittyivät uuteen viihdeuskonto-Helluntaikirkkoon, jonka toiminnan ja pinnalliset opit muinaiset aitohelluntailaiset taatusti kieltäisivät, jos vielä eläisivät.

Täällä kirjoittava saalemisti edustaa tuota uutta, Prkleen Helluntaikirkkoa kaikkine valheineen, rikoksineen ja eksytyksineen ja minulla on hyvä arvaus kuka tuon hepun on suorastaan pakko olla. Mahd. kuulin häntä jo aikoinaan Saalemissa ja kyseinen jätkä oli jo tuolloin pihalla uskosta kuin musta lumiukko. Psykopaatiksi en häntä tuolloin arvannut.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Nykypäivänä ei enää tiedä mikä on helluntailaisuutta ja mikä ei. Helluntailiike laajemmin käsitettynä on enemmän kuin rajoitettu "helluntailaisuus" jolla aiemmin tarkoitettiin ainoastaan Suomen Helluntaiherätykseen kuuluvia nk. paikallisseurakuntia.

"Helluntaikirkko" synnytettiin helluntailaisuuteen nk. sisäkautta, eli se muutamien, talousrikollisten "saarnaajien", sittemmin muka "pastorit", toimesta luotiin Helluntaiherätyksen sisälle. Näin tämä "Helluntaikirkko" pystyi selittämään itsensä kuin osaksi Helluntaiherätystä, jonka toimintatapoja ja opetuksia se kuitenkin vastusti. Se vain "virallisti" itse itsensä ja siirsi välittömästi itselleen kaiken sen Suomen Helluntaiherätyksen miljardiomaisuuden, jonka se seurakuntiensa rikollisten viranomaisten tuella ja neuvoissa vain kykeni.

Rikosuhrit, alkuperäistä helluntaiuskoa tunnustavat syyllistettiin ja heille annettiin porttikieltoja omiin seurakuntiinsa jotka olivat itse rakentaneet ja jopa aiempina johtajina toimineet! Mm. koko herätysliikkeen yhden perustajajäsenen, E.I. Mannisen saarnaajapoika Veikko M. sai porttikiellon Hgin Saalemiin. Tämä porttikielto myöhemmin purettiin.

Alkuperäis-helluntaiherätysläiset perustivat pienen Helluntaikansa ry:n. Valtaosa helluntailaisista kielsivät uskonsa ja liittyivät uuteen viihdeuskonto-Helluntaikirkkoon, jonka toiminnan ja pinnalliset opit muinaiset aitohelluntailaiset taatusti kieltäisivät, jos vielä eläisivät.

Täällä kirjoittava saalemisti edustaa tuota uutta, Prkleen Helluntaikirkkoa kaikkine valheineen, rikoksineen ja eksytyksineen ja minulla on hyvä arvaus kuka tuon hepun on suorastaan pakko olla. Mahd. kuulin häntä jo aikoinaan Saalemissa ja kyseinen jätkä oli jo tuolloin pihalla uskosta kuin musta lumiukko. Psykopaatiksi en häntä tuolloin arvannut.

Helluntaiherätyksestä jo aikoinaan erosi tai erotettiin erilaisia, omaa bisnestä vetäneitä, itse itseään korottaneita huijari-"saarnaajia". Myös nämä perustivat omien oppiensa tueksi helluntailaisuutta muistuttavia, pieniä huijauspuljujaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Milloin muka Veikko Manninen olisi saanut porttikiellon Saalemiin. En usko. Ainoa mahdollisuus olisi ehkä ollut Helluntaikansan perustaminen. Siinäkin oli johtotähtenä Heikki Lahti, ei Manninen.
        Kyllä Helluntaikirkko perustuu Jumalan sanaan. Ei niillä muuta erikoista ole, ainoa on se, että tietääkseni ottavat uskovien lapset seurakunnan jäseniksi. Mutta sitten heidän pitäisi ymmärryksen iässä tehdä omakohtainen ratkaisu.
        Toinen on se, että Helluntaikirkon johtajat johtavat kirkkoa ekumeniaan, Porttokirkkoon.
        Olin kerran läsnä Helluntaikirkon tilaisuudessa, jossa otettiin nuoria seurakuntaan, Ei heiltä kysytty, milloin tulit uskoon, ja miten. Kysyttiin vain, milloin olit kasteella.
        Ennen, kun Helluntaikirkkoa ei vielä ollut, kysyttiin, milloin ja miten tulit uskoon, lyhyesti.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Helluntaiherätyksestä jo aikoinaan erosi tai erotettiin erilaisia, omaa bisnestä vetäneitä, itse itseään korottaneita huijari-"saarnaajia". Myös nämä perustivat omien oppiensa tueksi helluntailaisuutta muistuttavia, pieniä huijauspuljujaan.

