Miten täällä ei saada kuriin kakaroita

Anonyymi-ap

Lemmikkihotelliyrittäjä joutuu jatkuvan nuorison häirinnän takia myymään oman kotinsa pilkkahintaan ja luopumaan koirista ja kissoistaan.
Voiko uhri siis hankkia kättä pidempää ja millaista ?
Artikkelissa mainitaan yhteydenotto Helvetinenkeleihin. He tulisivat "juttelemaan pojille". Tämä yleensä auttaa.
Tämänlaatuista kotitrauhan puolustamista minulle itsellenikin ehdotettiin, kun oma kotimme oli häirinnän kohteena kahden vuoden ajan. Hankin huippuvalvontakamerat, lupasin nuoremmille ja sivullisille nuorille rahaa kiusaajien nimien luovuttamisesta, mustamaalasin poikia minkä ehdin eri tahoilla ja ajoin jopa takaa.
Tätä helvettiä kesti kaksi vuotta , poliisista ei ollut todellakaan apua. Levitin kiusaamisesta ilmoituksia lähipylväisiin jolloin naapuritkin tarjosivat jo apujaan. Helvetinenkelit (tms) lupasi hekin auttaa, sinne asti en ehtinyt. Kun ihmiseltä menee hermot, se hankkii todellakin kättä pidempää ja juoksee kiusaajien kodit päivinöin tms tms. Miten se vaikutti minuun kiusaamisen kohteena ?
Näin : En voi enää sietää poikia 12 v ylöspäin, jos nuori istuu kassalla, hymynaamaa ei todellakaan tule, kaikki liittymien myyjät saavat pahan mulkaisun ja ai että nautin, kun Naton 5.artikla pakottaa kiusaajatkin joskus puolustamaan jäsenmaita.
Miksi annatte mennä kiusaamisen näin pitkälle ? Kaikki naapurit on vastuussa hulluista kakaroista.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/29195080-0ae1-4dbe-8d01-7cda8769b955

40

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos kirjoituksestasi. Siinä oli jopa käytännön ja kantapään kautta koettuja neuvoja. Itse olin koulukiusattu, tiedän ihan iholla miltä se tuntuu.

• Anonyymi00003

Orimattila on jäänne hevoskaudelta. Sivistys ja fiksuus ei ole tänne vielä kaikille saapunut.

• Anonyymi00004

Voiskohan noille kiusaajille ja riivatuille syöttää jotakin adhd-lääkettä vaikka koulun toimesta että saataisiin rauhaa ja turvallisuutta.

• Anonyymi00005

Ei vaan, joku ei USUTA niitä kenenkään päälle. Kyllä tuo toiminta on ihan aikuisten manipuloimaa heidän omia tarpeitaan varten. Teinien kohtalo ei heitä kiinnosta. Tää on tää Ruotsin tie.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei vaan, joku ei USUTA niitä kenenkään päälle. Kyllä tuo toiminta on ihan aikuisten manipuloimaa heidän omia tarpeitaan varten. Teinien kohtalo ei heitä kiinnosta. Tää on tää Ruotsin tie.

...Lapsilla on valtavasti tarmoa ja halu rajottaa JOTAIN. Heille pitäisi antaa mahdollisuus purkaa paineitaan. En ymmärrä yhtään tätä nykymaailmaa, jossa minäkään en saa jaloitella öisin. Siis minä näin aikuisena ihmettelen tätä maniaa täällä, niin lapsilla on varmasti vaikeampaa.

Ihan kaikkialta on poistettu ja jokainen paikka tehty "koskemattomaksi". Kyllä mullakin siinä pää sekoaisi. Mä olen vahvasti sitä mieltä että kun nää on niitä pienempiä, niin nillä on vain intoa liikaa ja kun se moraali ei ole kehittynyt, niin se sinkoutuu lähes mihin tahansa.

Ihan poskettomaksi se meno ei voi silti mennä ilman aitoja häiriöitä ja faktahan on että aivan JOKAINEN noista kuuluisistakin psykopaateista on joskus ollut lapsi. Joistain lapsista nyt tulee niitä järkyttäviä sadisteja. Niitä ei silti ole niin paljon, kuin nämä kriisit antaa ymmärtää.

Ei pitäisi niitä lapsia niin kamalasti syyllistää, kun niilä aidosti ei ole muutakaan mahdollisuutta. Ei ole vielä sitä "elämää nähnyt" vaan kaikki on vielä heille uutta ja keho täynnä hormoojena.

