Suomen maanpuolustustahto on alle 1,5%

Anonyymi-ap

Vain 1,5% menee armeijaan vapaaehtoisesti, miespuoliset pakotetaan sinne vankeusrangaistuksen uhalla. Naisista suurin osa menee inttiin vain siksi, koska sen voi tehdä omilla säännöillä, pitkällä tukalla ja koska vaan voi lopettaa ja lähteä kotiin, eikä ole velvollisuutta kertauksiin ja sotaan lähtöön.
Intin ja sivarin lusineet miespuoliset häpäisevät kaikki miehet, kun alistuvat nöyryyttävää, sukupuolitettuun pakkopalvelukseen. Feministit nauraa teille.

T. Feministi

14

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Liian läpinäkyvä provo. Ei kannata tehdä liian yliampuvaa. Tee parempi ensi kerralla.

• Anonyymi00004

Feministit nauraa varusmiehille ja ihan syystäkin.

• Anonyymi00005

Mikä aloituksessa ei pidä paikkaansa, vastaappa siihen provoilija.

• Anonyymi00002

Jos tuntee ettei olisi kykenevä sotimaan niin silloin on parempi pyrkiä siviilipalveluksen.
      Toimitakyvyttömistä sotilaista voi olla vaan harmia kovissa paikoissa. Tällaiset henkilöt kuitenkin voivat siviilirkntsmalla olla suureksikin avuksi ja myös heitä tarvitaan yhtä paljon kuin rintamalla taisteleviakin.

• Anonyymi00006

Varusmiesten pitää oppia häpeämään itseään. Varusmiehet ovat sukupuoliorjia, mitään nolompaa on vaikea kuvitella.

• Anonyymi00009

Pahinta on, kun varusmiehet häpäisee kaikki miehetä.

• Anonyymi00007

Jokaisen pitää osata puotustaa itseään... kun itsellä itse suunniteltu järeä taljavarsijousi, säädettävä vetolujuus tietysti ja kontrollivaijeri ja varsinainen jänne kumpikin 3mm teräsvaijeria, jotta kestää kiikaritähtäin totta ja kaliipeberi normi 9mm, volrami-painavat, vaihettavat omavat kovametalli kärjet....

Täysin itse suunniteltu vehje.. isä ihailee sitä aina komeahko peli.. ihan pienelläkin teholla ja tylpällä nuolella paljoin tehokkaampi kuin joku mora-puukon isku silmään hhehe

• Anonyymi00008

Ketä kiinnostaa paskaslummin puomustus? Ei ketään.

• Anonyymi00010

.. niin takaisin asiaan niin tuollaisella jousella voisi ampua vaikka rähädepakettejakin satojen metrien päähän..

• Anonyymi00011

Joo tää on selvä provo joltain pelkurilta.

• Anonyymi00012

Ei ole, on faktaa, kerron, itse sain innostuksen maanpuolustukseen kun sattumalta tapasin erään nykyään pääesikunnan vääpelin, oli ennen sotilaspastori, näin kyllä pääesikunnan lehvät mitä hän sai.

Tutustuimme joskus kun pullamössö-sukupolven porukat eivät auttaneet kun autonsa oli jumissa, no minä autoin häntä.

• Anonyymi00013

Minä uskon armeijan omia lukuja joka on lähellä 98%.

• Anonyymi00014

joku uuai varoitus ukrainalaisten drooneista, kovin tuo yrittää hyökätä Suomeen tuo Zele... ampujan vikahan se on aina jos ampuu hallitsemattomia härdellejä..

• Anonyymi00015
      UUSI

Peite heilui ja naispuolinen sotilashenkilö tupakaveri teki viranomaisille ilmoituksen peitteen heilumisesta. Oikeus antoi tuomion peitteen heiluttajalle. Nuori mies joka ei harrasta seksiä eikä itse tyydystä, hänelle tulee nukkueessa siemensyöksyjä, joita hän ei itse pysty missään määrin hallitsemaan. Olisiko peitteen heilunnassa ollut kysymys tällaisesta tilanteesta. Kokematon nuori mies tuntee niin suurta häpeää ja ettei hän pysty puolustamaan itseänsä. Koko pataljoona nauraa hänelle. Feministi naispuolinen poliisi tutkii asia feministi on hänen asianajansa feministinen tuomari antaa hänen tuomion asiasta johon hänelle ei ole itse voinut vaikuttaa mitenkään. Hänet on valtiovallan lainsäädännön pakottamana raahattu tähän häpeäliseen tilanteeseen. Tässä tulee vastaan voimakkaasti tämä feministinen raadollisuus. Feministihän ei tule varuskuntaan maata puolustamaan vaan hän tulee pelaamaan tämän alapään reuhkansa kanssa sinne, lähes kokemattomien nuorten poikien joukkoon. Hän on aloittanut monta kertaa parisuhteessa jo 13-vuotiaana ja kaksikymppisenä hän on täysi kone. Feministit tuottaneet sen tähän maahan noin 500 000 nuorta miestä lähi-idästä ja pohjois-afrikasta rattopojikseen ja sosiaalihuollon rasituksessa, sillä seurauksella että on yli 35 % suomalaista nuorista miehistä ei löydä parisuhdetta ollenkaan. Eikö tämä ole törkeä maanpetos.

Onhan tämä asia toki antanut oman riemunsakin virka naishenkilöille, siellä on moni litoris saanut kovaa kyytiä omalla sormella.

Tämän onnettoman surullisen tarinan voi kopioida kierrättää ja jakaa ihan vapaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      188
      907
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      445
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    Aihe