Tunsin yhden, joka erotettiin , mutta ei hän tehnyt mitään omaa "oppia". Hänen oppinsa perustui Jumalan sanaan. Hän oli seurakunnan mielestä kuriton, kun johti kokouksissaan ja käytti siihen seurakunnan kuoroa. Siis hän hajotti seurakuntaa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tunsin yhden, joka erotettiin , mutta ei hän tehnyt mitään omaa "oppia". Hänen oppinsa perustui Jumalan sanaan. Hän oli seurakunnan mielestä kuriton, kun johti kokouksissaan ja käytti siihen seurakunnan kuoroa. Siis hän hajotti seurakuntaa.

Ei rakentanut vaan hajotti.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Milloin muka Veikko Manninen olisi saanut porttikiellon Saalemiin. En usko. Ainoa mahdollisuus olisi ehkä ollut Helluntaikansan perustaminen. Siinäkin oli johtotähtenä Heikki Lahti, ei Manninen.
        Kyllä Helluntaikirkko perustuu Jumalan sanaan. Ei niillä muuta erikoista ole, ainoa on se, että tietääkseni ottavat uskovien lapset seurakunnan jäseniksi. Mutta sitten heidän pitäisi ymmärryksen iässä tehdä omakohtainen ratkaisu.
        Toinen on se, että Helluntaikirkon johtajat johtavat kirkkoa ekumeniaan, Porttokirkkoon.
        Olin kerran läsnä Helluntaikirkon tilaisuudessa, jossa otettiin nuoria seurakuntaan, Ei heiltä kysytty, milloin tulit uskoon, ja miten. Kysyttiin vain, milloin olit kasteella.
        Ennen, kun Helluntaikirkkoa ei vielä ollut, kysyttiin, milloin ja miten tulit uskoon, lyhyesti.

No, tuossapa tuo lyhyesti. Helluntaikirkko ei ole koskaan ollut edes nimeksikään "uskovien seurakunta" kuten oli Helluntaiherätys, ainoastaan uudestisyntymättömien, jumalattomien (uudelleen-)kastettujen seurakunta. Helluntaikirkon lavalla on nähty monenlaista lihallista tanssiesitystä, jopa lasten hyväksikäyttöä (mies-"pastori" pussaili lapsia suulle ja jolle "srk" nauroi ja taputti).

>>Milloin muka Veikko Manninen olisi saanut porttikiellon Saalemiin. En usko. Ainoa mahdollisuus olisi ehkä ollut Helluntaikansan perustaminen. Siinäkin oli johtotähtenä Heikki Lahti, ei Manninen.<<

Minäkään en "usko". Minä tiedän.

Sinulta on jäänyt jotain oleellista huomaamatta. Ehkä Helluntaikirkko itse ei ole näitä rikoksiaan "seurakuntalaisilleen" kertonut, ainoastaan syyllistänyt Helluntaikansaa. Syy todellakin oli Veikon toiminta Helluntaikansassa eli uskoltaan alkuperäisessä Suomen Helluntaiherätyksessä. Varmaan Heikki L:llakin oli porttikielto, mutta hän ei ollut koskaan Hgin Saalemiin kuulunutkaan, toimi jossain Hämeessä, muistaakseni. Oli muist. toiminut aiemmin mm. ent. Katinalan Raamattuopiston eräänä johtijista.

Kun Katinala myytiin ja työntekijöiden verellä rakennutettiin Lehijärven opistoalue, sen johtajana toimi tuleva Helluntaikirkko-"pastori" Onni Haapala. Sillä ei tietenkään voinutkaan olla siunausta, joten Helluntaikirkko siirtyikin sittemmin hallitsemaan tulevaa Keuruun "Iso Kirjaa".

Veikko oli eräs Hgin Saalemin entisistä johtajista, koko seurakunnan rakentajista. En tiedä Helluntaikirkon perustajissa yhtäkään Hgin Saalemissa pitkää työtä tehnyttä, jos tiedät, kerro. Helluntaikirkkovarkaat eivät siis päästäneet Veikkoa enää "omaan kotiinsakaan".

• Anonyymi00021

On hyvä pitää mielessä että lopputilillä joudumme jokainen olemaan ja siellä avataan kirjat !

Jokainen helluntain jyrsijäkin pääsee kuulemaan oikean tuomion jyrsinnöistään.

• Anonyymi00024

Näin helluntailaiset ovat aina uhkailleet uskonnonuhrejaan, pyrkien vaientamaan kaiken arvostelun ja totuuden kertomisen heistä. Tämäkin on todiste.

