Lemmikkihotelliyrittäjä joutuu jatkuvan nuorison häirinnän takia myymään oman kotinsa pilkkahintaan ja luopumaan koirista ja kissoistaan.
Voiko uhri siis hankkia kättä pidempää ja millaista ?
Artikkelissa mainitaan yhteydenotto Helvetinenkeleihin. He tulisivat "juttelemaan pojille". Tämä yleensä auttaa.
Tämänlaatuista kotitrauhan puolustamista minulle itsellenikin ehdotettiin, kun oma kotimme oli häirinnän kohteena kahden vuoden ajan. Hankin huippuvalvontakamerat, lupasin nuoremmille ja sivullisille nuorille rahaa kiusaajien nimien luovuttamisesta, mustamaalasin poikia minkä ehdin eri tahoilla ja ajoin jopa takaa.
Tätä helvettiä kesti kaksi vuotta , poliisista ei ollut todellakaan apua. Levitin kiusaamisesta ilmoituksia lähipylväisiin jolloin naapuritkin tarjosivat jo apujaan. Helvetinenkelit (tms) lupasi hekin auttaa, sinne asti en ehtinyt. Kun ihmiseltä menee hermot, se hankkii todellakin kättä pidempää ja juoksee kiusaajien kodit päivinöin tms tms. Miten se vaikutti minuun kiusaamisen kohteena ?
Näin : En voi enää sietää poikia 12 v ylöspäin, jos nuori istuu kassalla, hymynaamaa ei todellakaan tule, kaikki liittymien myyjät saavat pahan mulkaisun ja ai että nautin, kun Naton 5.artikla pakottaa kiusaajatkin joskus puolustamaan jäsenmaita.
Miksi annatte mennä kiusaamisen näin pitkälle ? Kaikki naapurit on vastuussa hulluista kakaroista.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/29195080-0ae1-4dbe-8d01-7cda8769b955
Miten täällä ei saada kuriin kakaroita
97
1249
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos kirjoituksestasi. Siinä oli jopa käytännön ja kantapään kautta koettuja neuvoja. Itse olin koulukiusattu, tiedän ihan iholla miltä se tuntuu.
- Anonyymi00003
Orimattila on jäänne hevoskaudelta. Sivistys ja fiksuus ei ole tänne vielä kaikille saapunut.
- Anonyymi00004
Voiskohan noille kiusaajille ja riivatuille syöttää jotakin adhd-lääkettä vaikka koulun toimesta että saataisiin rauhaa ja turvallisuutta.
- Anonyymi00005
Ei vaan, joku ei USUTA niitä kenenkään päälle. Kyllä tuo toiminta on ihan aikuisten manipuloimaa heidän omia tarpeitaan varten. Teinien kohtalo ei heitä kiinnosta. Tää on tää Ruotsin tie.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei vaan, joku ei USUTA niitä kenenkään päälle. Kyllä tuo toiminta on ihan aikuisten manipuloimaa heidän omia tarpeitaan varten. Teinien kohtalo ei heitä kiinnosta. Tää on tää Ruotsin tie.
...Lapsilla on valtavasti tarmoa ja halu rajottaa JOTAIN. Heille pitäisi antaa mahdollisuus purkaa paineitaan. En ymmärrä yhtään tätä nykymaailmaa, jossa minäkään en saa jaloitella öisin. Siis minä näin aikuisena ihmettelen tätä maniaa täällä, niin lapsilla on varmasti vaikeampaa.
Ihan kaikkialta on poistettu ja jokainen paikka tehty "koskemattomaksi". Kyllä mullakin siinä pää sekoaisi. Mä olen vahvasti sitä mieltä että kun nää on niitä pienempiä, niin nillä on vain intoa liikaa ja kun se moraali ei ole kehittynyt, niin se sinkoutuu lähes mihin tahansa.
Ihan poskettomaksi se meno ei voi silti mennä ilman aitoja häiriöitä ja faktahan on että aivan JOKAINEN noista kuuluisistakin psykopaateista on joskus ollut lapsi. Joistain lapsista nyt tulee niitä järkyttäviä sadisteja. Niitä ei silti ole niin paljon, kuin nämä kriisit antaa ymmärtää.
Ei pitäisi niitä lapsia niin kamalasti syyllistää, kun niilä aidosti ei ole muutakaan mahdollisuutta. Ei ole vielä sitä "elämää nähnyt" vaan kaikki on vielä heille uutta ja keho täynnä hormoojena.
Ongelmia tulee, kun mukaan tulee myös huumeet ja kuulemma jo lapset käyttää hormooneja. No, siten se pää vasta sekaisin onkin! Se on sitten laitoshoidossa olo hetken aikaa tuulettumassa. Mulla on toinenkin "huumeitakäyttänyt" kaveri, mutta sillä oli eri versio ja vissiin veti sinne syvään päätyyn tosi nuorena ja muistaakseni se oli ihan jossain mielisairaalassa sen takia? Joku aito-ja-oikea sairaala se nyt kuitenkin oli, missä se asui jonkun aikaa. En mä teininä sitä niin ajatellut että MISSÄ se vaan soittelin sille ihan normaali oli se sitten missä tahansa :) Sitä se on lasten elämä <3
Mä vain siis kerroin ton tarinan, koska joku sairaalajakso voisi tehdä hyvää, jos on pikkupäässä liikaa mömmöjä. Kyllä siitä vielä hyvä tulee. Mömmöjen aikana moni muutkin p*rseilee. Kännissä oli Vornanen ampuessaan tuolla ihmisten ilmoilla. Osaa sitä "parempikin kansa" - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tilaus siis Helvetinenkeleille tai vastaaville. Toivottavasti ne ei ota kauheen paljon.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
...Lapsilla on valtavasti tarmoa ja halu rajottaa JOTAIN. Heille pitäisi antaa mahdollisuus purkaa paineitaan. En ymmärrä yhtään tätä nykymaailmaa, jossa minäkään en saa jaloitella öisin. Siis minä näin aikuisena ihmettelen tätä maniaa täällä, niin lapsilla on varmasti vaikeampaa.
Ihan kaikkialta on poistettu ja jokainen paikka tehty "koskemattomaksi". Kyllä mullakin siinä pää sekoaisi. Mä olen vahvasti sitä mieltä että kun nää on niitä pienempiä, niin nillä on vain intoa liikaa ja kun se moraali ei ole kehittynyt, niin se sinkoutuu lähes mihin tahansa.
Ihan poskettomaksi se meno ei voi silti mennä ilman aitoja häiriöitä ja faktahan on että aivan JOKAINEN noista kuuluisistakin psykopaateista on joskus ollut lapsi. Joistain lapsista nyt tulee niitä järkyttäviä sadisteja. Niitä ei silti ole niin paljon, kuin nämä kriisit antaa ymmärtää.
Ei pitäisi niitä lapsia niin kamalasti syyllistää, kun niilä aidosti ei ole muutakaan mahdollisuutta. Ei ole vielä sitä "elämää nähnyt" vaan kaikki on vielä heille uutta ja keho täynnä hormoojena.
Ongelmia tulee, kun mukaan tulee myös huumeet ja kuulemma jo lapset käyttää hormooneja. No, siten se pää vasta sekaisin onkin! Se on sitten laitoshoidossa olo hetken aikaa tuulettumassa. Mulla on toinenkin "huumeitakäyttänyt" kaveri, mutta sillä oli eri versio ja vissiin veti sinne syvään päätyyn tosi nuorena ja muistaakseni se oli ihan jossain mielisairaalassa sen takia? Joku aito-ja-oikea sairaala se nyt kuitenkin oli, missä se asui jonkun aikaa. En mä teininä sitä niin ajatellut että MISSÄ se vaan soittelin sille ihan normaali oli se sitten missä tahansa :) Sitä se on lasten elämä <3
Mä vain siis kerroin ton tarinan, koska joku sairaalajakso voisi tehdä hyvää, jos on pikkupäässä liikaa mömmöjä. Kyllä siitä vielä hyvä tulee. Mömmöjen aikana moni muutkin p*rseilee. Kännissä oli Vornanen ampuessaan tuolla ihmisten ilmoilla. Osaa sitä "parempikin kansa"Näiden kehitysvammaisten nuorten älykkyysosamäärä on apinan luokkaa ja heidät siittänyt apinapari samaa tasoa.!
Nyt emme ainakaan muuta Orimattilaan, on hyvä, että tällainen tieto kaupungin poliisin saamattomuudesta on nyt julkisessa tiedossa koko Suomessa!
Ei ole hyvää mainosta kaupungille, kyllä ihmiset ottavat tarkkaa selkoa, minne rakentaa talon ja kotirauha ja turvallisuus on ehdottomasti tärkein asia!
Kyllä nuo roistot tarvitsisi sakinhivutuksen, kun eivät vanhempansa ole huolehtineet kasvatuksesta!
Nämä ovat niitä tuleviavankilakundeja, se on tutkimustenkin valossa nähty, että koulukiusaajarikollisetkin ovat isompana vankilassa ja saavat siellä kyytiä peräkonttiin. - Anonyymi00063
Vanhemmat ei tajua kasvattaa lapsiaan noudattamaan sääntöjä ja tottelemaan niitä joita kuuluu totella. Itsekkyyden annetaan vapaasti lisääntyä lasten keskuudessa ja vanhemmat ei älyä laittaa rajoja. Sitten kun tällainen apinalauma kerääntyy yhteen niin mitään hyvää ei seuraa. Kysykääpä lastentarhojen opettajiilta. Ihan turha valittaa että hallitus ei tee asialle mitään. Ei se pysty tekemään kun vanhemmat pilaa itse lapsensa taapero ikäisestä alkaen. Missä laitoksessa pystytään korjaamaan lyhyessä ajassa se vahinko minkä vanhemmat ovat 15 vuotta antaneet rehottaa? Ei sellaista olekaan.
- Anonyymi00067
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tilaus siis Helvetinenkeleille tai vastaaville. Toivottavasti ne ei ota kauheen paljon.
Eihän kukaan järkevä osta tuollaisesta häirikkö alueelta asuntoa.
Eikä myöskään helvetin enkeleitä kukaan ota naapureikseen.
Eikä helvetin enkelit ole velvollisia hoitamaan kenenkään jälkikasvua ja niiden häirikkö kakaroiden vanhemmat hakisi korvauksia ja yhteiskunta taas joutuisi maksumiehiksi? - Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Eihän kukaan järkevä osta tuollaisesta häirikkö alueelta asuntoa.
Eikä myöskään helvetin enkeleitä kukaan ota naapureikseen.
Eikä helvetin enkelit ole velvollisia hoitamaan kenenkään jälkikasvua ja niiden häirikkö kakaroiden vanhemmat hakisi korvauksia ja yhteiskunta taas joutuisi maksumiehiksi?Sana vastaan sanaa kun Helvetinenkeli vähän käy "juttelemassa" häiriköille, tietysti erikseen jokaiselle. Kuka sivullinen siitä mitään tietää. Sana sanaa vastaan.
Ottaahan Helvetinenkelit varmaan jonkun summan, toivottavasti pienen summan, palveluistaan. Ja voihan ne samalla vähän ravistella niiden huoltajien autojakin tms. Kyllä luulisi kotikurinkin silloin palaavan. - Anonyymi00072
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sana vastaan sanaa kun Helvetinenkeli vähän käy "juttelemassa" häiriköille, tietysti erikseen jokaiselle. Kuka sivullinen siitä mitään tietää. Sana sanaa vastaan.
Ottaahan Helvetinenkelit varmaan jonkun summan, toivottavasti pienen summan, palveluistaan. Ja voihan ne samalla vähän ravistella niiden huoltajien autojakin tms. Kyllä luulisi kotikurinkin silloin palaavan.Mitenköhän tämä homma lähtisi etenemään? Menisikö tämä EX-juontaja lähimmälle helvetinenkeleiden kerhotilalle soittamaan setelitukon kanssa ovikelloa? Kysyisi ovella että olisiko vaikka asekersantti mestoilla, että olis koulun parkkiksella töitä. Voisitteko kytätä siinä vaikka viikon verran ja mitä maksaisi että jos uhkaisitte väkivallalla kaikkia alueelle tulevia. Kuuluisiko hintaan huoltajien autojen ravistelu, vai maksaako se extraa. Suuntaa antava hinta voisi olla vaikka parin hormoonibodarin viikon 8h/vrk yöpäivystyksestä seuraava: 100 € / h per äijä. 8h / yö spekseillä. 2*100*8*7= 11200 €.
Jos tuntuu kallilta niin mietippä jos itse olisit mopokerholainen, millä hinnalla lähtisit viikoksi parkkipaikalle sekoilemaan. Jo pelkät pirit maksaisivat paljon. Eihän muuten jaksa yöllä valvoa siellä. Siihen päälle vielä kaljat, tupakat, jointit ja bentsot.
- Anonyymi00006
Hah...Jamne keksit sitten tännekkin valittaa. Eiköhän ala jo riittämään. Sä itse vaan lietsot tätä asiaa joka paikassa . Olisit hetken hiljaa .
- Anonyymi00008
Tietämättä mistä puhutte, niin arvailen että asiaa ei voi "lietsoa". Ihmisten olemassa olo ei ole provosoimista eikä kenenkään tarvitse lopettaa olemistaan tai olla hiljaa, vain joku jotain nyt ärsyttää.
Eli... jos joku joku raivohullu, joka haluaa vetää jotain turpaan ja joku "äsyttävä" kävelee paikalle, niin se ei ole provosoimista eikä sen tarvitse mennä minnekään eikä muuttaa mitenkään käytöstään. Vika on VAIN siinä raivohullussa, jonka siis muutkin myöntää että hän OLI JO vihainen ja aikeissa pahoinpidellä jonkun, kenen vaan. Se uhri oli siis 100% syytön. - Anonyymi00009
Teidän ongelmista en siis tiedä, mutta sain vähän aiheesta käsitystä täällä olevasta kirjoittelusta. Ongelma kuulostaa silti ikuisuusongelmalta ja minä olen vastaavia miettinyt nyt tän 10 vuotta täällä.
Mietitään vaikka että on vartija, joka kokee että joku muka mun olemuksessa on sellaista että hän olisi OIKEUTETTU käyttämään väkivaltaa ja muita hallintakeinoja. Hän sen päätökseen siinä itse tekee. Ja mitä minä muka tein? No, meikä on mikä on seli sairas enkä ole mitenkään erilainen ollut vuosikymmeniin ja meikä jatkaa kaupassa käymistä ja TÄNÄKÖ on heidän mielestään provoimista tai vihan lietsontaa...? Minä... jatkaessani kaupassa käymistä, hui vaikka te vihaatte minua? No, oho!! Oliko se nyt sitten joku kriteeri?
Ja sitten mä mietin sitä että heidän näkemys on että... NE KÄYTTÄÄ MINUUN VÄKIVALTAA TASAN NIIN KAUAN KUIN OLEN TÄLLAINEN ja koska olen sairas ja pysyvästi tällainen, niin halusi ne tai ei, niin ne myös samalla sanoi että ne aikoo tappaa minut. Kyllä mä sen näin otin ja sen mukaan olen päätökseni tehnyt. Eli heidän näkemys on että koska toinen on vammainen, niin heillä olisi MUKA oikein sen takia käyttää heihin väkivaltaa. Näinhän ne luulee, muttei se mene niin. Sitten ne samalla sanoo että ne lopettaa sen, kun toinen lopettaa... olemasta vammainen???
Minä olen tätä teidän paradoksia miettinyt ja tullut siihen ilmiselvään lopputulokseen että TEIDÄT SAA TAPPAA ja siis kuka vaan ja koska vaan... ilman syytä. Olisi noloa, jos te olisitte jotain muuta mieltä nyt kun kyseessä olettekin te itse. Eli niin kauan saa väkivaltaa jatkaa, kunnes toinen ottaa sen viimeisen henkäisynsä. Kiitos. Onnea vartija sulle ja sun elämälle. Meillä on kuulemma (teidän mukaan) ulkonaliikkumiskielto eli KAIKKI siellä nähnyt ihmiset saa pahoinpidellä. Säännöt on tehneet paikalliset vatipäät. Hieno sääntö, toivottavasti sitä noudatetaan.
- Anonyymi00011
Ja noi järkkärit kovikset varmaan hakeutuukin "isojen poikien" seuraan vanhennettuaan. Tulee itku, kun ei pystykään. Oho? No, OHO!! Miten se niin yllätyksenä tuleekaan aina kaikille? Mä en oikeasti tajua. Mulle kaikki oli aina... aina.. itsestään selvää, mutta meikä nyt saikin turpaan vanhemmilta sisaruksita, vanhemmilta ja olin seksuaalisesti hyväksikäytettykin itseasiassa ihan kaikkien taholta. Veli ei käytännössä ollenkaan ja kaikki pieni on varmaan vain meidän perheen TOSI outoa ilmapiiriä. Meillä oli vähän outoa joo.
Juu ja samalla kun aloitin peruskoulun, niin aloitin myös karaten ja sielläkin oli pieni. Mä olin aina pieni kaikkialla, joten mulle se oli tosi normaali tila. Teillä muilla näyttää olevan ongelmia. Mutta niinhän sitä sanontaan (sori jos mun englanti on huono) "Pain don't hurt when it's the all you ever felt."
Ja tätä tässä kirjoittelin, kun tuolla mainittiin motoristit. Järkkärit noita ipanoita silti usuttaa uhrien päälle. Voi, mä selitän nyt niin sekavasti!! Mutta tää sirkus siis pyörii ja pyörii ja ihan jokainen siinä vanhenee ellei kuole ennen sitä.
Luuserit sitten haluaa APUA motoristeilta ym jengeiltä eikä se ikinä kannata. Huono hinta-laatusuhde. Jengeihin pitää syntyä, jotta niissä olisi se sama draivi. Siinäkin on haittansa, mutta... no. Mä olen pitänyt itseni visusti erossa jengeistä ja kaikesta. Se on mulle ainakin ollut aina ihan itsestään selvää. TOSI selvää.- Anonyymi00013
"Se on mulle ainakin ollut aina ihan itsestään selvää."
...Tosin mulla meni hermo. Mulla oli kolmenkympinkriisi ja se oikeastaan jatkuin kriisinä aina tähän päivään asti (lähes 40). Olen rimpuillut ja rimpuillut nyt tässä aivan KOKO s**tanan elämäni ajan ja siinä sitten meni hermot kaikkeen. Ihan kaikkea on tullut kokeiltua. Että TÄÄ p*ska nyt sitten oli mun elämä? Olla vainottu aina elämäni alusta loppuun asti?? Ok? No, ihan v*tun kiva sitten. Kiitti, h*mot!!
Ja sitten pientä sieltä ja täältä ja sitten se v*tun Virpi-poliisi karjui mulle ja yritti lavastaa mut rikokseen ja sitten kun tein kantelun, niin poliisi 2. myönsi että Virpi teki väärin 2. kokee että ongelma on se että poliisi maine menee tästä. Mitään rangaistusta ei Vipelle tullut ja poliisi todellakin vain nillittää OMASTA MAINEESTAAN? No, se meni joo. Ei ois mennyt ilman noita teidän k*sisia perusteluja. Et mä niinku elin rikkomatta lakia ja olisin toivonut että poliisit tekisin samoin.
Ja sit kun muo niinku vainotaan kun mä käyn kaupassa olen maailman HARMITTOMIN KAVERI KOKO UNIVERSUMISSA, niin te niinku hajotitte kaiken, ihan tuusannuuskaksi pistitte eli oliko siinä nyt joku syvällinenkin ajatus teillä? Miksi? Et jos teillä oli joku yritys olla minua parempia, niin se ei tule onnistumaan. Ja kuten olen sanonut että mitä enemmän te olette uhitellen - tälle tädille kaupassa - niin sitä säälittävämmältä te näytätte?