Ongelmia tulee, kun mukaan tulee myös huumeet ja kuulemma jo lapset käyttää hormooneja. No, siten se pää vasta sekaisin onkin! Se on sitten laitoshoidossa olo hetken aikaa tuulettumassa. Mulla on toinenkin "huumeitakäyttänyt" kaveri, mutta sillä oli eri versio ja vissiin veti sinne syvään päätyyn tosi nuorena ja muistaakseni se oli ihan jossain mielisairaalassa sen takia? Joku aito-ja-oikea sairaala se nyt kuitenkin oli, missä se asui jonkun aikaa. En mä teininä sitä niin ajatellut että MISSÄ se vaan soittelin sille ihan normaali oli se sitten missä tahansa :) Sitä se on lasten elämä <3

Mä vain siis kerroin ton tarinan, koska joku sairaalajakso voisi tehdä hyvää, jos on pikkupäässä liikaa mömmöjä. Kyllä siitä vielä hyvä tulee. Mömmöjen aikana moni muutkin p*rseilee. Kännissä oli Vornanen ampuessaan tuolla ihmisten ilmoilla. Osaa sitä "parempikin kansa"

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tilaus siis Helvetinenkeleille tai vastaaville. Toivottavasti ne ei ota kauheen paljon.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

...Lapsilla on valtavasti tarmoa ja halu rajottaa JOTAIN. Heille pitäisi antaa mahdollisuus purkaa paineitaan. En ymmärrä yhtään tätä nykymaailmaa, jossa minäkään en saa jaloitella öisin. Siis minä näin aikuisena ihmettelen tätä maniaa täällä, niin lapsilla on varmasti vaikeampaa.

Ihan kaikkialta on poistettu ja jokainen paikka tehty "koskemattomaksi". Kyllä mullakin siinä pää sekoaisi. Mä olen vahvasti sitä mieltä että kun nää on niitä pienempiä, niin nillä on vain intoa liikaa ja kun se moraali ei ole kehittynyt, niin se sinkoutuu lähes mihin tahansa.

Ihan poskettomaksi se meno ei voi silti mennä ilman aitoja häiriöitä ja faktahan on että aivan JOKAINEN noista kuuluisistakin psykopaateista on joskus ollut lapsi. Joistain lapsista nyt tulee niitä järkyttäviä sadisteja. Niitä ei silti ole niin paljon, kuin nämä kriisit antaa ymmärtää.

Ei pitäisi niitä lapsia niin kamalasti syyllistää, kun niilä aidosti ei ole muutakaan mahdollisuutta. Ei ole vielä sitä "elämää nähnyt" vaan kaikki on vielä heille uutta ja keho täynnä hormoojena.

Ongelmia tulee, kun mukaan tulee myös huumeet ja kuulemma jo lapset käyttää hormooneja. No, siten se pää vasta sekaisin onkin! Se on sitten laitoshoidossa olo hetken aikaa tuulettumassa. Mulla on toinenkin "huumeitakäyttänyt" kaveri, mutta sillä oli eri versio ja vissiin veti sinne syvään päätyyn tosi nuorena ja muistaakseni se oli ihan jossain mielisairaalassa sen takia? Joku aito-ja-oikea sairaala se nyt kuitenkin oli, missä se asui jonkun aikaa. En mä teininä sitä niin ajatellut että MISSÄ se vaan soittelin sille ihan normaali oli se sitten missä tahansa :) Sitä se on lasten elämä <3

Mä vain siis kerroin ton tarinan, koska joku sairaalajakso voisi tehdä hyvää, jos on pikkupäässä liikaa mömmöjä. Kyllä siitä vielä hyvä tulee. Mömmöjen aikana moni muutkin p*rseilee. Kännissä oli Vornanen ampuessaan tuolla ihmisten ilmoilla. Osaa sitä "parempikin kansa"

Näiden kehitysvammaisten nuorten älykkyysosamäärä on apinan luokkaa ja heidät siittänyt apinapari samaa tasoa.!
        Nyt emme ainakaan muuta Orimattilaan, on hyvä, että tällainen tieto kaupungin poliisin saamattomuudesta on nyt julkisessa tiedossa koko Suomessa!
        Ei ole hyvää mainosta kaupungille, kyllä ihmiset ottavat tarkkaa selkoa, minne rakentaa talon ja kotirauha ja turvallisuus on ehdottomasti tärkein asia!
        Kyllä nuo roistot tarvitsisi sakinhivutuksen, kun eivät vanhempansa ole huolehtineet kasvatuksesta!
        Nämä ovat niitä tuleviavankilakundeja, se on tutkimustenkin valossa nähty, että koulukiusaajarikollisetkin ovat isompana vankilassa ja saavat siellä kyytiä peräkonttiin.

• Anonyymi00006

Hah...Jamne keksit sitten tännekkin valittaa. Eiköhän ala jo riittämään. Sä itse vaan lietsot tätä asiaa joka paikassa . Olisit hetken hiljaa .

• Anonyymi00008

Tietämättä mistä puhutte, niin arvailen että asiaa ei voi "lietsoa". Ihmisten olemassa olo ei ole provosoimista eikä kenenkään tarvitse lopettaa olemistaan tai olla hiljaa, vain joku jotain nyt ärsyttää.

