Olli Rehn haluaa viedä kunkin kansalaisen itde tienaamista eläkkeistä osan. Huonosti hoidettu, oman edun tavoittelijat, valtiontalous on retuperällä Marinin hallituksen jäljiltä. Toinen kepulainen haluaa iskeä täältä maalta aikanaan työn perässä kaupunkiin lähteneiden ja sitten tänne kotiseudulle mökkinsä rakentaneiden tuloista verot. Kekseliäisyyttä kepulaisilta ei puutu,. Kumpikin edellämainittu omaisuus ja tulot on kuitenkin perustuslailla suojattu. Kepu, pois toisten taskuilta. Nyt demarit ja persut pelasyamaan tilanne, sillä he puolustavat eläkkeensaajia.
Kepu vie tuhkatkin pesästä
23
228
Vastaukset
- Anonyymi00001
Antaahan hallituksen kurittaa myös eläkeläisiä niin niinköhän on Suomi onnellisin maa?
Ihan #erseestä tuo väite että Suomi on onnellisten ihmisten maa!! Valetta!!- Anonyymi00005
Mitkähän on ollut kriteerit onnellisuuden mittaukseen? Sekö että on ding dong?
- Anonyymi00021
Se Kataisen peppuheppu kamu Himanen pidätettiin kadulta kalsareissaan sekavassa tilassa aikoinaan.
Pisti vieläpä kampoihin poliiseille.
Että semmoinen onnellisuustutkija joka sai 750 000 teuroa tyhjästä palkkioksi.
- Anonyymi00003
Kaikki päättäjät on isotuloisia ja jos itseltään leikkaavat niin en pistäisi pahakseni.
- Anonyymi00004
Mikään nykyisistä puolueista ei puolusta eläkeläisiä. Pitäisi olla eläkeläisten puolue, johon kaikki eläkeläiset liittyisivät. Se olisi Suomen ylivoimaisesti suurin puolue ja kykenisi vaikuttamaan voimakkaasti.
Mutta kun on ne sukuvelvoitteiset demarit. Sisällissota vieläkin määrittelee puolueen!- Anonyymi00022
Totta 1.5 miljoonaa ääntä tarjolla.
- Anonyymi00006
Työeläkeläiset nokkivat Kelan työkyvyttömyyseläkkeellä olevia,kuin kanat jyväsiä.
- Anonyymi00011
Mitä tarkoittaa penetraatio?
- Anonyymi00013
Kysy Thaikulta.
- Anonyymi00014
Onko Ollin puheilla joskus ollut jollekulle jotakin merkitystä? Enintään osoittavat sen, että demarit tietävät itsekin olevansa oikeasti täysin tyhjän päällä.
- Anonyymi00015
Ollihan on keskustapuolueellainen. Pitäisi olla maalaisten puolella.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ollihan on keskustapuolueellainen. Pitäisi olla maalaisten puolella.
Kerran olen nähnyt kepulaisen puolustavan pyyteettömästi maanviljelijöitä 1968!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerran olen nähnyt kepulaisen puolustavan pyyteettömästi maanviljelijöitä 1968!
Kuka silloin puolusti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuka silloin puolusti.
Johannes Virolainen
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Johannes Virolainen
Hän olikin hyvä politikko, vaikkakin kepulainen.
Olli onkepulainen myös. Hän järjesti toiselle kepulaiselle unesco professuurin, lisäksi neuvonantajan tehtävän, kun Olli sattui olemaan saman oppilaitoksen hallituksrssa. Kyllä nyt on kaksi tapausta näköjään, kun kepu on maajusseista välittänyt. EI PAHA???HAA
- Anonyymi00019
Ja uurnastakin.
Luopukoon Rehn omasta eläkkeestään ja molemmista munuaisistaankin samalla.- Anonyymi00024
Ei varmaankaan leikkaukset koske häntä.
- Anonyymi00020
Peelo valtionvelka alle 600 miljoonaa 1975 ja siitä lähtien kasvanut koko ajan..
KVG ennenkuin jatkat jankkaamistasi. - Anonyymi00025
Väestö vaihtuu.
Kantaväestöltä on pakko leikata.- Anonyymi00026
Johto ekana leikattava ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä.
- Anonyymi00027
Aloitusotsikkoon viitaten, kepu on jo aiheuttanut sen että ne pesätkin ovat vähentyneet oleellisesti. Kepu on hajautunut joka ilmansuuntaan, aivan kuin se tuuliviiri entisen navetan katolla. Mihin tuulee, niin sinne peltikukon nokka osoittaa!
- Anonyymi00028
Nyt sen nokka osoittaa taas punaiseen auringonlaskuun päin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006