No, mutta mulla oli siis 30-kriisi ja siitä sulavasti siirryn 40-kriisiin ja mietin että vielä 50-vuotiaaksi astikinko mun tätä p*skaa muka pitää sietää??? No, eihän mun ole niin mikään pakko SIETÄÄ.
Ja kun mä olen KOKO mun s**tanan hirveän elämän kuitenkin hoitanut kaiken tosi hyvin, niin mun elämä ei vain ole sen näköinen. Et ei ihan hirveästi siis enää kiinnosta hoitaa asioita hyvin, kun ei siitä koskaan mitään iloa ole ollut. Et minua vartenko ne järkkärit tarttee ettiä motoristeja? Minuako te pelkäätte? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
"Se on mulle ainakin ollut aina ihan itsestään selvää."
...Tosin mulla meni hermo. Mulla oli kolmenkympinkriisi ja se oikeastaan jatkuin kriisinä aina tähän päivään asti (lähes 40). Olen rimpuillut ja rimpuillut nyt tässä aivan KOKO s**tanan elämäni ajan ja siinä sitten meni hermot kaikkeen. Ihan kaikkea on tullut kokeiltua. Että TÄÄ p*ska nyt sitten oli mun elämä? Olla vainottu aina elämäni alusta loppuun asti?? Ok? No, ihan v*tun kiva sitten. Kiitti, h*mot!!
Ja sitten pientä sieltä ja täältä ja sitten se v*tun Virpi-poliisi karjui mulle ja yritti lavastaa mut rikokseen ja sitten kun tein kantelun, niin poliisi 2. myönsi että Virpi teki väärin 2. kokee että ongelma on se että poliisi maine menee tästä. Mitään rangaistusta ei Vipelle tullut ja poliisi todellakin vain nillittää OMASTA MAINEESTAAN? No, se meni joo. Ei ois mennyt ilman noita teidän k*sisia perusteluja. Et mä niinku elin rikkomatta lakia ja olisin toivonut että poliisit tekisin samoin.
Ja sit kun muo niinku vainotaan kun mä käyn kaupassa olen maailman HARMITTOMIN KAVERI KOKO UNIVERSUMISSA, niin te niinku hajotitte kaiken, ihan tuusannuuskaksi pistitte eli oliko siinä nyt joku syvällinenkin ajatus teillä? Miksi? Et jos teillä oli joku yritys olla minua parempia, niin se ei tule onnistumaan. Ja kuten olen sanonut että mitä enemmän te olette uhitellen - tälle tädille kaupassa - niin sitä säälittävämmältä te näytätte?
No, mutta mulla oli siis 30-kriisi ja siitä sulavasti siirryn 40-kriisiin ja mietin että vielä 50-vuotiaaksi astikinko mun tätä p*skaa muka pitää sietää??? No, eihän mun ole niin mikään pakko SIETÄÄ.
Ja kun mä olen KOKO mun s**tanan hirveän elämän kuitenkin hoitanut kaiken tosi hyvin, niin mun elämä ei vain ole sen näköinen. Et ei ihan hirveästi siis enää kiinnosta hoitaa asioita hyvin, kun ei siitä koskaan mitään iloa ole ollut. Et minua vartenko ne järkkärit tarttee ettiä motoristeja? Minuako te pelkäätte?...Et ei ole tullut p*rseiltyä mihinkään suuntaan ja tässäkö se on? No, eipä ENÄÄ kiinnosta ja huomaa että Marjutkin ehdottelee vain jotain ikkunaan koputteluja. H*ora! Sä luulet että mä siedän sen vuosiKYMMENIEN SADISMIN ja sitten kun mulla menee hermo... mä jotain s**tanan IKKUNAN KOPUTTELUJA teen. Joku autolla läpi siitä ois ehkä sellainen enemmän mikä mulla on mielessä. häh?
Miksi v*tussa mä jättäisin sen johonkin tuollaiseen, kun vois mennä suoraan tappaa jonkun h*mon kerrasta. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
...Et ei ole tullut p*rseiltyä mihinkään suuntaan ja tässäkö se on? No, eipä ENÄÄ kiinnosta ja huomaa että Marjutkin ehdottelee vain jotain ikkunaan koputteluja. H*ora! Sä luulet että mä siedän sen vuosiKYMMENIEN SADISMIN ja sitten kun mulla menee hermo... mä jotain s**tanan IKKUNAN KOPUTTELUJA teen. Joku autolla läpi siitä ois ehkä sellainen enemmän mikä mulla on mielessä. häh?
Miksi v*tussa mä jättäisin sen johonkin tuollaiseen, kun vois mennä suoraan tappaa jonkun h*mon kerrasta....Ja kun te ootte t*hmiä, niin mä en siis ole LIITTYMÄSSÄ mihinkään. Et kun mulla menee hermo huomioida muita ihmisiä, niin mä niinku... sitten en huomioi. Et sitä mä tässä niinku hain, että ennen mä pohdin etten mä nyt suututa, ja nyt muo ei kiinnosta v*ttuakaan. Ok? Et se oli ennen se.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
...Et ei ole tullut p*rseiltyä mihinkään suuntaan ja tässäkö se on? No, eipä ENÄÄ kiinnosta ja huomaa että Marjutkin ehdottelee vain jotain ikkunaan koputteluja. H*ora! Sä luulet että mä siedän sen vuosiKYMMENIEN SADISMIN ja sitten kun mulla menee hermo... mä jotain s**tanan IKKUNAN KOPUTTELUJA teen. Joku autolla läpi siitä ois ehkä sellainen enemmän mikä mulla on mielessä. häh?
Miksi v*tussa mä jättäisin sen johonkin tuollaiseen, kun vois mennä suoraan tappaa jonkun h*mon kerrasta.Hannalla on taas tappamiset mielessä. Ei ihme että niitä huoli-ilmoituksia tehdään, tai että vartijat vähän seuraavat kaupassa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hannalla on taas tappamiset mielessä. Ei ihme että niitä huoli-ilmoituksia tehdään, tai että vartijat vähän seuraavat kaupassa.
Juu rajua tekstiä päästelee. Ei osaa muuta kuin haukkua muita.
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hei, no moi! :D Mä sitten sun viestiin vastaan, kun mä en löytänyt mitään hyvää. Olisin jatkanut sinne missä mun muut jutut on, mutta kun täällä on tää tiukka kuri et ei saa olla ohi aiheen, niin mä nyt yritin tulla sitten jonnekin missä mä OLEN aiheessa.
Aiheissa oli tulla kirjoittaa Jari Aarnio -jutusta ja siis näistä muista rikollisjutuista, kun aloituksessa ja siellä täällä viitataan Helvetin Enkeleihin.
En löytänyt heti hyvää kohtaa ja silmiini osui sun viesti, jonka tällä kertaa ymmärsin! Alunperin mä skippasin sen, kun en sitä tajunnut.
NYT mä tajusin!! Meikä jo tuolla kirjoittelin Härmän Häjyistä eli sinänsä just sinne...? No, en nyt siis tiedä että miten nää kolme eri aihealuetta yhdistän, mutta ne nyt liittyy toisiinsa.
Juu, eli YMMÄRSIN nyt mitä tällä viestilläsi yritit sanoa ja se naurattaa minua, koska teillä taisi mennä taas pieleen. Palaan juttuuni siis selventämään: "Miksi *** mä jättäisin sen johonkin tuollaiseen, kun vois mennä suoraan tappaa". Oliko tuossa joku ongelma, jota et ymmärrä? Lueppa se huolella uudelleen. Mä todellakin kysyn sitä. Miksi mä jotain PIENTÄ tekisin, jos koskaan vaivautuisin poikkeamaan normaalistani. Ja minähän juuri siinä sanoin etten riko lakia. Ja puhun tästä että nää yrittää kiristää minua jotain pikku-diipadaapa-hommia tekemään :DDD Tekstini rajuudestakaan en niin tiedä.
Mutta todellakin siis toistan että JOS mä ikinä poikkeaisin normaalistani, niin en mä nyt herraisä ikinä mitään pikkurikoksia tekisi jollekin l**sereille!! Mulla on ihan omatkin asiat ja enemmän mielessä, jos vain todellakin moraali pettäisi.
Tulin silti juttelemaan lähinnä Keijo Vilhusesta eli pääasiassa puhun Jari Aarnio -podcast:ista ja koska se on äänimuodossa, niin on ihan h*ton hankala sieltä mitään ottaa sitaattia tänne tai äkkiseltään edes sieltä löytää sitä kohtaa mitä mietin. Muutoin olisi siteerannut varmaan KOKO sen podcastin jo tähän mennessä!!
Ja sitä siis tossa Vilhusmaniassani tarkoitan että mä viittaan jatkuvasti siihen missä siitä on kerrottu ja itsekin siinä kommentoi asioita. Mä varmasti kommentoisin jotain muutakin, jos joku sellainen jossain olisi. Jep.
Se.. mikä lie? aijuu Gym.. joku.. no joku reality-tv oli, jossa oli Mika Ilmen. Sen mä silloin aikoinaan katsoin fanaattisesti, mutta siitäkin on aikaa eikä ole tullut mieleen mitään sieltä siteerata. Ehkä nykyään sen katsoisi myös erilailla, mutten nyt keksi sieltä mitään.
Mä en siis oikein voi siteerata mitään muuta kuin että mitä mulla nyt on materiaalia. Tyhjästä on paha nyhjästä ja sitten loput olen kertonut mun omasta elämästä :)
Mun teksti ei muuten oikeasti ole ollut rajua. Mä olen sanonut vain ettei muo KIINNOSTA. - Anonyymi00044
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Ei osaa muuta kuin haukkua muita."
*huokaisu* ja vuosiKYMMENESTÄ toiseen me tätä samaa asiaa käymme läpi.
Ei, en ole narkkari. En ole koskaan edes tupakkaa kokeillut. Humalatilat on jääneet alle 10 kertaa (olen laskenut niitä monta kertaa ja päässyt yleensä 7:ään)
Ei, en ole rikollinen enkä näpistänyt KAUPASTA ikinä mitään. Käpyjä ja risun pätkiä on tullut otettua ja tammenterhoja taskuun. Hiekkaa useinkin kulkeutuu kotiini. En ole olettanut että niistä pitäisi tulla joku ongelma. Ei tämä myöskään ole koskaan ollut sellaista että se mistään vitun oksan pätkistä olisi!!! Teillä on jotkut ihan muut psykoosit ja kun te niin raivolla vihasitten mun (umpinaisia) postipaketteja, niin se jo viimeistään paljasti että ette te nyt niistä vitun ruusunkiulukoistkaan raivonnut, ei ne tulisi postipakettina mulle! Kaikkea olen läpi käynyt ja juurikin ne mittasuhteet tässä on se älyttömin. Teidän DRAAMA on täysin ylimaallinen! En keksi edes mitään rikosta mikä nyt noin voisi saada aivan koko rikollismaailman sekaisin.
Ja todellakin minä vain olen. Miksi... me tästä yhä tappalemme. IKINÄ... en IKINÄ en missään muodossa vähääkään ole uhannut ketään, joten en ymmärrä miksi se järkkäri/vartija minua simputtaa ja tarkoituksella yrittää AIHEUTTAA sen että käyttäytyisin huonosti. Kun en minä tuolla koskaan käyttäyty huonosti edes. Ne raivolla yrittää saada sitä aikaiseksi, mutten minä sitä tee.
ja sitten ne täällä vähättelee ettei musta ole mihinkään? Niin että OLENKO mä nyt se uhka vai en ole? Molemmista mulle haistatellaan.
Meikä *hengittää syvään* olen jatkuvasti vaatinut että noudatettaisiin lakia. Selvitetään asiat, kun teillä näyttää olevan joku ongelma, muttei kukaan ole suostunut mulle sanoa edes että mistä on kyse.
Tekstiä ja tottakai vain tekstiä. Miksi te koskaan luulitte mitään muuta? En ole ikinä mitään muuta väittänytkään. Lukekaan nyt hyväihminen uudelleen kaikki ne mun jutut. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
"Ei osaa muuta kuin haukkua muita."
*huokaisu* ja vuosiKYMMENESTÄ toiseen me tätä samaa asiaa käymme läpi.
Ei, en ole narkkari. En ole koskaan edes tupakkaa kokeillut. Humalatilat on jääneet alle 10 kertaa (olen laskenut niitä monta kertaa ja päässyt yleensä 7:ään)
Ei, en ole rikollinen enkä näpistänyt KAUPASTA ikinä mitään. Käpyjä ja risun pätkiä on tullut otettua ja tammenterhoja taskuun. Hiekkaa useinkin kulkeutuu kotiini. En ole olettanut että niistä pitäisi tulla joku ongelma. Ei tämä myöskään ole koskaan ollut sellaista että se mistään vitun oksan pätkistä olisi!!! Teillä on jotkut ihan muut psykoosit ja kun te niin raivolla vihasitten mun (umpinaisia) postipaketteja, niin se jo viimeistään paljasti että ette te nyt niistä vitun ruusunkiulukoistkaan raivonnut, ei ne tulisi postipakettina mulle! Kaikkea olen läpi käynyt ja juurikin ne mittasuhteet tässä on se älyttömin. Teidän DRAAMA on täysin ylimaallinen! En keksi edes mitään rikosta mikä nyt noin voisi saada aivan koko rikollismaailman sekaisin.
Ja todellakin minä vain olen. Miksi... me tästä yhä tappalemme. IKINÄ... en IKINÄ en missään muodossa vähääkään ole uhannut ketään, joten en ymmärrä miksi se järkkäri/vartija minua simputtaa ja tarkoituksella yrittää AIHEUTTAA sen että käyttäytyisin huonosti. Kun en minä tuolla koskaan käyttäyty huonosti edes. Ne raivolla yrittää saada sitä aikaiseksi, mutten minä sitä tee.
ja sitten ne täällä vähättelee ettei musta ole mihinkään? Niin että OLENKO mä nyt se uhka vai en ole? Molemmista mulle haistatellaan.
Meikä *hengittää syvään* olen jatkuvasti vaatinut että noudatettaisiin lakia. Selvitetään asiat, kun teillä näyttää olevan joku ongelma, muttei kukaan ole suostunut mulle sanoa edes että mistä on kyse.
Tekstiä ja tottakai vain tekstiä. Miksi te koskaan luulitte mitään muuta? En ole ikinä mitään muuta väittänytkään. Lukekaan nyt hyväihminen uudelleen kaikki ne mun jutut."en missään muodossa vähääkään ole uhannut ketään"
...tai no ainakaan ENNEN. Mulla meni hermo siinä, kun tätä jatkui vuosia. Aloin VIHJAILLA että teille voi käydä huonosti ja se nyt vain on 100% fakta. Te elätte tavalla, joka on tosi vaarallinen. Se rikosilmaailma ontosi vaarallinen ja kun tuolla intensiteetillä täysin TYHJÄN takia pistätte kaikki hajalla, niin joku... joku joskus jossain suuttuu siitä tosi pahasti.
Virpi jo karjui mulle kuin sikaa tapettaisiin. Minun on jo kohdistettu väkivaltaa ja sitten vuosia näiden tapahtumien jälkeen, kun olen jo kaikki viralliset ja kirjalliset keinot käyttänyt, niin sitten mulla menee hermo. Virpi-h*ora huusi mulle syksyllä 2021 ja mä sain (vasta) maaliskuussa 2022 itselleni sen l*tkan oman version tapahtumien kulusta. Poliisi myös jätti asian sikseen, vaikka MYÖNTÄÄ että poliisi teki väärin! Silti siitä ei tule mitään. Ja olankohautuksella sivuutetaan se että täysin VIATTOMIA asiakkaita sadistisesti pahoinpidellään. Täysin laitonta!
Että tämä posketon ristiriita alkoi mulla kuohua yli. Että mulle v*ttu riitti!!!
ja mun tapauksessa se nyt tarkoittaa sitä että en rupea enää h*oranp*skaa kauniisti puhutella, kun s**tanan Virpi Nättiaho olisi parempi hirressä. Eli ei. En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun. Kiitos. Hienoa että joku alkaa ymmärtää tämän tilanteen. - Anonyymi00077
Anonyymi00045 kirjoitti:
"en missään muodossa vähääkään ole uhannut ketään"
...tai no ainakaan ENNEN. Mulla meni hermo siinä, kun tätä jatkui vuosia. Aloin VIHJAILLA että teille voi käydä huonosti ja se nyt vain on 100% fakta. Te elätte tavalla, joka on tosi vaarallinen. Se rikosilmaailma ontosi vaarallinen ja kun tuolla intensiteetillä täysin TYHJÄN takia pistätte kaikki hajalla, niin joku... joku joskus jossain suuttuu siitä tosi pahasti.
Virpi jo karjui mulle kuin sikaa tapettaisiin. Minun on jo kohdistettu väkivaltaa ja sitten vuosia näiden tapahtumien jälkeen, kun olen jo kaikki viralliset ja kirjalliset keinot käyttänyt, niin sitten mulla menee hermo. Virpi-h*ora huusi mulle syksyllä 2021 ja mä sain (vasta) maaliskuussa 2022 itselleni sen l*tkan oman version tapahtumien kulusta. Poliisi myös jätti asian sikseen, vaikka MYÖNTÄÄ että poliisi teki väärin! Silti siitä ei tule mitään. Ja olankohautuksella sivuutetaan se että täysin VIATTOMIA asiakkaita sadistisesti pahoinpidellään. Täysin laitonta!
Että tämä posketon ristiriita alkoi mulla kuohua yli. Että mulle v*ttu riitti!!!
ja mun tapauksessa se nyt tarkoittaa sitä että en rupea enää h*oranp*skaa kauniisti puhutella, kun s**tanan Virpi Nättiaho olisi parempi hirressä. Eli ei. En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun. Kiitos. Hienoa että joku alkaa ymmärtää tämän tilanteen."V*** olisi parempi hirressä. Eli ei. En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun."
...On ollut järjetöntä miten moni rikollinen käy mulle raivoamassa. Ja kaikki nää tilanteet on sellaisia etten edes tiedä kuka h*lvetti sä olet enkä ole ikinä kuullutkaan sun mainitsemistasi asioista. Mulla ei todellakaan nyt niinku lainkaan aukene se että mitä se sönkötät.
Joo, mä huomaan että sä olet vihainen ja on uskomatonta että sä edes luulet että sillä olisi mulle merkitystä. Sä olet VAIN aa*i, joka ei osaa käyttäytyä ja olet nyt sitten kohdellut minua huonosti. Että onnea vain sulle ja sun loppu elämälle. Sun ongelmas ei ollut se mitä sä luulit vaan että sä luulit ja tulit mulle uhoo. - Anonyymi00078
Anonyymi00045 kirjoitti:
ja mun tapauksessa se nyt tarkoittaa sitä että en rupea enää h*oranp*skaa kauniisti puhutella, kun s**tanan Virpi Nättiaho olisi parempi hirressä. Eli ei. En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun. Kiitos. Hienoa että joku alkaa ymmärtää tämän tilanteen."Virpi Nättiaho olisi parempi hirressä. Eli ei. En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun."
...On ollut järjetöntä miten moni rikollinen käy mulle raivoamassa. Ja kaikki nää tilanteet on sellaisia etten edes tiedä kuka h*lvetti sä olet enkä ole ikinä kuullutkaan sun mainitsemistasi asioista. Mulla ei todellakaan nyt niinku lainkaan aukene se että mitä se sönkötät.
Joo, mä huomaan että sä olet vihainen ja on uskomatonta että sä edes luulet että sillä olisi mulle merkitystä. Sä olet VAIN aasi, joka ei osaa käyttäytyä ja olet nyt sitten kohdellut minua huonosti. Että onnea vain sulle ja sun loppu elämälle. Sun ongelmas ei ollut se mitä sä luulit vaan että sä luulit ja tulit mulle uhoo. - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
"Virpi Nättiaho olisi parempi hirressä. Eli ei. En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun."