Eli... jos joku joku raivohullu, joka haluaa vetää jotain turpaan ja joku "äsyttävä" kävelee paikalle, niin se ei ole provosoimista eikä sen tarvitse mennä minnekään eikä muuttaa mitenkään käytöstään. Vika on VAIN siinä raivohullussa, jonka siis muutkin myöntää että hän OLI JO vihainen ja aikeissa pahoinpidellä jonkun, kenen vaan. Se uhri oli siis 100% syytön.

• Anonyymi00009

Teidän ongelmista en siis tiedä, mutta sain vähän aiheesta käsitystä täällä olevasta kirjoittelusta. Ongelma kuulostaa silti ikuisuusongelmalta ja minä olen vastaavia miettinyt nyt tän 10 vuotta täällä.

Mietitään vaikka että on vartija, joka kokee että joku muka mun olemuksessa on sellaista että hän olisi OIKEUTETTU käyttämään väkivaltaa ja muita hallintakeinoja. Hän sen päätökseen siinä itse tekee. Ja mitä minä muka tein? No, meikä on mikä on seli sairas enkä ole mitenkään erilainen ollut vuosikymmeniin ja meikä jatkaa kaupassa käymistä ja TÄNÄKÖ on heidän mielestään provoimista tai vihan lietsontaa...? Minä... jatkaessani kaupassa käymistä, hui vaikka te vihaatte minua? No, oho!! Oliko se nyt sitten joku kriteeri?

Ja sitten mä mietin sitä että heidän näkemys on että... NE KÄYTTÄÄ MINUUN VÄKIVALTAA TASAN NIIN KAUAN KUIN OLEN TÄLLAINEN ja koska olen sairas ja pysyvästi tällainen, niin halusi ne tai ei, niin ne myös samalla sanoi että ne aikoo tappaa minut. Kyllä mä sen näin otin ja sen mukaan olen päätökseni tehnyt. Eli heidän näkemys on että koska toinen on vammainen, niin heillä olisi MUKA oikein sen takia käyttää heihin väkivaltaa. Näinhän ne luulee, muttei se mene niin. Sitten ne samalla sanoo että ne lopettaa sen, kun toinen lopettaa... olemasta vammainen???

Minä olen tätä teidän paradoksia miettinyt ja tullut siihen ilmiselvään lopputulokseen että TEIDÄT SAA TAPPAA ja siis kuka vaan ja koska vaan... ilman syytä. Olisi noloa, jos te olisitte jotain muuta mieltä nyt kun kyseessä olettekin te itse. Eli niin kauan saa väkivaltaa jatkaa, kunnes toinen ottaa sen viimeisen henkäisynsä. Kiitos. Onnea vartija sulle ja sun elämälle. Meillä on kuulemma (teidän mukaan) ulkonaliikkumiskielto eli KAIKKI siellä nähnyt ihmiset saa pahoinpidellä. Säännöt on tehneet paikalliset vatipäät. Hieno sääntö, toivottavasti sitä noudatetaan.

• Anonyymi00011

Ja noi järkkärit kovikset varmaan hakeutuukin "isojen poikien" seuraan vanhennettuaan. Tulee itku, kun ei pystykään. Oho? No, OHO!! Miten se niin yllätyksenä tuleekaan aina kaikille? Mä en oikeasti tajua. Mulle kaikki oli aina... aina.. itsestään selvää, mutta meikä nyt saikin turpaan vanhemmilta sisaruksita, vanhemmilta ja olin seksuaalisesti hyväksikäytettykin itseasiassa ihan kaikkien taholta. Veli ei käytännössä ollenkaan ja kaikki pieni on varmaan vain meidän perheen TOSI outoa ilmapiiriä. Meillä oli vähän outoa joo.

Juu ja samalla kun aloitin peruskoulun, niin aloitin myös karaten ja sielläkin oli pieni. Mä olin aina pieni kaikkialla, joten mulle se oli tosi normaali tila. Teillä muilla näyttää olevan ongelmia. Mutta niinhän sitä sanontaan (sori jos mun englanti on huono) "Pain don't hurt when it's the all you ever felt."

Ja tätä tässä kirjoittelin, kun tuolla mainittiin motoristit. Järkkärit noita ipanoita silti usuttaa uhrien päälle. Voi, mä selitän nyt niin sekavasti!! Mutta tää sirkus siis pyörii ja pyörii ja ihan jokainen siinä vanhenee ellei kuole ennen sitä.

Luuserit sitten haluaa APUA motoristeilta ym jengeiltä eikä se ikinä kannata. Huono hinta-laatusuhde. Jengeihin pitää syntyä, jotta niissä olisi se sama draivi. Siinäkin on haittansa, mutta... no. Mä olen pitänyt itseni visusti erossa jengeistä ja kaikesta. Se on mulle ainakin ollut aina ihan itsestään selvää. TOSI selvää.

• Anonyymi00013

"Se on mulle ainakin ollut aina ihan itsestään selvää."

