l-arginiini ja erektio

toinen testaaja

15

15878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraavasta
    • kokelas1

      Ei noi ainakaan minuun vaikuttannut 1kk syönnin jälkeen. Ehkä imeytyminen elimistöön vaihtelee joka ihmisellä tai sitten ovat huuhata.

      • juurituo

        kokeilujakson lyhyys - niin ,ei 1 kk paljon ole ja entäs sitten annos - itse otan kukkuraruokalusikallisen ,lähemmäs 10 g vaikka kuvottava maku toki on.


    • Pohtija

      Arginiini alentaa verenpainetta. Monet verenpainetta alentavat lääkkeet aiheuttavat erektiovaikeuksia, joten miksi saman vaikutuksen omaava valmiste (arginiini) parantaisi erektiota?

      • juuso

        kyl mun mielestä lihavuus ja korkea verenpaine sitä erektiota huonontaa:)


      • argilla
        juuso kirjoitti:

        kyl mun mielestä lihavuus ja korkea verenpaine sitä erektiota huonontaa:)

        jotta veri kulkee paremmin ja paikat täyttyvät.En tiedä kuinka sen verenpaineen suhteeen arginiini toimii - uskoisin kuitenkin ,että se leikkaa vain sitä liiallista huippua,eli normalisoisi paineita- kysymyksesi oli kyllä mielenkiintoinen,jonkinlainen nurinkurisuus tuossa tavallaan on.


      • nono
        argilla kirjoitti:

        jotta veri kulkee paremmin ja paikat täyttyvät.En tiedä kuinka sen verenpaineen suhteeen arginiini toimii - uskoisin kuitenkin ,että se leikkaa vain sitä liiallista huippua,eli normalisoisi paineita- kysymyksesi oli kyllä mielenkiintoinen,jonkinlainen nurinkurisuus tuossa tavallaan on.

        Tuo NO on välttämätön erektiolle.

        http://www.astmi.net/tuote.php?productid=1097

        Arginiini on aminohappo, joka ihmisen elimistössä on välttämätöntä typpioksidin (NO) tuottamiseksi. Typpioksidi puolestaan saa aikaan erityisesti pienten verisuonten laajenemisen ja siten parantaa mm. lihasten verenkiertoa.


    • RANE

      asperiinia, tulee halvemmaksi. vaikuttaa samalla lailla verenkiertoon.

    • Jeppe

      niin, että monet arginiinivalmisteet eivät sisällä sinkkiä. Ei se muuten toimi. Kotimainen argitabs on parasta, siinä on kaikki tarvittavat kyytipojat. Pitää ottaa 3/pv.

      • ja sinkki

        auttavat arginiinin hyväksikäyttöä elimistössä


      • ei vain yhtä totuutta
        ja sinkki kirjoitti:

        auttavat arginiinin hyväksikäyttöä elimistössä

        Olen 50 mies. Tupakoin (n. 30 v), mutta syön terveellisesti ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Muutama vuosi sitten tuli erektiohäiriöitä, jotka Cialis korjasi 100 %:sesti. En kuitenkaan mielelläni popsi lääkkeitä. Kun huomasin, että uutuustuote Prelox sisältää arginiinia ja pycnogenolia, kokeilin piruuttani näitä aineita sellaisinaan (arginiinia 3000 mg ja pg:tä 40 mg vuorokaudessa). Syön myös monivitamiinivalmistetta (1 tbl/vrk)ja napsin kalaöljyä (2 tl/vrk). Nämä kaikki aineet ymmärtääkseni vilkastuttavat ääreisverenkiertoa. Noin 2 vkon käytön jälkeen havaitsin SELVÄSTI positiiviset vaikutukset. Kyseessä ei ollut mikään "turbovaikutus" (kuten esim. Cialiksella) vaan mielestäni erektioni alkoi toimia samoin kuin silloin, kun olin kolmekymppinen enkä tiennyt erektio-ongelmista mitään (eli erittäin hyvin). Jos nyt aidosti HALUAN seksiä, arg pg -yhdistelmä selvästi mahdollistaa erektioni. Eihän aina tarvitse haluta! Mielestäni suuri osa erektiokeskustelusta on liian pippelikeskeistä ja unohtaa rakastelun tunnepuolen. Sängyssä pitää ajatella ennen kaikkea kumppania, ei VAIN omaa pippeliä. On turha tapella siitä, mikä rohto tai lääke "absoluuttisesti" toimii, sillä meitä on moneksi. Minulla toimi em. yhdistelmä, mutta en missään nimessä väitä, että se toimisi kaikilla.

        Ja perskeles, älkää vain väittäkö, että olen jonkin tuotteen mainosmies.