Joo, mä huomaan että sä olet vihainen ja on uskomatonta että sä edes luulet että sillä olisi mulle merkitystä. Sä olet VAIN aasi, joka ei osaa käyttäytyä ja olet nyt sitten kohdellut minua huonosti. Että onnea vain sulle ja sun loppu elämälle. Sun ongelmas ei ollut se mitä sä luulit vaan että sä luulit ja tulit mulle uhoo....Ja jos taas VIPE ei halua että sen nimeä hoetaan, niin se varmaan ei sitten riko sitä lakia, eikö niin? Eikö?
Eikö olekin uskomatonta miten tämän KAIKEN olisi voinut välttää?! Mä en henkilökohtaisesti edes tajua että miten te olette onnistuneet sössimään aivan kaikki tuusan nuuskaksi. Te olette kirjaimellisesti repineet tämä farssit ihan TYHJÄSTÄ. - Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
...Ja jos taas VIPE ei halua että sen nimeä hoetaan, niin se varmaan ei sitten riko sitä lakia, eikö niin? Eikö?
Eikö olekin uskomatonta miten tämän KAIKEN olisi voinut välttää?! Mä en henkilökohtaisesti edes tajua että miten te olette onnistuneet sössimään aivan kaikki tuusan nuuskaksi. Te olette kirjaimellisesti repineet tämä farssit ihan TYHJÄSTÄ....Oliko teillä todellakin joku idea joskus? Mä sitä ihmettelen, kun muitenkin niin massana tätä p*skaa on tullut niskaa.
Ootteko te nyt ihan tosissanne? - No, toisaalta mä kyllä olen jo todennut että KYLLÄ te ootte. Huh huh! No... vuosia te varmistitte ja niin minäkin ja nyt meillä ei sitten tässä ole enää mitään jännitettävää :) Hieno homma.
Mä vain meinaan että kun sen 10 ja 20 vuotta ihan ilman mitään SYYTÄ te kehittelette, niin ei se nyt niin vaikeaa mullekaan ole, kun te vielä olette toimineen tosi hyvänä inspiraationa mulle loputtomilla tempuillanne.
Tajusitteko? Mutta mähän yritin neuvotella teidän kanssa, kun nyt mulle tuli olo että te ette nyt jotenkin ihan oivalla että miten tämä homma menee. Nyt nyt se menee NÄIN. Et, jos joku jumalankerta kaupassa&asioilla teidän on PAKKO käyttää minuun väkivaltaa täysin ilman syytä, niin sitten mäkin ihan jokaikinen kerta jättämättä mitään välistä. Eiks niin?
Täähän oli siis se TEIDÄN idea. huom. Aika maanista, mutta... Itsepä halusitte... että mä loputtomasti jatkan joka kerta ilman mitään aikomusta lopettaa :) <3 Niihin sopimuksiin kannaittaisi laittaa joku vaihtoehto. No, teillä oli se että mä alkaisin tehdä rikoksia ja mä olen vuorostani kehottanut teitä lopettamaan se lainrikkominen. Diili tämäkin jonkinlainen. - Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
...Ja jos taas VIPE ei halua että sen nimeä hoetaan, niin se varmaan ei sitten riko sitä lakia, eikö niin? Eikö?
Eikö olekin uskomatonta miten tämän KAIKEN olisi voinut välttää?! Mä en henkilökohtaisesti edes tajua että miten te olette onnistuneet sössimään aivan kaikki tuusan nuuskaksi. Te olette kirjaimellisesti repineet tämä farssit ihan TYHJÄSTÄ....Vipe, se diili ei ollut että joko sä hoidat sun työsi asiallisesti tai sitten sän vedät sen mun rikosilmoituksen kuin sitä ei KOSKAAN (k.o.s.k.a.a.n.) olisi tapahtunutkaan. Ok?
Se vaihtoehto oli että sä joko teet sun duunin tai sitten et. Sä valitsit ETTEN aio olla poliisi ja pyrkimykseni oli TÄMÄN MINUN tapauksen kanssa jättää se... ikuisesti. Mä tajusin.
Sä valitsit... jättää tekemättä työsi ja aikomukseni oli nolla mun rikosilmoitus... ikuisesti. Se mä nostin sen eli ei se sinne ikuisuuksiin vajonnut. Mulla arvaa onko mulla mitään aikomusta vetää maton alle tätä "geissiä" tässä? Se pysyy helpommin pinnalla kuin maton alla. Ootko huomannut? - Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
...Vipe, se diili ei ollut että joko sä hoidat sun työsi asiallisesti tai sitten sän vedät sen mun rikosilmoituksen kuin sitä ei KOSKAAN (k.o.s.k.a.a.n.) olisi tapahtunutkaan. Ok?
Se vaihtoehto oli että sä joko teet sun duunin tai sitten et. Sä valitsit ETTEN aio olla poliisi ja pyrkimykseni oli TÄMÄN MINUN tapauksen kanssa jättää se... ikuisesti. Mä tajusin.
Sä valitsit... jättää tekemättä työsi ja aikomukseni oli nolla mun rikosilmoitus... ikuisesti. Se mä nostin sen eli ei se sinne ikuisuuksiin vajonnut. Mulla arvaa onko mulla mitään aikomusta vetää maton alle tätä "geissiä" tässä? Se pysyy helpommin pinnalla kuin maton alla. Ootko huomannut?"Sä valitsit ETTEN aio olla poliisi ja pyrkimykseni oli TÄMÄN MINUN tapauksen kanssa jättää se..."
...Tulee liikaa sekoiltua persoonien kanssa. Täytyy mennä nukkumaan.
Mä yritin sitä sanoa että sille se on vain joku YKSI tapaus. Se luuli että se menee maton alle. Mutta se hänelle mitätön juttu on mulle ISO eikä se tule ikinä menemään minnekään maton alle.
Ei se edes tajua. Ei tajua. Ei se noin olisi tehnyt, jos olisi tajunnut edes lähimain että mitä teki! Ensinnäkin sen vale ei ollut uskottava. Mun kanteluun myös myönnetään ettei se edes tehnyt työtään eli selvittänyt sitä varasta, jonka puhelinnumeron olin antanut. Se ei tajua minkä trauman mulle aiheutti ja sitä miten se oli se traumojen joukosse se viimeinen korsi. Mä todellakin itsekin yritin päästä poliisiksi, mutta nyt mulle riitti sen s**tanan p*rseily siellä Poliisilaitoksella. Rikollisia siellä kaikki, s**sta.
Ei se tajunnut tätä kokonaisuutta. Ei se tajua miten sen SOTKU on ikuinen eikä voi kadota minnekään. Sitä... ei... pysty... korjata.
Ja yhden v*tun läppärin takia vain? Kannattiko?
Teillä on niin perustavanlaatuisesti kaikki pielessä mun kanssa. Et te huomaatte (vai huomasitteko?) että minuun on vaikea vaikuttaa ja te sitten päätitte pistää kaikki muutkin p*skaksi? Mä huomasin nimittäin, muttei se katso muuta sitä että minuun on vaikea vaikuttaa.
Etkö jo tajua? Tajuatko?
En mä luovuta. En koskaan. Mä pidän asiat hyvin ja järjestyksessä ja se on meidän ero. Mä... en... jätä... ongelmia. Ok?
Mä en anna tän olla. Mä en koskaan anna asioiden vain olla vaan mä jatkan loputtomasti kunnes ne menee oikein. Mä jotenkin ymmärsin että JUST tiptop tässä kohdin oli Vuokrataloilla ongelma mun kanssa. Ne halusi tehdä ne raha-asiat laittomasti, mutta minä en suostunut. Mä en jousta, mä vain EN TEE niin. ok? Ei se ole mikään simputus kysymys tai ajastakaan. Mä en tee niin. Mä en ole ennenkään tehnyt niin... koskaan.
Mä jätä sinne mitään, joten Vipe mokasi lavastaessaan minut johonkin tuollaiseen. Tajuatko? Vaikka sä sen saisit sinne jätettyä, niin se tulee ikuisesti näyttämään TOSI OUDOLTA siellä. Ja sama on kaikkien sossu-Heidien kanssakin omituisine lausuntoineen. Ne näyttää tosi OUDOILTA siellä mun rekkarissa. Ja jos se siihen menee, niin mä luulen että lääkäri tulee teille vähän selittämään jotain että miksi noi teidän jutut on epäuskottavia. - Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
"Sä valitsit ETTEN aio olla poliisi ja pyrkimykseni oli TÄMÄN MINUN tapauksen kanssa jättää se..."
...Tulee liikaa sekoiltua persoonien kanssa. Täytyy mennä nukkumaan.
Mä yritin sitä sanoa että sille se on vain joku YKSI tapaus. Se luuli että se menee maton alle. Mutta se hänelle mitätön juttu on mulle ISO eikä se tule ikinä menemään minnekään maton alle.
Ei se edes tajua. Ei tajua. Ei se noin olisi tehnyt, jos olisi tajunnut edes lähimain että mitä teki! Ensinnäkin sen vale ei ollut uskottava. Mun kanteluun myös myönnetään ettei se edes tehnyt työtään eli selvittänyt sitä varasta, jonka puhelinnumeron olin antanut. Se ei tajua minkä trauman mulle aiheutti ja sitä miten se oli se traumojen joukosse se viimeinen korsi. Mä todellakin itsekin yritin päästä poliisiksi, mutta nyt mulle riitti sen s**tanan p*rseily siellä Poliisilaitoksella. Rikollisia siellä kaikki, s**sta.
Ei se tajunnut tätä kokonaisuutta. Ei se tajua miten sen SOTKU on ikuinen eikä voi kadota minnekään. Sitä... ei... pysty... korjata.
Ja yhden v*tun läppärin takia vain? Kannattiko?
Teillä on niin perustavanlaatuisesti kaikki pielessä mun kanssa. Et te huomaatte (vai huomasitteko?) että minuun on vaikea vaikuttaa ja te sitten päätitte pistää kaikki muutkin p*skaksi? Mä huomasin nimittäin, muttei se katso muuta sitä että minuun on vaikea vaikuttaa.
Etkö jo tajua? Tajuatko?
En mä luovuta. En koskaan. Mä pidän asiat hyvin ja järjestyksessä ja se on meidän ero. Mä... en... jätä... ongelmia. Ok?
Mä en anna tän olla. Mä en koskaan anna asioiden vain olla vaan mä jatkan loputtomasti kunnes ne menee oikein. Mä jotenkin ymmärsin että JUST tiptop tässä kohdin oli Vuokrataloilla ongelma mun kanssa. Ne halusi tehdä ne raha-asiat laittomasti, mutta minä en suostunut. Mä en jousta, mä vain EN TEE niin. ok? Ei se ole mikään simputus kysymys tai ajastakaan. Mä en tee niin. Mä en ole ennenkään tehnyt niin... koskaan.
Mä jätä sinne mitään, joten Vipe mokasi lavastaessaan minut johonkin tuollaiseen. Tajuatko? Vaikka sä sen saisit sinne jätettyä, niin se tulee ikuisesti näyttämään TOSI OUDOLTA siellä. Ja sama on kaikkien sossu-Heidien kanssakin omituisine lausuntoineen. Ne näyttää tosi OUDOILTA siellä mun rekkarissa. Ja jos se siihen menee, niin mä luulen että lääkäri tulee teille vähän selittämään jotain että miksi noi teidän jutut on epäuskottavia....Mun pitäis mennä nukkuu, mutta kun jäi taas olo etten saanut asiaani sanottua :(
*huokaisu* Vipella oli kaksi vaihtoehtoa: hoitaa homma hyvin tai sitten suututtaa eräs mielisairas ihminen... ihan turhan takia, koska ne Vipen valheet oli ihan älyttömiä.
Aika pitkälle te menette tietämättä mitään uhristanne. Se on se riski. - Anonyymi00086
Anonyymi00045 kirjoitti:
ja mun tapauksessa se nyt tarkoittaa sitä että en rupea enää h*oranp*skaa kauniisti puhutella, kun s**tanan Virpi Nättiaho olisi parempi hirressä. Eli ei. En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun. Kiitos. Hienoa että joku alkaa ymmärtää tämän tilanteen."En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun. Kiitos. Hienoa että joku alkaa ymmärtää tämän tilanteen."
...Niin, ja joku ei tykännyt siitä että olin aina hiljaa. Niin? No, mä sitten aloin puhua eli kiittäkää sitä, jonka mielestä mä en saanut olla hiljaa. Jollekin se oli aivan valtava ongelma että piti ihan väkivaltaa käyttää minuun. Joku vihaa tosi paljon hiljaisia ihmisiä??
Sit mä taas mietin jotain Helvetin Enkeleitä ja Keijo Vilhusta että eihän ne mulla kai ole mitään tehneet... kai. Mä vain sanon etten mä tuntenut tota Virpi Nättiahoakaan, mutta se hor* luuli tuntevansa minut. Ja pisti sitten oikein hienosti kaiken p*skaksi... oikein niinku miljooniin palasiin. Wau! Ehkä siinä oli joku idea. Mä luulen että ero on silti kuin jollain ...? No, että räjäyttää joku ihminen kuin että räjäyttää asevarasto tai joku kaupungin virtalähde ym., joka nyt sitten on vähän isompi homma kuin vain yhdet suolet ympäriinsä.
En ole pääsemässä tässä asiassa nyt pointtiini, kun se on karku teillä. Se on teillä, ei mulla.
Eli... te pakotatte mun tänne kirjoittamaan, niin mitä mä nyt sitten kirjoittelisin. Virpiltä terkkuja Keijo Vilhuselle vai miten tää nyt pitäisi hoitaa? Mä kun en osaa teille oikein toimia lähettinä, kun en edes tiedä mistä on kyse. Et Vipe ihan itse kävelee sinne Keijon luo juttelee jos haluaa. En ymmärrä miksi minua tässä vaivataan asialla?
Olen pommin varma etten liity yhtään mihinkään enkä mitään rupea muille koskaan tekemään, joten *huokaisu* on vain täysib mahdotonta että mä mitenkään tähän voisin olla osallinen. Kenen idea oli sotkea MINUT tähän? Jonkun hieno "neronleimaus".
Et et mä tässä omasta tahdosta ole. Et jos jollain on ongelma, niin ne varmaan sitten kääntyy niiden tahojen puoleen, jotka tämän pakotti. Ei mulle jätetty vaihtoehtoja. Se Keijokin niin painotti sanaa VALITTU, monesti hoki. Ei se siinä kuulostanut järkevästä, en tajunnut koko sen ideaa yhtään, mutta kopioidaan nyt. Paha pahaa vastaan eli en tajua mitään tästä, niin voin silloin ihan hyvin myös laittaa tasaisin jotain mistä en myöskään ymmärrä mitään :D
Mä vain sanon että teillä meni siellä 10 vuotta kaikki p*skaksi vain sen takia... ETTEN OLLUT MITÄ LUULITTE. Ja siis minuako te nyt sitten tästä syytätte? :D Noloa. Että sen sijaan että myöntäisitte oman valtavan mokanne, niin... te päätitte tehdä siitä vielä isomman. Wau. No, onnea hei! Tosi hienosti valittu tie. Tosi hyvä tie <3 Se on pitkä mutta hieno.
Kai sä tajuat että mä vien tän peräseinään asti? Että siksikö sä halusitkin minut? Sitä mä vaan tässä mietin että KUKA tiesi etten mä koskaan pysähdy? Mä vien terkkuja Keijo Vilhuselle ja sanon että yks h*ora haluu jakaa sulle p*rsettä. - Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
"En minä itse sitä sinne ole nostamassa ja todellakin VAIN haukun. Kiitos. Hienoa että joku alkaa ymmärtää tämän tilanteen."
...Niin, ja joku ei tykännyt siitä että olin aina hiljaa. Niin? No, mä sitten aloin puhua eli kiittäkää sitä, jonka mielestä mä en saanut olla hiljaa. Jollekin se oli aivan valtava ongelma että piti ihan väkivaltaa käyttää minuun. Joku vihaa tosi paljon hiljaisia ihmisiä??
Sit mä taas mietin jotain Helvetin Enkeleitä ja Keijo Vilhusta että eihän ne mulla kai ole mitään tehneet... kai. Mä vain sanon etten mä tuntenut tota Virpi Nättiahoakaan, mutta se hor* luuli tuntevansa minut. Ja pisti sitten oikein hienosti kaiken p*skaksi... oikein niinku miljooniin palasiin. Wau! Ehkä siinä oli joku idea. Mä luulen että ero on silti kuin jollain ...? No, että räjäyttää joku ihminen kuin että räjäyttää asevarasto tai joku kaupungin virtalähde ym., joka nyt sitten on vähän isompi homma kuin vain yhdet suolet ympäriinsä.
En ole pääsemässä tässä asiassa nyt pointtiini, kun se on karku teillä. Se on teillä, ei mulla.
Eli... te pakotatte mun tänne kirjoittamaan, niin mitä mä nyt sitten kirjoittelisin. Virpiltä terkkuja Keijo Vilhuselle vai miten tää nyt pitäisi hoitaa? Mä kun en osaa teille oikein toimia lähettinä, kun en edes tiedä mistä on kyse. Et Vipe ihan itse kävelee sinne Keijon luo juttelee jos haluaa. En ymmärrä miksi minua tässä vaivataan asialla?
Olen pommin varma etten liity yhtään mihinkään enkä mitään rupea muille koskaan tekemään, joten *huokaisu* on vain täysib mahdotonta että mä mitenkään tähän voisin olla osallinen. Kenen idea oli sotkea MINUT tähän? Jonkun hieno "neronleimaus".
Et et mä tässä omasta tahdosta ole. Et jos jollain on ongelma, niin ne varmaan sitten kääntyy niiden tahojen puoleen, jotka tämän pakotti. Ei mulle jätetty vaihtoehtoja. Se Keijokin niin painotti sanaa VALITTU, monesti hoki. Ei se siinä kuulostanut järkevästä, en tajunnut koko sen ideaa yhtään, mutta kopioidaan nyt. Paha pahaa vastaan eli en tajua mitään tästä, niin voin silloin ihan hyvin myös laittaa tasaisin jotain mistä en myöskään ymmärrä mitään :D
Mä vain sanon että teillä meni siellä 10 vuotta kaikki p*skaksi vain sen takia... ETTEN OLLUT MITÄ LUULITTE. Ja siis minuako te nyt sitten tästä syytätte? :D Noloa. Että sen sijaan että myöntäisitte oman valtavan mokanne, niin... te päätitte tehdä siitä vielä isomman. Wau. No, onnea hei! Tosi hienosti valittu tie. Tosi hyvä tie <3 Se on pitkä mutta hieno.
Kai sä tajuat että mä vien tän peräseinään asti? Että siksikö sä halusitkin minut? Sitä mä vaan tässä mietin että KUKA tiesi etten mä koskaan pysähdy? Mä vien terkkuja Keijo Vilhuselle ja sanon että yks h*ora haluu jakaa sulle p*rsettä....Termostaattihihhuli mulle selitti jostain kahdesta. Voisi käyttää ihan suomen kieltäkin kommunikoimiseen, niin voisi tajutakin jotain. No, se ujopiimä ei uskaltanut sanoa omaa asiaansa.
Että tota Vuokratalot ja siellä Tuominen-Tuomala mikälie h*tsu ei vissiin ollut ihan hyvä johtaja. Sen verran tgehokkaasti se katosi maan alle eikä saa edes nimeä sanoa! No, kristus! Mitä sie h*ro siellä oikein olet sitten p*rseillyt? Kumma muutos.
Meikä on aivan koko elämäni elänyt maanalla ja te sitten päätitte mut julkaista. Wow? Mä vain sanon ettei teillä ihan hirveän hyvää käsitystä ollut musta :DDDD
Joo, mä puhun sekavasti, muttei tässä koskaan mitään järkeä ollutkaan ja mä olen TOSI-TOSI outo kohdehenkilö ollut. Mä kun en tee mitään. Niin miksi just minut sitten valitaan. No, mä vähän veikkaan että just siksi etten koskaa tee mitään enkä sano mitään. Ne sitten itse keksii siellä kaikkea, kun ei ole tätä aitoa ihmistä "terrorisoimassa". Joku tartti jonkun mandollisimman NEUTRAALIN tyypin, jota ei ole olemassa ollenkaan ja ne sitten löysi minut.
Sitten ne kiukuttaa minua että kun mä tulen "ulos", niin mä olen vihainen, vaikken mä kyllä ennen sitä ollut. Ei mulla tässä ollut mitään. Se on todellakin äääääärimmäisen erikoista että joku ihminen kuten MINÄ olen muka joku häirikkö ja joka s**tanan kaupan tarttee minua vainota ihan kuin mä mikä tahansa hetki muka tekisin jotain. Mistä te tätä revitte oikein.
Kai te nyt tajuatte että tää on sitten ikuista? Ja kun on joku tehnyt mokan, niin te laajennatte sitä? Että kun sä p*rseilet, niin sä pakotat sen toisenkin? Mä vain sanon ettei musta ole ollut mitään ongelmaa, mutta kun käy ilmi - ja toistuvasti - että Virpi Nättiaho on läpimätä h*ora, niin ei se siitä enää muuksi muutu. Todellakin just vielä ennen, mulla ei ollut mitään ongelmaa että tää mun nykyinen näkemys on siis sen Virpin tekemä.
Tiesittekö te että mä yritin hakeutua poliisiksi?
Miksi minä olisin joku rikollinen? Mistä te näitä juttuja revitte oikein?
Mulla jää se jutun pointti uupumaan, kun te ette sitä ole että 10 ja 20 vuoden aikana kertoneet. Mulle ei todellakaan ole selvittyt että mikä idea tuossa teidän toiminnassa on. Koko rikosteoria on täyson romutettu silä että KOKO kaupunki sitten päätti porukalla rikkoa lakia minua vastaan. Että yksistäänkin teidän rikkeet/rikokset on pahempia kuin mikään mitä minä olen tehnyt. EI tossa silloin oikein ole järkeä.
No, mutta palaamme taas v* Vuokrataloihin ja heidän poskettomaan p*skaan toimintaan. Kaikki osaa perusasiat, mutta Vuokratalot ei. Ja kun niitä selvittelee ja korjaa, niin ne vaihtaa virheen toiseen paikkaan. Ne nyt on päättänyt että HEIDÄN kaikki asiat on rikollsia. Minä olen sitten omalta osalta omani hoitanut niin ettei niiden täydy olla laittomasti, vaikka Vuokratalojen koko firma on pelkkää rikollista. Kaikki keiden kanssa ollut tekemisissä, ovat myös olleet asiattomia ja valehtelijoita. Asioita ei myöskään ole korjattu, joten onhan tuossa nyt aika selkeä sanoma annettu.
Ja se sanoma on että TE OLETTE rikollisia. Sitä en tajua että mitä te mulle rupeatte.
ja kun joku joku hinkkaa jotain Helvetin Enkeleitä täällä, niin mietin että nekö muka noin tökerösti touhuaa vain joku just usuttaa? No, sehän selkeää heillä itsellään varmaan että onko Vuokrataloilla jotain ongelmia heidän kanssa vai tekeekö joku duunia suuntaan tai toiseen. MINUN ei tähän tarvitse puuttua. Kai te tajuatte etten minä ikinä ole se joka tästä mitään saa. Se kun ei mitenkään voi olla mun vika.
Sitä läppärijuttuakin ne yritti tehdä pimeänä, mutta eihän se ollut. Jos se olisi maksettu siinä kun se palasi ja minä olisin sen siinä vaatinut, niin se olisi ollut ihan normaali. Enkä minä itse mitään pimeää tilannut eli tää jannu oli ainoa, joka sellaista teki. En minä.
Ootte te läpimätiä kyllä, huh huh. - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
...Termostaattihihhuli mulle selitti jostain kahdesta. Voisi käyttää ihan suomen kieltäkin kommunikoimiseen, niin voisi tajutakin jotain. No, se ujopiimä ei uskaltanut sanoa omaa asiaansa.
Että tota Vuokratalot ja siellä Tuominen-Tuomala mikälie h*tsu ei vissiin ollut ihan hyvä johtaja. Sen verran tgehokkaasti se katosi maan alle eikä saa edes nimeä sanoa! No, kristus! Mitä sie h*ro siellä oikein olet sitten p*rseillyt? Kumma muutos.
Meikä on aivan koko elämäni elänyt maanalla ja te sitten päätitte mut julkaista. Wow? Mä vain sanon ettei teillä ihan hirveän hyvää käsitystä ollut musta :DDDD
Joo, mä puhun sekavasti, muttei tässä koskaan mitään järkeä ollutkaan ja mä olen TOSI-TOSI outo kohdehenkilö ollut. Mä kun en tee mitään. Niin miksi just minut sitten valitaan. No, mä vähän veikkaan että just siksi etten koskaa tee mitään enkä sano mitään. Ne sitten itse keksii siellä kaikkea, kun ei ole tätä aitoa ihmistä "terrorisoimassa". Joku tartti jonkun mandollisimman NEUTRAALIN tyypin, jota ei ole olemassa ollenkaan ja ne sitten löysi minut.
Sitten ne kiukuttaa minua että kun mä tulen "ulos", niin mä olen vihainen, vaikken mä kyllä ennen sitä ollut. Ei mulla tässä ollut mitään. Se on todellakin äääääärimmäisen erikoista että joku ihminen kuten MINÄ olen muka joku häirikkö ja joka s**tanan kaupan tarttee minua vainota ihan kuin mä mikä tahansa hetki muka tekisin jotain. Mistä te tätä revitte oikein.
Kai te nyt tajuatte että tää on sitten ikuista? Ja kun on joku tehnyt mokan, niin te laajennatte sitä? Että kun sä p*rseilet, niin sä pakotat sen toisenkin? Mä vain sanon ettei musta ole ollut mitään ongelmaa, mutta kun käy ilmi - ja toistuvasti - että Virpi Nättiaho on läpimätä h*ora, niin ei se siitä enää muuksi muutu. Todellakin just vielä ennen, mulla ei ollut mitään ongelmaa että tää mun nykyinen näkemys on siis sen Virpin tekemä.
Tiesittekö te että mä yritin hakeutua poliisiksi?
Miksi minä olisin joku rikollinen? Mistä te näitä juttuja revitte oikein?
Mulla jää se jutun pointti uupumaan, kun te ette sitä ole että 10 ja 20 vuoden aikana kertoneet. Mulle ei todellakaan ole selvittyt että mikä idea tuossa teidän toiminnassa on. Koko rikosteoria on täyson romutettu silä että KOKO kaupunki sitten päätti porukalla rikkoa lakia minua vastaan. Että yksistäänkin teidän rikkeet/rikokset on pahempia kuin mikään mitä minä olen tehnyt. EI tossa silloin oikein ole järkeä.
No, mutta palaamme taas v* Vuokrataloihin ja heidän poskettomaan p*skaan toimintaan. Kaikki osaa perusasiat, mutta Vuokratalot ei. Ja kun niitä selvittelee ja korjaa, niin ne vaihtaa virheen toiseen paikkaan. Ne nyt on päättänyt että HEIDÄN kaikki asiat on rikollsia. Minä olen sitten omalta osalta omani hoitanut niin ettei niiden täydy olla laittomasti, vaikka Vuokratalojen koko firma on pelkkää rikollista. Kaikki keiden kanssa ollut tekemisissä, ovat myös olleet asiattomia ja valehtelijoita. Asioita ei myöskään ole korjattu, joten onhan tuossa nyt aika selkeä sanoma annettu.
Ja se sanoma on että TE OLETTE rikollisia. Sitä en tajua että mitä te mulle rupeatte.
ja kun joku joku hinkkaa jotain Helvetin Enkeleitä täällä, niin mietin että nekö muka noin tökerösti touhuaa vain joku just usuttaa? No, sehän selkeää heillä itsellään varmaan että onko Vuokrataloilla jotain ongelmia heidän kanssa vai tekeekö joku duunia suuntaan tai toiseen. MINUN ei tähän tarvitse puuttua. Kai te tajuatte etten minä ikinä ole se joka tästä mitään saa. Se kun ei mitenkään voi olla mun vika.
Sitä läppärijuttuakin ne yritti tehdä pimeänä, mutta eihän se ollut. Jos se olisi maksettu siinä kun se palasi ja minä olisin sen siinä vaatinut, niin se olisi ollut ihan normaali. Enkä minä itse mitään pimeää tilannut eli tää jannu oli ainoa, joka sellaista teki. En minä.
Ootte te läpimätiä kyllä, huh huh....Tiedättekö kun siinä on todellakin ero että mitä miettii ja mitä kirjoittaa? Se että mä en tehnyt mitään oli teidän mielestä ongelma ja KUN mä sitten teidän pakottamana aloin tehdä, niin te väittätte nyt että se olisi ongelma. No, miksi te sitten PAKOTITTE minut siihen, jos teidän mielestä se on muka ongelma??
Ei teidän ehkä sitten kannattaisi tehdä niitä VIRHEpäätelmiä, jos ei tykkää lopputuloksesta. Mä muuten poliisillekin sanoin että hauska että muo on syytetty paranoiasta. :DDDD Luulivat kai että siitä jotain tulisi. No, mutta kato kun mä olen mielisairas ollut jo 20 vuotta että ei se nyt niin kamalaa ole. Ihan hyvin tähänkin asti mentiin, niin MIKSI te nyt sitten flippasitte? Tosissaan tää teidän ajoitus on aika erikoinen tälleen... KAHDENKYMMENEN VUODEN jälkään? Ootteko te nyt ihan varmasti tosissanne että just nyt tää sama vanha juttu olisi kriittinen :D
Oisko niin ettei teillä vain koskaan ollut mitään käsitystä minusta ja sitten kun mä palasin tänne, niin teillä meni pikkupikku rikokset pieleen, kun ne onkin teillä ihan bulls*ttiä täynnä? Eikö niin? Että te ette nyt pysty pitää minua missään kirjanpidossa, kun ... no... ne on siellä ihan päin sitä itseään. Eikö? :D Ette saa edes mun nimeä sinne oikein ja se on varsin erikoinen ongelma. Ootteko huomanneet että mä en ikinä nimeä siellä kaupassa sanonut? Huomasitteko? Mistä te sen oikein revitte siis :D - Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
...Tiedättekö kun siinä on todellakin ero että mitä miettii ja mitä kirjoittaa? Se että mä en tehnyt mitään oli teidän mielestä ongelma ja KUN mä sitten teidän pakottamana aloin tehdä, niin te väittätte nyt että se olisi ongelma. No, miksi te sitten PAKOTITTE minut siihen, jos teidän mielestä se on muka ongelma??
Ei teidän ehkä sitten kannattaisi tehdä niitä VIRHEpäätelmiä, jos ei tykkää lopputuloksesta. Mä muuten poliisillekin sanoin että hauska että muo on syytetty paranoiasta. :DDDD Luulivat kai että siitä jotain tulisi. No, mutta kato kun mä olen mielisairas ollut jo 20 vuotta että ei se nyt niin kamalaa ole. Ihan hyvin tähänkin asti mentiin, niin MIKSI te nyt sitten flippasitte? Tosissaan tää teidän ajoitus on aika erikoinen tälleen... KAHDENKYMMENEN VUODEN jälkään? Ootteko te nyt ihan varmasti tosissanne että just nyt tää sama vanha juttu olisi kriittinen :D
Oisko niin ettei teillä vain koskaan ollut mitään käsitystä minusta ja sitten kun mä palasin tänne, niin teillä meni pikkupikku rikokset pieleen, kun ne onkin teillä ihan bulls*ttiä täynnä? Eikö niin? Että te ette nyt pysty pitää minua missään kirjanpidossa, kun ... no... ne on siellä ihan päin sitä itseään. Eikö? :D Ette saa edes mun nimeä sinne oikein ja se on varsin erikoinen ongelma. Ootteko huomanneet että mä en ikinä nimeä siellä kaupassa sanonut? Huomasitteko? Mistä te sen oikein revitte siis :D...Mä muuten mietin myös sitä S-marketin mummoa, joka alkoi kuvailla minua siinä kassalla. Ootko nyt ihan varma? Ootteko tietoisia että laittoman rekisterin ylläpitäminen on nimensä mukaisesti laitonta?
Ja taas sille Supermarketin "ehkä me lähdetään sitten kaikki"-l*tkalle, niin mä todellakin huomasin että te kaikki rikotte lakia. En tajua miksi sä teit siitä sellaisen shown. Kai te luulitte että te käyttäydyitte normaalisti.
Te todellakin laittomasti hääditte pois kaupasta ilman mitään syytä. Koskaan ei ole ollut tilannetta, jossa olisin mitenkään väärin toiminut tai asiattomasti. On jäänyt niin mieleen se k-kaupankin h*ora, joka ilmiselvästi piti minua varkaana. Täysin eikä häpeillyt näyttää sitä. Tosi koppavana ja halveksiva ilme se siitä lähti pois, kun lähestyin kassaa. H*ora palasi katse lattiassa eikä uskaltanut enää kertaakaan katsoa minua palattuaan sieltä takahuoneesta. H*ORA, onko sulla koskaan käynyt mielessä sellainen sana kuin "oikeus"? Että h*ro KUN... ei jos, vaan KUN sä menet sinne nokka pystyssä takahuoneeseen... niin k*späille on todellakin ollut tapana antaa ansionsa mukaan. Itsepä tämän säännöt teit. Minä en, minä olin vain ruokakaupassa.
Et sekin h*ora on elämänsä valinnat tehnyt ja se kuitenkin oli kauppa, jossa oli hyvä kohtelu vielä aiemmin. Ei tartte h*ora sunkaan eläissäs enää valittaa mistään. Että kun ...ei jos, vaan KUN te nyt leikitte noitte jengien kanssa, niin onnea vain teille ja p*rseellenne. Kaikille teille, ihan teille kaikille ja teitä on paljon. Niin paljon että tuskin ootte kaikki edes missään jengissä mukana ja jos ootte, niin... sääli sitä jengiä :DD EI taida olla ihan kultaa tää Orimattilan v*jakkilauma. Tuskin kukaan haluaa näitä?
Ei mä en pääse mun pointtiini, koska te jätitte kaikki levälleen ettekä suostu korjata sitä. "No, koitappa keksiä itse" ne sanoo ja mä sitten keksin TEIDÄN kehoituksesta. Se on kuin Lahden urakoitsija homma että jos jättää kentän tyhjäksi ja käskee siihen itse jotain keksiä, niin sittepä toinen keksii! Että kun te KÄSKETTE mun keksiä itse mun teoriat ja te KÄSKETTE mun ne kaikki julkaista, niin nää varmaan tietää että kenen fiksu idea se oli.
Vipe?
MIkä v*ttu sulle oikein tuli? Sä h*ora oikeasti luulit että se juttu tulisi mulle? Sen vielä ymmärtää että syyttä takapenkillä olijaa siitä että auto on ajassa, mutta miten te syytätte sitä kaveria siellä takakontissa siitä!! Että joku raja siinäkin että kuinka pitkälle te olette valmiita syyttämään ihmistä, joka ILMISELVÄSTIKÄÄN ei sitä mitenkään ole voinut tehdä?
Mä olen tästä sitten päätellyt.
Että te ette halua itsekään olla syyllisiä, kun...? No, mikä nyt niin pelottaa? Ai, ne motosristit tai joku v*ttu... mitä lie. Mä kuuntelin sen Keijo Vilhusdokkarin ja siellä oli joku lahtelainen, se meni multa ohi joka kerta kun se mainittiin. Et Vipe? Miksi Vipep*ska rupee jollekin ihan random ihmisille, joka nimenomaan... ei voi mitenkään tämän asiaan edes liittyä? Et sulle vaan sanotaan että "tee se" ja sä yrität? Sulle ei sitten kerrottu että se on mahdotonta. No, mä voin vannoo että samaan lopputulokseen oli tulleet jo kaikki muutkin aiemmin. Mä tiedän. Meidänlaisista on jopa wikipediassa että lääkärit vihaa meitä. Ne oli tosi normilääkäri. En tiedä vihaako psykiatrit, ne vain sanoo että ovat yksi vaikeimmista. Se on paljon kauniimmin sanottu <3 En muista sana tarkkaan, mutta jotain vastaava kirjoitti mun omakin psykiatri vuonna 2007. Jotenkin siinä mainittiin ettei tiedonkeruusta tullut oikein mitään. Se saa mut aina nauramaan, kun nää tunarit yrittää vähän päästä mun pään sisään -.- - Anonyymi00095
Anonyymi00089 kirjoitti:
...Mä muuten mietin myös sitä S-marketin mummoa, joka alkoi kuvailla minua siinä kassalla. Ootko nyt ihan varma? Ootteko tietoisia että laittoman rekisterin ylläpitäminen on nimensä mukaisesti laitonta?
Ja taas sille Supermarketin "ehkä me lähdetään sitten kaikki"-l*tkalle, niin mä todellakin huomasin että te kaikki rikotte lakia. En tajua miksi sä teit siitä sellaisen shown. Kai te luulitte että te käyttäydyitte normaalisti.
Te todellakin laittomasti hääditte pois kaupasta ilman mitään syytä. Koskaan ei ole ollut tilannetta, jossa olisin mitenkään väärin toiminut tai asiattomasti. On jäänyt niin mieleen se k-kaupankin h*ora, joka ilmiselvästi piti minua varkaana. Täysin eikä häpeillyt näyttää sitä. Tosi koppavana ja halveksiva ilme se siitä lähti pois, kun lähestyin kassaa. H*ora palasi katse lattiassa eikä uskaltanut enää kertaakaan katsoa minua palattuaan sieltä takahuoneesta. H*ORA, onko sulla koskaan käynyt mielessä sellainen sana kuin "oikeus"? Että h*ro KUN... ei jos, vaan KUN sä menet sinne nokka pystyssä takahuoneeseen... niin k*späille on todellakin ollut tapana antaa ansionsa mukaan. Itsepä tämän säännöt teit. Minä en, minä olin vain ruokakaupassa.
Et sekin h*ora on elämänsä valinnat tehnyt ja se kuitenkin oli kauppa, jossa oli hyvä kohtelu vielä aiemmin. Ei tartte h*ora sunkaan eläissäs enää valittaa mistään. Että kun ...ei jos, vaan KUN te nyt leikitte noitte jengien kanssa, niin onnea vain teille ja p*rseellenne. Kaikille teille, ihan teille kaikille ja teitä on paljon. Niin paljon että tuskin ootte kaikki edes missään jengissä mukana ja jos ootte, niin... sääli sitä jengiä :DD EI taida olla ihan kultaa tää Orimattilan v*jakkilauma. Tuskin kukaan haluaa näitä?
Ei mä en pääse mun pointtiini, koska te jätitte kaikki levälleen ettekä suostu korjata sitä. "No, koitappa keksiä itse" ne sanoo ja mä sitten keksin TEIDÄN kehoituksesta. Se on kuin Lahden urakoitsija homma että jos jättää kentän tyhjäksi ja käskee siihen itse jotain keksiä, niin sittepä toinen keksii! Että kun te KÄSKETTE mun keksiä itse mun teoriat ja te KÄSKETTE mun ne kaikki julkaista, niin nää varmaan tietää että kenen fiksu idea se oli.
Vipe?