...Tosin mulla meni hermo. Mulla oli kolmenkympinkriisi ja se oikeastaan jatkuin kriisinä aina tähän päivään asti (lähes 40). Olen rimpuillut ja rimpuillut nyt tässä aivan KOKO s**tanan elämäni ajan ja siinä sitten meni hermot kaikkeen. Ihan kaikkea on tullut kokeiltua. Että TÄÄ p*ska nyt sitten oli mun elämä? Olla vainottu aina elämäni alusta loppuun asti?? Ok? No, ihan v*tun kiva sitten. Kiitti, h*mot!!

Ja sitten pientä sieltä ja täältä ja sitten se v*tun Virpi-poliisi karjui mulle ja yritti lavastaa mut rikokseen ja sitten kun tein kantelun, niin poliisi 2. myönsi että Virpi teki väärin 2. kokee että ongelma on se että poliisi maine menee tästä. Mitään rangaistusta ei Vipelle tullut ja poliisi todellakin vain nillittää OMASTA MAINEESTAAN? No, se meni joo. Ei ois mennyt ilman noita teidän k*sisia perusteluja. Et mä niinku elin rikkomatta lakia ja olisin toivonut että poliisit tekisin samoin.

Ja sit kun muo niinku vainotaan kun mä käyn kaupassa olen maailman HARMITTOMIN KAVERI KOKO UNIVERSUMISSA, niin te niinku hajotitte kaiken, ihan tuusannuuskaksi pistitte eli oliko siinä nyt joku syvällinenkin ajatus teillä? Miksi? Et jos teillä oli joku yritys olla minua parempia, niin se ei tule onnistumaan. Ja kuten olen sanonut että mitä enemmän te olette uhitellen - tälle tädille kaupassa - niin sitä säälittävämmältä te näytätte?

No, mutta mulla oli siis 30-kriisi ja siitä sulavasti siirryn 40-kriisiin ja mietin että vielä 50-vuotiaaksi astikinko mun tätä p*skaa muka pitää sietää??? No, eihän mun ole niin mikään pakko SIETÄÄ.

Ja kun mä olen KOKO mun s**tanan hirveän elämän kuitenkin hoitanut kaiken tosi hyvin, niin mun elämä ei vain ole sen näköinen. Et ei ihan hirveästi siis enää kiinnosta hoitaa asioita hyvin, kun ei siitä koskaan mitään iloa ole ollut. Et minua vartenko ne järkkärit tarttee ettiä motoristeja? Minuako te pelkäätte?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Se on mulle ainakin ollut aina ihan itsestään selvää."

...Tosin mulla meni hermo. Mulla oli kolmenkympinkriisi ja se oikeastaan jatkuin kriisinä aina tähän päivään asti (lähes 40). Olen rimpuillut ja rimpuillut nyt tässä aivan KOKO s**tanan elämäni ajan ja siinä sitten meni hermot kaikkeen. Ihan kaikkea on tullut kokeiltua. Että TÄÄ p*ska nyt sitten oli mun elämä? Olla vainottu aina elämäni alusta loppuun asti?? Ok? No, ihan v*tun kiva sitten. Kiitti, h*mot!!

Ja sitten pientä sieltä ja täältä ja sitten se v*tun Virpi-poliisi karjui mulle ja yritti lavastaa mut rikokseen ja sitten kun tein kantelun, niin poliisi 2. myönsi että Virpi teki väärin 2. kokee että ongelma on se että poliisi maine menee tästä. Mitään rangaistusta ei Vipelle tullut ja poliisi todellakin vain nillittää OMASTA MAINEESTAAN? No, se meni joo. Ei ois mennyt ilman noita teidän k*sisia perusteluja. Et mä niinku elin rikkomatta lakia ja olisin toivonut että poliisit tekisin samoin.

Ja sit kun muo niinku vainotaan kun mä käyn kaupassa olen maailman HARMITTOMIN KAVERI KOKO UNIVERSUMISSA, niin te niinku hajotitte kaiken, ihan tuusannuuskaksi pistitte eli oliko siinä nyt joku syvällinenkin ajatus teillä? Miksi? Et jos teillä oli joku yritys olla minua parempia, niin se ei tule onnistumaan. Ja kuten olen sanonut että mitä enemmän te olette uhitellen - tälle tädille kaupassa - niin sitä säälittävämmältä te näytätte?

No, mutta mulla oli siis 30-kriisi ja siitä sulavasti siirryn 40-kriisiin ja mietin että vielä 50-vuotiaaksi astikinko mun tätä p*skaa muka pitää sietää??? No, eihän mun ole niin mikään pakko SIETÄÄ.

Ja kun mä olen KOKO mun s**tanan hirveän elämän kuitenkin hoitanut kaiken tosi hyvin, niin mun elämä ei vain ole sen näköinen. Et ei ihan hirveästi siis enää kiinnosta hoitaa asioita hyvin, kun ei siitä koskaan mitään iloa ole ollut. Et minua vartenko ne järkkärit tarttee ettiä motoristeja? Minuako te pelkäätte?