      • väittäjä
        ei vain yhtä totuutta kirjoitti:

        Olen 50 mies. Tupakoin (n. 30 v), mutta syön terveellisesti ja harrastan aktiivisesti liikuntaa. Muutama vuosi sitten tuli erektiohäiriöitä, jotka Cialis korjasi 100 %:sesti. En kuitenkaan mielelläni popsi lääkkeitä. Kun huomasin, että uutuustuote Prelox sisältää arginiinia ja pycnogenolia, kokeilin piruuttani näitä aineita sellaisinaan (arginiinia 3000 mg ja pg:tä 40 mg vuorokaudessa). Syön myös monivitamiinivalmistetta (1 tbl/vrk)ja napsin kalaöljyä (2 tl/vrk). Nämä kaikki aineet ymmärtääkseni vilkastuttavat ääreisverenkiertoa. Noin 2 vkon käytön jälkeen havaitsin SELVÄSTI positiiviset vaikutukset. Kyseessä ei ollut mikään "turbovaikutus" (kuten esim. Cialiksella) vaan mielestäni erektioni alkoi toimia samoin kuin silloin, kun olin kolmekymppinen enkä tiennyt erektio-ongelmista mitään (eli erittäin hyvin). Jos nyt aidosti HALUAN seksiä, arg pg -yhdistelmä selvästi mahdollistaa erektioni. Eihän aina tarvitse haluta! Mielestäni suuri osa erektiokeskustelusta on liian pippelikeskeistä ja unohtaa rakastelun tunnepuolen. Sängyssä pitää ajatella ennen kaikkea kumppania, ei VAIN omaa pippeliä. On turha tapella siitä, mikä rohto tai lääke "absoluuttisesti" toimii, sillä meitä on moneksi. Minulla toimi em. yhdistelmä, mutta en missään nimessä väitä, että se toimisi kaikilla.

        Ja perskeles, älkää vain väittäkö, että olen jonkin tuotteen mainosmies.

        ..että olet jonkun tuotteen mainosmies :)


      • mainosmies?
        väittäjä kirjoitti:

        ..että olet jonkun tuotteen mainosmies :)

        Mitä siis mainostin? Ainoat tuotemerkit, jotka mainitsin, ovat Cialis (tunnettu lääke) ja Prelox (runsaasti mainostettu uutuustuote). Preloxin osalta sanoin, että sen ainesosat (argiini pycnogenol) voi kasata itsekin - ainakin jonkin verran halvemmalla. Hyvä on: mainostan mm. vettä, elintärkeitä vitamiineja, aminohappoja, liikuntaa, terveellisiä elämäntapoja, kumppanin arvostamista omaan napaan tuijottamisen sijasta .. ja mitä muita hyviä asioita niitä onkaan. Sinäkin hyvä veli tai sisko voisit niistä hyötyä. Mitään tuotemerkkiiä en sinulle enkä kenellekään muillekaan tyrkytä. Erektio-ongelmien kohdalla on varmasti niin, että YLEISPÄTEVÄÄ, kaikille sopivaa patenttiratkaisua ei kerta kaikkiaan ole. Jos joku repii jostakin onnensa, olkoon sitten onnellinen.


      • samaa mieltä
        mainosmies? kirjoitti:

        Mitä siis mainostin? Ainoat tuotemerkit, jotka mainitsin, ovat Cialis (tunnettu lääke) ja Prelox (runsaasti mainostettu uutuustuote). Preloxin osalta sanoin, että sen ainesosat (argiini pycnogenol) voi kasata itsekin - ainakin jonkin verran halvemmalla. Hyvä on: mainostan mm. vettä, elintärkeitä vitamiineja, aminohappoja, liikuntaa, terveellisiä elämäntapoja, kumppanin arvostamista omaan napaan tuijottamisen sijasta .. ja mitä muita hyviä asioita niitä onkaan. Sinäkin hyvä veli tai sisko voisit niistä hyötyä. Mitään tuotemerkkiiä en sinulle enkä kenellekään muillekaan tyrkytä. Erektio-ongelmien kohdalla on varmasti niin, että YLEISPÄTEVÄÄ, kaikille sopivaa patenttiratkaisua ei kerta kaikkiaan ole. Jos joku repii jostakin onnensa, olkoon sitten onnellinen.

        Olen täysin samaa mieltä edellisen hemmon kanssa.
        Typpioksin tuotanto ei tarvitse sinkkiä tai magneessiumia. Esim. sinkistä ei ole tutkitusti muuta hyötyä, kuin mälli lähtee paremmin. Erektioon moisilla aineilla ei ole hyötyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe