http://www.supplementsplanet.org/index.php?sivunro=0&valm_id=9&ryhma_id=5
tuolta saa l-arginiini nappeja noin 15e purkki elikkäs aika halpaa vai mitä:)
vaikuttaa verenkiertoon ja moneen muuhunkin asiaan joka vaikutaa potenssiin!!!!
kannataa testata!!!
l-arginiini ja erektio
15
15878
Vastaukset
- seuraavasta
linkistä eli http://www.ufs.fi
- kokelas1
Ei noi ainakaan minuun vaikuttannut 1kk syönnin jälkeen. Ehkä imeytyminen elimistöön vaihtelee joka ihmisellä tai sitten ovat huuhata.
- juurituo
kokeilujakson lyhyys - niin ,ei 1 kk paljon ole ja entäs sitten annos - itse otan kukkuraruokalusikallisen ,lähemmäs 10 g vaikka kuvottava maku toki on.
- Pohtija
Arginiini alentaa verenpainetta. Monet verenpainetta alentavat lääkkeet aiheuttavat erektiovaikeuksia, joten miksi saman vaikutuksen omaava valmiste (arginiini) parantaisi erektiota?
- juuso
kyl mun mielestä lihavuus ja korkea verenpaine sitä erektiota huonontaa:)
- argilla
juuso kirjoitti:
kyl mun mielestä lihavuus ja korkea verenpaine sitä erektiota huonontaa:)
jotta veri kulkee paremmin ja paikat täyttyvät.En tiedä kuinka sen verenpaineen suhteeen arginiini toimii - uskoisin kuitenkin ,että se leikkaa vain sitä liiallista huippua,eli normalisoisi paineita- kysymyksesi oli kyllä mielenkiintoinen,jonkinlainen nurinkurisuus tuossa tavallaan on.
- nono
argilla kirjoitti:
jotta veri kulkee paremmin ja paikat täyttyvät.En tiedä kuinka sen verenpaineen suhteeen arginiini toimii - uskoisin kuitenkin ,että se leikkaa vain sitä liiallista huippua,eli normalisoisi paineita- kysymyksesi oli kyllä mielenkiintoinen,jonkinlainen nurinkurisuus tuossa tavallaan on.
Tuo NO on välttämätön erektiolle.
http://www.astmi.net/tuote.php?productid=1097
Arginiini on aminohappo, joka ihmisen elimistössä on välttämätöntä typpioksidin (NO) tuottamiseksi. Typpioksidi puolestaan saa aikaan erityisesti pienten verisuonten laajenemisen ja siten parantaa mm. lihasten verenkiertoa.
- RANE
asperiinia, tulee halvemmaksi. vaikuttaa samalla lailla verenkiertoon.
- Jeppe
niin, että monet arginiinivalmisteet eivät sisällä sinkkiä. Ei se muuten toimi. Kotimainen argitabs on parasta, siinä on kaikki tarvittavat kyytipojat. Pitää ottaa 3/pv.
- ja sinkki
auttavat arginiinin hyväksikäyttöä elimistössä
- ei vain yhtä totuutta
ja sinkki kirjoitti:
auttavat arginiinin hyväksikäyttöä elimistössä
Olen 50 mies. Tupakoin (n. 30 v), mutta syön terveellisesti ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Muutama vuosi sitten tuli erektiohäiriöitä, jotka Cialis korjasi 100 %:sesti. En kuitenkaan mielelläni popsi lääkkeitä. Kun huomasin, että uutuustuote Prelox sisältää arginiinia ja pycnogenolia, kokeilin piruuttani näitä aineita sellaisinaan (arginiinia 3000 mg ja pg:tä 40 mg vuorokaudessa). Syön myös monivitamiinivalmistetta (1 tbl/vrk)ja napsin kalaöljyä (2 tl/vrk). Nämä kaikki aineet ymmärtääkseni vilkastuttavat ääreisverenkiertoa. Noin 2 vkon käytön jälkeen havaitsin SELVÄSTI positiiviset vaikutukset. Kyseessä ei ollut mikään "turbovaikutus" (kuten esim. Cialiksella) vaan mielestäni erektioni alkoi toimia samoin kuin silloin, kun olin kolmekymppinen enkä tiennyt erektio-ongelmista mitään (eli erittäin hyvin). Jos nyt aidosti HALUAN seksiä, arg pg -yhdistelmä selvästi mahdollistaa erektioni. Eihän aina tarvitse haluta! Mielestäni suuri osa erektiokeskustelusta on liian pippelikeskeistä ja unohtaa rakastelun tunnepuolen. Sängyssä pitää ajatella ennen kaikkea kumppania, ei VAIN omaa pippeliä. On turha tapella siitä, mikä rohto tai lääke "absoluuttisesti" toimii, sillä meitä on moneksi. Minulla toimi em. yhdistelmä, mutta en missään nimessä väitä, että se toimisi kaikilla.