...Et ei ole tullut p*rseiltyä mihinkään suuntaan ja tässäkö se on? No, eipä ENÄÄ kiinnosta ja huomaa että Marjutkin ehdottelee vain jotain ikkunaan koputteluja. H*ora! Sä luulet että mä siedän sen vuosiKYMMENIEN SADISMIN ja sitten kun mulla menee hermo... mä jotain s**tanan IKKUNAN KOPUTTELUJA teen. Joku autolla läpi siitä ois ehkä sellainen enemmän mikä mulla on mielessä. häh?

Miksi v*tussa mä jättäisin sen johonkin tuollaiseen, kun vois mennä suoraan tappaa jonkun h*mon kerrasta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

...Et ei ole tullut p*rseiltyä mihinkään suuntaan ja tässäkö se on? No, eipä ENÄÄ kiinnosta ja huomaa että Marjutkin ehdottelee vain jotain ikkunaan koputteluja. H*ora! Sä luulet että mä siedän sen vuosiKYMMENIEN SADISMIN ja sitten kun mulla menee hermo... mä jotain s**tanan IKKUNAN KOPUTTELUJA teen. Joku autolla läpi siitä ois ehkä sellainen enemmän mikä mulla on mielessä. häh?

Miksi v*tussa mä jättäisin sen johonkin tuollaiseen, kun vois mennä suoraan tappaa jonkun h*mon kerrasta.

...Ja kun te ootte t*hmiä, niin mä en siis ole LIITTYMÄSSÄ mihinkään. Et kun mulla menee hermo huomioida muita ihmisiä, niin mä niinku... sitten en huomioi. Et sitä mä tässä niinku hain, että ennen mä pohdin etten mä nyt suututa, ja nyt muo ei kiinnosta v*ttuakaan. Ok? Et se oli ennen se.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hannalla on taas tappamiset mielessä. Ei ihme että niitä huoli-ilmoituksia tehdään, tai että vartijat vähän seuraavat kaupassa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hannalla on taas tappamiset mielessä. Ei ihme että niitä huoli-ilmoituksia tehdään, tai että vartijat vähän seuraavat kaupassa.

Juu rajua tekstiä päästelee. Ei osaa muuta kuin haukkua muita.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Juu rajua tekstiä päästelee. Ei osaa muuta kuin haukkua muita.

Hei, no moi! :D Mä sitten sun viestiin vastaan, kun mä en löytänyt mitään hyvää. Olisin jatkanut sinne missä mun muut jutut on, mutta kun täällä on tää tiukka kuri et ei saa olla ohi aiheen, niin mä nyt yritin tulla sitten jonnekin missä mä OLEN aiheessa.

Aiheissa oli tulla kirjoittaa Jari Aarnio -jutusta ja siis näistä muista rikollisjutuista, kun aloituksessa ja siellä täällä viitataan Helvetin Enkeleihin.
        En löytänyt heti hyvää kohtaa ja silmiini osui sun viesti, jonka tällä kertaa ymmärsin! Alunperin mä skippasin sen, kun en sitä tajunnut.

NYT mä tajusin!! Meikä jo tuolla kirjoittelin Härmän Häjyistä eli sinänsä just sinne...? No, en nyt siis tiedä että miten nää kolme eri aihealuetta yhdistän, mutta ne nyt liittyy toisiinsa.

Juu, eli YMMÄRSIN nyt mitä tällä viestilläsi yritit sanoa ja se naurattaa minua, koska teillä taisi mennä taas pieleen. Palaan juttuuni siis selventämään: "Miksi *** mä jättäisin sen johonkin tuollaiseen, kun vois mennä suoraan tappaa". Oliko tuossa joku ongelma, jota et ymmärrä? Lueppa se huolella uudelleen. Mä todellakin kysyn sitä. Miksi mä jotain PIENTÄ tekisin, jos koskaan vaivautuisin poikkeamaan normaalistani. Ja minähän juuri siinä sanoin etten riko lakia. Ja puhun tästä että nää yrittää kiristää minua jotain pikku-diipadaapa-hommia tekemään :DDD Tekstini rajuudestakaan en niin tiedä.

Mutta todellakin siis toistan että JOS mä ikinä poikkeaisin normaalistani, niin en mä nyt herraisä ikinä mitään pikkurikoksia tekisi jollekin l**sereille!! Mulla on ihan omatkin asiat ja enemmän mielessä, jos vain todellakin moraali pettäisi.

Tulin silti juttelemaan lähinnä Keijo Vilhusesta eli pääasiassa puhun Jari Aarnio -podcast:ista ja koska se on äänimuodossa, niin on ihan h*ton hankala sieltä mitään ottaa sitaattia tänne tai äkkiseltään edes sieltä löytää sitä kohtaa mitä mietin. Muutoin olisi siteerannut varmaan KOKO sen podcastin jo tähän mennessä!!