MIkä v*ttu sulle oikein tuli? Sä h*ora oikeasti luulit että se juttu tulisi mulle? Sen vielä ymmärtää että syyttä takapenkillä olijaa siitä että auto on ajassa, mutta miten te syytätte sitä kaveria siellä takakontissa siitä!! Että joku raja siinäkin että kuinka pitkälle te olette valmiita syyttämään ihmistä, joka ILMISELVÄSTIKÄÄN ei sitä mitenkään ole voinut tehdä?
Että te ette halua itsekään olla syyllisiä, kun...? No, mikä nyt niin pelottaa? Ai, ne motosristit tai joku v*ttu... mitä lie. Mä kuuntelin sen Keijo Vilhusdokkarin ja siellä oli joku lahtelainen, se meni multa ohi joka kerta kun se mainittiin. Et Vipe? Miksi Vipep*ska rupee jollekin ihan random ihmisille, joka nimenomaan... ei voi mitenkään tämän asiaan edes liittyä? Et sulle vaan sanotaan että "tee se" ja sä yrität? Sulle ei sitten kerrottu että se on mahdotonta. No, mä voin vannoo että samaan lopputulokseen oli tulleet jo kaikki muutkin aiemmin. Mä tiedän. Meidänlaisista on jopa wikipediassa että lääkärit vihaa meitä. Ne oli tosi normilääkäri. En tiedä vihaako psykiatrit, ne vain sanoo että ovat yksi vaikeimmista. Se on paljon kauniimmin sanottu <3 En muista sana tarkkaan, mutta jotain vastaava kirjoitti mun omakin psykiatri vuonna 2007. Jotenkin siinä mainittiin ettei tiedonkeruusta tullut oikein mitään. Se saa mut aina nauramaan, kun nää tunarit yrittää vähän päästä mun pään sisään -.-"motosristit tai joku v*ttu... mitä lie. Mä kuuntelin sen Keijo Vilhusdokkarin ja siellä oli joku lahtelainen, se meni multa ohi joka kerta kun se mainittiin. Et Vipe? "
...Ootteko te pällit tajunneet miten ÄLYTÖNTÄ on ollut simputtaa minua 10 vuotta nyt ilman mitään v.i.e.st.i.ä.? Ei mitään. Kukaan ei sano mitään. Vain sadistisesti simputtaa ja kiusaa ilman yhtään mitään sanomaa. Ei mitään.
Että jos joku luuli että tuolla saa jotain aikaa, niin on pahasti erehtynyt. - Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
"motosristit tai joku v*ttu... mitä lie. Mä kuuntelin sen Keijo Vilhusdokkarin ja siellä oli joku lahtelainen, se meni multa ohi joka kerta kun se mainittiin. Et Vipe? "
...Ootteko te pällit tajunneet miten ÄLYTÖNTÄ on ollut simputtaa minua 10 vuotta nyt ilman mitään v.i.e.st.i.ä.? Ei mitään. Kukaan ei sano mitään. Vain sadistisesti simputtaa ja kiusaa ilman yhtään mitään sanomaa. Ei mitään.
Että jos joku luuli että tuolla saa jotain aikaa, niin on pahasti erehtynyt....Jos tarkoitus oli saada teidät KAIKKI näyttämään idi**teilta, niin ainakin siinä te onnistuitte.
- Anonyymi00097
Anonyymi00089 kirjoitti:
...Mä muuten mietin myös sitä S-marketin mummoa, joka alkoi kuvailla minua siinä kassalla. Ootko nyt ihan varma? Ootteko tietoisia että laittoman rekisterin ylläpitäminen on nimensä mukaisesti laitonta?
Vipe?
Että te ette halua itsekään olla syyllisiä, kun...? No, mikä nyt niin pelottaa? Ai, ne motosristit tai joku v*ttu... mitä lie. Mä kuuntelin sen Keijo Vilhusdokkarin ja siellä oli joku lahtelainen, se meni multa ohi joka kerta kun se mainittiin. Et Vipe? Miksi Vipep*ska rupee jollekin ihan random ihmisille, joka nimenomaan... ei voi mitenkään tämän asiaan edes liittyä? Et sulle vaan sanotaan että "tee se" ja sä yrität? Sulle ei sitten kerrottu että se on mahdotonta. No, mä voin vannoo että samaan lopputulokseen oli tulleet jo kaikki muutkin aiemmin. Mä tiedän. Meidänlaisista on jopa wikipediassa että lääkärit vihaa meitä. Ne oli tosi normilääkäri. En tiedä vihaako psykiatrit, ne vain sanoo että ovat yksi vaikeimmista. Se on paljon kauniimmin sanottu <3 En muista sana tarkkaan, mutta jotain vastaava kirjoitti mun omakin psykiatri vuonna 2007. Jotenkin siinä mainittiin ettei tiedonkeruusta tullut oikein mitään. Se saa mut aina nauramaan, kun nää tunarit yrittää vähän päästä mun pään sisään -.-"Jotenkin siinä mainittiin ettei tiedonkeruusta tullut oikein mitään."
...mä kävin ettii sen "Potilaan puhe on varsin harhailevaa. Päädyinkin ensimmäisessä tapaamisessa antamaan potilaan puhua pääosin vapaasti asioista, mikä muokkasi keskustelua siten, ettei mihinkään järjestelmälliseen tietojen keruuseen päästy."
Sitten "ne vain sanoo että ovat yksi vaikeimmista" väittämästäni löysin sen mistä tän olin kuullut:
"Schizotypal personality disorder is one of the most straightforward personality disorders to identify but one of the most difficult to treat with psychotherapy." - Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
"Jotenkin siinä mainittiin ettei tiedonkeruusta tullut oikein mitään."
...mä kävin ettii sen "Potilaan puhe on varsin harhailevaa. Päädyinkin ensimmäisessä tapaamisessa antamaan potilaan puhua pääosin vapaasti asioista, mikä muokkasi keskustelua siten, ettei mihinkään järjestelmälliseen tietojen keruuseen päästy."
Sitten "ne vain sanoo että ovat yksi vaikeimmista" väittämästäni löysin sen mistä tän olin kuullut:
"Schizotypal personality disorder is one of the most straightforward personality disorders to identify but one of the most difficult to treat with psychotherapy."...Se mun kolmas oli dissosta (Mulla on kaksi diagnoosia) ja se on siis Wikistä: "Osa lääkäreistä tunnustaa, etteivät pidä hysteriapotilaista, koska epäilevät heidän teeskentelevän. Kielteinen asenne saattaa johtua myös siitä, etteivät he kykene parantamaan kyseisiä potilaita."
Oli niin tai näin, niin aika leppoisaa tekstiä sitä saa aina lueskellä, kun perehtyy asiaan. Jotenkin huokuu rivien väleistä ja toisinaan lukee ihan suoraankin ettei ihan ole helppo homma :/ Sama taisi olla poliisinkin raportissa. Pitääköhän sekin nyt hakea? Haen sen kohta kuitenkin, niin menen sitä heti tässä hakemaan ennen kuin postaan tän...
"Kirjauksista päätellen keskustelu on ollut ilmeisen haastava."
Lueskelin läpi noita papereita enkä ihan saanut käsitystä siitä että mistä "kirjauksista" se siinä puhuu. Ehkä jotain mitä se Virpi on sinne kirjoitellut puhelinhaastattelun aikana. Minä en sitä tästä pääse näkemään että mitä siellä sitten on laitettu. - Anonyymi00099
Anonyymi00095 kirjoitti:
"motosristit tai joku v*ttu... mitä lie. Mä kuuntelin sen Keijo Vilhusdokkarin ja siellä oli joku lahtelainen, se meni multa ohi joka kerta kun se mainittiin. Et Vipe? "
Että jos joku luuli että tuolla saa jotain aikaa, niin on pahasti erehtynyt....Ja se joku lahtelainen oli vissiin "rogue gallery" aika outo nimi, mutta noin mä sen KUULIN. Kyse oli siis audiosta. Ja mun pointti tuolla oli se etten ole teistä kenestäkään koskaan kuullutkaan eikä noin muutoinkaan ole kukaan tullut esittäytymään.
Sakkia silti ravaa minua uhkailemassa... silti. Mitään en ole tehnyt enkä ole mitään tekemässäkään. Sakkia ravaa samalla tavalla kuin on on jo vuosia sönköttämässä milloin mitäkin. Vuosi sitten se sähkömies siis yritti mulle mystisen dramaattisella painotuksella selittää että Orimattilassa on vain kahdenlaisia erilaisia termostaatteja. Noin niinku aiheena minua ei kiinnosta lainkaan ja tuskin ketään muutakaan, joten ehkä se sen painokas ääni ja intensiivinen tuijotus silmiin vihjasi sitä että kyseessä oli joku v*tun uhkaus taas.
No, meikä on sitten miettinyt taas tätäkin pälliä että mitä mä nyt TUOLLAISELLA uhkauksella teen ja mitä se tarkoittaa. Tässä sitten vuoden päivät olen sitä miettinyt ja mun paras inspiraatio on ollut noi v*tun HelvetinEnkeli-trollaukset, jotka ei yksittäisinä olisi olleet ongelma, mutta se joku Lemmikkihotelli-juttu täällä nosti ne taas pintaan ja ne oli kaikki ihan naurettavia!!! Joo, ne puhui lapsista mutta [just tässä ketjussa] on "Miltähän se jannuista tuntuu, kun moottoripyöräjengiläiset alkaa kurkistella ikkunoista sisään". No, jos toi oli joo niille lapsille, niin ehkä toi tonttumeininki toimii silloin paremmin? :/
MINUA... tämä koko juttu silti v*tuttaa, koska oikeastiko tällaiset pellet täällä muo yrittää uhkailla koko ajan?
- Anonyymi00016
Ei kai nyt yhden muu/erilaisen vuoksi tarvitse lasten harrastustaan lopettaa.
- Anonyymi00017
Häiritsevästä,liikennesääntöjä rikkovasta ajosta nuorilta kortti pois.
- Anonyymi00018
Janne EI pilaa Orimattilan mainetta vaan nämä kiusaajat!
Kiusaajat on tehnyt tälle kylälle paljon hallaa.
Kiusaajat vastuuseen! Kortit hyllylle ja yhteiskuntapalvelua.
Sekä käräjille että Janne saa korvausta kotirauhanrikkomisesta ja häirinnästä. Vanhemmat maksamaan jos mukulat on alaikäisiä. Ei loputtomiin voi ilmaiseksi rikkoa lakia! - Anonyymi00019
Nuoret ja vanhempansa voisivat miettiä onko kovinkaan sivistynyttä kiusata selvästi mielenterveydeltään epävakaata ihmistä. Raukkamaista se on ja osoittaa täydellistä empatian puutetta.
Voisivat miettiä miltä itsestä tuntuisi. Helppoa sanoa, että ei mua haittaa yöllinen ajo, ihan kivaa, kun lapsilla on tekemistä. Mutta jos se jatkuu joka yö ja pitäisi jaksaa aamulla töihinkin mennä, niin voisi ajatukset olla vähän toista.
Joskus, edes hetken, voisi ajatella muutakin kuin sitä omaa napaansa ja hauskuuttaan. Kuka sua auttaa sitten kun olet pulassa? Ne toiset kiusaajatko? Älä usko, ne siirtää sutkin sinne kuisattavien puolella. - Anonyymi00020
En puolustele kiusaajia, mutta eiköhän hallaa tehnyt myös tämä ylen, kiintiö ….
Kaikissa asioissa on kaksi puolta. - Anonyymi00021
Janne vois vaikka vuokrata talon Orimattilan kaupungin käyttöön.
Siellä voisi nuoret kokoontuu harrastaa jotain.- Anonyymi00035
Häiriöiden vanhemmat voivat itse viedä hoitoon ne ilkeät lapsensa jonnekin "koulu kotiin" .
- Anonyymi00024
Tuskin kaupungilla ylimääräistä rahaa on. Miltähän se jannuista tuntuu, kun moottoripyöräjengiläiset alkaa kurkistella ikkunoista sisään, potkii roskalaatikkoa pihalle, vetää mennessään turpiin tollaisia kiusaajia...
- Anonyymi00028
Tulee itku puseroon, kun (oikea) poliisi tulee hakemaan ja vie laitokseen, kun todetaan ettei vanhemmista ole mihinkään. Pelkästään Poliisit-sarjaa nyt tarkoitan, mutta siellä se oli se heti, jolloin pahimmallakin alkoi huuli väpättää.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tulee itku puseroon, kun (oikea) poliisi tulee hakemaan ja vie laitokseen, kun todetaan ettei vanhemmista ole mihinkään. Pelkästään Poliisit-sarjaa nyt tarkoitan, mutta siellä se oli se heti, jolloin pahimmallakin alkoi huuli väpättää.
...Mun The Huumeitakäyttävä kaveri myös pääsi/joutui laitokseen ja pikkuveli myöhemmin perässä. Muistan miten sanottiin että se poika itki sitä tosi paljon.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
...Ja siis hatkanuoret hakeutuu tosi omituisiin paikkoihin, ilmiselvien rikollisten luo, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että siellä on kotoisaa. Niillä on ikävä kotiin ja sitten ne löytää paikan, missä on samanlaista kuin omassa lapsuudenkodissaan.
Kotiin pääsemisen vimma on siis suuri. "Koti" ei vain meille kaikille ole ihan samanlainen.
Mulla oli juuri eilen taas nostalgiaa muistellessani meidän naapuria. Se oli alkoholisti ja trokasi pirtua Helsingistä (ja se tuli Venäjältä). Se poltti tupakkaa jne kaikkea. Olosuhteet ei siis ole ehkä sivistyneimmät, mutta mä kaipaan sitä sen tupaa <3 Mä aina yhä vaan vuosikymmenien jälkeen kaipaan sen tuvan hajumaailmaa ja tunnelmaa <3 Siellä oli aina kotoisa ja turvallinen olo.
Se nyt olikin sellainen kesämökki ja se virallisesti asui ja kävi töissä muualla. Se sen vapaa-ajan rooli siinä varmaan myös vaikuttaa siihen miksi siellä oli niin hyvä tunnelma.
No, mutta siis taas eilen sitä mietin miten kaipaan "kotiin" ja mietin että mikä ihme se "koti" sitten mahtaa ollakaan minulle.
- Anonyymi00025
Jospa tämä H enkelit kerho ostaisi tai vuokraisi nämä tilat? Saattaisi paikkakuntalaisille tulla lemmikkihotellin aikoja ikävä...
- Anonyymi00026
Tai sitten alettaisiin vain NOUDATTAA LAKIA.
Olen paikallinen ja sehän se kaikista hirveintä näille olisi. Hui!! Mä olen saanut valtavasti vihaa niskaani sen takia. LOL :DDD Rauhat, eivät pysty lakia noudattamaan. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tai sitten alettaisiin vain NOUDATTAA LAKIA.
Olen paikallinen ja sehän se kaikista hirveintä näille olisi. Hui!! Mä olen saanut valtavasti vihaa niskaani sen takia. LOL :DDD Rauhat, eivät pysty lakia noudattamaan....Ja ainakin Marjut pelkää ihan naamavalkoisena vain sitä että POLIISI ajoi autolla sen perässä. No, hui!! Että kyllä tietää että mitä nää pelkää? Meinasin kirjoittaa että miten ne uskaltaa tuolla yleisessä liikenteessä edes ajaa ja... eihän ne uskalla.
- Anonyymi00031
"He tulisivat "juttelemaan pojille". Tämä yleensä auttaa."
"Helvetinenkelit (tms) lupasi hekin auttaa"
Nää on hauskoja line:ja täällä ;P
Eiköhän se nimittäin mene niin että ne Helvetin Enkelit tässä tarvitsee apua eikä toisten päin. Meikäkin on vain täti ruokakaupassa ja koko kylä on hysteeriassa, kun en vuosien sadistisesta kiduttamisesta huolimatta aio olla MISSÄÄN tekemisissä rikollisten kanssa. No, wow!! Apua!
Että meikä - täti ruokakaupassa - on nyt sitten näinkin tärkeä?
Että ne samat teinit laitettiin sitten minua vainoamaan. Ja mitähän tämänkään nyt sitten piti jotain tehdä? Kiukuttaako? Marjut ehdotteli jotain koputtelemista ja olen joo todellakin huomannut että naapurustossani koputellaan ikkunoihin :DDD Ja Marjut... sitten aidosti luuli että minua muka kiinnostaisi hevonv*ttuakaan. No, se sitten päätti pölliä mun lihat tai joku muu eräs kerta, mutta Marjut naureskellen ne ruokalaatikot toi ja sanoi todella oudosti "Soita taas, jos et pärjää". Mä olen se heti kirjoittanut ylös iloilla kirjaimilla että wtf? Sitten vasta sen jälkeen olen alkanut purkaa ruokalaatikoita ja kävi ilmi ettei siellä ollut lihoja.
Marjut? Ja aidostiko luulit että minua kiinnostaisi v*ttuakaan?
No, teillä (helvetin enkelit???) näyttää olevan todella-todella-siis-niinku-TODELLA paha ongelma rekrytoida uusia tylntekijöitä. Siis oikeasti!- Anonyymi00032
"kirjoittanut ylös iloilla kirjaimilla "
...ILolla mä joo kirjoitin :DDD ISoilla kirjaimilla sen olen heti singonnut kirjoittamaan, kun se oli niin friikkiä eikä siinä ollut mitään järkeä. Tää oli taas näitä juttuja ja sitten kun ei laatikossa ollut lihoja, niin yhdistin että "Ahaa". No, SIITÄHÄN se sitten puhui!
No, meikä selvitteli asiaa ja ei kestänyt kauaa kun kävi selväksi ettei firma ole halukas tätä hoitaa asiallisesti. Tein sitten rikosilmoituksen ja myöhemmin minulle ilmoitettiin ettei asiasta saisi muka puhua että se on kuulemma "Loppuun käsitelty" ja meikä muistutti että EIPÄ OLE eli ei sitä varasta oltu saatu vastuuseen teoistaan ja multa sitten irtisanottiin sopimus sen takia. wow?
Marjut? Pärjäätkö sä nyt siellä varmasti?
Pärjäättekö te nyt ihan oikeasti siellä, kun meikä ei nyt tee teille hevonv*ttuakaan, häh? Kyllä huomaa ettei olla enää Lahdessa, vaan olla pikkuriikkisessä Orimattilassa, jossa ei random tätikään saa käydä kaupassa, kun paikalliset kovikset on täysin varattomia ja sössineet KAIKKI omat asiansa. Se on todellakin hirveän paljastavaa toi teidän epäroivoisuus. - Anonyymi00056
Anonyymi00032 kirjoitti:
"kirjoittanut ylös iloilla kirjaimilla "
...ILolla mä joo kirjoitin :DDD ISoilla kirjaimilla sen olen heti singonnut kirjoittamaan, kun se oli niin friikkiä eikä siinä ollut mitään järkeä. Tää oli taas näitä juttuja ja sitten kun ei laatikossa ollut lihoja, niin yhdistin että "Ahaa". No, SIITÄHÄN se sitten puhui!
No, meikä selvitteli asiaa ja ei kestänyt kauaa kun kävi selväksi ettei firma ole halukas tätä hoitaa asiallisesti. Tein sitten rikosilmoituksen ja myöhemmin minulle ilmoitettiin ettei asiasta saisi muka puhua että se on kuulemma "Loppuun käsitelty" ja meikä muistutti että EIPÄ OLE eli ei sitä varasta oltu saatu vastuuseen teoistaan ja multa sitten irtisanottiin sopimus sen takia. wow?
Marjut? Pärjäätkö sä nyt siellä varmasti?