Ja perskeles, älkää vain väittäkö, että olen jonkin tuotteen mainosmies. - väittäjä
ei vain yhtä totuutta kirjoitti:
Olen 50 mies. Tupakoin (n. 30 v), mutta syön terveellisesti ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Muutama vuosi sitten tuli erektiohäiriöitä, jotka Cialis korjasi 100 %:sesti. En kuitenkaan mielelläni popsi lääkkeitä. Kun huomasin, että uutuustuote Prelox sisältää arginiinia ja pycnogenolia, kokeilin piruuttani näitä aineita sellaisinaan (arginiinia 3000 mg ja pg:tä 40 mg vuorokaudessa). Syön myös monivitamiinivalmistetta (1 tbl/vrk)ja napsin kalaöljyä (2 tl/vrk). Nämä kaikki aineet ymmärtääkseni vilkastuttavat ääreisverenkiertoa. Noin 2 vkon käytön jälkeen havaitsin SELVÄSTI positiiviset vaikutukset. Kyseessä ei ollut mikään "turbovaikutus" (kuten esim. Cialiksella) vaan mielestäni erektioni alkoi toimia samoin kuin silloin, kun olin kolmekymppinen enkä tiennyt erektio-ongelmista mitään (eli erittäin hyvin). Jos nyt aidosti HALUAN seksiä, arg pg -yhdistelmä selvästi mahdollistaa erektioni. Eihän aina tarvitse haluta! Mielestäni suuri osa erektiokeskustelusta on liian pippelikeskeistä ja unohtaa rakastelun tunnepuolen. Sängyssä pitää ajatella ennen kaikkea kumppania, ei VAIN omaa pippeliä. On turha tapella siitä, mikä rohto tai lääke "absoluuttisesti" toimii, sillä meitä on moneksi. Minulla toimi em. yhdistelmä, mutta en missään nimessä väitä, että se toimisi kaikilla.
Ja perskeles, älkää vain väittäkö, että olen jonkin tuotteen mainosmies...että olet jonkun tuotteen mainosmies :)
- mainosmies?
väittäjä kirjoitti:
..että olet jonkun tuotteen mainosmies :)
Mitä siis mainostin? Ainoat tuotemerkit, jotka mainitsin, ovat Cialis (tunnettu lääke) ja Prelox (runsaasti mainostettu uutuustuote). Preloxin osalta sanoin, että sen ainesosat (argiini pycnogenol) voi kasata itsekin - ainakin jonkin verran halvemmalla. Hyvä on: mainostan mm. vettä, elintärkeitä vitamiineja, aminohappoja, liikuntaa, terveellisiä elämäntapoja, kumppanin arvostamista omaan napaan tuijottamisen sijasta .. ja mitä muita hyviä asioita niitä onkaan. Sinäkin hyvä veli tai sisko voisit niistä hyötyä. Mitään tuotemerkkiiä en sinulle enkä kenellekään muillekaan tyrkytä. Erektio-ongelmien kohdalla on varmasti niin, että YLEISPÄTEVÄÄ, kaikille sopivaa patenttiratkaisua ei kerta kaikkiaan ole. Jos joku repii jostakin onnensa, olkoon sitten onnellinen.
- samaa mieltä
mainosmies? kirjoitti:
Mitä siis mainostin? Ainoat tuotemerkit, jotka mainitsin, ovat Cialis (tunnettu lääke) ja Prelox (runsaasti mainostettu uutuustuote). Preloxin osalta sanoin, että sen ainesosat (argiini pycnogenol) voi kasata itsekin - ainakin jonkin verran halvemmalla. Hyvä on: mainostan mm. vettä, elintärkeitä vitamiineja, aminohappoja, liikuntaa, terveellisiä elämäntapoja, kumppanin arvostamista omaan napaan tuijottamisen sijasta .. ja mitä muita hyviä asioita niitä onkaan. Sinäkin hyvä veli tai sisko voisit niistä hyötyä. Mitään tuotemerkkiiä en sinulle enkä kenellekään muillekaan tyrkytä. Erektio-ongelmien kohdalla on varmasti niin, että YLEISPÄTEVÄÄ, kaikille sopivaa patenttiratkaisua ei kerta kaikkiaan ole. Jos joku repii jostakin onnensa, olkoon sitten onnellinen.
Olen täysin samaa mieltä edellisen hemmon kanssa.
Typpioksin tuotanto ei tarvitse sinkkiä tai magneessiumia. Esim. sinkistä ei ole tutkitusti muuta hyötyä, kuin mälli lähtee paremmin. Erektioon moisilla aineilla ei ole hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483