Ja sitä siis tossa Vilhusmaniassani tarkoitan että mä viittaan jatkuvasti siihen missä siitä on kerrottu ja itsekin siinä kommentoi asioita. Mä varmasti kommentoisin jotain muutakin, jos joku sellainen jossain olisi. Jep.
        Se.. mikä lie? aijuu Gym.. joku.. no joku reality-tv oli, jossa oli Mika Ilmen. Sen mä silloin aikoinaan katsoin fanaattisesti, mutta siitäkin on aikaa eikä ole tullut mieleen mitään sieltä siteerata. Ehkä nykyään sen katsoisi myös erilailla, mutten nyt keksi sieltä mitään.

Mä en siis oikein voi siteerata mitään muuta kuin että mitä mulla nyt on materiaalia. Tyhjästä on paha nyhjästä ja sitten loput olen kertonut mun omasta elämästä :)

Mun teksti ei muuten oikeasti ole ollut rajua. Mä olen sanonut vain ettei muo KIINNOSTA.

• Anonyymi00016

Ei kai nyt yhden muu/erilaisen vuoksi tarvitse lasten harrastustaan lopettaa.

• Anonyymi00017

Häiritsevästä,liikennesääntöjä rikkovasta ajosta nuorilta kortti pois.

• Anonyymi00018

Janne EI pilaa Orimattilan mainetta vaan nämä kiusaajat!
      Kiusaajat on tehnyt tälle kylälle paljon hallaa.
      Kiusaajat vastuuseen! Kortit hyllylle ja yhteiskuntapalvelua.
      Sekä käräjille että Janne saa korvausta kotirauhanrikkomisesta ja häirinnästä. Vanhemmat maksamaan jos mukulat on alaikäisiä. Ei loputtomiin voi ilmaiseksi rikkoa lakia!

• Anonyymi00019

Nuoret ja vanhempansa voisivat miettiä onko kovinkaan sivistynyttä kiusata selvästi mielenterveydeltään epävakaata ihmistä. Raukkamaista se on ja osoittaa täydellistä empatian puutetta.
      Voisivat miettiä miltä itsestä tuntuisi. Helppoa sanoa, että ei mua haittaa yöllinen ajo, ihan kivaa, kun lapsilla on tekemistä. Mutta jos se jatkuu joka yö ja pitäisi jaksaa aamulla töihinkin mennä, niin voisi ajatukset olla vähän toista.

Joskus, edes hetken, voisi ajatella muutakin kuin sitä omaa napaansa ja hauskuuttaan. Kuka sua auttaa sitten kun olet pulassa? Ne toiset kiusaajatko? Älä usko, ne siirtää sutkin sinne kuisattavien puolella.

• Anonyymi00020

En puolustele kiusaajia, mutta eiköhän hallaa tehnyt myös tämä ylen, kiintiö ….
      Kaikissa asioissa on kaksi puolta.

• Anonyymi00021

Janne vois vaikka vuokrata talon Orimattilan kaupungin käyttöön.
      Siellä voisi nuoret kokoontuu harrastaa jotain.

• Anonyymi00035
        UUSI

Häiriöiden vanhemmat voivat itse viedä hoitoon ne ilkeät lapsensa jonnekin "koulu kotiin" .

• Anonyymi00024

Tuskin kaupungilla ylimääräistä rahaa on. Miltähän se jannuista tuntuu, kun moottoripyöräjengiläiset alkaa kurkistella ikkunoista sisään, potkii roskalaatikkoa pihalle, vetää mennessään turpiin tollaisia kiusaajia...

• Anonyymi00028

Tulee itku puseroon, kun (oikea) poliisi tulee hakemaan ja vie laitokseen, kun todetaan ettei vanhemmista ole mihinkään. Pelkästään Poliisit-sarjaa nyt tarkoitan, mutta siellä se oli se heti, jolloin pahimmallakin alkoi huuli väpättää.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tulee itku puseroon, kun (oikea) poliisi tulee hakemaan ja vie laitokseen, kun todetaan ettei vanhemmista ole mihinkään. Pelkästään Poliisit-sarjaa nyt tarkoitan, mutta siellä se oli se heti, jolloin pahimmallakin alkoi huuli väpättää.

...Mun The Huumeitakäyttävä kaveri myös pääsi/joutui laitokseen ja pikkuveli myöhemmin perässä. Muistan miten sanottiin että se poika itki sitä tosi paljon.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

...Ja siis hatkanuoret hakeutuu tosi omituisiin paikkoihin, ilmiselvien rikollisten luo, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että siellä on kotoisaa. Niillä on ikävä kotiin ja sitten ne löytää paikan, missä on samanlaista kuin omassa lapsuudenkodissaan.

Kotiin pääsemisen vimma on siis suuri. "Koti" ei vain meille kaikille ole ihan samanlainen.