Pärjäättekö te nyt ihan oikeasti siellä, kun meikä ei nyt tee teille hevonv*ttuakaan, häh? Kyllä huomaa ettei olla enää Lahdessa, vaan olla pikkuriikkisessä Orimattilassa, jossa ei random tätikään saa käydä kaupassa, kun paikalliset kovikset on täysin varattomia ja sössineet KAIKKI omat asiansa. Se on todellakin hirveän paljastavaa toi teidän epäroivoisuus."paikalliset kovikset on täysin varattomia ja sössineet KAIKKI omat asiansa. Se on todellakin hirveän paljastavaa toi teidän epäroivoisuus."
...Joku äsken valitti, muttei tässä ketjussa ainakaan minun mielestäni ollut ketjunaiheen ohi meneviä. Selailin äsken nopeasti ja joku nyt sanoi että koko Orimattila pitäisi pommittaa alas, että SE ehkä oli jo vähän ohi, tosin jos kaikki menee kerralla, niin varmasti osuu niihin syyllisiinkin :) Ehkä ylidramaattista vain ja menee liikaa sivullisiakin siinä samassa.
Joku haluaa EPÄTOIVOISESTI syyllistää näitä lapsia, mutta rikolliset heitä tähän usuttaa. Ja unohdetaan että se kohde on hyvä vihje. Minä itse olen ollut ihan maanisen simputuksen kohde... jo vähintään vuodesta 2001, kun se random Minttu joutui onnettomuuteen. Minä en siihen liity mitenkään, mutta minua alettiin sen takia vainota. Olin ITSE silloin teini, eli osaan siksi sanoa sekä näiden teinien puolesta että näin aikuisena, uhrina ja mahdollisena rettelöitsijänä. Minä kun en siis siihen suostunut, vaikka minua painostettiin. Jne.
Se on hyvin paljon puhuvaa että KUKA päätyy uhriksi ja itse kun olen sitä ollut jo monen vuosikymmenen kokemuksella, niin osaan sanoa yllättävänkin hyvin. Minä olin aina paikalla ja saan TÄYDELLISTÄ tilastoa siitä että mitä tulee ja milloin. Milloin sitä taas EI tule, milloin sitä AINA tulee. Esim. avopaketit tuli helposti, mutta umpinaisten postipakettieni aikana aina joku h*mo tuli minua simputtamaan ja se oli VIHAINEN. Se niiiiiiin vihasi eikä siinä tilanteessa ollut mitään. Tonkin mä vasta jälkikäteen mietin että se oli siinä 100% oletuksella että just nyt ja just siinä paketissa nyt sitten MUKA oli jotain tosikin raskauttavaa.
Eli... teinit on ok. Joku ne on usuttanut tuohon ja uhri on valikoitunut jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Yhdellä torillakin kuiden kojujen kamat pysyin kasassa, mutta se joka EI SUOSTUNUT MAKSAA vartijoinnista, niin se kamat aina hajotettin. Tää on oikeasti tosi mielenkiintoista kun miettii niinku TEINIEN PSYKOLOGIAA tai no kenenkään ihmisen. Eli...? siinä on paljon kojuja. Muut on ok, jotka maksaa ja se.. joka ei, niin ne teinit nyt sitten JUST SEN hajottaa. Ootteko koskaan miettineet miten epätodennäköistä tuo on?
Sehän menee jo silleet että jos teinit hajottaa jotain koruja, niin vartija puuttuu siihen, jos kojunomistaja maksaa. Ok. Ok!! Mutta miettikää nyt niitä teinejä. Ne on häädetty pois muiden kojujen luota, ja muka uudelleen ja uudelleen tuleen hajottamaan... ja jättää ne muut rauhaan koska?... Koska? Miksi... ne teinit jättäisi ne MUUT rauhaan. Miten... ne päätyy hajottamaan vain sitä yhtä siellä, joka ei suostu maksaa mitään turvallisuusalalle? Miten... ne teinit sen yhden kojun sieltä löytää? - Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
"paikalliset kovikset on täysin varattomia ja sössineet KAIKKI omat asiansa. Se on todellakin hirveän paljastavaa toi teidän epäroivoisuus."
...Joku äsken valitti, muttei tässä ketjussa ainakaan minun mielestäni ollut ketjunaiheen ohi meneviä. Selailin äsken nopeasti ja joku nyt sanoi että koko Orimattila pitäisi pommittaa alas, että SE ehkä oli jo vähän ohi, tosin jos kaikki menee kerralla, niin varmasti osuu niihin syyllisiinkin :) Ehkä ylidramaattista vain ja menee liikaa sivullisiakin siinä samassa.
Joku haluaa EPÄTOIVOISESTI syyllistää näitä lapsia, mutta rikolliset heitä tähän usuttaa. Ja unohdetaan että se kohde on hyvä vihje. Minä itse olen ollut ihan maanisen simputuksen kohde... jo vähintään vuodesta 2001, kun se random Minttu joutui onnettomuuteen. Minä en siihen liity mitenkään, mutta minua alettiin sen takia vainota. Olin ITSE silloin teini, eli osaan siksi sanoa sekä näiden teinien puolesta että näin aikuisena, uhrina ja mahdollisena rettelöitsijänä. Minä kun en siis siihen suostunut, vaikka minua painostettiin. Jne.
Se on hyvin paljon puhuvaa että KUKA päätyy uhriksi ja itse kun olen sitä ollut jo monen vuosikymmenen kokemuksella, niin osaan sanoa yllättävänkin hyvin. Minä olin aina paikalla ja saan TÄYDELLISTÄ tilastoa siitä että mitä tulee ja milloin. Milloin sitä taas EI tule, milloin sitä AINA tulee. Esim. avopaketit tuli helposti, mutta umpinaisten postipakettieni aikana aina joku h*mo tuli minua simputtamaan ja se oli VIHAINEN. Se niiiiiiin vihasi eikä siinä tilanteessa ollut mitään. Tonkin mä vasta jälkikäteen mietin että se oli siinä 100% oletuksella että just nyt ja just siinä paketissa nyt sitten MUKA oli jotain tosikin raskauttavaa.
Eli... teinit on ok. Joku ne on usuttanut tuohon ja uhri on valikoitunut jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä. Yhdellä torillakin kuiden kojujen kamat pysyin kasassa, mutta se joka EI SUOSTUNUT MAKSAA vartijoinnista, niin se kamat aina hajotettin. Tää on oikeasti tosi mielenkiintoista kun miettii niinku TEINIEN PSYKOLOGIAA tai no kenenkään ihmisen. Eli...? siinä on paljon kojuja. Muut on ok, jotka maksaa ja se.. joka ei, niin ne teinit nyt sitten JUST SEN hajottaa. Ootteko koskaan miettineet miten epätodennäköistä tuo on?
Sehän menee jo silleet että jos teinit hajottaa jotain koruja, niin vartija puuttuu siihen, jos kojunomistaja maksaa. Ok. Ok!! Mutta miettikää nyt niitä teinejä. Ne on häädetty pois muiden kojujen luota, ja muka uudelleen ja uudelleen tuleen hajottamaan... ja jättää ne muut rauhaan koska?... Koska? Miksi... ne teinit jättäisi ne MUUT rauhaan. Miten... ne päätyy hajottamaan vain sitä yhtä siellä, joka ei suostu maksaa mitään turvallisuusalalle? Miten... ne teinit sen yhden kojun sieltä löytää?...Onpa muuten kelvoton ammatti joku vartijointikin. huh huh! Kerätä nyt rahaa siitä ettei edes tee mitään.
Kaupatkin on hauskoja siitä kun näpistykset on lisääntyneet. Jännä? Tosi jännä!
Aiheessa yhä, niin joko vika on mun lähipiirissä tai sitten tää on oikeasti yleistä. Kaikki tuntemani rikolliset on itse vartijoita/järjestyksenvalvojia tai sitten ovat sellaisen perhepiirissä. Eikö olekin jännää? - Anonyymi00076
"He tulisivat "juttelemaan pojille"."
...HURJAA! Kuinkahan ne siellä Helvetin Enkeleissä uskaltaa ja miksei ne jo olisi sitä tehneet, JOS... todellakin asia kiinnostaa?
- Anonyymi00036
Te orimattilalaiset oottw kyllä kaikki niin jäätävän hölömöö jengiä. Ihmettelin siellä köydessäni ku kaikki ihmiset näyttää jotenki vammasilta, no sehä kyl selvis aika äkkiä ku verhokaupoilla nainen sanoo mulle et "me ei pidetä täällä ulkopaikkakuntalaisista" , sanoin vaan että "no mä en sitten pidä sun räteistä" ja lähin vetää. Myöhemmin tajusin että täähä koko paikka on sukurutsareita täynnä, den takia koko kylä näyttää kehitysvammaselta. Ei yhtään hyvännäköistä myyjää ja jotain nistimanneja joka puolella. Jumalauta teidät kaikki pitäis haitariraiskata ja polttaa roviolla.
- Anonyymi00038
Karua, mutta nauroin tuolle sun "köydelle". Et kai roikkunut?
Verhokauppa? Mitä sä tänne olet verhoja tullut ostamaan? - Anonyymi00057
Anonyymi00038 kirjoitti:
Karua, mutta nauroin tuolle sun "köydelle". Et kai roikkunut?
Verhokauppa? Mitä sä tänne olet verhoja tullut ostamaan?Sama kun sanoisi jollekin kesämökkiläiselle, että mitä sä tänne tuut mökkeilemään, vaikka se toinen remppaisi sitä mökkiä ja viettäisi siellä jopa suurenosan vuotta etätöissä ja käyttäisi kauppoja ja yrittäjiä ! Toi kuvaa erittäin hyvin Orimattilan todellista luonnetta.
- Anonyymi00074
Anonyymi00057 kirjoitti:
Sama kun sanoisi jollekin kesämökkiläiselle, että mitä sä tänne tuut mökkeilemään, vaikka se toinen remppaisi sitä mökkiä ja viettäisi siellä jopa suurenosan vuotta etätöissä ja käyttäisi kauppoja ja yrittäjiä ! Toi kuvaa erittäin hyvin Orimattilan todellista luonnetta.
Kuvaako todella? :DDD Aikamoinen analyysi?
Luitko viestini googlekääntäjän avulla vai miten sä et nyt oikein tajunnut sitä?
Mä vain meinaan että kun joku on vain käymässä täällä, niin miten sä sitten just nimenomaan verhokauppaan täällä päädyit. Virke ei ole täällä enää, niin vähän ihmettelin tuota noinkin erityistä liikettä? Ei tiedä että täällä olisi mitään erityisbrändiä.
Jos on todellakin vain käymässä, niin ei se oikein kuulosta mökkielämältä eikä ainakaan suurimmalta osalta vuotta. Miksi sitten käytät sanaa "käydessä" vaiko sitä alkoholimerkitystäkö tarkoitit. Mie vain vitsailin köydestä :P - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Kuvaako todella? :DDD Aikamoinen analyysi?
Luitko viestini googlekääntäjän avulla vai miten sä et nyt oikein tajunnut sitä?
Mä vain meinaan että kun joku on vain käymässä täällä, niin miten sä sitten just nimenomaan verhokauppaan täällä päädyit. Virke ei ole täällä enää, niin vähän ihmettelin tuota noinkin erityistä liikettä? Ei tiedä että täällä olisi mitään erityisbrändiä.
Jos on todellakin vain käymässä, niin ei se oikein kuulosta mökkielämältä eikä ainakaan suurimmalta osalta vuotta. Miksi sitten käytät sanaa "käydessä" vaiko sitä alkoholimerkitystäkö tarkoitit. Mie vain vitsailin köydestä :P...Rupesin vain just miettimään että löytyykö jostain varaston perältä vielä jotain Virkkeen kankaita. Jos tänne asti tullaan verhojen perässä, niin voi vikat ryijyt laittaa ihan tolkuttomaan hintaan ja myydä harvinaisuuksina.
- Anonyymi00039
Venäjä voisi pamauttaa pari ydinpommia Orimattilaan
Loppusuomi kiittäisi- Anonyymi00040
Juu, tuo olisi hyvä. Voisin maksaa tuosta "napin painajalle" jopa kymmeniä tuhansia euroja.
- Anonyymi00041
Mä soitin ...ootas mihinkäs mä soitinkaan? Kyllä se oli Hämeen Poliisi mihin mä soitin? Eiku joo se oli Poliisin NEUVONTA ja siellä oli draamaa kun tyyppi ainakin väitti ettei se tiedä missä Orimattila on. Puhelu kesti 7min ja siitä suurin osa se vain ETSI ORIMATTILAA. Yritin siinä sanoa jotain kesken kaiken, mutta se ärisi vain mulle. Outo puhelu. Se antoi mulla lopulta numeron mihin mun piti soittaa, mutta se puhelu oli NIIIIIN outo etten uskaltanut. Soitin uudelleen ja tällä kertaa Poliisin VAIHTEESEEN ja sieltä sitten niks-naks mut heti ohjattiin jollekin, joka sitten osasi selittää että miten sen mun rikosilmoituksen kanssa meni :)
Mä vain yritän sanoa että en tiedä löytääkö ne venäläiset tänne, kun ei poliisikaan. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mä soitin ...ootas mihinkäs mä soitinkaan? Kyllä se oli Hämeen Poliisi mihin mä soitin? Eiku joo se oli Poliisin NEUVONTA ja siellä oli draamaa kun tyyppi ainakin väitti ettei se tiedä missä Orimattila on. Puhelu kesti 7min ja siitä suurin osa se vain ETSI ORIMATTILAA. Yritin siinä sanoa jotain kesken kaiken, mutta se ärisi vain mulle. Outo puhelu. Se antoi mulla lopulta numeron mihin mun piti soittaa, mutta se puhelu oli NIIIIIN outo etten uskaltanut. Soitin uudelleen ja tällä kertaa Poliisin VAIHTEESEEN ja sieltä sitten niks-naks mut heti ohjattiin jollekin, joka sitten osasi selittää että miten sen mun rikosilmoituksen kanssa meni :)
Mä vain yritän sanoa että en tiedä löytääkö ne venäläiset tänne, kun ei poliisikaan....Varmaan jollain estolla se pitäisi toteuttaa eli vain kieltää ettei Lahteen, Helsinkiin tai Kuopioon ja antaa automaatin yrittää löytää joku hyvä kohta niiden välistä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
...Varmaan jollain estolla se pitäisi toteuttaa eli vain kieltää ettei Lahteen, Helsinkiin tai Kuopioon ja antaa automaatin yrittää löytää joku hyvä kohta niiden välistä.
...Kuopio >>> Kouvola.
Joo, mä en anna enempää ohjeita, kun menee vain sekavammaksi, mutta ymmärrät siis varmaan pointti jopa paremmin nyt et siksi se ei välttämättä löydä tänne.
- Anonyymi00046
Mitkä on seuraukset kun ei kotona osata lasta opettaa saati kasvattaa
- Anonyymi00047
Varmaankin huostaanotto, mutta näissä teinijengeissä ongelma on aina ne usuttavat. Ootko kuullut Ruotsin tiestä? Ne kuule ihan tarkoituksella värvää lapsia rikollisiksi käyttäen nimenomaan hyödyksi sitä rikosoikeudellista vastuuta.
Ei Ruotsissa siis niin huonosti lapsia kasvateta, vaan niitä värvätään. Huonoista perheistä on jo lapset otettu pois ja sitten ne rikolliset on soluttautuneet lastenkoteihin, mistä niitä haetaan kuin karkkikaupasta. Näissä tapauksissa ei siis ole enää edes vanhempien syy. Eikä mitään näistä olisi tapahtunut ellei rikolliset VÄRVÄISIÄ alaikäisiä näihin rikoksiin.
Tämä ilmiö on leviämässä. Ongelma ei siis ole siinä että lapsia kasvatettaisiin huonommin. Mun jutut kuulostaa ehkä ristiriitaisilta, mutta sen perimmäinen syy on siinä että vaikka mun kaverit käytti huumeita, niin minä EN, vaikka olin/olen traumatisoitunut lapsena. Ei se lapsuuden väkivalta siis vääjäämättä johda rikolliseksi. Vanhempani oli ihan umpikännissä pirtusta ison osan lapsuudestani ja siellä mä heidän kanssaan vietin aikaa, mutta minusta tuli (siksi?) absolutisti. En mulla koskaan edes ollut hinku alkoholiin. Tähän KULTTUURIIN kasvoin ja yritin (!!) juoda alkoholia, koska se nyt kuuluu tänne, mutta niiden joidenkin kokeilujen jälkeen lopetin, koska ei mulla ollut yhtenäkään kertana kivaa. En mä mitään iloa ole koskaan saanut alkoholista.
Sitten... SITTEN! tuli vastaan tämä kulttuuri eli kun jo lopetin alkoholin käytön, niin mulle tuli vaikeita tilanteita (joita oli jo ennenkin ollut), joissa se alkoholittomuus oli tehty liian vaikeaksi. Minua toruttiin ja koko tilanne tehtiin mahdottomaksi! Ne painostavat, syyllistävät ja aggressiiviset tilanteet sitten minusta lopulta teki aatteelisen absolutistin eli ehdoton-kieltäytyjä eikä kyse ole enää mistään sattumasta siis. Kieltäydyn juomasta aatesyistä.
Ja kasvoin siis pirtunhuuruisten vanhempien kanssa. Ei nämä siis ole niin yksinkertaisia syy-ja-seuraus-suhteita. Oma PERHEENI mm. oli se kaikista aggressiivisin. Kyllä se siis olisi ollut KASVATUKSELLINEN asia, jos olisin juonut, mutta kieltäydyin koko perheeni vihasta huolimatta. Ei kasvatus siis kaikkea selitä ja päätä. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Varmaankin huostaanotto, mutta näissä teinijengeissä ongelma on aina ne usuttavat. Ootko kuullut Ruotsin tiestä? Ne kuule ihan tarkoituksella värvää lapsia rikollisiksi käyttäen nimenomaan hyödyksi sitä rikosoikeudellista vastuuta.
Ei Ruotsissa siis niin huonosti lapsia kasvateta, vaan niitä värvätään. Huonoista perheistä on jo lapset otettu pois ja sitten ne rikolliset on soluttautuneet lastenkoteihin, mistä niitä haetaan kuin karkkikaupasta. Näissä tapauksissa ei siis ole enää edes vanhempien syy. Eikä mitään näistä olisi tapahtunut ellei rikolliset VÄRVÄISIÄ alaikäisiä näihin rikoksiin.
Tämä ilmiö on leviämässä. Ongelma ei siis ole siinä että lapsia kasvatettaisiin huonommin. Mun jutut kuulostaa ehkä ristiriitaisilta, mutta sen perimmäinen syy on siinä että vaikka mun kaverit käytti huumeita, niin minä EN, vaikka olin/olen traumatisoitunut lapsena. Ei se lapsuuden väkivalta siis vääjäämättä johda rikolliseksi. Vanhempani oli ihan umpikännissä pirtusta ison osan lapsuudestani ja siellä mä heidän kanssaan vietin aikaa, mutta minusta tuli (siksi?) absolutisti. En mulla koskaan edes ollut hinku alkoholiin. Tähän KULTTUURIIN kasvoin ja yritin (!!) juoda alkoholia, koska se nyt kuuluu tänne, mutta niiden joidenkin kokeilujen jälkeen lopetin, koska ei mulla ollut yhtenäkään kertana kivaa. En mä mitään iloa ole koskaan saanut alkoholista.
Sitten... SITTEN! tuli vastaan tämä kulttuuri eli kun jo lopetin alkoholin käytön, niin mulle tuli vaikeita tilanteita (joita oli jo ennenkin ollut), joissa se alkoholittomuus oli tehty liian vaikeaksi. Minua toruttiin ja koko tilanne tehtiin mahdottomaksi! Ne painostavat, syyllistävät ja aggressiiviset tilanteet sitten minusta lopulta teki aatteelisen absolutistin eli ehdoton-kieltäytyjä eikä kyse ole enää mistään sattumasta siis. Kieltäydyn juomasta aatesyistä.
