Jos olisin siinä?
Ottaisitko halaukseen
32
274
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Halailisin häntä koko ajan. Alkaisikohan se ärsyttämään häntä?
- Anonyymi00002UUSI
Samaa miettinyt. Olen kaivannut hänen lähelleen niin kauan, että olisin koko ajan kiinni.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Samaa miettinyt. Olen kaivannut hänen lähelleen niin kauan, että olisin koko ajan kiinni.
Kaksi takiaista.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaksi takiaista.
😊
- Anonyymi00007UUSI
Jos on samanlainen
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos on samanlainen
Se olisi ihanaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se olisi ihanaa.
Halailennaina vaikka se nyxän kanssa on yksipuolista
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Halailennaina vaikka se nyxän kanssa on yksipuolista
Olet selkeästi väärän ihmisen kanssa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En tiedä paremmastakaan
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
En tiedä paremmastakaan
Taidat tietää.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Taidat tietää.
Mitä tarkoitat
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Olet yhden kanssa, mutta ajattelet toista.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet yhden kanssa, mutta ajattelet toista.
Mutten tiedä olisiko parempaa
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja taasko tämä pakkomielteen kohteesi on pirstaloitunut jokaiseen palstaäijän provokaation kerralla? Ei ihme että vintillä tuulee kun pitää hallita niin montaa kokonaisuutta yhtä aikaa- ”hän” on sekä väärän ihmisen kanssa että ei ole
- Anonyymi00033UUSI
Halaisin jos tietäisin toisen sitä toivovan, harvemmin tiedän, jos koskaan?
- Anonyymi00005UUSI
Tietysti. Painautuisin ihan kiinni. Mutta onhan tämä todella surullista ja hukkaan heitettyä elämää. Todella surullista.
- Anonyymi00009UUSI
Niin kaikki meni päin……
- Anonyymi00008UUSI
Ottaisin rakkaan miehen. ❤️
-naiselta- Anonyymi00028UUSI
Olen palstaäijä sitä mieltä, että nainen isona lusikkana on luonnotonta
- Anonyymi00012UUSI
Tarpeeni rakkaudelle ja läheisyydelle on ääretön. En tiedä mitä se nainen ajattelisi, kun olisimme yhdessä, ja olisin koko ajan hänen läheisyyttään vailla, ja koko ajan halaamassa ja silittämässä. Kasvaisin häneen kiinni. Enkä saisi koskaan hänestä tarpeekseni. Mieheltä.
- Anonyymi00013UUSI
Ehkä onnellinen vaikka pelkään että kyllästyisit. Niinhän nyxäkin on joten en voi luottaa enää mihinkään
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkä onnellinen vaikka pelkään että kyllästyisit. Niinhän nyxäkin on joten en voi luottaa enää mihinkään
Varmasti olisi onnellinen 🫶
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En halua viedä kenenkään toisen miehen naista. Haluan ihan oma kullan. Sinulla on sitä paitsi hyvä mies jos hän on sinuun "läheisyysriippuvainen". Tuskin pettää sinua. Mieheltä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En halua viedä kenenkään toisen miehen naista. Haluan ihan oma kullan. Sinulla on sitä paitsi hyvä mies jos hän on sinuun "läheisyysriippuvainen". Tuskin pettää sinua. Mieheltä.
Ai et halua? Paraskin puhua.
Onhan se monella tasolla mutta miksi en koe rakkautta kuten sinulta. Toki emme elä arkea. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ai et halua? Paraskin puhua.
Onhan se monella tasolla mutta miksi en koe rakkautta kuten sinulta. Toki emme elä arkea.Moni haaveilee työpaikan vaihdostakin koska nykyinen työ ei palkitse, ja sitten kun vaihtaa, huomaa, ettei se uusi työ sen kummempi ole. Jotkut kyllästyy kotiinsa ja hommaa uuden joka näyttää täyttävän kaikki unelmat, ja huomaavat lopulta, ettei se vanha niin huono ollutkaan. Moni vaihtaa puolisoa ja huomaa pian, että uuden kanssa on uusia ongelmia, joita exän kanssa ei ollut.
