onko helareitten ylipäälikkö

Anonyymi-ap

saalem saatana uskossa persoonalliseen jeesuksen vai onko hän vain demoni koira

18

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

siis pastori saatana

• Anonyymi00002
      UUSI

Sapatisti oikeasti.

Kannattaa sapattia ja kansanmurhaa.

• UUSI

Käy kuuntelemassa, niin tajuat, että se on itse Jeesus.

• Anonyymi00003
        UUSI

mua sanottiin jeesukseksi jo aikaisemmin enkä pitänyt siitä joku sano etten ole jeesus kuka oli oikeessa

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

mua sanottiin jeesukseksi jo aikaisemmin enkä pitänyt siitä joku sano etten ole jeesus kuka oli oikeessa

olenko siis maailmaan tullut vapahtaja

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

olenko siis maailmaan tullut vapahtaja

mulla on valta julistaa synnit anteeksi kuka uskoo minuun pelastuu siis olen vapahtaja saalemilla ei ole valtaa julistaa syntejä anteeksi koska se on koira

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

mulla on valta julistaa synnit anteeksi kuka uskoo minuun pelastuu siis olen vapahtaja saalemilla ei ole valtaa julistaa syntejä anteeksi koska se on koira

Sapatisti herjoineen aivan varmasti.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sapatisti herjoineen aivan varmasti.

Mistä hullujenhuoneelta kirjoittelet?

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei oliea Jeesus tule lupailemaan ja julistamaan syntiämme anteeksi, vaan hakemaan meidät omansa pois, luokseen.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tuo saalemisti on ollut alkujaan vl, eikä "helluntailaiseksi" kääntyessään itse asiassa muuttunut juuri lainkaan, ainoastaan tekeytyi hellariksi. Huomaan vaikka silmät ummessa, ettei hänessä ole aitoa "helluntaihenkeä", on aidan ali lammastarhaan kömpinyt mikä lie peto. Aitoja eläinsusiakin arvostan enemmän kuin tuota lipevää ihmispsykopaattia.

Olen itse (pikkulapsesta pakolla) kasvatettu helluntailaisuudessa (sen monien nk. uskovaisten rikosuhri) ja huomaan saalemin puheista, että joko helluntailaisuus on Helluntaikirkon myötä todella täysin muuttanut opetuksiaan, tai sitten tuo "saaleminpastori" ei lainkaan edusta helluntailaisuutta. Hänen kirjoituksensa eivät ole ainakaan alkuperäistä nk. herätysliike-helluntailaisuutta vaan jotain ihan muuta.

Helluntaikirkko itse tosin on n. 1990-luvulta lähtien ollut useille eri rikoksille, pääasiassa talousrikoksille perustettu, eikä siihen kuuluva voi pelastua, sillä sellainen, heihin kuuluva, antaa tukensa noille rikoksille ja itsekin nauttii niiden hedelmistä. Helluntaikirkko ei voi enää edes tehdä parannusta, sillä valtaosa sen rikosuhreista on jo kuolleet, joten anteeksiantamustakaan ei voi enää olla.

Hepr. 10: 26-31
      26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
      27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
      28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
      29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
      30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
      31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

Olisi kovasti kätevää "saada anteeksi" mutta samalla pitää kymmeniltätuhansilta helluntaiherätysläisiltä uskovilta kavallettu / varastettu omaisuus.

Minäkin olen enemmän (ainakin wanhan ajan) "helluntailainen" kuin tuo huijari.

• Anonyymi00010
      UUSI

Saalen ,demonipesä on varmasti sapatisti herjoineen. Kannattaa sapattia ja kansanmurhaa.

• Anonyymi00011
        UUSI

Voi olla sapatisti, muttei silti tunne lainkaan juutalaisuutta. Tämä tuli joskus aiemmin ilmi jossain kiistassa, en enää muista mitä hän silloin pokkana väitti. Jotkut suomalaiset ovat kehitelleet omia, muka "messiaanisia" ryhmiä ja kuuntelevat joitain heitä huijaavia ja rahastavia kristittyjen vastaisia, muka "juutalaismessiaanisia" opettajiaan.

Juutalainen ei voi olla vain osittain tai valikoiden mitä juutalsisuudesta haluaa noudattaa. Joko on "täysin juutalainen" tai ei ole juutalainen lainkaan. Juutalaisuus on aktiivisesti kristittyjä vihaava, toimiva, antikristillinen, talmudistinen uskonto ja kulttuuri. Jokainen juutalaisuuteen kääntyvä joutuu rituaalissaan kiroamaan Jeesuksen ja Hänen seuraajansa. Tämä on juutalaisuutta.

Kerran tuli ohjelmaa Israelin Jad Hasmonan "suomalaismessiaaniselta" "kibbutsilta". Siellä asuvat juutalaismessiaaniset sanoivat, että "kristityt ovat vihollisiamme, mutta suomalaiset messiaaniset ystäviämme".