Mulla oli juuri eilen taas nostalgiaa muistellessani meidän naapuria. Se oli alkoholisti ja trokasi pirtua Helsingistä (ja se tuli Venäjältä). Se poltti tupakkaa jne kaikkea. Olosuhteet ei siis ole ehkä sivistyneimmät, mutta mä kaipaan sitä sen tupaa <3 Mä aina yhä vaan vuosikymmenien jälkeen kaipaan sen tuvan hajumaailmaa ja tunnelmaa <3 Siellä oli aina kotoisa ja turvallinen olo.

Se nyt olikin sellainen kesämökki ja se virallisesti asui ja kävi töissä muualla. Se sen vapaa-ajan rooli siinä varmaan myös vaikuttaa siihen miksi siellä oli niin hyvä tunnelma.

No, mutta siis taas eilen sitä mietin miten kaipaan "kotiin" ja mietin että mikä ihme se "koti" sitten mahtaa ollakaan minulle.

• Anonyymi00025

Jospa tämä H enkelit kerho ostaisi tai vuokraisi nämä tilat? Saattaisi paikkakuntalaisille tulla lemmikkihotellin aikoja ikävä...

• Anonyymi00026

Tai sitten alettaisiin vain NOUDATTAA LAKIA.

Olen paikallinen ja sehän se kaikista hirveintä näille olisi. Hui!! Mä olen saanut valtavasti vihaa niskaani sen takia. LOL :DDD Rauhat, eivät pysty lakia noudattamaan.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tai sitten alettaisiin vain NOUDATTAA LAKIA.

Olen paikallinen ja sehän se kaikista hirveintä näille olisi. Hui!! Mä olen saanut valtavasti vihaa niskaani sen takia. LOL :DDD Rauhat, eivät pysty lakia noudattamaan.

...Ja ainakin Marjut pelkää ihan naamavalkoisena vain sitä että POLIISI ajoi autolla sen perässä. No, hui!! Että kyllä tietää että mitä nää pelkää? Meinasin kirjoittaa että miten ne uskaltaa tuolla yleisessä liikenteessä edes ajaa ja... eihän ne uskalla.

• Anonyymi00031
      UUSI

"He tulisivat "juttelemaan pojille". Tämä yleensä auttaa."
      "Helvetinenkelit (tms) lupasi hekin auttaa"

Nää on hauskoja line:ja täällä ;P

Eiköhän se nimittäin mene niin että ne Helvetin Enkelit tässä tarvitsee apua eikä toisten päin. Meikäkin on vain täti ruokakaupassa ja koko kylä on hysteeriassa, kun en vuosien sadistisesta kiduttamisesta huolimatta aio olla MISSÄÄN tekemisissä rikollisten kanssa. No, wow!! Apua!

Että meikä - täti ruokakaupassa - on nyt sitten näinkin tärkeä?

Että ne samat teinit laitettiin sitten minua vainoamaan. Ja mitähän tämänkään nyt sitten piti jotain tehdä? Kiukuttaako? Marjut ehdotteli jotain koputtelemista ja olen joo todellakin huomannut että naapurustossani koputellaan ikkunoihin :DDD Ja Marjut... sitten aidosti luuli että minua muka kiinnostaisi hevonv*ttuakaan. No, se sitten päätti pölliä mun lihat tai joku muu eräs kerta, mutta Marjut naureskellen ne ruokalaatikot toi ja sanoi todella oudosti "Soita taas, jos et pärjää". Mä olen se heti kirjoittanut ylös iloilla kirjaimilla että wtf? Sitten vasta sen jälkeen olen alkanut purkaa ruokalaatikoita ja kävi ilmi ettei siellä ollut lihoja.

Marjut? Ja aidostiko luulit että minua kiinnostaisi v*ttuakaan?

No, teillä (helvetin enkelit???) näyttää olevan todella-todella-siis-niinku-TODELLA paha ongelma rekrytoida uusia tylntekijöitä. Siis oikeasti!

• Anonyymi00032
        UUSI

"kirjoittanut ylös iloilla kirjaimilla "

...ILolla mä joo kirjoitin :DDD ISoilla kirjaimilla sen olen heti singonnut kirjoittamaan, kun se oli niin friikkiä eikä siinä ollut mitään järkeä. Tää oli taas näitä juttuja ja sitten kun ei laatikossa ollut lihoja, niin yhdistin että "Ahaa". No, SIITÄHÄN se sitten puhui!

No, meikä selvitteli asiaa ja ei kestänyt kauaa kun kävi selväksi ettei firma ole halukas tätä hoitaa asiallisesti. Tein sitten rikosilmoituksen ja myöhemmin minulle ilmoitettiin ettei asiasta saisi muka puhua että se on kuulemma "Loppuun käsitelty" ja meikä muistutti että EIPÄ OLE eli ei sitä varasta oltu saatu vastuuseen teoistaan ja multa sitten irtisanottiin sopimus sen takia. wow?

