On valtava.
Läheisyyden kaipuu
13
191
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Välillä kyllä!
- Anonyymi00015UUSI
Välillä kiellän kaipuun itseltäni, koska en usko sitä mahdolliseksi. Itse olen itseni suurin vihollinen tämän tuntemuksen kanssa. Sivusta. m-n
- Anonyymi00002UUSI
...?
- Anonyymi00003UUSI
Olen huomannut että omalla kohdalla on auttanut se että olen eroittanut läheisyyden kaipuun sitä henkilöä kohtaan jota kaipaan. Toisin sanoen pidän sitä niin epätodennäköisenä että pääsisin lähelle sitä kaipuun kohdetta niin helpompi erottaa ne kaksi toisistaan.
Muistan kun joskus kuusi-seitsemän vuotta sitten erästä henkilöä kaivatessani minulla oli tuollaista ja vain vartalotyyni auttoi. Pääsin kuitenkin tuolla aiemmalla mainitulla tavalla irti siitä läheisyyden kaipuun tuskasta. Toki tuo kyseinen nainen harrasteli samaan aikaan seksiä muiden miesten kanssa niin oli helppo irrottautua.
Joten jos liittää yhteen miten se kaipauksen kohde on kiehnäämässä jonkun toisen kanssa sinun sijaan eikä välitåä sinusta, kaipauksestasi ja läheisyydestäsi niin se helpottaa tuskan jälkeen kyllä.
Yleiselle läheisyyden kaipuulle ei sitten oikein mahda mitään, aina olisi pula näin sinkkuna.
Oikein hävettää kun osa kertoo että sitä voi kuulemma helpottaa ystäviä yms. halailemalla.
No ei voi. Heteroihmisen elämää ei yhtään helpota jos siihen läheisyyteen ei sisälly seksuaalisuutta tai romanttista kiinnostusta.- Anonyymi00005UUSI
Mitä olit ja olet niin vaikea.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä olit ja olet niin vaikea.
Säälitys kommentoi
- Anonyymi00004UUSI
On, aivan hirveä!
- Anonyymi00006UUSI
On, ihan kamala!
- Anonyymi00008UUSI
tykkään vähän semmossista möllikkä miehistä :) haluan isot lihakset tai nallukka dad body oon huomannu et ne vie mennessään oon huomannu kaikenlaista muutakin :) en oo koskaan ollu näin pitkään yksin aikuisiällä
- Anonyymi00009UUSI
minä tykkään myös vaaleista piirteistä enemmän
- Anonyymi00010UUSI
tuntuu ns kotosalta vaikka kaikki on komeita tietyst omalla tavallaan
- Anonyymi00011UUSI
Niin...parempi nuorempi
- Anonyymi00013UUSI
No anteeks tuo...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-115593Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825229- 1253264
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin863165- 118974
- 56950
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.130872- 43666
- 37665
- 23609