Joten Jeesusta silti edes jonkinlaisena herranaan tunnustava ei ole juutalainen lainkaan. Hän on "kääntyessään" huijannut myös juutalaisia, eli ei ole rehellinen suuntaan eikä toiseen: ei juutalaisia, eikä kristittyjä kohtaan. On julkisesti synagoogassa kironnut Jeesuksen, silti tekopyhästi on muka "messiaaninen". Tällaista joukka nuo ovat.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voi olla sapatisti, muttei silti tunne lainkaan juutalaisuutta. Tämä tuli joskus aiemmin ilmi jossain kiistassa, en enää muista mitä hän silloin pokkana väitti. Jotkut suomalaiset ovat kehitelleet omia, muka "messiaanisia" ryhmiä ja kuuntelevat joitain heitä huijaavia ja rahastavia kristittyjen vastaisia, muka "juutalaismessiaanisia" opettajiaan.

Juutalainen ei voi olla vain osittain tai valikoiden mitä juutalsisuudesta haluaa noudattaa. Joko on "täysin juutalainen" tai ei ole juutalainen lainkaan. Juutalaisuus on aktiivisesti kristittyjä vihaava, toimiva, antikristillinen, talmudistinen uskonto ja kulttuuri. Jokainen juutalaisuuteen kääntyvä joutuu rituaalissaan kiroamaan Jeesuksen ja Hänen seuraajansa. Tämä on juutalaisuutta.

Kerran tuli ohjelmaa Israelin Jad Hasmonan "suomalaismessiaaniselta" "kibbutsilta". Siellä asuvat juutalaismessiaaniset sanoivat, että "kristityt ovat vihollisiamme, mutta suomalaiset messiaaniset ystäviämme".

Joten Jeesusta silti edes jonkinlaisena herranaan tunnustava ei ole juutalainen lainkaan. Hän on "kääntyessään" huijannut myös juutalaisia, eli ei ole rehellinen suuntaan eikä toiseen: ei juutalaisia, eikä kristittyjä kohtaan. On julkisesti synagoogassa kironnut Jeesuksen, silti tekopyhästi on muka "messiaaninen". Tällaista joukka nuo ovat.

On jotain tuollaista, huomaa suhteesta lakiin ja juutalaisiin.

Täydellinen harhaoppinen.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kristityt näkevät Jumalan lait toisin kuin juutalaiset. Lisänä on sitten vielä Mooseksen omat lait.

Koska kyseisiä lakeja on kenenkään mahdoton täysin täyttää, juutalaiset ovat keksineet laille kiertotiet. Esim: jokin heidän lakinsa käskee ortodoksijuutalaisen naisen ajella päänsä jotakuinkin kaljuksi. Mutta: kyseinen laki "ei kiellä naista käyttämästä peruukkia".

"Oikea juutalainen" kuitenkin toimii juuri noin. Kaikkien muidenkin, satojen käskyjen ja kieltojen viidakossa.

Jumalaako tuossa huijataan?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kenestä puhutte? Pinnasängystä?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kenestä puhutte? Pinnasängystä?

Näethän itsekin ylempää, että kysymys ja vastaukset ovat koskien henkilö saaleminpastoria.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kyllä demonipesästä näkee heti mikä harhaoppinen höpöttäjä ja hejaaja on, ilman hengen erottamisen armolahjaa.

• Anonyymi00015
        UUSI

Yleinen, vitsaileva höpötys ja kristinuskoisten herjaaminen on jo yli satavuotinen helluntailaisuuden eräänlainen sivutuote.

Helluntailaisuudessa oli alkujaan myös ihan vakavamielistäkin pyrkimystä ja opetusta nk. "pyhityselämään", mutta sitten oli ne suoraan kaduilta tempaistut, haitaria soittaneet tyhjäpäät, entiset puliukot ja huumeden käyttäjät, jotka suuressa arvonnousussaan korottivat itseään pilkkaamalla pääasiassa luterilaista kirkkoa. Myös seurakuntien monet johtajat (kuten E.I. Manninen ja K. Antturi) pilkkapuheillaan levittivät tuota amerikalaista tapaa: "Meidän pesuaineemme puhdistaa paremmin kuin tuo toinen, suositumpi pesuaine, joka onkin aivan ö-tuote..."

Helluntai-"herätys" tuntuu niillä jo olevan täysin hylättyä hengelisyyttä, kyseessä on enää vain entisen herätysliikkeen raunioilla majaa pitävät viihdeuskontoiset taloushuijarit. Ei enää minkäänlaista, syvällistä annettavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      17
      5766
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      83
      5395
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3414
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      90
      3367
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      120
      1157
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1107
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1032
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      37
      825
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      44