Marjut? Pärjäätkö sä nyt siellä varmasti?

Pärjäättekö te nyt ihan oikeasti siellä, kun meikä ei nyt tee teille hevonv*ttuakaan, häh? Kyllä huomaa ettei olla enää Lahdessa, vaan olla pikkuriikkisessä Orimattilassa, jossa ei random tätikään saa käydä kaupassa, kun paikalliset kovikset on täysin varattomia ja sössineet KAIKKI omat asiansa. Se on todellakin hirveän paljastavaa toi teidän epäroivoisuus.

• Anonyymi00036
      UUSI

Te orimattilalaiset oottw kyllä kaikki niin jäätävän hölömöö jengiä. Ihmettelin siellä köydessäni ku kaikki ihmiset näyttää jotenki vammasilta, no sehä kyl selvis aika äkkiä ku verhokaupoilla nainen sanoo mulle et "me ei pidetä täällä ulkopaikkakuntalaisista" , sanoin vaan että "no mä en sitten pidä sun räteistä" ja lähin vetää. Myöhemmin tajusin että täähä koko paikka on sukurutsareita täynnä, den takia koko kylä näyttää kehitysvammaselta. Ei yhtään hyvännäköistä myyjää ja jotain nistimanneja joka puolella. Jumalauta teidät kaikki pitäis haitariraiskata ja polttaa roviolla.

• Anonyymi00038
        UUSI

Karua, mutta nauroin tuolle sun "köydelle". Et kai roikkunut?
        Verhokauppa? Mitä sä tänne olet verhoja tullut ostamaan?

• Anonyymi00039
      UUSI

Venäjä voisi pamauttaa pari ydinpommia Orimattilaan

Loppusuomi kiittäisi

• Anonyymi00040
        UUSI

Juu, tuo olisi hyvä. Voisin maksaa tuosta "napin painajalle" jopa kymmeniä tuhansia euroja.

• Anonyymi00041
        UUSI

Mä soitin ...ootas mihinkäs mä soitinkaan? Kyllä se oli Hämeen Poliisi mihin mä soitin? Eiku joo se oli Poliisin NEUVONTA ja siellä oli draamaa kun tyyppi ainakin väitti ettei se tiedä missä Orimattila on. Puhelu kesti 7min ja siitä suurin osa se vain ETSI ORIMATTILAA. Yritin siinä sanoa jotain kesken kaiken, mutta se ärisi vain mulle. Outo puhelu. Se antoi mulla lopulta numeron mihin mun piti soittaa, mutta se puhelu oli NIIIIIN outo etten uskaltanut. Soitin uudelleen ja tällä kertaa Poliisin VAIHTEESEEN ja sieltä sitten niks-naks mut heti ohjattiin jollekin, joka sitten osasi selittää että miten sen mun rikosilmoituksen kanssa meni :)

Mä vain yritän sanoa että en tiedä löytääkö ne venäläiset tänne, kun ei poliisikaan.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mä soitin ...ootas mihinkäs mä soitinkaan? Kyllä se oli Hämeen Poliisi mihin mä soitin? Eiku joo se oli Poliisin NEUVONTA ja siellä oli draamaa kun tyyppi ainakin väitti ettei se tiedä missä Orimattila on. Puhelu kesti 7min ja siitä suurin osa se vain ETSI ORIMATTILAA. Yritin siinä sanoa jotain kesken kaiken, mutta se ärisi vain mulle. Outo puhelu. Se antoi mulla lopulta numeron mihin mun piti soittaa, mutta se puhelu oli NIIIIIN outo etten uskaltanut. Soitin uudelleen ja tällä kertaa Poliisin VAIHTEESEEN ja sieltä sitten niks-naks mut heti ohjattiin jollekin, joka sitten osasi selittää että miten sen mun rikosilmoituksen kanssa meni :)

Mä vain yritän sanoa että en tiedä löytääkö ne venäläiset tänne, kun ei poliisikaan.

...Varmaan jollain estolla se pitäisi toteuttaa eli vain kieltää ettei Lahteen, Helsinkiin tai Kuopioon ja antaa automaatin yrittää löytää joku hyvä kohta niiden välistä.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

...Varmaan jollain estolla se pitäisi toteuttaa eli vain kieltää ettei Lahteen, Helsinkiin tai Kuopioon ja antaa automaatin yrittää löytää joku hyvä kohta niiden välistä.

...Kuopio >>> Kouvola.

Joo, mä en anna enempää ohjeita, kun menee vain sekavammaksi, mutta ymmärrät siis varmaan pointti jopa paremmin nyt et siksi se ei välttämättä löydä tänne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      143
      10298
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      73
      9857
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      105
      6849
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      214
      5302
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      173
      4999
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      159
      3843
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      2681
    8. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2641
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      166
      2481
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      59
      2311
    Aihe