Ja kasvoin siis pirtunhuuruisten vanhempien kanssa. Ei nämä siis ole niin yksinkertaisia syy-ja-seuraus-suhteita. Oma PERHEENI mm. oli se kaikista aggressiivisin. Kyllä se siis olisi ollut KASVATUKSELLINEN asia, jos olisin juonut, mutta kieltäydyin koko perheeni vihasta huolimatta. Ei kasvatus siis kaikkea selitä ja päätä....Joku jossain syyllisti lapsia (!!), kun yleisaiheena oli että hatkanuoret päätyy seksuaalisen väkivallan uhriksi. Joo, pääaihe oli tuo, mutta muutoinkin siis aiheena oli pedofilia ja ylipäätänsä se että lapsia käytetään seksuaalisesti hyväksi. Luulisi että aihe olisi järkyttävä, mutta sitten joku (ehkä mies) tulee sinne somessa syyttämään että nämä tytöt on jotenkin viallisia. wtf? Että aiheena on lasten raiskaus ja... joku kehtaa tulla väittämään että syy oli tytöissä itsessään? ...lapsen raiskaukseen?? No, syyllistää ne aikuisia naisiakin, mutta kun aikuinen mies saalistaa pikkulapsia ja tarjoaa heille sijaa ja... no...!!! tekee sen, niin SYY ON 100% MIEHEN! Eihän herraisä normaali mies tee sitä, vaikka olosuhteet olisi mitkä!
Ja sitten taas lisää syyllistetään "ongelma nuoria" ja avarn security ja muut k*sipäät tuolla perustelee sitä LAITONTA VÄKIVALTAA sillä että siellä olisi muka ollut taustalla jotain. Uhrin vika taas???
No, mä voin todellakin omasta kokemuksesta kertoa PALJON. Oma perheeni (lähinnä isä) on seksuaalisesti ahdistellut-diipa-daapa-kaikkea minua ja oli niitä muitakin miehiä ja nämäkin jollainlailla linkittyy isääni. Kyllä siellä on laskettu/sovittu että juuri minua muka saisi.
Sitten kun mä OIREILEN, niin kukaan ei SUOSTU minua auttaa. Eli kun "ongelma nuori" pyytää apua, niin sitä ei myöskään anneta. Miten... minäkin olisin siinä yksin voinut, kun kukaan ei suostu minua auttaa? MITEN? Että kun te siellä jeesustelette, niin kertokaa hei nyt sitten tälle t*hmälle että MITÄ mun ois pitänyt tehdä. Mielestäni mä jo kaikkeni tein. Mutta ei SUOSTUTA auttaa ja sitten minua on täällä Orimattilassa eri viranomaiset ja hoitajat, yksi lääkärikin halveerannut, pilkannut, käyttänyt väkivaltaa ja luullut narkkariksi, niinkin paljon että ovat joka aggressiivisia minulle, kun en ole myöntänyt että muka käyttäisin huumeita.
Että sitä APUA ei siis SAA, ei saa, ei mitenkään, vaikka kuinka pyytää. Elo on myös paljon-paljon raskaampaa, kun en esim kivuissani saa terveysdenhoitoa, ku nhoitajanh*ora on nyt sitä mieltä että olisin muka narkkari, niin hän kieltäytyy hoitamasta minua. Te muut varmaan saatte apua mitättömiiin vaivoihinne. Minulle on terveysasemalla haistateltu.
Että kiitos ihan v*tusti.
ja sitten pääsemme siihen että nytkin en päässyt ruokakaupassa olemaan ilman että narkkarihyllyjentäyttäjät tulee KYLKEENI minua ahdistelemaan. Hätistelin niitä pois, muttei ne jätä minua rauhaan. Mä marras-joulukuussa 2022 lopetin sitten kokonaan edes menemästä sinne, kun NE EI JÄTÄ RAUHAAN.
Yritä siinä nyt sitten olla, kun nää sadistit ei jätä hetkeksikään rauhaan... vain koska luulevat että olisin narkkari. Ja sitten joku kehtaa väittää että meidänlaiset "ongelmat" muka itse tämän aiheutamme. Lueppa tääkin mun viesti vielä läpi ja mieti että MITÄ mä s**tana olisin muka koskaan voinut tehdä toisin. - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
...Joku jossain syyllisti lapsia (!!), kun yleisaiheena oli että hatkanuoret päätyy seksuaalisen väkivallan uhriksi. Joo, pääaihe oli tuo, mutta muutoinkin siis aiheena oli pedofilia ja ylipäätänsä se että lapsia käytetään seksuaalisesti hyväksi. Luulisi että aihe olisi järkyttävä, mutta sitten joku (ehkä mies) tulee sinne somessa syyttämään että nämä tytöt on jotenkin viallisia. wtf? Että aiheena on lasten raiskaus ja... joku kehtaa tulla väittämään että syy oli tytöissä itsessään? ...lapsen raiskaukseen?? No, syyllistää ne aikuisia naisiakin, mutta kun aikuinen mies saalistaa pikkulapsia ja tarjoaa heille sijaa ja... no...!!! tekee sen, niin SYY ON 100% MIEHEN! Eihän herraisä normaali mies tee sitä, vaikka olosuhteet olisi mitkä!
Ja sitten taas lisää syyllistetään "ongelma nuoria" ja avarn security ja muut k*sipäät tuolla perustelee sitä LAITONTA VÄKIVALTAA sillä että siellä olisi muka ollut taustalla jotain. Uhrin vika taas???
No, mä voin todellakin omasta kokemuksesta kertoa PALJON. Oma perheeni (lähinnä isä) on seksuaalisesti ahdistellut-diipa-daapa-kaikkea minua ja oli niitä muitakin miehiä ja nämäkin jollainlailla linkittyy isääni. Kyllä siellä on laskettu/sovittu että juuri minua muka saisi.
Sitten kun mä OIREILEN, niin kukaan ei SUOSTU minua auttaa. Eli kun "ongelma nuori" pyytää apua, niin sitä ei myöskään anneta. Miten... minäkin olisin siinä yksin voinut, kun kukaan ei suostu minua auttaa? MITEN? Että kun te siellä jeesustelette, niin kertokaa hei nyt sitten tälle t*hmälle että MITÄ mun ois pitänyt tehdä. Mielestäni mä jo kaikkeni tein. Mutta ei SUOSTUTA auttaa ja sitten minua on täällä Orimattilassa eri viranomaiset ja hoitajat, yksi lääkärikin halveerannut, pilkannut, käyttänyt väkivaltaa ja luullut narkkariksi, niinkin paljon että ovat joka aggressiivisia minulle, kun en ole myöntänyt että muka käyttäisin huumeita.
Että sitä APUA ei siis SAA, ei saa, ei mitenkään, vaikka kuinka pyytää. Elo on myös paljon-paljon raskaampaa, kun en esim kivuissani saa terveysdenhoitoa, ku nhoitajanh*ora on nyt sitä mieltä että olisin muka narkkari, niin hän kieltäytyy hoitamasta minua. Te muut varmaan saatte apua mitättömiiin vaivoihinne. Minulle on terveysasemalla haistateltu.
Että kiitos ihan v*tusti.
ja sitten pääsemme siihen että nytkin en päässyt ruokakaupassa olemaan ilman että narkkarihyllyjentäyttäjät tulee KYLKEENI minua ahdistelemaan. Hätistelin niitä pois, muttei ne jätä minua rauhaan. Mä marras-joulukuussa 2022 lopetin sitten kokonaan edes menemästä sinne, kun NE EI JÄTÄ RAUHAAN.
Yritä siinä nyt sitten olla, kun nää sadistit ei jätä hetkeksikään rauhaan... vain koska luulevat että olisin narkkari. Ja sitten joku kehtaa väittää että meidänlaiset "ongelmat" muka itse tämän aiheutamme. Lueppa tääkin mun viesti vielä läpi ja mieti että MITÄ mä s**tana olisin muka koskaan voinut tehdä toisin." kukaan ei SUOSTU minua auttaa."
...Ja kun kaikki on niin pilkuntarkkoja, niin kiitän ala-asteen koulukuraattoria ja jotain seurakunnan työntekijää ollessani rippileirillä. Ne siis AUTTOI minua kertomaan, mutten kyennyt.
Tää on just tätä kun olen siis traumatisoinut ja osin vissiin mutismia (?), niin sairas tarttee apua itsensä ilmaisemiseen, siihen sanoittamiseen. Me ei sen kuraattorin kanssa päästy kauhean pitkälle, mutta sen selkeä missio siis oli AUTTAA minua sanomaan mikä mulla on hätänä, mutten mä osannut sitä sanoittaa. Eli... en koskaan hänelle tästä mistään kertonut, kun en osannut, mutta hän siis oli oikealla tiellä yrittäessään. Siellä autettiin. Se ei vain ihan riittänyt ja SIIHEN taas syy on:
Lääkärinlausunnossa ollessani 13-vuotias:
"Mielestäni ***:n oireilu tuntuu psyykkisperäiseltä."
"Kouluterveydenhoitajan seuranta ilmeisesti tärkeä, siellä käy mielellään. Myös koulupsykologi voisi tavata ***:n, perhe ei tosin tällaiselle tunnu kokevan tarvetta tässä vaiheessa."
Eli vaikka mä/me saamme sen jo sinne lääkärille asti ja aiotaan lähettää psykologille... niin kappas!! Sieltä ilmestyy mun perhe ja torppaa koko jutun.
ja näitä juttuja siis on loputtomasti ja se LOPPUTULOS on siis se etten saa apua. - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
" kukaan ei SUOSTU minua auttaa."
...Ja kun kaikki on niin pilkuntarkkoja, niin kiitän ala-asteen koulukuraattoria ja jotain seurakunnan työntekijää ollessani rippileirillä. Ne siis AUTTOI minua kertomaan, mutten kyennyt.
Tää on just tätä kun olen siis traumatisoinut ja osin vissiin mutismia (?), niin sairas tarttee apua itsensä ilmaisemiseen, siihen sanoittamiseen. Me ei sen kuraattorin kanssa päästy kauhean pitkälle, mutta sen selkeä missio siis oli AUTTAA minua sanomaan mikä mulla on hätänä, mutten mä osannut sitä sanoittaa. Eli... en koskaan hänelle tästä mistään kertonut, kun en osannut, mutta hän siis oli oikealla tiellä yrittäessään. Siellä autettiin. Se ei vain ihan riittänyt ja SIIHEN taas syy on:
Lääkärinlausunnossa ollessani 13-vuotias:
"Mielestäni ***:n oireilu tuntuu psyykkisperäiseltä."
"Kouluterveydenhoitajan seuranta ilmeisesti tärkeä, siellä käy mielellään. Myös koulupsykologi voisi tavata ***:n, perhe ei tosin tällaiselle tunnu kokevan tarvetta tässä vaiheessa."
Eli vaikka mä/me saamme sen jo sinne lääkärille asti ja aiotaan lähettää psykologille... niin kappas!! Sieltä ilmestyy mun perhe ja torppaa koko jutun.
ja näitä juttuja siis on loputtomasti ja se LOPPUTULOS on siis se etten saa apua."sairas tarttee apua itsensä ilmaisemisee"
...Se seurakunnan työntekijä selkeästi yritti auttoi <3 mutta se oli hiuakn hakoteillä sen itsetuhoisuuden kanssa. Se oli oikealla jäljillä, mutta se napsun verran liikaa luuli että olen itsetuhoinen ja siksi se ei mennyt ihan maaliin.
Mä taas TURHAUDUIN, kun tuntui että kukaan ymmärrä minua. Eipä kukaan missään puhunut sellaisista asioista, joita mulla perheessäni oli. En mä osannut sitä nähdä.
Sitten mä olen jo tosi aikuinen ja päässyt muuttamaan pois kodistani, koko lapsuus on siis jo ohi ja koko peli menetetty. Ei ole enää mitään pelastettavissa.
No, mulla alkoi tulla pelottavia takaumia ja selkeästi kun olin päässyt sieltä fyysisesti pois, niin pääni sai "happea" ja mieleeni alkoi palailla kaikkea. Pääni alkoi itse prosessoida sitä kaikkea ja siinä sitten hakeuduin TAAS apuun.
No, tällä kertaa kai (?) onnistui ja siihen on vain ja ainoastaan se syy...
Että mä osasin SANOITTAA sen.
Mä tulin sinne lukion kuraattorin luo ja aloitin jotenkin kertoa isästäni miten se tuli aina suihkuun katselemaan minua. Sen mä aloitin enkä sitten muuta päässyt edes sanomaan. Se KIELSI minua kertomasta enempää (Tän ilmiön mä tiedän, koska traumaterapeutitkin on ihmisiä ja ne suojelee itseään. Ne ei halua tai osaa aina kuunnella potilasta) ja sen loppuajan mä vain sitten itkin ja itkin ja itkin. Mä olin siellä vain itkemässä.
Mut ohjattiin TRAUMAterapeutin luo ja siellä mä ensimmäistä kertaa eläissäni pääsin puhumaan näistä, ja käsittelemään, mutta onhan se nyt tosi myöhä :( Ja siinä terapian aikana kävi selväksi että olen vammautunut enkä edes kyennyt puhumaan. Me sitten vain piirreltiin kuvia ja mä kerroin että millaisia unia ja harhoja mä näen. Se muuten kehotti minua vain juttelemaan niille mun "kummituksille". Tuli ihan mieleen se 6th Sense -leffa! .DDD Terapeutti vain selitti että miten niiden kanssa ollaan, eikä syyllistänyt minua <3 Se vain kiltisti kertoi erilaisia tekniikoita miten niissä tilanteissa olla ja PYSYÄ. Hyväksyä ne.
Mä yhä tässä lähes 40-vuotiaana lamaannut, änkytän ja jumitan niissä samoissa iänikuisissa hetkissä. Surkean pientä on ollut edistys :( Ihan hissukseen ja just paljon tän Suomi24 avulla mä vasta olen osannut sanoittaa eri asioita. Sanoa niin kuin ne on.
Silti... mä... Tulee vain tyhjää. Mä mietin itseni sinne suihkuun... ja... sitten tulee vain tyhjää.
Mutta joo p*rkele! Vartijoille terkkuja, te ootte h*moja! - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
"sairas tarttee apua itsensä ilmaisemisee"
...Se seurakunnan työntekijä selkeästi yritti auttoi <3 mutta se oli hiuakn hakoteillä sen itsetuhoisuuden kanssa. Se oli oikealla jäljillä, mutta se napsun verran liikaa luuli että olen itsetuhoinen ja siksi se ei mennyt ihan maaliin.
Mä taas TURHAUDUIN, kun tuntui että kukaan ymmärrä minua. Eipä kukaan missään puhunut sellaisista asioista, joita mulla perheessäni oli. En mä osannut sitä nähdä.
Sitten mä olen jo tosi aikuinen ja päässyt muuttamaan pois kodistani, koko lapsuus on siis jo ohi ja koko peli menetetty. Ei ole enää mitään pelastettavissa.
No, mulla alkoi tulla pelottavia takaumia ja selkeästi kun olin päässyt sieltä fyysisesti pois, niin pääni sai "happea" ja mieleeni alkoi palailla kaikkea. Pääni alkoi itse prosessoida sitä kaikkea ja siinä sitten hakeuduin TAAS apuun.
No, tällä kertaa kai (?) onnistui ja siihen on vain ja ainoastaan se syy...
Että mä osasin SANOITTAA sen.
Mä tulin sinne lukion kuraattorin luo ja aloitin jotenkin kertoa isästäni miten se tuli aina suihkuun katselemaan minua. Sen mä aloitin enkä sitten muuta päässyt edes sanomaan. Se KIELSI minua kertomasta enempää (Tän ilmiön mä tiedän, koska traumaterapeutitkin on ihmisiä ja ne suojelee itseään. Ne ei halua tai osaa aina kuunnella potilasta) ja sen loppuajan mä vain sitten itkin ja itkin ja itkin. Mä olin siellä vain itkemässä.
Mut ohjattiin TRAUMAterapeutin luo ja siellä mä ensimmäistä kertaa eläissäni pääsin puhumaan näistä, ja käsittelemään, mutta onhan se nyt tosi myöhä :( Ja siinä terapian aikana kävi selväksi että olen vammautunut enkä edes kyennyt puhumaan. Me sitten vain piirreltiin kuvia ja mä kerroin että millaisia unia ja harhoja mä näen. Se muuten kehotti minua vain juttelemaan niille mun "kummituksille". Tuli ihan mieleen se 6th Sense -leffa! .DDD Terapeutti vain selitti että miten niiden kanssa ollaan, eikä syyllistänyt minua <3 Se vain kiltisti kertoi erilaisia tekniikoita miten niissä tilanteissa olla ja PYSYÄ. Hyväksyä ne.
Mä yhä tässä lähes 40-vuotiaana lamaannut, änkytän ja jumitan niissä samoissa iänikuisissa hetkissä. Surkean pientä on ollut edistys :( Ihan hissukseen ja just paljon tän Suomi24 avulla mä vasta olen osannut sanoittaa eri asioita. Sanoa niin kuin ne on.
Silti... mä... Tulee vain tyhjää. Mä mietin itseni sinne suihkuun... ja... sitten tulee vain tyhjää.
Mutta joo p*rkele! Vartijoille terkkuja, te ootte h*moja!"Mutta joo p*rkele! Vartijoille terkkuja, te ootte h*moja!"
...Miten te keksittekin JOKA kerta jonkun syyn käyttää hallintakeinoja ja muutoin rajoittaa mun oikeuksia. Siis...? JOKA KERTA kun mä kävin kaupassa tai vain olin hakemassa postipakettia. JOKA KERTA? Ootteko varma ettei edes yksi kerta niistä ollut ehkä vähän liioilteltu että oisitte ihan itse keksineet jonkun tekosyyn alkaa ahdistella minua?? - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
"Mutta joo p*rkele! Vartijoille terkkuja, te ootte h*moja!"
...Miten te keksittekin JOKA kerta jonkun syyn käyttää hallintakeinoja ja muutoin rajoittaa mun oikeuksia. Siis...? JOKA KERTA kun mä kävin kaupassa tai vain olin hakemassa postipakettia. JOKA KERTA? Ootteko varma ettei edes yksi kerta niistä ollut ehkä vähän liioilteltu että oisitte ihan itse keksineet jonkun tekosyyn alkaa ahdistella minua??...Syksyllä 2020 (huom vuosi!) kesken mun Supermarket ostosreissun hyökkäsi KAKSI tosi vihaista vartijaa/järkkäriä mun päälle. Siis? Miksi? Syksyllä 2020 tai ylipäätänsä vuonna 2020?
Mä todellakin ekan valitukseni tein keväällä 2022 ja NIIDEN jälkeen tää sitten kerran tuli mm. vartija TÖNIMÄÄN minua. Mutta miksi vuonna 2020?
Että te niinku keksitte aika ilmasta noita, häh?
Että voisiko joku haastatella niitä nutipäitä että MILLÄ h*lvetillä se perustelitte sen... aggressiivisen hyökkäyksen. Ne oli tosi vihaisia ja meikä oli vain siinä normaalisti ruokaostoksilla. Yo, h*mot!! - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
...Syksyllä 2020 (huom vuosi!) kesken mun Supermarket ostosreissun hyökkäsi KAKSI tosi vihaista vartijaa/järkkäriä mun päälle. Siis? Miksi? Syksyllä 2020 tai ylipäätänsä vuonna 2020?
Mä todellakin ekan valitukseni tein keväällä 2022 ja NIIDEN jälkeen tää sitten kerran tuli mm. vartija TÖNIMÄÄN minua. Mutta miksi vuonna 2020?