• Anonyymi00033

Ei demonipesällä ole mitään tekemistä helareiden kanssa, vaan harrastaa aivan oma herjaamistaan sapatismin varjossa. Huomionhakua sillä että on ilkeä ja vastenmielinen esitys. Ei kuuluu uskovan kuvaan.

• Anonyymi00034

Ok. Hän kuitenkin on nimennyt itsensä "saalemin pastoriksi", tosin "-ko" -lisäyksellä, joka merkitsee kysymystä. "Saalem" on ainakin ollut yleinen nimi helluntaiseurakunnilla, en tiedä montako on Suomessa.

Ei nuo "pastorin" puheet kuitenkaan ainakaan entisen Helluntaiherätyksen opetusten (heillä ei ollut "oppia" vaan "opetuksia") mukaisia ole, tämän itsekin näen. Itse tunnen tuon ent. herätysliikkeen, voisi sanoa, jotakuinkin hyvin, ellei suorastaan täysin. Nykypuljusta en tiedä muuta kuin mitä vanhemmiltani myöhemmin kuulin ja etenkin, mitä täällä netissä olen valitettavasti joukkioon tutustunut. Mutta entisiä helluntaiopetuksia nämä eivät todellakaan edusta.

Huijausta, erilaista rikollisuutta, USA:n jo aivan avointa, poliittista sotapolitiikkaa, "Trump on messias", harhaoppeja ja okkultismia. Tätä selvästikin on tuo Prkleen luomus, "Helluntaikirkko", kaikkine kylkiäisineen.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ok. Hän kuitenkin on nimennyt itsensä "saalemin pastoriksi", tosin "-ko" -lisäyksellä, joka merkitsee kysymystä. "Saalem" on ainakin ollut yleinen nimi helluntaiseurakunnilla, en tiedä montako on Suomessa.

Ei nuo "pastorin" puheet kuitenkaan ainakaan entisen Helluntaiherätyksen opetusten (heillä ei ollut "oppia" vaan "opetuksia") mukaisia ole, tämän itsekin näen. Itse tunnen tuon ent. herätysliikkeen, voisi sanoa, jotakuinkin hyvin, ellei suorastaan täysin. Nykypuljusta en tiedä muuta kuin mitä vanhemmiltani myöhemmin kuulin ja etenkin, mitä täällä netissä olen valitettavasti joukkioon tutustunut. Mutta entisiä helluntaiopetuksia nämä eivät todellakaan edusta.

Huijausta, erilaista rikollisuutta, USA:n jo aivan avointa, poliittista sotapolitiikkaa, "Trump on messias", harhaoppeja ja okkultismia. Tätä selvästikin on tuo Prkleen luomus, "Helluntaikirkko", kaikkine kylkiäisineen.

Sehän nyt selvääkin selvempää tyhmemmällekin, että on piilosapatisti, joka herjaamalla aiheuttaa vain hämennystä eikä tuo esille mitään hyvää. Kannattaa sapattia sekä kaikkia itä Israel tekee. Trumppiakaan siihen on turha sotkea, ei ole oikeasti mitään uskonelämää siihen puuttuminen.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sehän nyt selvääkin selvempää tyhmemmällekin, että on piilosapatisti, joka herjaamalla aiheuttaa vain hämennystä eikä tuo esille mitään hyvää. Kannattaa sapattia sekä kaikkia itä Israel tekee. Trumppiakaan siihen on turha sotkea, ei ole oikeasti mitään uskonelämää siihen puuttuminen.

Sapatti: päivä jolloin Jumala lepäsi, ei toiminut.

Sapatti on kaikkien Kristus- ja kristinuskon kielteisten vastustajien juhla: juutalaisten, noitien, adventisten...

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sapatti: päivä jolloin Jumala lepäsi, ei toiminut.

Sapatti on kaikkien Kristus- ja kristinuskon kielteisten vastustajien juhla: juutalaisten, noitien, adventisten...

Päsiäislauantaina Kristus oli kuollut ("Jumala lepäsi"). Vieraili Tuonelassa. Tätä noidat juhlivat: kuollutta Jumalaa. Sapatti on kuoleman päivä.

Sunnuntai taas julistaa Jeesuksen ylösnousemusta, elämää.
        Pääsiäinen samoin: sovitustyötä, ylösnousemusta.
        Kristinusko on "pääsiäisuskonto", elämän usko ja uskonto.

Helluntalaisuus taas korostaa helluntaipäivän tapahtumia ja jonka pyhät tapahtumat ovat vapaamuurarien toimesta muuttaneet monenlaiseksi noituudeksi ja okkultismiksi. Heissä on eri henki kuin kristityissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19647
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6640
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6296
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6075
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5929
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5821
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5235
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4950
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4290
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3900
    Aihe