Omasta puolestani voin sanoa, ettei minulla ole tarjota naiselle mitään ihmeellistä, hänen maailmaansa mullistavaa rakkautta, ihan samanlaisia miehiä löytyy. Minun takiani yhdenkään naisen ei pidä jättää nyxäänsä.
Minulla ei ole mitään suhdetta naiseen tällä hetkellä, ei varattuun eikä vapaaseen.
Mieheltä. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Moni haaveilee työpaikan vaihdostakin koska nykyinen työ ei palkitse, ja sitten kun vaihtaa, huomaa, ettei se uusi työ sen kummempi ole. Jotkut kyllästyy kotiinsa ja hommaa uuden joka näyttää täyttävän kaikki unelmat, ja huomaavat lopulta, ettei se vanha niin huono ollutkaan. Moni vaihtaa puolisoa ja huomaa pian, että uuden kanssa on uusia ongelmia, joita exän kanssa ei ollut.
Omasta puolestani voin sanoa, ettei minulla ole tarjota naiselle mitään ihmeellistä, hänen maailmaansa mullistavaa rakkautta, ihan samanlaisia miehiä löytyy. Minun takiani yhdenkään naisen ei pidä jättää nyxäänsä.
Minulla ei ole mitään suhdetta naiseen tällä hetkellä, ei varattuun eikä vapaaseen.
Mieheltä.Miksei sinulla ole? Koska joku nainen on vienyt sydämesi.
Toivon että tuleva kumppani olisi käynyt ulkopuolisen kanssa elämänsä läpi.
Parisuhteet eivät ole helppoja. Mutta mitä se olisi sielunkumppanin kanss. Sitä en tiedä. 2 vuoden jälkeen yleensä arki iskee, viidennvuodrn ja 10 vuoden jälkeen usein kysytään sitä rakkautta. Mutta meneekö se kaikkien kanssa niin - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Moni haaveilee työpaikan vaihdostakin koska nykyinen työ ei palkitse, ja sitten kun vaihtaa, huomaa, ettei se uusi työ sen kummempi ole. Jotkut kyllästyy kotiinsa ja hommaa uuden joka näyttää täyttävän kaikki unelmat, ja huomaavat lopulta, ettei se vanha niin huono ollutkaan. Moni vaihtaa puolisoa ja huomaa pian, että uuden kanssa on uusia ongelmia, joita exän kanssa ei ollut.
Mieheltä.Kyllä se uusi työ joskus natsaa todella hyvin ja voi olla tyytyväinen 👌
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä se uusi työ joskus natsaa todella hyvin ja voi olla tyytyväinen 👌
Tämä on myös totta. Varmasti vanhasta ongelmasta pääsee eroon vaihtamalla, mutta tilalle voi tupsahtaa aivan toisenlaiset ongelmat. Kyllähän se paskan määrä vain on vakio jos on ollakseen. Silti rohkaisisin menemään eteenpäin ja tavoittelemaan parempaa jos tämänhetkisessä on perustavanlaatuisia ongelmia.
- Anonyymi00023UUSI
Kuka keneltä tämä on taas niitä mihin en edes kysy lupaa katsonu sen aina tarpeen mukaan enkä ole toviin halannu ketään muuta kun mies sukupuolen edustajia siskoni tytär taitaa olla viimesin nais sukupuolen edustaja ketä olen halannu kysymyksenä kuinka monella pojalla on ollu kotona isä joka tätä on halannu mä en nääs muista ettäkö isäni olisi mua koskaan halannu en toki muista sitäkään ettäkö olisi edes sylissä pitäny vaikka pienenä mitä todennäköisimmin onkin pitäny
- Anonyymi00029UUSI
Samanlainen liero kuin muutkin miehet.
- Anonyymi00031UUSI
Ottaisin. Lämpimän sellaisen. Kertoisin myös miten ihana nähdä! Ikävä on!
- Anonyymi00032UUSI
Sulta lähtis vaatteet läväkkään. Tiedoksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1128009Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4027184Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804484Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294219Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032639Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332385- 1022371
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps202049Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-02040Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11927