Että te niinku keksitte aika ilmasta noita, häh?
Että voisiko joku haastatella niitä nutipäitä että MILLÄ h*lvetillä se perustelitte sen... aggressiivisen hyökkäyksen. Ne oli tosi vihaisia ja meikä oli vain siinä normaalisti ruokaostoksilla. Yo, h*mot!!...En muistanut nyt tarkkaan, niin kävin hakemassa toisaalta päiväyksen: "Muistiinpanojeni mukaan 21.09.2020 Supermarketissa tuli kaksi VIHAISEN OLOISTA vartijaa/järkkäriäijää siihen kuin hakemaan minut. Ne pamahti iihen ilmeisen poikkeavasti molemmin puolin kylkiäni kuin valmiina vetämään minut lattiakaan. Aistin VÄKIVALTAA."
Aattelitteko ikinä pyytää anteeksi? Mä olen joo aistinut teidän raivon, mutta pitikö mun nyt jotenkin siitä välittää?? Nää on aivan raivona IHAN KUIN sillä nyt olisi mitään väliä että kuinka paljon te minua vihaatte. Ja miten mä edes mitään - yhtään mitään - voisin tehdä erilailla.
Antakaa hei jotain vinkkiä?
Mitä mä olisin voinut tehdä erilailla?
- Anonyymi00054
Ylläpito voisi poistaa ulkopuolisen henkilökohtaiset viestit jotka ovat asian vierestä
- Anonyymi00055
Käymättä nyt tarkemmin läpi että mitä kaikkea tässä ketjussa on, niin mina ainakin olen JUURI aiheessa. Otsikko on "miten-taalla-ei-saada-kuriin-kakaroita" ja mulla on VALTAVA määrä aiheesta tietoa ja erityisesti siis sitä SISÄPIIRINtietoa. Mä tiedän yllättävän paljon tästä kaikesta, en vain ennen sitä tajunnut.
Alkaen siitä että oma isäni oli järjestyksenvalvoja, mutta hän oli sitä tapahtumissa, niin en ainakaan ihan heti yhdistänyt sitä näihin kauppojen h*moihin. Ja jos yhtään todellakin lukee mun viestejä, niin mä olen todellakin juuri näistä aiheista kertonut ja perustellut. Se siinä vissiin teillä se ongelma miksi mun viestit haluatte pois. Te tykkäätte syyttä MUITA, kun se vika on pääasiassa niissä järkkäreissä ja vartijoissa eli niissä YHDYSHENKILÖISSÄ siinä välissä. Se on sitten eri asia että kuka näitä suuressa mittakaavassa käskyttää.
- Anonyymi00058
Ketju rönsyilee reunasta reunaan, mutta faktahan nyt on, että kiusaamiset on saatava loppumaan. Erittäin outoa oli sekin, että Orimattilan kaupunginjohtaja jotenkin vähättelee asiaa. Jos sillä pallilla olevan oma rohkeus ei riitä puuttua kiusaamisiin, kiusattu uhri kyllä keksii lopulta rajutkin keinot puolustautua .
- Anonyymi00060
HÄH? Täällä syytettiin vanhempia ENITEN ja sitten vika onkin kaupunginjohtajan? Onko se niiden isä?
En ole muuten ikinä kuullut että kaupunginjohtajia olisi ennen kiusaamisesta syytetty. Koulun rehtoreita on kylläkin eli eikö tässä voisi käydä katsomassa niitä lapsen kouluja että miten siellä oikein pärjäillään? - Anonyymi00061
"rajutkin keinot "
Joo, ne vaikka JULKAISEE. Täälläkin kiukuteltiin että... "Asian saama julkisuuskaan tuskin auttaa asiaa. Ilmeisesti ollut vaan bensana liekkeihin."
Meikänkin kaikki yksityis- ja sijaintitiedot OLI JO julkaistu näiden esim. kaupan henkilökunnan ja vartijoiden toimesta, niin meikä sitten julkaisi HEIDÄT.
Ja nyt meillä on kaikilla kivaa :) - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
"rajutkin keinot "
Joo, ne vaikka JULKAISEE. Täälläkin kiukuteltiin että... "Asian saama julkisuuskaan tuskin auttaa asiaa. Ilmeisesti ollut vaan bensana liekkeihin."
Meikänkin kaikki yksityis- ja sijaintitiedot OLI JO julkaistu näiden esim. kaupan henkilökunnan ja vartijoiden toimesta, niin meikä sitten julkaisi HEIDÄT.
Ja nyt meillä on kaikilla kivaa :)...Kui te oottekin aina niin hyssyn-hyssyn :DDDDD Ei MINULLA vaan ole mitään salattavaa. Lakia vain olisin toivonut että noudatetaan, sille kun on SYYNSÄ. Te ette sitten sitä puolta tuossa hommassa tajunneet?
No, mutta... ei kaikista vain ole väkivaltaan. Minua on esim ahdisteltu, seksuaalista häirintää, kun olin lapsi. Niin tosi huonosti tuollaisellekaan toimii tuollainen uhittelu että "kiusattu uhri kyllä keksii lopulta rajutkin keinot puolustautua .". No yyhyy. Sitä äijää varmaan pelottaa ihan kamalasti.
No, herra Jääskeläinen, en tiedä asuuko enää Artjärvellä, mutta ehkä sitä pelottaa että mä JULKAISEN sen nimen tai sitten sitä ei pelota. Eihän sitä koskaan tiedä. - Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
...Kui te oottekin aina niin hyssyn-hyssyn :DDDDD Ei MINULLA vaan ole mitään salattavaa. Lakia vain olisin toivonut että noudatetaan, sille kun on SYYNSÄ. Te ette sitten sitä puolta tuossa hommassa tajunneet?
No, mutta... ei kaikista vain ole väkivaltaan. Minua on esim ahdisteltu, seksuaalista häirintää, kun olin lapsi. Niin tosi huonosti tuollaisellekaan toimii tuollainen uhittelu että "kiusattu uhri kyllä keksii lopulta rajutkin keinot puolustautua .". No yyhyy. Sitä äijää varmaan pelottaa ihan kamalasti.
No, herra Jääskeläinen, en tiedä asuuko enää Artjärvellä, mutta ehkä sitä pelottaa että mä JULKAISEN sen nimen tai sitten sitä ei pelota. Eihän sitä koskaan tiedä....Juu ja pikkukivaa ahdistelua vain, josta tuskin muut olisi huomauttaneet, paitsi siitä kun olin heillä yökylässä ja se kysyi että "Eihän suo haittaa jos mä tulen sun viereen/päälle nukkumaan". Jotenkin se sitä sanoi että kun minulle oli tehty vuode siihen sohvalla, niin sanoi että hän saattaa tulla sen takia mun päälle... hänellä kun on tällainen tapana.
Oli niin tai näin, niin NYT tästä lähinnä kirjoitan (JOOOO, mä nyt yritän tässä muistuttaa jatkuvasti, kun jotain v*tuttaa että mä MUKA olen ohi aiheen), koska tää mies asui Poliisiaseman takana ja kuunteli (salaa?) poliisiradiota ja sitä kautta varmasti sai kaikkea kivaa tietoa.
En siis ihmettele yhtään että jos teitä kiristetään mistä milloinkin. Mulle tää on ihan itsestään selvää ja tääkin tapahtuma oli jo jossain vuonna 1999 ennen kuin ne siis muutti Artjärvelle.
Mä en jaksaisi jatkuvasti kuljettamaa mukana, mun jo-sanottuja-aiheita, mutta kun nyt kiukutellaan aiheessa pysymisestä, niin. TURVALLISUUSALA ja POLIISI on korruptoitunut. En tiedä koko maasta, mutta täällä on ja ainahan sitä joukkoon mahtuu mätämunia. Joku pystyy kiristää ja porukka on (liian) kriittisissä viroissa, niin ne OIKEAT SYYT ei ikinä tule päivän valoon, mutta vartijointiliikkeille noita vuodetaan. Poliisi jossain pääsi viraltaan kun just levitti äärioikeistolla tietoja. Tätä nyt sattuu ja noiden yhdeydenpito on todellakin TIIVISTÄ.
Ja kun joutun nyt aiheessa pysymisen takia joudun tätä toistaa, niin VARTJOINTI on itse järjestänyt tuon että teinit nyt häiriköi. Ne pystyisi sen kyllä lopettaa, muttei ne tee sitä ja/tai ovat sen tarkoituksella masinoineetkin.
*huokaisu* ONKO... mun todella pakko joka viestii avata tää koko draama, jotta pysyisin aiheessa, häh??? Mä en jaksa!
UHRIEN VAIENTAMINEN ja muu todistajiin kajoaminen on täällä liian yleistä ja oma mututuntuma on että on ihan vähemmistöä, joka pystyy täällä todistaa rikoksia. Toi koneisto on jo liian korrutoitunut että siihen on vaikea päästä kiinni. Poliisi ja vartijointiliikkeet tekee (rikollista)yhteistyötä ja laittaa hommiin alaikäisiä, joita ei voi tuomita eikä kukaan* muka tiedä että ne on laitettu hommaan tarkoituksella. Syytellään vain muualle, vaikka oikea tekijä on kyllä tiedossa. Siten häivytetään (ei silti poisteta!) aitoa syy- ja seuraussuhdetta.
*huokaisu* !! APUA!! Mä en ehkä enää ikinä halua pysyä aiheessa, jos se vaatii tällaista. - Anonyymi00065
Anonyymi00060 kirjoitti:
HÄH? Täällä syytettiin vanhempia ENITEN ja sitten vika onkin kaupunginjohtajan? Onko se niiden isä?
En ole muuten ikinä kuullut että kaupunginjohtajia olisi ennen kiusaamisesta syytetty. Koulun rehtoreita on kylläkin eli eikö tässä voisi käydä katsomassa niitä lapsen kouluja että miten siellä oikein pärjäillään?Ottihan se Kalle -kaupunginjohtaja aika välinpitämättömänä tohon kiusaamiseen kantaa mediassa. Joku iltapäivälehti.
- Anonyymi00071
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ottihan se Kalle -kaupunginjohtaja aika välinpitämättömänä tohon kiusaamiseen kantaa mediassa. Joku iltapäivälehti.
Joo, vakavammin pitäisi suhtautua nuorten mielenterveyden ongelmiin. Nyt raukoilla ei ole harrastuksia, kavereita, ei mitään paitsi parkkipaikka missä kiertää kehää. Hamsterin juoksupyörä.
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Joo, vakavammin pitäisi suhtautua nuorten mielenterveyden ongelmiin. Nyt raukoilla ei ole harrastuksia, kavereita, ei mitään paitsi parkkipaikka missä kiertää kehää. Hamsterin juoksupyörä.
Hyvin kiteytetty. Orimattilan nuoret voivat pahoin kun ei ole harrastuksia. Joku nuortentila monttu on, jonne mahtuu parikymmentä. mutta siihen se jää.
- Anonyymi00066
Kaikenmaailman mielenterveyspotilaiden kommentteihin ei kannata kommentoida. Mulle opetettiin, että humalaisten ja hullujen kanssa ei kannata riidellä.
- Anonyymi00068
Vaikka Suomessa on ennätysmäärä mielialahäiriöisiä nuoria niin eiköhän kannattaisi jo puuttua ?
Vai tarkoittaako mielialahäiriöinen vain laiskaa ihmistä ? Ja siihen ei kannata puuttuakaan. - Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Vaikka Suomessa on ennätysmäärä mielialahäiriöisiä nuoria niin eiköhän kannattaisi jo puuttua ?
Vai tarkoittaako mielialahäiriöinen vain laiskaa ihmistä ? Ja siihen ei kannata puuttuakaan.Prisman edessä SPR:n nuori kaveri kyseli kuinka monella prosentilla nuorista on erilaisia mielenhäiriöjuttuja, lievempiä ja isompia. Oikea vastaus on yli 40 %:lla.
- Anonyymi00085
Anonyymi00070 kirjoitti:
Prisman edessä SPR:n nuori kaveri kyseli kuinka monella prosentilla nuorista on erilaisia mielenhäiriöjuttuja, lievempiä ja isompia. Oikea vastaus on yli 40 %:lla.
Terveellisten harrastusten puute aiheuttaa tätä. Samaten vanhempien ja uusperheiden alahainen IQ. Tämä on valitettavaa.
- Anonyymi00084
Miten aivottomat turaanit muka kakaransa kuriin saisi. Itse suosivat penikoittensa harrastelua kun itsekin olivat/ovat edelleen samanlaisia idiootteja. Tuleekohan siellä peltilehmän sisällä vähän liian turvallinen olo?
- Anonyymi00090
Tuo lemmikkihotelliyrittäjä on aivan sekopää! Ammattiuhri joka yrittää kerjätä huomiota. Ties kuinka monta laitonta uhkausta tehnyt ja syyttänyt syyttömiä. Ensin valitetaan kun kersat eivät tee muuta kun istuvat puhelimella, sitten kun tekevät jotain niin on joku vanha savisten polkujen tallaaja raivoamassa. Hanki elämä, tai vaihtoehtoisesti hankkiudu eroon siitä!
- Anonyymi00091
Olipa monta erikoista syytöstä. Sulla on tuollainen kokoelma oikein noloja väittämiä siinä. Tulee mieleen joku botti (vai miksi niitä kutsutaan), joka saadaan kiukuttelemaan vastaan kuin uhmakas teini. Mulle tulee täällä tuollaisia samanlaisia omituisia "vastauksia". Ne on todellakin kuin kokoelma noloja kinaamiskliseitä.
Kaikki mitä "tiedän" tästä lemmikkitapauksesta on täältä Suomi24:stä. Eli mä nyt kommentoin sitä materiaalia mitä täällä on. En tiedä miten hyvin se sitten menee yks-yhteen todellisuuden kanssa. Voin mä silti täällä mainittuja aiheita kommentoida. Pitää vain ymmärtää ettei sillä välttämättä ole mitään tekemistä minkään todellisuudessa olevan ihmisen kanssa.
Tätä tässä vähän kommentoin, kun tuntuu oudon usein muilla olevan just samoja ongelmia kuin mulla on. Joskus paranoidisesti mietin että onko nämä jotain salakieltä puhuakseen minusta, mutta kyllä mulle alkaa tulla sellainen olo että tää nyt on vain yleistä Orimattilassa... ja se on tosi noloa. TOSI noloa. Eli kun te nolaatte itsenne jonkun kanssa, niin te ette edes lopeta vaan siirrytte aina nolaamaan itsenne myös toisen ja toisen ja taas uuden uhrin kanssa. Ootteko te jossain loputtomassa oravanpyörässä/pikavippikierteessä yrittäen aina korjata omaa häpeäänne toistamalla saman virheen? - Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Olipa monta erikoista syytöstä. Sulla on tuollainen kokoelma oikein noloja väittämiä siinä. Tulee mieleen joku botti (vai miksi niitä kutsutaan), joka saadaan kiukuttelemaan vastaan kuin uhmakas teini. Mulle tulee täällä tuollaisia samanlaisia omituisia "vastauksia". Ne on todellakin kuin kokoelma noloja kinaamiskliseitä.
Kaikki mitä "tiedän" tästä lemmikkitapauksesta on täältä Suomi24:stä. Eli mä nyt kommentoin sitä materiaalia mitä täällä on. En tiedä miten hyvin se sitten menee yks-yhteen todellisuuden kanssa. Voin mä silti täällä mainittuja aiheita kommentoida. Pitää vain ymmärtää ettei sillä välttämättä ole mitään tekemistä minkään todellisuudessa olevan ihmisen kanssa.
Tätä tässä vähän kommentoin, kun tuntuu oudon usein muilla olevan just samoja ongelmia kuin mulla on. Joskus paranoidisesti mietin että onko nämä jotain salakieltä puhuakseen minusta, mutta kyllä mulle alkaa tulla sellainen olo että tää nyt on vain yleistä Orimattilassa... ja se on tosi noloa. TOSI noloa. Eli kun te nolaatte itsenne jonkun kanssa, niin te ette edes lopeta vaan siirrytte aina nolaamaan itsenne myös toisen ja toisen ja taas uuden uhrin kanssa. Ootteko te jossain loputtomassa oravanpyörässä/pikavippikierteessä yrittäen aina korjata omaa häpeäänne toistamalla saman virheen?...Joku kritisoi sitä että sanotaan kiusaajilla itsellään olevan paha olo. Hän siihen muka todisti että kyllä ne kiusaajat nauttii siitä. Ja en siihen päässyt itse vastaamaan että ei SITÄ kukaan kieltänytkään. On vain tiedetty fakta että ne hakee sitä dopamiinia sillä ja saakin sen, mutta se loppuu äkkiä ja ne tarvitsee sen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, koska... niillä on PAHA OLLA.
Ne on siinä loputtomassa kiusaamisen kierteessä, kun eivät kykene muulla tavalla saamaan itselleen hyvää oloa. Se kiusaamisen tuottama HETKELLINEN hyväolo siis on addiktoivaa. - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
...Joku kritisoi sitä että sanotaan kiusaajilla itsellään olevan paha olo. Hän siihen muka todisti että kyllä ne kiusaajat nauttii siitä. Ja en siihen päässyt itse vastaamaan että ei SITÄ kukaan kieltänytkään. On vain tiedetty fakta että ne hakee sitä dopamiinia sillä ja saakin sen, mutta se loppuu äkkiä ja ne tarvitsee sen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, koska... niillä on PAHA OLLA.
Ne on siinä loputtomassa kiusaamisen kierteessä, kun eivät kykene muulla tavalla saamaan itselleen hyvää oloa. Se kiusaamisen tuottama HETKELLINEN hyväolo siis on addiktoivaa....Ja ihan itse ammattivartijakin kommentoi: "– Vartijana hommien luistaminen on aika paljon itsestä kiinni. Jos tässä työssä saa vihamiehiä, on se peiliin katsomisen paikka."
Sama tuli mieleen nyt kun oli uutisissa siitä että poliisi oli hakannut alaikäisen uutena vuotena 2021. Joku taas sitä puolustelee sillä että on stressaava ammatti ja VOI SANOA että aivan varmana on, kun hoitaa työtään tuolla tavalla!! Luoja armahda todellakin, kun jo rääpäleteinin kanssa möhlitään noin, niin siinä on stressitasot varmasti kohdilla, kun oikeidenkin rikollisten kanssa p*rseillään enemmän kuin laki sallii!
Se on todellakin ihan itsestä kiinni. Jos te tuolla tavalla elätte, niin se nalli napsahtaa joskus. - Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
...Ja ihan itse ammattivartijakin kommentoi: "– Vartijana hommien luistaminen on aika paljon itsestä kiinni. Jos tässä työssä saa vihamiehiä, on se peiliin katsomisen paikka."
Sama tuli mieleen nyt kun oli uutisissa siitä että poliisi oli hakannut alaikäisen uutena vuotena 2021. Joku taas sitä puolustelee sillä että on stressaava ammatti ja VOI SANOA että aivan varmana on, kun hoitaa työtään tuolla tavalla!! Luoja armahda todellakin, kun jo rääpäleteinin kanssa möhlitään noin, niin siinä on stressitasot varmasti kohdilla, kun oikeidenkin rikollisten kanssa p*rseillään enemmän kuin laki sallii!
Se on todellakin ihan itsestä kiinni. Jos te tuolla tavalla elätte, niin se nalli napsahtaa joskus....Ja jos poliisin työ on liian stressaavaa, niin voihan sitä vaihtaa vaikka ammattisotilaaksi? Tai jos ei kestä verta nähdä, niin ehkä kokeilee jotain lääkärin ammattia tai muuta siistiä sisähommaa? Et oisko tossa ammatinvalinnassakin jotain vikaa?
- Anonyymi00100
Kyllä se e puhelimen tai pelien tuijotus on terveempää kun tuo päätön ralli ja kiusanteko.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708